Je ziet het op die foto's toch wel duidelijk he, dat het witte vlekken zijn die bruin 'weggesmeerd' zijn. En zoals zijn make-up artist ook zegt in die link... op een gegeven moment overheerste het wit, en aangezien hij altijd zijn hele lichaam egaal wilde hebben was het toen makkelijker om dan maar het witte make-up bezig te gaan. Vandaar die vreselijk witte kleur van hem altijd.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Rondom mond en ogen zijn typisch de plekken waar vanuit het begint.
Inderdaad, toevallig vandaag is door oude knipsels heen zitten bladeren...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Shitney het volgende:
[..]
Er is toch ook een tijd geweest dat hij zich steeds vermomde? Dan had je weer in de roddelbladen fotos van wat dan zijn vermomming zou zijn. En die vermommingen waren best geestig, dan ging hij als dikke vrouw over straat of als bejaarde of dat soort dingen.
Zouden die nu ineens in waarde zijn gestegen, denk je? Ik heb ze ook nog, LP's, singletjes zelfs, die staan bij ons ook ergens op zolder of in de schuur.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:12 schreef Isegrim het volgende:
Er is toch wel een tijdperk gestorven met hem. Zijn muziek hoort bij mijn jeugd, bij de jaren '80 vooral. De LP van Thriller staat als het goed is nog in mijn schuur tussen alle andere ouwe LP's.
Ik hou van TMFquote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef Andromache het volgende:
[..]
TMF gaat nog onvermoeibaar verder met MJ-clips.
Ja, maar dat was ook zo! Dan zag je weer zo'n foto in een blad en zag je het inderdaad gelijk dat het hem echt was, inderdaad aan zijn ogen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Inderdaad, toevallig vandaag is door oude knipsels heen zitten bladeren...
Ook zoiets uit de prive, dat ie in Berlijn rondliep, met valse tanden, bakkebaarden en een honkbalpet op...
Geloof dat ie zei dat kinderen hem altijd herkenden, aan zijn ogen ofzo
Iddquote:Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Inderdaad, toevallig vandaag is door oude knipsels heen zitten bladeren...
Ook zoiets uit de prive, dat ie in Berlijn rondliep, met valse tanden, bakkebaarden en een honkbalpet op...
Geloof dat ie zei dat kinderen hem altijd herkenden, aan zijn ogen ofzo
Heeft de politie dat gezegd? Niet de advocaat van de dokter?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Die dokter kwam toevallig zijn slaapkamer binnen? Why?
Ik blijf het gek vinden dat de politie zou hebben gezegd dat die beste dokter zo'n goede man is en vooral echt echt echt niets fout heeft gedaan en dat ze erg blij zijn met zijn hulp. Hoe weten ze dat in godsnaam nu al?
Dus het verhaal wat ik eerde copy paste van het zoontje die michael op de vloer aantrof was dus bullshitquote:Op zondag 28 juni 2009 23:28 schreef matthijst het volgende:
Hmm, dokter heeft de Demerol niet toegediend, beweert zijn advocaat:
A lawyer for Michael Jackson’s personal physician said today that reports that the doctor injected the pop star with a powerful painkiller before his death were “absolutely false.”
“There was no Demerol. No OxyContin,” Edward Chernoff, the attorney for Dr. Conrad Murray, told The Times.
The lawyer, who was present Saturday for Murray’s three-hour interview with Los Angeles police detectives, said Jackson was already unconscious when the doctor “fortuitously” entered the bedroom of the performer’s Holmby Hills mansion.
En:
On Friday, an LAPD detective told The Times that investigators had no information that Jackson was injected with Demerol or other painkillers. Such claims "are coming from outside the investigation," said Lt. Gregg Strenk, head of the LAPD's Homicide Special Section 1, which is assigned to the Jackson case.
Ik zit net dat filmpje te kijken, en die arme Janet zal ook wel helemaal kapot zijn. Dat raakt allemaal nogal op de achtergrond, dat het een vader, een zoon, een broer is. Van die filmpjes, hoe leuk ze ook zijn, vooral omdat je hem zo leuk hoort lachen als ie commentaar geeft, word je wel erg treurig.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Oja.. Martin Bashir vraagt ook ergens tijdens Living with Michael Jackson: Wat is je favoriete sport? En Michael zegt dan bloedserieus: "Waterballongevechten." Ik dacht hij neemt de kijker in de zeik ofzo, maar later kwamen die "Private Home Movies" uit, zie je hem een waterballongevecht houden alsof het topsport is.
1130 is toch tijdstip van overlijden? Dat is in het ziekenhuis gebeurd.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef matthijst het volgende:
Naja, als je erover nadenkt: de dokter zegt nu dat hij niks toegediend heeft en hij kan er haast niet over liegen, want tox screen komt binnen 4-6 weken terug. Volgens de beller waren alleen hij en de dokter in het huis. Als de dokter niks gedaan heeft, dan misschien de beller???
Of: niemand heeft ueberhaupt wat toegediend en de Jackson familie loopt zelfde de boel op te ruien?
Twee vragen over:
- wie is de beller?
- waar komt tijdstip van 11:30 vandaan, wie heeft dat verteld?
De advocaat zei dat de politie dat gezegd had. Dat de dokter absolúút geen verdachte was en dat hij out of the goodness of his heart de politie helptquote:Op zondag 28 juni 2009 23:32 schreef wapwip het volgende:
[..]
Heeft de politie dat gezegd? Niet de advocaat van de dokter?
... zégt de advocaat ja. We weten op dit moment gewoon echt niet wie er nou de waarheid spreekt en dat zullen we voorlopig niet (of misschien wel nooit) wetenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef wapwip het volgende:
[..]
Dus het verhaal wat ik eerde copy paste van het zoontje die michael op de vloer aantrof was dus bullshit
Als het tox report binnen is weten we in ieder geval een stuk meer, maar het lijkt me stug dat de advocaat gaat liegen over de injectie die ie gegeven heeft. Daar komen we toch wel achter op het moment dat die tox report binnenkomt.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
De advocaat zei dat de politie dat gezegd had. Dat de dokter absolúút geen verdachte was en dat hij out of the goodness of his heart de politie helpt
[..]
... zégt de advocaat ja. We weten op dit moment gewoon echt niet wie er nou de waarheid spreekt en dat zullen we voorlopig niet (of misschien wel nooit) weten
Neu:quote:Op zondag 28 juni 2009 23:37 schreef wapwip het volgende:
1130 is toch tijdstip van overlijden? Dat is in het ziekenhuis gebeurd.
Beller is volgens mij niet bekend, maar die mogen ze ook welleens aan de tand voelen denk ik.
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mooi ook gisteren op CNN, van een reporter die meteen na de melding de emergency room was binnengerend en dus binnen was voor de lockdown...
Volgens mij was dat iedere dag ongeveer rond dezelfde tijd, hij kreeg drie keer per dag zo'n spuit volgens mij. Weet het niet 100% zeker. Of moet ik zeggen 50% zeker, want veel van wat er te lezen valt is bogus.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Neu:
11:30 - Jackson krijgt een shot, volgens bronnen van o.a. TMZ
12:22 - 911 wordt gebeld
14:26 - MJ wordt dood verklaard in het ziekenhuis
@Greys: ik denk niet dat de dokter liegt; de beller zegt aan de telefoon dat Jackson op bed ligt...
Marlon Jackson bevestigt dat tegen CNN: "Frank told me that Michael last night was complaining about not feeling well. He called to tell him he wasn't feeling well," Marlon Jackson said Thursday. "Michael's doctor went over to see him, and Frank said, 'Marlon, from last night to this morning, I don't know what happened.' When they got to him this morning, he wasn't breathing."
Diep triest als je er over nadenkt. Zoals 'gewone' mensen er een keer wat geld tegenaan gooien (luxe weekendje in een luxe hotel) om zich een keertje een ster te voelen, zo moet hij een shopping mall laten afsluiten om zich een keer 'gewoon' te voelen.quote:
En waarom die beller zo ontzettend kalm bleef, leek wel alsof ie het al wist ofzo. En ja ik had als eerste die 2 ondervraagd ja. Maar zal vast een reden voor zijn die wij nog niet weten dat dat nog niet gebeurd is.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:03 schreef matthijst het volgende:
@wapwip: ja, dat dacht ik ook, dat ze er maar vanuit gaan dat hij de injectie heeft gekregen, maar ja, ze zeggen ook dat zijn ademhaling langzamer werd. Wie heeft dat soort dingen dan gezegd, vraag ik me af: de dokter en de beller....
Zo vaag dat die beller nog niet is ondervraagd.
Wat dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef Phrits het volgende:
Opvallend dat beller en dokter totaal iets anders zeggen.
Dat dus, gewoon einde verhaal voor een junk.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat dan?
Beller zegt allen dat d'r een 50-jarige ligt, en dat er en dokter bij is die hem probeert te reanimeren.
Dat is wat de dokter later zelf ook zegt?
Ik denk dattie wel meer dan 1 dokter had.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef matthijst het volgende:
Mja, ben wel benieuwd wie hem die drugs gaf. Hoogste tijd dat ze dokters in de VS een aanpakken.
Moderne drugsdealers zijn het.
Wie zegt dat die beller nog niet is ondervraagd?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:03 schreef matthijst het volgende:
Zo vaag dat die beller nog niet is ondervraagd.
Tis meer dat niemand zegt dat ie wel is ondervraagd, en aangezien iedere stap in de media terrecht komt...quote:Op maandag 29 juni 2009 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zegt dat die beller nog niet is ondervraagd?
Fantastisch nummer van hem.quote:
Leuk om te zien.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef Shitney het volgende:
Nog een leuk filmpje, met Janet en Macaulay Culkin.
"I'm the Michael Jordan of waterballoon fights"![]()
Heb bij reanimatiecursus gehoord dat wanneer je stopt met ademhalen na iets van een minuut ofzo de hartslag ook stopt en daarom de richtlijn tegenwoordig is om te beginnen met reanimeren als je merkt dat iemand geen adem meer haalt. Ook omdat je door je spanning vaak niet goed kan voelen of iemand nog een hartslag heeft, je zou dan ook je eigen hartslag kunnen voelen op zo'n moment.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:04 schreef wapwip het volgende:
Ik ben geen dokter, maar als iemand nog een hartslag heeft ga je toch geen CPR uitvoeren?
Mij lijkt mond op mond dan een effectievere oplossing. Iemand die daar meer over weet?
Bron: nu.nlquote:Onduidelijkheid over testament Jackson
Uitgegeven: 29 juni 2009 07:55
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 07:55
LOS ANGELES - Er bestaat onduidelijkheid over het testament van het donderdag overleden popicoon Michael Jackson. De familie heeft het document nog niet gezien en volgens een advocaat van de familie is het onduidelijk of er wel een testament bestaat.
Mocht Jackson geen testament hebben opgesteld, dan gaan zijn bezittingen naar de naaste familie, aldus de advocaat. Moeder Katherine zou daarvoor de aangewezen persoon zijn, zei de jurist tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN.
Ondertussen stond vader Joe Jackson zondag op de rode loper bij de uitreiking van de BET Awards, die geheel in het teken stond van de overleden artiest.
Tegen CNN maakte vader Jackson de opmerking dat hij met zijn zakenpartner een platenmaatschappij runt en op Blu-ray techniek wil overstappen. Hij kreeg daarna veel kritiek op zijn ''ongevoelige'' opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |