quote:Onduidelijkheid over testament Jackson
Uitgegeven: 29 juni 2009 07:55
Laatst gewijzigd: 29 juni 2009 07:55
LOS ANGELES - Er bestaat onduidelijkheid over het testament van het donderdag overleden popicoon Michael Jackson. De familie heeft het document nog niet gezien en volgens een advocaat van de familie is het onduidelijk of er wel een testament bestaat.
Mocht Jackson geen testament hebben opgesteld, dan gaan zijn bezittingen naar de naaste familie, aldus de advocaat. Moeder Katherine zou daarvoor de aangewezen persoon zijn, zei de jurist tegen de Amerikaanse nieuwszender CNN.
Ondertussen stond vader Joe Jackson zondag op de rode loper bij de uitreiking van de BET Awards, die geheel in het teken stond van de overleden artiest.
Tegen CNN maakte vader Jackson de opmerking dat hij met zijn zakenpartner een platenmaatschappij runt en op Blu-ray techniek wil overstappen. Hij kreeg daarna veel kritiek op zijn ''ongevoelige'' opmerking.
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:10 schreef matthijst het volgende:
Er is een testament: "Indeed, the only known existing will sits in a safe at attorney John Branca’s office in Century City. So far, Branca has been out of town. It may not be until Monday before he returns and offers the will for probate, sources say."
Ander nieuws: A security guard by the name of Alberto who worked at Michael Jackson’s rented Bel Air estate–his last name still unknown– made the famous 911 call to police on Thursday. It was not someone named “Tippy,” as reported by the New York Post.
Frank DiLeo, was not at the house when Jackson collapsed. DiLeo was at his hotel in Los Angeles, received a call about Jackson, and rushed to the hospital. None of Jackson’s kids were present when he collapsed, I am told. They were in the house but not in the room with Jackson and Dr. Conrad Murray.
So far, Rowe has not addressed the issue of the kids or custody despite frantic reports. She wouldn’t do that, she says. “Michael hasn’t even been buried,” she says. Rowe has always had an excellent relationship with Michael’s mother, Katherine Jackson, and looks forward to talking to her soon, and possibly even seeing the children when the time is right.
One thing I didn’t bring up with Rowe, but shouldn’t be forgotten: her friendship with Michael was the thing that saved him at his child molestation trial in 2005. Rowe testified for him in court, clearing up for the jury all misconceptions about the pop icon. Her testimony is generally thought to have been the deciding factor in the jury’s deliberations, and kept Jackson out of jail.
Nog een wonder dat die zo oud is geworden. Aan de andere kant zal het wel weer crap zijn. Gelekte autopsie-gegevens.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef Qwea het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)Jackson-autopsy.html
Aha, daar heeft ZijOnLine het dus vandaan. Let ook even op het filmpje rechts van het artikel. P.Diddy.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef Qwea het volgende:
quote:(29-6-2009) Michael Jackson was bijna helemaal kaal, was vol met gaatjes van naalden en woog amper 51 kilo bij zijn overlijden en zijn maag bevatte alleen maar pillen en geen voedsel. Zijn lichaam vertoonde littekens van ten minste 13 chirurgische ingrepen. Volgens de pathologen droeg Jackson een pruik om de "perzikenvacht" op zijn hoofd te bedekken. Verscheidene van zijn ribben waren gebroken, als gevolg van de reanimatiepogingen.
De experts zouden ook versteld hebben gestaan van de manier waarop Jackson op zijn sterfbed is behandeld. Een van de vier pogingen om adrenaline in zijn hart in te spuiten, miste zijn doel. Er was ook zichtbare schade door het aanbrengen van een zuurstofmasker en door de buisjes die weren ingebracht bij de reanimatiepogingen.
Dokter Conrad Murray ontkent dat hij voor Michaels overlijden nog Demerol (synthetische morfine) heeft ingespoten, of pijnstillers heeft toegediend.
Maar de dokter ligt wel onder vuur voor zijn reanimatiepogingen. Murray probeerde Jackson op zijn bed te reanimeren, maar had dat volgens de richtlijnen op een harde ondergrond moeten doen. Een vergissing die misschien "fatale minuten" kostte.
De King of Pop was volgens het onderzoek wel goed aan het herstellen van een operatie om een huidkanker te verwijderen.
iemand in zo'n afgetakelde staat nog 50 concerten laten geven? Dit is onmenselijk dit had MJ dan ook nooit gered.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:55 schreef Qwea het volgende:
Hoe sneu als je toch een complete mall moet sluiten om een keer te kunnen ervaren hoe het in een supermarkt is..quote:
money money money moneyquote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
iemand in zo'n afgetakelde staat nog 50 concerten laten geven? Dit is onmenselijk dit had MJ dan ook nooit gered.
Zowiezo zijn die 50 concerten een aanslag op iemand, zelfs al ben je gewoon gezond..quote:Op maandag 29 juni 2009 10:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
iemand in zo'n afgetakelde staat nog 50 concerten laten geven? Dit is onmenselijk dit had MJ dan ook nooit gered.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Vivi het volgende:
Jeutje...ik ben benieuwd hoe ie eruit zag in zijn "natural state".
Of misschien ook wel niet.
Tragisch leven had die kerel eigenlijk he. Ik zeg niet dat het een lieverdje was hoor, maar de verhalen over 'Hij wil zonodig blank zijn en bleekt zichzelf' waren dus hoogstwaarschijnlijk ook gewoon onzin waar hij tegen liep te vechten, dat child abuse gebeuren was hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar (aangezien dat joch nu zelf ook toegeeft dat hij had gelogen) en wie weet wat er allemaal nog meer niet waar was.quote:Op maandag 29 juni 2009 10:23 schreef Vivi het volgende:
Jeutje...ik ben benieuwd hoe ie eruit zag in zijn "natural state".
Of misschien ook wel niet.
Zit net over de minuut heen met kijken, maar geloof dat ik het ook niet droog ga houdenquote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Shitney het volgende:
Nu zit ik dus gewoon op mijn werk te huilen.
Ik kan hem er nu ook bij zetten?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:35 schreef Shitney het volgende:
Mag dit filmpje trouwens in de volgende OP?
Anders de Youtubedingetjes achter een spoilerlink zetten? Dan issie niet zo lang?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan hem er nu ook bij zetten?
Ben alleen zo bang dat de OP te vol/lang wordt, moet ie dan ipv het interview? Of kan hij er nog wel bij vind je? Zeg maar hoor, maakt mij niet uit!
Misschien bovenin de OP direct onder de data, en dan de andere youtubedingen in spoilertags?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan hem er nu ook bij zetten?
Ben alleen zo bang dat de OP te vol/lang wordt, moet ie dan ipv het interview? Of kan hij er nog wel bij vind je? Zeg maar hoor, maakt mij niet uit!
Smart thinking!quote:Op maandag 29 juni 2009 10:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Anders de Youtubedingetjes achter een spoilerlink zetten? Dan issie niet zo lang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. werkt dus niet in dit geval helaas.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik hou de filmpjes ook maar uit de spoiler, want er struikelt iets als ik ze in een spoiler wilquote:Op maandag 29 juni 2009 10:56 schreef Copycat het volgende:
Niks mis met uitgebreide OP's. Zeker niet in dit geval.
Wat een ontzettend vrolijk en lief filmpje.quote:
Zou Michael daar dan echt NIETS over hebben laten vastleggen over hoe hij dat graag gewild zou hebben? Ik kan dat eigenlijk niet geloven. Want dan zou er geen twijfel meer moeten zijn bij de familie, dan moeten ze er gewoon alles aan doen om zijn wens uit te laten komen.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:05 schreef shomila het volgende:
Onduidelijkheid over begrafenis Jackson
LOS ANGELES - Het is nog onduidelijk hoe de familie de vorige week overleden Michael Jackson de laatste eer wil bewijzen.
quote:Op maandag 29 juni 2009 10:30 schreef Shitney het volgende:
Nu zit ik dus gewoon op mijn werk te huilen.
Over welke uitspraken van vader Joe heb je het nu?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:13 schreef AssyriskaFF het volgende:
En ie vader van MJ is niet goed wijs. Zo praat je toch niet over je zoon? Die gast is gek.
Dat ie zegt dat we een superster zijn verloren. Het is toch zijn zoon?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over welke uitspraken van vader Joe heb je het nu?
Het lijkt wel of hij haske bezopen is op dat filmpje of dementerend. Rare vent iig.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
Dat ie zegt dat we een superster zijn verloren. Het is toch zijn zoon?
Daarnaast raar om over zaken te hebben terwijl je zoon is overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |