Diep triest als je er over nadenkt. Zoals 'gewone' mensen er een keer wat geld tegenaan gooien (luxe weekendje in een luxe hotel) om zich een keertje een ster te voelen, zo moet hij een shopping mall laten afsluiten om zich een keer 'gewoon' te voelen.quote:
En waarom die beller zo ontzettend kalm bleef, leek wel alsof ie het al wist ofzo. En ja ik had als eerste die 2 ondervraagd ja. Maar zal vast een reden voor zijn die wij nog niet weten dat dat nog niet gebeurd is.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:03 schreef matthijst het volgende:
@wapwip: ja, dat dacht ik ook, dat ze er maar vanuit gaan dat hij de injectie heeft gekregen, maar ja, ze zeggen ook dat zijn ademhaling langzamer werd. Wie heeft dat soort dingen dan gezegd, vraag ik me af: de dokter en de beller....
Zo vaag dat die beller nog niet is ondervraagd.
Wat dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef Phrits het volgende:
Opvallend dat beller en dokter totaal iets anders zeggen.
Dat dus, gewoon einde verhaal voor een junk.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wat dan?
Beller zegt allen dat d'r een 50-jarige ligt, en dat er en dokter bij is die hem probeert te reanimeren.
Dat is wat de dokter later zelf ook zegt?
Ik denk dattie wel meer dan 1 dokter had.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:30 schreef matthijst het volgende:
Mja, ben wel benieuwd wie hem die drugs gaf. Hoogste tijd dat ze dokters in de VS een aanpakken.
Moderne drugsdealers zijn het.
Wie zegt dat die beller nog niet is ondervraagd?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:03 schreef matthijst het volgende:
Zo vaag dat die beller nog niet is ondervraagd.
Tis meer dat niemand zegt dat ie wel is ondervraagd, en aangezien iedere stap in de media terrecht komt...quote:Op maandag 29 juni 2009 00:41 schreef APK het volgende:
[..]
Wie zegt dat die beller nog niet is ondervraagd?
Fantastisch nummer van hem.quote:
Leuk om te zien.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef Shitney het volgende:
Nog een leuk filmpje, met Janet en Macaulay Culkin.
"I'm the Michael Jordan of waterballoon fights"![]()
Heb bij reanimatiecursus gehoord dat wanneer je stopt met ademhalen na iets van een minuut ofzo de hartslag ook stopt en daarom de richtlijn tegenwoordig is om te beginnen met reanimeren als je merkt dat iemand geen adem meer haalt. Ook omdat je door je spanning vaak niet goed kan voelen of iemand nog een hartslag heeft, je zou dan ook je eigen hartslag kunnen voelen op zo'n moment.quote:Op maandag 29 juni 2009 01:04 schreef wapwip het volgende:
Ik ben geen dokter, maar als iemand nog een hartslag heeft ga je toch geen CPR uitvoeren?
Mij lijkt mond op mond dan een effectievere oplossing. Iemand die daar meer over weet?
Bron: nu.nlquote:Onduidelijkheid over testament Jackson
Uitgegeven: 29 juni 2009 07:55
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 07:55
LOS ANGELES - Er bestaat onduidelijkheid over het testament van het donderdag overleden popicoon Michael Jackson. De familie heeft het document nog niet gezien en volgens een advocaat van de familie is het onduidelijk of er wel een testament bestaat.
Mocht Jackson geen testament hebben opgesteld, dan gaan zijn bezittingen naar de naaste familie, aldus de advocaat. Moeder Katherine zou daarvoor de aangewezen persoon zijn, zei de jurist tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN.
Ondertussen stond vader Joe Jackson zondag op de rode loper bij de uitreiking van de BET Awards, die geheel in het teken stond van de overleden artiest.
Tegen CNN maakte vader Jackson de opmerking dat hij met zijn zakenpartner een platenmaatschappij runt en op Blu-ray techniek wil overstappen. Hij kreeg daarna veel kritiek op zijn ''ongevoelige'' opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |