abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70461619
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
Maar MJ had er wel ontzettend veel last van. Niet een paar vlekjes maar
Ja, ik denk dat hij zijn pigment helemaal kwijt was. Dus was hij effectief albino, op de rode ogen na.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 22:54:11 #227
163650 Greys
pi_70461625
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:46 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik zat die docu uit de OP te kijken en hij zei dat hij graag eens naar een supermarkt zou gaan en gewoon met een boodschappenkarretje door de gangpaden zou lopen om spullen te kopen.

Dat heeft hij gewoon zijn hele leven lang niet gekund. Bizar.
Dat kan je je haast niet voorstellen he? Hij heeft dat inderdaad nooit gekund omdat hij als kind al zo waanzinnig beroemd was en dat zijn hele leven is gebleven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70461635
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, ik vind het al bizar goed als je van zulke hits zelf de tekst en de muziek schrijft. Het kan me eigenlijk weinig schelen of er daarna nog wat aan getweaked wordt door anderen. Het is van oorsprong dan nog wel altijd zijn muziek en tekst
En dan die videoclips en het dansen er ook nog zelf bij bedenken en het dansen ook zelf uitvoeren op zo'n manier. Dan ben je toch een meester?
just wanted to point out, dat alles zelf doen niet bestaat. Sowieso zorgt een platenmaatschappij er wel voor dat ze een flinke vinger in de pap hebben. Door er een horde aan opgedrongen studio-muzikanten op te zetten bijvoorbeeld, en een aantal arrangeurs.
pi_70461672
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan je je haast niet voorstellen he? Hij heeft dat inderdaad nooit gekund omdat hij als kind al zo waanzinnig beroemd was en dat zijn hele leven is gebleven.
Ik vond dat de droevigste uitspraak uit die hele docu. Hoe kun je normaal blijven functioneren als iedereen gek wordt overal waar je gaat?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 22:55:57 #230
163650 Greys
pi_70461697
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat hij zijn pigment helemaal kwijt was. Dus was hij effectief albino, op de rode ogen na.
Maar dat heeft jaren geduurd, denk ik. Het begon ook met wat vlekjes en dat werden er steeds meer. Dus moest hij steeds grotere lagen make-up gebruiken. Eerst bruin/rood achtig, dat zag je ook op wat foto's, om de witte vlekken te verbergen. En daarna andersom, toen het grootste gedeelte van zijn pigment weg was, toen werden het lagen witte/bleke make-up om de overgebleven donkere vlekjes te maskeren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 22:56:52 #231
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70461736
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou, ik vind het al bizar goed als je van zulke hits zelf de tekst en de muziek schrijft. Het kan me eigenlijk weinig schelen of er daarna nog wat aan getweaked wordt door anderen. Het is van oorsprong dan nog wel altijd zijn muziek en tekst
En dan die videoclips en het dansen er ook nog zelf bij bedenken en het dansen ook zelf uitvoeren op zo'n manier. Dan ben je toch een meester?
Er is ooit, ergens in de jaren 80 denk ik, een special geweest over Michael Jackson waar Quincy Jones en Elizabeth Taylor en Steven Spielberg in voorkwamen. Misschien kan iemand zich dat herinneren? Misschien was het een making of special, of naar aanleiding van de Grammy's of iets dergelijks.

Ik kan me herinneren dat ze daarin vertelden dat ze dan aankwamen in de studio en dat Michael Jackson er dan al uren was, en dan al uren aan dansjes had zitten werken, of weer tientallen nieuwe liedjes had geschreven. Steven Spielberg zat daar ook in, en die vertelde ook dat hij de regisseur was, maar dat Michael Jackson zich met elk shot bemoeide en dan weer vond dat het anders moest en eigenlijk alles zelf bedacht. Jammer dat ik me niet meer kan herinneren hoe die special heette, ik kan me nog echt allerlei shots van die mensen herinneren en dan behind the scenes filmpjes.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_70461756
In 2002 ofzo was hij gebeten door een spin en kregen we een foto van die wond te zien. Daarop zag je echt die 'donkere' vlekken nog zitten. Maar kan ook de wond zijn.
pi_70461790
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar dat heeft jaren geduurd, denk ik. Het begon ook met wat vlekjes en dat werden er steeds meer. Dus moest hij steeds grotere lagen make-up gebruiken. Eerst bruin/rood achtig, dat zag je ook op wat foto's, om de witte vlekken te verbergen. En daarna andersom, toen het grootste gedeelte van zijn pigment weg was, toen werden het lagen witte/bleke make-up om de overgebleven donkere vlekjes te maskeren.
Yup. Bij mij is het op een gegeven moment gestabliseerd en ik heb alleen vlekken onder mijn oksels, in mijn knieholtes, in mijn schaamstreek (heel vaag, geen idee waarom juist dat soort plekken), maar bij sommige mensen blijft het doorgaan tot ze helemaal geen pigment meer hebben. En repigmentatie treedt ook op, dus dat het weer terugkomt. Er is ook weinig bekend over de precieze oorzaak en er zijn geen echte remedies voor.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 22:58:58 #234
163650 Greys
pi_70461823
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:55 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ik vond dat de droevigste uitspraak uit die hele docu. Hoe kun je normaal blijven functioneren als iedereen gek wordt overal waar je gaat?
En hij zei ook in een interview (was dat die op tv, ja, geloof het wel, gisteren) dat hij ook zo'n medelijden had met Prinses Diana, die door de pers de dood is ingejaagd omdat ze altijd maar achtervolgd werd.
Als iemand zich kon voorstellen hoe dat geweest moet zijn was hij het wel natuurlijk.
Hij had waarschijnlijk ook wel eens, even heel lullig en stom gezegd, lekker een weekje Landal (of hoe dat daar ook heet natuurlijk ) willen doen met zijn kinderen en lekker boodschapjes doen en in het bos wandelen en NIEMAND verder om zich heen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 28 juni 2009 @ 22:59:26 #235
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70461848
quote:

[..]

Ja, maar dat was vroeger al zo, dat vond ik als kind al zo droevig. In die special die ik dus ooit gezien heb zag je ook beelden van de gekte op vliegvelden, van MJ bij de president (Reagan) die dan helemaal eerbiedig naar hem deed. Moet je je voorstellen dat de president vereerd is om jou te ontmoeten, in plaats van andersom!
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70461851
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:33 schreef Shitney het volgende:

[..]

Wat is dat, de BET?
Black Entertainment Television (te laat! )

De awards zijn vanavond en had gezien dat de avond dedicated is to Michael Jackson.
Hopelijk vind ik een stream op 't internet, dan plemp ik hem hier ook wel neer.
Anders wordt 't morgen downloaden.

pi_70461859
quote:

[..]

Maar hier gaat hij dan toch.

pi_70461875
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef Greys het volgende:

[..]

En hij zei ook in een interview (was dat die op tv, ja, geloof het wel, gisteren) dat hij ook zo'n medelijden had met Prinses Diana, die door de pers de dood is ingejaagd omdat ze altijd maar achtervolgd werd.
Als iemand zich kon voorstellen hoe dat geweest moet zijn was hij het wel natuurlijk.
Hij had waarschijnlijk ook wel eens, even heel lullig en stom gezegd, lekker een weekje Landal (of hoe dat daar ook heet natuurlijk ) willen doen met zijn kinderen en lekker boodschapjes doen en in het bos wandelen en NIEMAND verder om zich heen.
Nou, en vooral anoniem zijn. Dat je gewoon over straat kunt lopen zónder dat je gemobt wordt. Maar die gast was beroemder dan Jezus, dat ging gewoon niet.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:02:28 #239
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70461966
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, en vooral anoniem zijn. Dat je gewoon over straat kunt lopen zónder dat je gemobt wordt. Maar die gast was beroemder dan Jezus, dat ging gewoon niet.
Er is toch ook een tijd geweest dat hij zich steeds vermomde? Dan had je weer in de roddelbladen fotos van wat dan zijn vermomming zou zijn. En die vermommingen waren best geestig, dan ging hij als dikke vrouw over straat of als bejaarde of dat soort dingen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 23:02:55 #240
163650 Greys
pi_70461987
Op deze fotootjes kan je (vind ik) goed zien dat hij toen al/nog bruine make-up gebruikte om de witte vlekken weg te werken. Op vooral onder zijn mond (linker foto) en rondom zijn mond zie je het:

p
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70462028
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat is echt cute.

Het was ook gewoon een groot kind.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:05:43 #242
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70462100
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar al dit soort filmpjes zijn eigenlijk al van na zijn hoogtijdagen. De echte gekte rond zijn persoon was zo eind jaren zeventig en begin jaren tachtig. Daar zijn die filmpjes van Britney Spears van tegenwoordig niks bij.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 28 juni 2009 @ 23:06:17 #243
163650 Greys
pi_70462127
Hier een enorm uitgebreid verhaal over Michael en zijn ziekte, met o.a. hij zelf en zijn make-up artist aan het woord, die mee dan 20 jaar met hem werkte:

http://floacist.wordpress(...)igo-michael-jackson/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70462158
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Greys het volgende:
Op deze fotootjes kan je (vind ik) goed zien dat hij toen al/nog bruine make-up gebruikte om de witte vlekken weg te werken. Op vooral onder zijn mond (linker foto) en rondom zijn mond zie je het:

[ afbeelding ]p[ afbeelding ]
Rondom mond en ogen zijn typisch de plekken waar vanuit het begint.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:07:30 #245
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70462184
Wat schattig, dat ze dat ook helemaal in scene gingen zetten! Met die neefjes als vakkenvullers!
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_70462204
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:04 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Dat is echt cute.

Het was ook gewoon een groot kind.
if you cant keep track of ur cart, you shouldnt shop

Erg leuk filmpje
  zondag 28 juni 2009 @ 23:09:07 #247
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_70462245
"If you can't keep track of your cart, you shouldn't shop!"
Does it lead you home?
When you're all alone
  zondag 28 juni 2009 @ 23:10:43 #248
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_70462318
quote:
Mooi ook gisteren op CNN, van een reporter die meteen na de melding de emergency room was binnengerend en dus binnen was voor de lockdown... Die had beelden vanuit het ziekenhuis, dat je gewoon al die fans buiten hoorde schreeuwen "Michael, Michael"... En dat had ie dan standaard als mensen wisten dat ie ergens zat, in een hotel ofzo.... Niet voor te stellen....

Of wat Celine Dion zei: dat ze bij een show zei dat MJ in het publiek was en dat er dan echt zo'n suddering door het publiek gaat... Mensen kunnen lullen wat ze willen, maar op een of andere manier had ie toch een vaag effect op ze
Haters everywhere but I don't really care.
pi_70462393
Er is toch wel een tijdperk gestorven met hem. Zijn muziek hoort bij mijn jeugd, bij de jaren '80 vooral. De LP van Thriller staat als het goed is nog in mijn schuur tussen alle andere ouwe LP's.
pi_70462419
Geweldig filmpje, 't straalt gewoon van hem af, zo blij is hij.
Dat hij zo blij kan zijn, wat voor ons iets volkomen normaals is en sommige zelfs als vervelend ervaren.
En het is niet eens echt echt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')