Er zitten inderdaad een boel rare factoren aan dit verhaal vast.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:23 schreef Greys het volgende:
Er klopt echt NIETS van dat verhaal van de dokter, dat hij via zijn advocaat heeft laten vertellen.
CPR is wel zo enorm zwaar, dat kan je echt niet effectief doen met één hand. Vooral niet als je iemand binnen een paar seconden vanuit bed op de grond kunt hebben (zeker zo'n licht mannetje als MJ) en dan wel effectief kunt reanimeren met twee handen en op een harde ondergrond.
En dan ook nog zeggen dat het effectief was. Hoe kán hij dat zeggen?
Zou 'men' nu nog steeds volhouden dat hem helemaal niets te verwijten viel?
En er was gezegd dat hij 'gelukkigerwijs' net die slaapkamer binnenkwam. Wat moest die man in de slaapkamer als hij niet wist dat er iets aan de hand was?
Het is ook niet gek, maar als ie zichzelf eens ergens liet zien in de media. De vader van Michael die toch ook wel gehaat word door veel mensen, die laat zijn gezicht wel zien in de media. Hij zei weliswaar niet veel, maar het geeft wel een soort van genuine gevoel dat ie erbij staat. Als ze dat filmpje gewoon in een kantoor hadden opgenomen ofzo, en die dokter deed het woord met advocaat ernaast.. ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, op zich is het bij zo'n wéreldzaak natuurlijk niet zo gek als die man alles via een advocaat doet, onschuldig of niet. Nee, dat snap ik eerlijk gezegd wel. Voor hetzelfde geld wordt die kerel belaagd of wat dan ook.
quote:Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Aangezien RTL de rechten niet op tijd binnen hadden voor de documentaire
waarvan de promo is uitgezonden is er gekozen voor een documentaire waar
RTL de rechten voor heeft gekregen. "Take 2 Michael Jackson: Wat je niet
mocht zien" wordt voorlopig niet uitgezonden.
Wij wensen u nog veel kijkplezier bij RTL!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksservice
ik kijkquote:Op maandag 29 juni 2009 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Kijken jullie naar Boulevard ..Het gaat over Michael.
Mijn gehandicapte zusje schrijft nog betere e-mailsquote:Op maandag 29 juni 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
Antwoord op mijn mailtje (kon het niet laten ) aan RTL over de verkeerde docu:
[..]
quote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn gehandicapte zusje schrijft nog betere e-mails
Het gaat natuurlijk ook nergens over. Eerst in de pers verklaren dat er niets fout was gegaan en dan mij (en vast nog vele anderen) nu gewoon opbiechten wat er wel was fout gegaanquote:Op maandag 29 juni 2009 18:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mijn gehandicapte zusje schrijft nog betere e-mails
Damn, net gemist.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Kijken jullie naar Boulevard ..Het gaat over Michael.
Dat is wel fijn dat je op RTLgemist terug kan kijken..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:49 schreef Phrits het volgende:
[..]
Damn, net gemist.![]()
Kijk het wel op rtlgemist dan.
Snap sowieso niet waarom ze dit niet gewoon zo gezegd hebben, shit happens ja. Maar dan dat interview laten zien is inderdaad echt belachelijk.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk ook nergens over. Eerst in de pers verklaren dat er niets fout was gegaan en dan mij (en vast nog vele anderen) nu gewoon opbiechten wat er wel was fout gegaan
Daarbij... als je de rechten niet op tijd binnen hebt (kan gebeuren) dan ga je toch niet in plaats daarvan iets heel negatiefs uitzenden waar de overledene juist zo tégen was?
Lelijke dingen, deze shit is echt naaaaaaaaaaasty. Maarja, hij had inderdaad ook n iemand anders. En ik geloof best dat hij een heel vertekend beeld van liefde had.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Hara, ik denk dat hij óndanks de lelijke dingen toch wel van zijn vader en Latoya hield. Want wie had hij verder nou, behalve zijn familie? En moeder Jackson is gewoon bij haar man gebleven toen hij Michael sloeg en Latoya is ook niet de familie uitgegooid na haar beschuldiging, dus het was (denk ik!) een kwestie van 'van de hele familie houden, of niemand meer overhouden'.
Het was volgens mij een enorm eenzame man.
Ja, ze had Joe ook beschuldigd van het seksueel misbruiken van haar, en later ook weer "moest ik van Gordon zeggen"quote:Op maandag 29 juni 2009 18:56 schreef DrDentz het volgende:
LaToya zat op dat moment ook zwaar onder de plak bij haar (ex)man Jack Gordon. Later heeft ze alle beschuldigingen weer ingetrokken. Wat nu haar echte mening was weet ik ook niet.
Thnx for the tip. Maar krijg hem ook niet gekopieerdquote:Op maandag 29 juni 2009 19:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Er staat overigens nog een filmpje op PerezHilton.com.
Een interview met de advocaat van de Jacksons, maar ik kan hem niet hier in dit topic krijgen.
Misschien lukt het iemand anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |