abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 23:14:57 #251
163650 Greys
pi_70462451
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:07 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Rondom mond en ogen zijn typisch de plekken waar vanuit het begint.
Je ziet het op die foto's toch wel duidelijk he, dat het witte vlekken zijn die bruin 'weggesmeerd' zijn. En zoals zijn make-up artist ook zegt in die link... op een gegeven moment overheerste het wit, en aangezien hij altijd zijn hele lichaam egaal wilde hebben was het toen makkelijker om dan maar het witte make-up bezig te gaan. Vandaar die vreselijk witte kleur van hem altijd.

Sommige van deze pics had ik al gepost, maar ik gooi ze er mooi nog een keer in. Want het bestaat dus wel degelijk ook in die erge vorm:

En die foto van Michael met zijn been met de spinnenbeet ziet er dus net zo vlekkerig uit als hierboven die rechter foto.

Jammer eigenlijk dat hij het nooit heeft aangedurfd om zichzelf één keer in de media te laten zien met die vlekken, dan had dat hele 'hij wil zonodig blank zijn' verhaal er nooit geweest. Heel erg zielig eigenlijk....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 23:16:14 #252
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70462494
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Shitney het volgende:

[..]

Er is toch ook een tijd geweest dat hij zich steeds vermomde? Dan had je weer in de roddelbladen fotos van wat dan zijn vermomming zou zijn. En die vermommingen waren best geestig, dan ging hij als dikke vrouw over straat of als bejaarde of dat soort dingen.
Inderdaad, toevallig vandaag is door oude knipsels heen zitten bladeren...
Ook zoiets uit de prive, dat ie in Berlijn rondliep, met valse tanden, bakkebaarden en een honkbalpet op...
Geloof dat ie zei dat kinderen hem altijd herkenden, aan zijn ogen ofzo
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:16:21 #253
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70462497
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:12 schreef Isegrim het volgende:
Er is toch wel een tijdperk gestorven met hem. Zijn muziek hoort bij mijn jeugd, bij de jaren '80 vooral. De LP van Thriller staat als het goed is nog in mijn schuur tussen alle andere ouwe LP's.
Zouden die nu ineens in waarde zijn gestegen, denk je? Ik heb ze ook nog, LP's, singletjes zelfs, die staan bij ons ook ergens op zolder of in de schuur.

(Niet dat ik ze ooit weg zou willen doen, maar zou toch leuk zijn als ik mijn kinderen morgen kan vertellen dat ze toch een erfenis kunnen verwachten )
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 23:16:42 #254
163650 Greys
pi_70462513
Het been van Michael nadat de spinnenbeet bijna geheeld is:

Er is ook een foto met zijn gezicht en hele lijf er bij, dus dat is echt zijn been.
Ik kan alleen die andere foto even niet meer terugvinden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 23:17:37 #255
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_70462539
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef Andromache het volgende:

[..]

TMF gaat nog onvermoeibaar verder met MJ-clips.
Ik hou van TMF
MJ
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 28 juni 2009 @ 23:19:35 #256
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70462609
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ook zoiets uit de prive, dat ie in Berlijn rondliep, met valse tanden, bakkebaarden en een honkbalpet op...
Ja, maar dat was ook zo! Dan zag je weer zo'n foto in een blad en zag je het inderdaad gelijk dat het hem echt was, inderdaad aan zijn ogen.

De man had toch echt wel iets magisch. Ik heb nooit in god geloofd, maar door MJ ging ik daar weleens aan twijfelen. Want zo'n talent en zo'n charisma, dat moet toch ergens vandaan komen? Ik denk ook echt dat hij een once in a lifetime experience is, van zo iemand komt er maar eens in de zoveel tijd eentje voorbij.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70462635
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef matthijst het volgende:

[..]

Idd

zondag 28 juni 2009 @ 23:21:18 #258
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70462663
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 28 juni 2009 @ 23:23:44 #259
28167 matthijst
pi_70462744
@Dentz: die inderdaad
Toch wel leuk om al die oude dingen terug te zien.
Had zelfs het railrunnerkaartje van 1 gulden + treinschema nog, voor Bad in de Kuip.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 23:24:41 #260
163650 Greys
pi_70462786
Dat filmpje met het shoppen, wat enorm leuk!
Die nanny die daar met die blonde pruik op loopt, zou dat degene zijn die nu zogenaamd die kids wil hebben en zijn maag leeg moest pompen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 23:28:10 #261
28167 matthijst
pi_70462908
Hmm, dokter heeft de Demerol niet toegediend, beweert zijn advocaat:

A lawyer for Michael Jackson’s personal physician said today that reports that the doctor injected the pop star with a powerful painkiller before his death were “absolutely false.”

“There was no Demerol. No OxyContin,” Edward Chernoff, the attorney for Dr. Conrad Murray, told The Times.

The lawyer, who was present Saturday for Murray’s three-hour interview with Los Angeles police detectives, said Jackson was already unconscious when the doctor “fortuitously” entered the bedroom of the performer’s Holmby Hills mansion.

En:

On Friday, an LAPD detective told The Times that investigators had no information that Jackson was injected with Demerol or other painkillers. Such claims "are coming from outside the investigation," said Lt. Gregg Strenk, head of the LAPD's Homicide Special Section 1, which is assigned to the Jackson case.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:29:32 #262
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70462954
Nog een leuk filmpje, met Janet en Macaulay Culkin.

"I'm the Michael Jordan of waterballoon fights"

Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 23:29:50 #263
163650 Greys
pi_70462970
Die dokter kwam toevallig zijn slaapkamer binnen? Why?

Ik blijf het gek vinden dat de politie zou hebben gezegd dat die beste dokter zo'n goede man is en vooral echt echt echt niets fout heeft gedaan en dat ze erg blij zijn met zijn hulp. Hoe weten ze dat in godsnaam nu al?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70463049
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef Greys het volgende:
Die dokter kwam toevallig zijn slaapkamer binnen? Why?

Ik blijf het gek vinden dat de politie zou hebben gezegd dat die beste dokter zo'n goede man is en vooral echt echt echt niets fout heeft gedaan en dat ze erg blij zijn met zijn hulp. Hoe weten ze dat in godsnaam nu al?
Heeft de politie dat gezegd? Niet de advocaat van de dokter?
pi_70463095
Oja.. Martin Bashir vraagt ook ergens tijdens Living with Michael Jackson: Wat is je favoriete sport? En Michael zegt dan bloedserieus: "Waterballongevechten." Ik dacht hij neemt de kijker in de zeik ofzo, maar later kwamen die "Private Home Movies" uit, zie je hem een waterballongevecht houden alsof het topsport is.
pi_70463100
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:28 schreef matthijst het volgende:
Hmm, dokter heeft de Demerol niet toegediend, beweert zijn advocaat:

A lawyer for Michael Jackson’s personal physician said today that reports that the doctor injected the pop star with a powerful painkiller before his death were “absolutely false.”

“There was no Demerol. No OxyContin,” Edward Chernoff, the attorney for Dr. Conrad Murray, told The Times.

The lawyer, who was present Saturday for Murray’s three-hour interview with Los Angeles police detectives, said Jackson was already unconscious when the doctor “fortuitously” entered the bedroom of the performer’s Holmby Hills mansion.

En:

On Friday, an LAPD detective told The Times that investigators had no information that Jackson was injected with Demerol or other painkillers. Such claims "are coming from outside the investigation," said Lt. Gregg Strenk, head of the LAPD's Homicide Special Section 1, which is assigned to the Jackson case.
Dus het verhaal wat ik eerde copy paste van het zoontje die michael op de vloer aantrof was dus bullshit
  zondag 28 juni 2009 @ 23:36:26 #267
28167 matthijst
pi_70463191
Naja, als je erover nadenkt: de dokter zegt nu dat hij niks toegediend heeft en hij kan er haast niet over liegen, want tox screen komt binnen 4-6 weken terug. Volgens de beller waren alleen hij en de dokter in het huis. Als de dokter niks gedaan heeft, dan misschien de beller???

Of: niemand heeft ueberhaupt wat toegediend en de Jackson familie loopt zelfde de boel op te ruien?
Twee vragen over:
- wie is de beller?
- waar komt tijdstip van 11:30 vandaan, wie heeft dat verteld?
  zondag 28 juni 2009 @ 23:36:48 #268
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70463206
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Oja.. Martin Bashir vraagt ook ergens tijdens Living with Michael Jackson: Wat is je favoriete sport? En Michael zegt dan bloedserieus: "Waterballongevechten." Ik dacht hij neemt de kijker in de zeik ofzo, maar later kwamen die "Private Home Movies" uit, zie je hem een waterballongevecht houden alsof het topsport is.
Ik zit net dat filmpje te kijken, en die arme Janet zal ook wel helemaal kapot zijn. Dat raakt allemaal nogal op de achtergrond, dat het een vader, een zoon, een broer is. Van die filmpjes, hoe leuk ze ook zijn, vooral omdat je hem zo leuk hoort lachen als ie commentaar geeft, word je wel erg treurig.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70463237
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef matthijst het volgende:
Naja, als je erover nadenkt: de dokter zegt nu dat hij niks toegediend heeft en hij kan er haast niet over liegen, want tox screen komt binnen 4-6 weken terug. Volgens de beller waren alleen hij en de dokter in het huis. Als de dokter niks gedaan heeft, dan misschien de beller???

Of: niemand heeft ueberhaupt wat toegediend en de Jackson familie loopt zelfde de boel op te ruien?
Twee vragen over:
- wie is de beller?
- waar komt tijdstip van 11:30 vandaan, wie heeft dat verteld?
1130 is toch tijdstip van overlijden? Dat is in het ziekenhuis gebeurd.
Beller is volgens mij niet bekend, maar die mogen ze ook welleens aan de tand voelen denk ik.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 23:38:04 #270
163650 Greys
pi_70463249
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:32 schreef wapwip het volgende:

[..]

Heeft de politie dat gezegd? Niet de advocaat van de dokter?
De advocaat zei dat de politie dat gezegd had. Dat de dokter absolúút geen verdachte was en dat hij out of the goodness of his heart de politie helpt
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef wapwip het volgende:

[..]

Dus het verhaal wat ik eerde copy paste van het zoontje die michael op de vloer aantrof was dus bullshit
... zégt de advocaat ja. We weten op dit moment gewoon echt niet wie er nou de waarheid spreekt en dat zullen we voorlopig niet (of misschien wel nooit) weten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70463403
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:38 schreef Greys het volgende:

[..]

De advocaat zei dat de politie dat gezegd had. Dat de dokter absolúút geen verdachte was en dat hij out of the goodness of his heart de politie helpt
[..]

... zégt de advocaat ja. We weten op dit moment gewoon echt niet wie er nou de waarheid spreekt en dat zullen we voorlopig niet (of misschien wel nooit) weten
Als het tox report binnen is weten we in ieder geval een stuk meer, maar het lijkt me stug dat de advocaat gaat liegen over de injectie die ie gegeven heeft. Daar komen we toch wel achter op het moment dat die tox report binnenkomt.

Maar dat verhaal van die dokter stinkt sowieso, daar hoef je geen inspecteur voor te zijn.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:43:19 #272
28167 matthijst
pi_70463463
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:37 schreef wapwip het volgende:
1130 is toch tijdstip van overlijden? Dat is in het ziekenhuis gebeurd.
Beller is volgens mij niet bekend, maar die mogen ze ook welleens aan de tand voelen denk ik.
Neu:

11:30 - Jackson krijgt een shot, volgens bronnen van o.a. TMZ
12:22 - 911 wordt gebeld
14:26 - MJ wordt dood verklaard in het ziekenhuis

@Greys: ik denk niet dat de dokter liegt; de beller zegt aan de telefoon dat Jackson op bed ligt...

Marlon Jackson bevestigt dat tegen CNN: "Frank told me that Michael last night was complaining about not feeling well. He called to tell him he wasn't feeling well," Marlon Jackson said Thursday. "Michael's doctor went over to see him, and Frank said, 'Marlon, from last night to this morning, I don't know what happened.' When they got to him this morning, he wasn't breathing."

[ Bericht 23% gewijzigd door matthijst op 28-06-2009 23:50:16 ]
  zondag 28 juni 2009 @ 23:54:02 #273
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_70463807
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

Mooi ook gisteren op CNN, van een reporter die meteen na de melding de emergency room was binnengerend en dus binnen was voor de lockdown...

Ik hoop dat hij op het laatste moment buikglijdend tussen de schuifdeuren door is gekomen en triomfantelijk "In before the lock!" heeft geroepen.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:56:23 #274
28167 matthijst
pi_70463877
Hehe
pi_70463923
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef matthijst het volgende:

[..]

Neu:

11:30 - Jackson krijgt een shot, volgens bronnen van o.a. TMZ
12:22 - 911 wordt gebeld
14:26 - MJ wordt dood verklaard in het ziekenhuis

@Greys: ik denk niet dat de dokter liegt; de beller zegt aan de telefoon dat Jackson op bed ligt...

Marlon Jackson bevestigt dat tegen CNN: "Frank told me that Michael last night was complaining about not feeling well. He called to tell him he wasn't feeling well," Marlon Jackson said Thursday. "Michael's doctor went over to see him, and Frank said, 'Marlon, from last night to this morning, I don't know what happened.' When they got to him this morning, he wasn't breathing."
Volgens mij was dat iedere dag ongeveer rond dezelfde tijd, hij kreeg drie keer per dag zo'n spuit volgens mij. Weet het niet 100% zeker. Of moet ik zeggen 50% zeker, want veel van wat er te lezen valt is bogus.
  maandag 29 juni 2009 @ 00:03:41 #276
28167 matthijst
pi_70464133
@wapwip: ja, dat dacht ik ook, dat ze er maar vanuit gaan dat hij de injectie heeft gekregen, maar ja, ze zeggen ook dat zijn ademhaling langzamer werd. Wie heeft dat soort dingen dan gezegd, vraag ik me af: de dokter en de beller....
Zo vaag dat die beller nog niet is ondervraagd.
pi_70464156
Is al bekend wie dat was dan, die beller? Was dat een bewaker?
pi_70464166
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar hier gaat hij dan toch.

Diep triest als je er over nadenkt. Zoals 'gewone' mensen er een keer wat geld tegenaan gooien (luxe weekendje in een luxe hotel) om zich een keertje een ster te voelen, zo moet hij een shopping mall laten afsluiten om zich een keer 'gewoon' te voelen.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_70464230
Opvallend dat beller en dokter totaal iets anders zeggen.
Dr. Murray maakt zichzelf echter niet veel geloofwaardiger door opeens uit het ziekenhuis te verdwijnen.

Wat is er binnen dat huis gebeurd?
Vragen, vragen, vragen...
Hopelijk wordt het in de loop der tijd duidelijk.
pi_70464303
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:03 schreef matthijst het volgende:
@wapwip: ja, dat dacht ik ook, dat ze er maar vanuit gaan dat hij de injectie heeft gekregen, maar ja, ze zeggen ook dat zijn ademhaling langzamer werd. Wie heeft dat soort dingen dan gezegd, vraag ik me af: de dokter en de beller....
En waarom die beller zo ontzettend kalm bleef, leek wel alsof ie het al wist ofzo. En ja ik had als eerste die 2 ondervraagd ja. Maar zal vast een reden voor zijn die wij nog niet weten dat dat nog niet gebeurd is.
  maandag 29 juni 2009 @ 00:15:52 #281
28167 matthijst
pi_70464546
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef Phrits het volgende:
Opvallend dat beller en dokter totaal iets anders zeggen.
Wat dan?
Beller zegt allen dat d'r een 50-jarige ligt, en dat er en dokter bij is die hem probeert te reanimeren.
Dat is wat de dokter later zelf ook zegt?
pi_70464850
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:15 schreef matthijst het volgende:

[..]

Wat dan?
Beller zegt allen dat d'r een 50-jarige ligt, en dat er en dokter bij is die hem probeert te reanimeren.
Dat is wat de dokter later zelf ook zegt?
Dat dus, gewoon einde verhaal voor een junk.
  maandag 29 juni 2009 @ 00:30:59 #283
28167 matthijst
pi_70464973
Mja, ben wel benieuwd wie hem die drugs gaf. Hoogste tijd dat ze dokters in de VS een aanpakken.
Moderne drugsdealers zijn het.
pi_70465120
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef matthijst het volgende:
Mja, ben wel benieuwd wie hem die drugs gaf. Hoogste tijd dat ze dokters in de VS een aanpakken.
Moderne drugsdealers zijn het.
Ik denk dattie wel meer dan 1 dokter had.
  maandag 29 juni 2009 @ 00:41:07 #285
6941 APK
Factual, I think.
pi_70465274
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:03 schreef matthijst het volgende:

Wie zegt dat die beller nog niet is ondervraagd?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 29 juni 2009 @ 00:45:45 #286
239156 0100
Lux et Libertas.
pi_70465404
Misselijke grap:

LEAKED Michael Jackson Autopsy Photos!.

Hoe diep kan je zinken , totaal geen respect voor fans, nabestaanden en Michael zelf.
pi_70465463
Mensen op die site daar denken dat het echt is?
pi_70465470
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:41 schreef APK het volgende:

[..]

Wie zegt dat die beller nog niet is ondervraagd?
Tis meer dat niemand zegt dat ie wel is ondervraagd, en aangezien iedere stap in de media terrecht komt...
pi_70465785
Dr. Conrad Murray's lawyer is now saying that when Murray found Michael Jackson, he was in his bed with a faint pulse.

Murray's lawyer, Edward Chernoff, says Murray went into Jackson's bedroom and saw that he wasn't breathing. Chernoff told the AP, "He just happened to find him in his bed, and he wasn't breathing. Mr. Jackson was still warm and had a pulse."

Chernoff says Murray immediately began administering CPR.

Chernoff says Murray did not prescribe or give Jackson Demerol or OxyContin. Chernoff says any drugs Murray did prescribe were given in response to a specific complaint from Jackson.

-
Dan heeft meneer Conrad nu toch wel een probleempje, aangezien ie nog in leven had kunnen zijn wanneer CPR juist werd uitgevoerd
pi_70465821
dubbel
pi_70465902
Ik ben geen dokter, maar als iemand nog een hartslag heeft ga je toch geen CPR uitvoeren?
Mij lijkt mond op mond dan een effectievere oplossing. Iemand die daar meer over weet?
  maandag 29 juni 2009 @ 01:18:57 #292
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70466227
quote:
Fantastisch nummer van hem.

Moet je ook maar eens hiernaar luisteren. Ook niet onverdienstelijk, ook een meiske met meer in haar mars.

[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 29 juni 2009 @ 01:29:21 #293
393 phileine
española
pi_70466423
de verhalen zijn ontzettend tegenstrijdig wapwip, het is gewoon niet mogelijk daar nu een compleet verhaal uit te halen zonder te weten wat waar is en wat niet. Ik heb geleerd dat je nooit cpr mag uitvoeren als er nog een hartslag is, maar een cardioloog weet daar veel meer van en misschien dat je dat bij een hele zwakke hartslag dat wel kunt doen als je weet waar je mee bezig bent.

maar je ziet dat er nu allerlei aasgieren op duiken en de vreemdste beweringen tevoorschijn komen. Ik neem dat allemaal met een enorme pot zout, op alle gebieden van zijn leven (bijvoorbeeld wie nou biologisch de vader is van zijn kinderen etc.)

Er zijn verhalen dat die cardioloog (dat is overigens wel echt een arts hoor) er pas is bijgeroepen toen het al mis was, andere verhalen dat juist hij die demerol heeft toegediend, dat die arts wel is meegegaan naar het ziekenhuis in een versie, in een andere weer niet. Ik weet niet of "wij" gewoon publiek ooit achter de waarheid komen, maar er wordt op het moment heel veel tegenstrijdig materiaal gepubliceerd en daar kun je als buitenstaander gewoon geen kloppend verhaal van maken zonder te weten wat wel waar is en wat niet.
mooi he, alles
  maandag 29 juni 2009 @ 01:40:08 #294
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70466666
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef Shitney het volgende:
Nog een leuk filmpje, met Janet en Macaulay Culkin.

"I'm the Michael Jordan of waterballoon fights"

Leuk om te zien.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_70466862
quote:
Op maandag 29 juni 2009 01:04 schreef wapwip het volgende:
Ik ben geen dokter, maar als iemand nog een hartslag heeft ga je toch geen CPR uitvoeren?
Mij lijkt mond op mond dan een effectievere oplossing. Iemand die daar meer over weet?
Heb bij reanimatiecursus gehoord dat wanneer je stopt met ademhalen na iets van een minuut ofzo de hartslag ook stopt en daarom de richtlijn tegenwoordig is om te beginnen met reanimeren als je merkt dat iemand geen adem meer haalt. Ook omdat je door je spanning vaak niet goed kan voelen of iemand nog een hartslag heeft, je zou dan ook je eigen hartslag kunnen voelen op zo'n moment.
The things you own end up owning you
pi_70467495
Sommige mensen denken ook echt dat dat Halloween masker zijn autopsie foto's zijn he, f*cking hell.
  maandag 29 juni 2009 @ 04:44:09 #297
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_70467969
Hoe meer nieuws ik lees, hoe triester ik het ga vinden. Wat hebben we met zijn allen toch die arme man aangedaan door almaar de tabloids te blijven kopen en te smullen van de roddels?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_70468670
quote:
Onduidelijkheid over testament Jackson

Uitgegeven: 29 juni 2009 07:55
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 07:55

LOS ANGELES - Er bestaat onduidelijkheid over het testament van het donderdag overleden popicoon Michael Jackson. De familie heeft het document nog niet gezien en volgens een advocaat van de familie is het onduidelijk of er wel een testament bestaat.

Mocht Jackson geen testament hebben opgesteld, dan gaan zijn bezittingen naar de naaste familie, aldus de advocaat. Moeder Katherine zou daarvoor de aangewezen persoon zijn, zei de jurist tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN.

Ondertussen stond vader Joe Jackson zondag op de rode loper bij de uitreiking van de BET Awards, die geheel in het teken stond van de overleden artiest.

Tegen CNN maakte vader Jackson de opmerking dat hij met zijn zakenpartner een platenmaatschappij runt en op Blu-ray techniek wil overstappen. Hij kreeg daarna veel kritiek op zijn ''ongevoelige'' opmerking.
Bron: nu.nl

Joe Jackson
  maandag 29 juni 2009 @ 09:10:19 #299
28167 matthijst
pi_70469099
Er is een testament: "Indeed, the only known existing will sits in a safe at attorney John Branca’s office in Century City. So far, Branca has been out of town. It may not be until Monday before he returns and offers the will for probate, sources say."

Ander nieuws: A security guard by the name of Alberto who worked at Michael Jackson’s rented Bel Air estate–his last name still unknown– made the famous 911 call to police on Thursday. It was not someone named “Tippy,” as reported by the New York Post.

Frank DiLeo, was not at the house when Jackson collapsed. DiLeo was at his hotel in Los Angeles, received a call about Jackson, and rushed to the hospital. None of Jackson’s kids were present when he collapsed, I am told. They were in the house but not in the room with Jackson and Dr. Conrad Murray.

So far, Rowe has not addressed the issue of the kids or custody despite frantic reports. She wouldn’t do that, she says. “Michael hasn’t even been buried,” she says. Rowe has always had an excellent relationship with Michael’s mother, Katherine Jackson, and looks forward to talking to her soon, and possibly even seeing the children when the time is right.
One thing I didn’t bring up with Rowe, but shouldn’t be forgotten: her friendship with Michael was the thing that saved him at his child molestation trial in 2005. Rowe testified for him in court, clearing up for the jury all misconceptions about the pop icon. Her testimony is generally thought to have been the deciding factor in the jury’s deliberations, and kept Jackson out of jail.
pi_70469182
Bron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')