We zijn nog niet helemaal klaar met die omhooggevallen rookpot.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Was dat bunker gedoe niet afgelopen?
die komt morgen weer langsquote:Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef versabommie het volgende:
Zow.. waar is die over het paard getilde (hahaha ik zei paard zonder haar gebit te noemen) telefoonkaartsnol met haar neerbuigende houding tegenover mensen die haar 25 dagen nietsdoen betaald hebben?
Fok kende een topperiode toen jij nog niet geregistreerd wasquote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef Wijnneus het volgende:
Zliggo had een topperiode, met weinig storingen, toen Marielin in TBO1 zat
Ik hoor bij de mindere zielen, maar ik weet het.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fok kende een topperiode toen jij nog niet geregistreerd was
ja onbegrijpelijk hé???? het schijnt zelfs dat er een TBO 2 komtquote:Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat er nog steeds een subforum voor is dan
staat dat 2 voor het aantal kijkers?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja onbegrijpelijk hé???? het schijnt zelfs dat er een TBO 2 komt
WTFquote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik hoor bij de mindere zielen, maar ik weet het.
geen idee...ga het anders ff vragen....quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
staat dat 2 voor het aantal kijkers?
Zet het huis weer vol met Marielin en gelhomo en ik ga bidden voor dit:quote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja onbegrijpelijk hé???? het schijnt zelfs dat er een TBO 2 komt
De vorige keerquote:Op zondag 28 juni 2009 23:04 schreef Wijnneus het volgende:
Ok, excuus aan Pc Eend, ik had het vorige keer niet goed begrepen.
ik ook nietquote:Op zondag 28 juni 2009 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
De vorige keer
Ik snap er geen reet van
Maar die mensen die na maanden nog steeds zitten te zeiken over haar gezeik vragen er ook wel om, daar had ze wel een puntquote:Op zondag 28 juni 2009 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
Die was inene pleitos, hoe dat dan?![]()
Ja sorry hoor, ik hou niet van afzeiken, laat ik dat voorop stellen. De reakties van Marielin vragen er gewoon om, dus dat...
ze doet jou stomvinden ?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
De vorige keer
Ik snap er geen reet van
Dat zeiken van haar vergeet je nooit niet meer, echt niequote:Op zondag 28 juni 2009 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar die mensen die na maanden nog steeds zitten te zeiken over haar gezeik vragen er ook wel om, daar had ze wel een punt
Die staat ergens in een hoekje te stampvoeten?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:08 schreef evaxsis het volgende:
Waar is die Marielin dan?
die gaat morgenavond gewoon weer beweren dat zij een leven heeftquote:Op zondag 28 juni 2009 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die staat ergens in een hoekje te stampvoeten?
Of dat ze een handtekeningsessie had voor haar "fans"quote:Op zondag 28 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
die gaat morgenavond gewoon weer beweren dat zij een leven heeft
Je denkt toch niet dat hij dat durft?quote:
Die haar "allemaal" gesteund hebben..quote:Op zondag 28 juni 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat ze een handtekeningsessie had voor haar "fans"
Ik ben helemaal flabbergastedquote:
En dat ze daarom Danny zijn stemmen niet nodig hadquote:
Dat is dus het enige wat ze goed voor elkaar heeft !quote:Op zondag 28 juni 2009 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij dat durft?
Dat watje zit totaal onder de plak.
Heul niet, allemaal op eigen kracht, omdat ze popi was en niet zeurde enzoquote:Op zondag 28 juni 2009 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat ze daarom Danny zijn stemmen niet nodig had
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben helemaal flabbergasted![]()
Reversed psychology sucks
En dat ze zoooooooo sterk is. En als ze al eens iets verloor, dan was het heul haar schuld niet hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heul niet, allemaal op eigen kracht, omdat ze popi was en niet zeurde enzo
Ze is inmiddels gestopt en jullie nog lang niet heb ik de indrukquote:Op zondag 28 juni 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zeiken van haar vergeet je nooit niet meer, echt nie
Ja want dan keken ze daar der en kon ze het liedje niet meer onthouden x20quote:Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat ze zoooooooo sterk is. En als ze al eens iets verloor, dan was het heul haar schuld niet hoor.
Dat lag aan die anderen
Ik kom net op gangquote:Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is inmiddels gestopt en jullie nog lang niet heb ik de indruk
Ze is zeker niet gestopt als dat ze het idee heeft de onoverwinnelijke TBO winnares te zijn, Tuurlijk ze heeft gewonnen,jammer, geen ontkennen aan. Maar ik blijf het gevoel hebben dat er gigantisch is gestemd door familie en vrienden, tja zo kan ik ook winnen. Het ging niet om het bedrag, zoals ik Marielin in the Bunker heb gezien ging het meer om "kijk mij nu" "ik ben lekker belangrijk" Zo doet ze zich nog steeds voor.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is inmiddels gestopt en jullie nog lang niet heb ik de indruk
quote:
waaromquote:Op zondag 28 juni 2009 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik jou zie, dan word ik altijd gelijk een stuk milder
Je haakt af?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:30 schreef versabommie het volgende:
ik ga pitten... Marielin je mag weer even!
je bent Liev hoorquote:
Doet me goedquote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
je bent Liev hoor...maar daarom hoeven we het niet altijd eens te zijn...jij vind M '' leuk''....veel mensen niet....maar jij blijft toch wel leuk
Tuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat issie ook maar daarom kun je wel in discussie
Euh ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze is zeker niet gestopt als dat ze het idee heeft de onoverwinnelijke TBO winnares te zijn, Tuurlijk ze heeft gewonnen,jammer, geen ontkennen aan.
Dan heeft ze dus gelijk gehad als ze zegt dat ze danny niet nodig hadquote:Maar ik blijf het gevoel hebben dat er gigantisch is gestemd door familie en vrienden, tja zo kan ik ook winnen.
Ik heb er weinig van meegekregen, dus weet eigenlijk niet waar ik over lulquote:Het ging niet om het bedrag, zoals ik Marielin in the Bunker heb gezien ging het meer om "kijk mij nu" "ik ben lekker belangrijk" Zo doet ze zich nog steeds voor.
Ik had er helemaal niks mee, het gezeur om sigaretten, ze voelde zich belangrijk. Als ze een uitdaging niet haalde waren er altijd altijd verontschuldigingen 1000x waar je doodziek van werd.
Ik haak ook niet af hoor!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat issie ook maar daarom kun je wel in discussie
Tuurlijk wel, jij bent ook lievvvquote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
Of ben ik nu niet meer lievvv omdat ik in discussie wil
Heeft ook weinig zin, want dan durven de anti's ook niet meerquote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Oke Marie, Bommie is weg, kom maar weer tevoorschijn
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij bent ook lievvven Marielin ook
![]()
Ik was al antizeurdoos vanaf dag 1!!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin, want dan durven de anti's ook niet meer
Slijmbalquote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij bent ook lievvven Marielin ook
![]()
Oh dan is het goedquote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was al antizeurdoos vanaf dag 1!!
En toen had ik nog niet eens streams.
Ik zag dat hoofd op een cap, en zei meteen dat het een valse kop was
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Want ik haat vooroordelen
Gezond verstand sluit vooroordelen uitquote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
Trustenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
SlijmbalIk ga duiken die discussie wordt het niet meer..
Ben het voor een groot deel eens...maar verstand komt met de jaren, de basis(goede basis) ligt misschien in die leeftijdscatgorie maar laten we wel wezen je leert daarna nog steeds...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
Ik heb juist gewoon gepraat met Marielin, haar een paar vragen gesteld en daar heeft ze gewoon heel aardig antwoord op gegeven. Heb haar ook verteld dat ik zelf veel gestemd heb op Eline, en toen vertelde ze dat zij heel veel steun aan Eline heeft gehad en dat het een heel lieve meid is.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef tonja het volgende:
Nogal makkelijk om iemand zo af te zeiken. Toetsenbordhelden.
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze is zeker niet gestopt als dat ze het idee heeft de onoverwinnelijke TBO winnares te zijn, Tuurlijk ze heeft gewonnen,jammer, geen ontkennen aan. Maar ik blijf het gevoel hebben dat er gigantisch is gestemd door familie en vrienden, tja zo kan ik ook winnen. Het ging niet om het bedrag, zoals ik Marielin in the Bunker heb gezien ging het meer om "kijk mij nu" "ik ben lekker belangrijk" Zo doet ze zich nog steeds voor.
Ik had er helemaal niks mee, het gezeur om sigaretten, ze voelde zich belangrijk. Als ze een uitdaging niet haalde waren er altijd altijd verontschuldigingen 1000x waar je doodziek van werd.
Eline was ook mijn favoriet. Hoewel ik twijfelde tussen Eline en Marielin. Ik vond Eline een heel aardige slimme meid, en Marielin de bikkel van het gezelschap, ze heeft qua opdrachten daar echt de volle laag gekregen. En oke, toegegeven, dat gezeur om peuken was soms vervelend. Dat vond ik ook toen ik er comfortabel achter mijn laptopje nog eentje op stakquote:Op zondag 28 juni 2009 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist gewoon gepraat met Marielin, haar een paar vragen gesteld en daar heeft ze gewoon heel aardig antwoord op gegeven. Heb haar ook verteld dat ik zelf veel gestemd heb op Eline, en toen vertelde ze dat zij heel veel steun aan Eline heeft gehad en dat het een heel lieve meid is.
Zo Muis, kom je ff kijken hier,tja dat is dan een punt waarom we tegen elkaar kunnen staanquote:Op zondag 28 juni 2009 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb flink op haar gestemd hoor !! Ja zelfs wat geld er tegenaan gegooid..
Ennuh ben geen familie of vriendin .. Ze heeft gewoon terecht gewonnen
Ik kijk de hele avond al.. Zat me te verbijten (op mijn werk)quote:Op maandag 29 juni 2009 00:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo Muis, kom je ff kijken hier,tja dat is dan een punt waarom we tegen elkaar kunnen staan
Op je werk? Niet doen is het nIet waard..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk de hele avond al.. Zat me te verbijten (op mijn werk)
Mwahh Marielin komt vast wel weer een keertje langs Hoop ikquote:Op maandag 29 juni 2009 00:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Op je werk? Niet doen is het nIet waard..
Zonde van je geld, want dat had ze helemaal niet nodigquote:Op zondag 28 juni 2009 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb flink op haar gestemd hoor !! Ja zelfs wat geld er tegenaan gegooid..
Ennuh ben geen familie of vriendin ..
Alle kleine beetjes helpen, kijk maar naar Twitterquote:Op maandag 29 juni 2009 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonde van je geld, want dat had ze helemaal niet nodig
Ik heb er ook wat aan gespendeerd en vind dat helemaal niet ewg.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonde van je geld, want dat had ze helemaal niet nodig
Ja ik mag nog ffquote:Op maandag 29 juni 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben je nog steeds aan het werk Soury
May the best scriptkiddy winquote:Op maandag 29 juni 2009 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen, kijk maar naar Twitter
Ik rookte gewoon wat minderquote:Op maandag 29 juni 2009 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er ook wat aan gespendeerd en vind dat helemaal niet ewg.
Ik ga wel ff richting GSquote:Op maandag 29 juni 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Einddatum aangepast? Wanneer is het nu "ende" ?
Je hebt gelijk, ik trapte er ook een keer in bij de bunker, voor het eerst van mijn leven (en voor het laatst)quote:Op maandag 29 juni 2009 00:16 schreef PC eend het volgende:
Je bent sowieso ontoerekeningsvatbaar als je daar geld aan uitgeeft, maar goed dat is dan weer een vooroordeel mijnerzijds
Dat is niet eerlijk, ze moet hier blijven om ons nog te vermaken.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die staat ergens in een hoekje te stampvoeten?
Heb je geen vibrator of dildo dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, ze moet hier blijven om ons nog te vermaken.
Echt en dat omdat ze een vriend hebquote:Op zondag 28 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
die gaat morgenavond gewoon weer beweren dat zij een leven heeft
Dus dat mrs. Twitter hoef ik ook niet meer regelmatig aan te klikken.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt en dat omdat ze een vriend heb![]()
Neem een leven dus een vriend
Oow kan ik daar ons allen dan mee vermakenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen vibrator of dildo dan?
Nou ja, ik hoef het eigenlijk niet te zien, maar als je Marielin nodig hebt om jezelf te vermaken, dan is het wel een goed alternatief lijkt mij.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow kan ik daar ons allen dan mee vermaken
Nou ja zo nu en dan er op klikken is toch niet zo erg, als je maar geen wekker er voor gaat zetten want dat gaat zelfs mij te verquote:Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus dat mrs. Twitter hoef ik ook niet meer regelmatig aan te klikken.
Combinatie Fok!-RLS is geweldig.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef het eigenlijk niet te zien, maar als je Marielin nodig hebt om jezelf te vermaken, dan is het wel een goed alternatief lijkt mij.
Ja, en wij moeten altijd nog een keer die DGK villa gaan bezetten en pizza etenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Combinatie Fok!-RLS is geweldig.
Trusten . Een bedankt voor die bloemen stats
is toch een vriendin van joe?quote:
je bent ook echt fokking idioot he,quote:Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef versabommie het volgende:
Zow.. waar is die over het paard getilde (hahaha ik zei paard zonder haar gebit te noemen) telefoonkaartsnol met haar neerbuigende houding tegenover mensen die haar 25 dagen nietsdoen betaald hebben?
Wel godverredomme... Wie heeft de deuren van de efteling open laten staan, want de koffielaaf is weer ontsnapt en achter een grote mensencomputer gekropenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je bent ook echt fokking idioot he,
ongelovelijk wat een figuur. Ben jij soms jaloers op mensen die aan RLS meedoen? Je bent altijd zo enorm negatief naar kandidaten toe, whats your problem?
ff klagen in de FB, komt het helemaal goed. Toedels!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef FP128 het volgende:
vraag tussendoor: Waarom moet ik de TT volgen met " ach...f*k it...." Ik ken dat persoon niet
en dan moet ik het maar een "bitch" noemen. Beetje raar als je het mij vraagt.
Als je niet oppast krijg je huub op je dakquote:Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is een zwager van Bram, dan ben je altijd laatste en de klos
Kwaliteitstopic van AT5, gebouwd door dhr. van Ballengooien.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je niet oppast krijg je huub op je dak![]()
Ballengooi kabouters gesignaleerd in Amsterdam
http://www.at5.nl/tv/kort-amsterdams/aflevering/3525
zoek hulp....seriously, you're losing it.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel godverredomme... Wie heeft de deuren van de efteling open laten staan, want de koffielaaf is weer ontsnapt en achter een grote mensencomputer gekropen![]()
Maar om op de in jouw trieste josti-hoofd opgeborrelde non-praat in te gaan:
Ik heb niets tegen RLS-figuren, je ziet me hier geen Jaap, geen Roel, geen Ruud, geen Bart ( nouja alleen over de dvd's en zijn enorme ketspartij met Kelly) afzeiken. Er zit namelijk een patroon in, kleine zelfbevlekker: ik zeik de mensen af die uit de hoogte doen, of zichzelf boven anderen stellen omdat ze een poosje totaal asociaal, zeikend, en totaal nietszeggend in een hok hebben gezeten met een camera op hun harses.
Zoals je vaak tegen me roept, Twittergebruiker “Huubgoudenkooi” ( what’s in a name he?) is die fucking gouden kooi afgelopen, stap van je houten hobbelpaard af, al dan niet met een keukentrapje en hulp van moeders, en ga je eens als normale Nederlander gedragen, want de Gouden kooi is dood, dood net als de moeder van Bambi. En dat gaat ook op voor die Marielin, beetje 25 dagen in een hok voorzien van vreten zitten janken om peuken en dan hier het hoogste woord? Zelfs Dottey is aantrekkelijker als gesprekspartner!
Ik baal er nu al van dat ik een eeuwige tweede met de onterechte air van een winnaar omdat hij maanden vrouwen heeft zitten denigreren van repliek aan het dienen ben, dus pak lekker je koffiekarretje en ga die hardwerkende mensen bij Talpa eens van dienst zijn met de capaciteiten die je bezit…
Mochten de zinnen te lang zijn, en je het niet kunnen vatten omdat ik het zonde van de interpunctie vind in een repliek op jou, dan kun je altijd nog hulp vragen op www.sesamstraat.nl
Mocht ik je verder gekwetst hebben waardoor je nu van nijd staat te springen als een kabouter wiens paddenstoel ik net vertrapt heb, dan zou ik zeggen: dat is wisselgeld van je slachtoffers uit dgk, van FOK! en voor de mensen die je in de toekomst heus nog wel pijn gaat doen, immers iemand die notabene op tv zo asociaal kan doen, zal het irl nooit verleren!
Met gepaste walging en minachting,
Bommie
Ohwja, ik moet hulp gaan zoeken... uhuh..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zoek hulp....seriously, you're losing it.![]()
tot die tijd ben ik graag het object van jouw frustatie
Ik klikte op de YTquote:Op maandag 29 juni 2009 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, ik moet hulp gaan zoeken... uhuh..![]()
![]()
Knullie doe jezelf een lol en tel je zegenen. Je komt met een grote muil op me af en vervolgens denk je met dergelijke dooddoeners je gezicht ( waar overigens de ogen wel verdacht van op elkaar staan) te redden, maar zo werkt het niet op een forum.
Jij kwam vandaag namelijk op mij af, dus de frust van ons twee is wel bekend. Ik was vorige week namelijk al klaar met je en dodelijk verveeld en daarnaast heb ik een schurft aan chihuahua's, ze blaffen teveel en denken te weinig.
Tot die tijd wil ik de rest van het forum toch even laten zien dat ik niet alleen Huub af wil zeiken, sterker ik ga gewoon vertellen dat Huub te boeken is. Echt waar! Hij is te boeken. "Maar Bom, wat in godesnaam kan die zelfoverschattende schanddwerg nog meer dan alleen maar dom schreeuwen en vrouwen geestelijk mishandelen?" hoor ik jullie welhaast vragen.. Nou Huub kan zeer verdienstelijk muziek maken. En omdat ik niet de beroertste ben zal ik een muzikaal hoogstandje van de hand van Huub hier plaatsen. Tekst, muziek : Huub, uitvoerend artiest Huub. Ik denk zelf wel dat hij met deze poging Beethoven, Bach, Sting , Ferry, U2, kan doen vergeten:
Tja ik begrijp echt niet waarom die op de proppen komt. Ik heb hem vorige week al genoeg om de oren geslagen, dan lik je je wonden en ga je verder met leven. Nu ben ik met Marielin bezig omdat ze menig persoon hier op het forum te kakken zet met haar uit de hoogte gedoe en dan komt die Huub weer om de hoek?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op mooiiiiiiiiii, die wil er ook vast wel iets over kwijt![]()
Ha, is je culturele horizon toch nog even breder gewordenquote:
Die Mooiiiii, da's zo'n beetje Huub z'n schaduw hč. Je kunt erop gaan staan, erop gaan springen of er kokende olie overheen flikkeren, maar zodra Huub een stap zet, beweegt ze gewoon weer met hem mee. Dat lijkt mij toch eigenlijk best wel rete-irritant, zo'n ouwe droge doos op je hielen.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:
Ja en dan komt strax Mooiii iedereen vertellen hoe asociaal men is en vervolgens doet ze een paar verkapte doodsverwensingen..
Ach noem het karmaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die Mooiiiii, da's zo'n beetje Huub z'n schaduw hč. Je kunt erop gaan staan, erop gaan springen of er kokende olie overheen flikkeren, maar zodra Huub een stap zet, beweegt ze gewoon weer met hem mee. Dat lijkt mij toch eigenlijk best wel rete-irritant, zo'n ouwe droge doos op je hielen.
Wtf is dit dan weer? "This person has protected their updates", waarom mogen we je updates niet lezenquote:
Was een experimentquote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wtf is dit dan weer? "This person has protected their updates", waarom mogen we je updates niet lezen
Net of hier wat gebeurtquote:
Werkquote:
Yvonne kan niet eens bij het toetsenbordquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne kan niet eens bij het toetsenbord
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne kan niet eens bij het toetsenbord
quote:Maakt voor het stemmen denk ik ook niet uit. Hun posts blijven erin staan zo ook het script. En zelfs de FA van Fok doet mee. dus de valsspelers zijn: Evaxsis, Freena, Yvonne, Berryv.
Het zijn net een stel kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen.
Hallo, denk eens naquote:
Ik had het nog wel uit betrouwbare bronquote:Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo, denk eens na
Yvonne
Scripten
Wat denk je zelf?
Achjoh scripten, die Huub groupies zien spoken ... Het is DGK allover again: als er niet op Huub gestemd is, dan is het vals spel, als er niet op anderen gestemd wor dan klopt het ... Blinde prozac slikkende schapenkoppen met op de vloerhangende tieten zijn het!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo, denk eens na
Yvonne
Scripten
Wat denk je zelf?
Heb er trouwens ff over nagedacht, ik ga jou 5 september helemaal gek makenquote:
Die kleine kabouter heeft wel macht hč. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Achjoh scripten, die Huub groupies zien spoken ... Het is DGK allover again: als er niet op Huub gestemd is, dan is het vals spel, als er niet op anderen gestemd wor dan klopt het ... Blinde prozac slikkende schapenkoppen met voerhangende tieten zijn het!
Ach die waren toch al ver heen... ze hadden alleen een trigger nodigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kleine kabouter heeft wel macht hč. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagt
Momenteel hangen ze aan de lippen van clairequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kleine kabouter heeft wel macht hč. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagt
dan zien ze spoedig van dichtbij... een groot zwerend paardenoogquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Momenteel hangen ze aan de lippen van claire
Ja, ik zie de glittergelukwenskaartjes al voorbij komen en TNT gaat het druk krijgen met het bezorgen van wollen truitjes met hartjes erop voor die kleine, voorzien van de tekst "I love Huub"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou gierend gek wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar evengoed wel knap dat iemand het red om zolang mensen dingen aan je te binden.
Zelf gebreid hč, niets is teveel moeite en desnoods trekken ze zelf het kalf van de koe. Er zijn er denk ik ook zat die even de kapsalon binnenstappen of tien keer per dag langs fietsen om een glimp op te kunnen vangen. Ik denk dat Mooiii inmiddels aan het posten is op de hoek van de straat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou gierend gek worden
Maar ja waarschijnlijk idd wel een gratis baby-uitzet
en vervolgens gaan ze daarop stemmenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk zelfs dat wanneer Huub die nageboorte op Marktplaats zet, er flink op geboden gaat worden.
ookquote:
blntquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ookmaar tis al te laat voor een goede rel
Het enige dat ik kan scripten is appeltaartquote:Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het nog wel uit betrouwbare bron
Ohw... doe eens?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan scripten is appeltaart
Verloskundige net langsgeweest, bloeddruk is weer ok! Joehoe! Duurt nog wel even die baby schatten wij in..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
die heb ik van Bart gejatquote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Nooit meer naar huis" is een uitspraak van Jaap, die Huub heeft gejat. Zo was er niets zelf bedacht bij tijdens DGK wat van Huub zelf was, als het om uitspraken ging.
Ok, zijn voorliefde voor gaskamers en arrogante a-sociale houding tegen vrouwen.
gaat het een beetje drukke vergaderman? denk om je bloeddruk hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan zien ze spoedig van dichtbij... een groot zwerend paardenoog
Ah brutaaltje, daar ben je weer, doe mij maar een cappuccino!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gaat het een beetje drukke vergaderman? denk om je bloeddruk he
Zelfs met dunne poep restenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah brutaaltje, daar ben je weer, doe mij maar een cappuccino!Overigens belde net van Velzen: hij wil zijn broek terug!
en korsten!quote:
Pardonnnn, als je dat al weet ga je dat toch niet toegeven op Fok! Dat is vragen om!!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik hoor bij de mindere zielen, maar ik weet het.
Het was ook een instinkertje waar je met open ogen intrapt. Je geeft dus toe dat het dus nķet door jou bedacht is....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die heb ik van Bart gejatJaap adept
Beetje met de eer gaan strijken met andermans ideeėn en uitspraken. Daar ben je tot op de dag van vandaag nog goed in. Zelf iets ondernemen kan je niet, je bent gewoon een vuile parasiet.quote:Hij was de eerste miljonair met een single en zijn single "nooit meer naar huis" heeft ook de hoogste notering van alle Gouden Kooi singles gehaald.
Die sherryzuipende pseudo-oma's hebben iig genoeg onderzettertjesquote:Hij was de eerste miljonair met een single en zijn single "nooit meer naar huis" heeft ook de hoogste notering van alle Gouden Kooi singles gehaald.
alsof ik dat nog nooit eerder heb toegeven, heb zelden gepretendeerd in de kooidat ik iets heb verzonnen als het niet zo was, jij gouden kooi fanaat youquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was ook een instinkertje waar je met open ogen intrapt. Je geeft dus toe dat het dus nķet door jou bedacht is....![]()
[..]
Beetje met de eer gaan strijken met andermans ideeėn en uitspraken. Daar ben je tot op de dag van vandaag nog goed in. Zelf iets ondernemen kan je niet, je bent gewoon een vuile parasiet.
De winnares van TBO.quote:
Een niemandalletjequote:
het is niet de meest ideale tijd om als zwangere vrouw over de uitgerekende datum te zijn, maar ze is een dappertje en slaat zich er kranig door. Je weet hoe ze isquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
Hé Huub! Hoe houdt Claire het deze benauwde dagen?
vind het echter wel weer zo typisch dat je zoveel slechts van mij denkt maar wel op mijn weblog komtquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
Zeg Huub, ik las net je enorm uitnodigende post op je blog, maar je vergist je ietwat. Ik kwam daar gisteren namelijk niet buurten voor jou, maar voor je grote schare groupies van over de hele wereld. Jij bent praktisch in het hele verhaal vervangbaar geworden door wie dan ook, het zijn juist de hardnekkige taalwondertjes onder jouw blogs die om repliek vroegen en het kregen.![]()
Doe je vrouwtje de groeten en onthou: als het strax gebeurt, extreem relaxed blijven anders slaat het over en er is niets ergers dan een bevallende vrouw die ook nog eens geirriteerd raaktJe kunt zoiets 10 jaar later nog op je bord krijgen
Ik heb niet de indruk dat de bezoekers en de reacties op jouw blog een toonbeeld zijn van sociaal gedrag, maar ik neem aan dat je intelligent genoeg bent om dat zelf ook te zien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vind het echter wel weer zo typisch dat je zoveel slechts van mij denkt maar wel op mijn weblog komt![]()
nogmaals, ben blij dat ik je een sociale omgeving bied op mijn weblog, geniet ervan!
Jian gooit wat peukjes in de rondte en gaat ook maar effe zitten wachten op een aangenaam vervolgquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef snetje het volgende:
kan iemand weer ff wat sigaretten rondstrooien?
Wellicht ook. Ik had het echter over Claire.quote:
Oooooh, zeg dat dan gelijk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht ook. Ik had het echter over Claire.
quote:
Short time memory werkt niet meer zo goed?quote:
Short termquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Short time memory werkt niet meer zo goed?
geeft niets hoor, blinde vlekken zijn cool, en die van jou helemaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. Die fout maak ik altijd. Na 'besef me ' de volgende die ik ga afleren.
Ik ook. Dit subforum was op sterven na dood, maar gelukkig heeft Bommie het weer nieuw leven ingeblazen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Short term
Het mijne werkt echt niet meer zo goed... ik was bijna vergeten dat dit subforum nog open is.
ff denken hoor pearlbitch.. ben jij van usenet ... ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook. Dit subforum was op sterven na dood, maar gelukkig heeft Bommie het weer nieuw leven ingeblazen.![]()
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Huub en Marietrien goed blijven happen!
En mijn vlekken zijn nog blinder nu mijn ogen enorm achteruit blijken te zijn gegaan. Maar wel een gave bril gekocht, dus dan word ik gewoon heel cool blind.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:02 schreef ditisHuub het volgende:
geeft niets hoor, blinde vlekken zijn cool, en die van jou helemaal
Tsja, dat heb je als je meer dingen te doen hebt, dan een boekhouding bijhouden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Short time memory werkt niet meer zo goed?
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte hoe het precies werkt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:11 schreef Copycat het volgende:
Maar je ziet dit topic toch in je AT's staan omdat je juist al geTVP'd had?
Maar hoe zit dat nu met het moment van teruglezen? Ik wil natuurlijk niet de hele toestand opnieuw lezen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:17 schreef Copycat het volgende:
Een TVP is bedoeld om een topic terug te vinden in je AT. Eenmaal een TVP geplaatst, staat dat topic in je Active Topics en hoef je in dat topic dus niet nogmaals een TerugVindPost te plaatsen, want door de eerste TVP vind je 'm al automatisch in je AT's.
Beste is dan om voor een tvp altijd dezelfde tekst te doen, dus geen smileys maar alleen tvp of een ander toverwoord, van mijn part "kruizensnuiver" of iets dergelijks. Als je dan in een topic al een tvp heb gedaan krijg je de melding : "je mag niet twee keer hetzelfde posten in een topic" et voilaquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo op de hoogte hoe het precies werkt.
Het heeft ook even geduurd voor ik doorhad wat een tvp was.![]()
Maar eens zal ik me erin verdiepen.
Oja, AT, inderdaad, maar als ik zo hier en daar bezig ben met linkjes aanklikken e.d., dan weet ik dat niet altijd direct, vooral met die tig draadjes over MJ. Dus voor alle zekerheid, zet ik hem erop.![]()
Daar heeft een tweede TVP geen invloed op, iig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Maar hoe zit dat nu met het moment van teruglezen? Ik wil natuurlijk niet de hele toestand opnieuw lezen.
kruizensnuiver.... en dat met dit weer?quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beste is dan om voor een tvp altijd dezelfde tekst te doen, dus geen smileys maar alleen tvp of een ander toverwoord, van mijn part "kruizensnuiver" of iets dergelijks. Als je dan in een topic al een tvp heb gedaan krijg je de melding : "je mag niet twee keer hetzelfde posten in een topic" et voila
Yep, dat heb ik ook ooit uitgeprobeerd, maar werkt inderdaad niet altijd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heeft een tweede TVP geen invloed op, iig.
Je kunt geloof ik op de >> achter de naam van het topic klikken, om bij de laatst gelezen post terug te komen, maar volgens mij werkt dat niet helemaal goed.
Ik heb zelf mijn aantal posts per pagina op 101 gezet, zodat je maximaal drie pagina's per topic hebt. Maakt het imo een stuk overzichtelijk en makkelijker om je laatst gelezen post terug te vinden.
het was maar een voorbeeld... en tja met dit weer denk ik maar aan 1 dingquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
kruizensnuiver.... en dat met dit weer?
Het bloed stroomt waar het niet gaan kan....quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
het was maar een voorbeeld... en tja met dit weer denk ik maar aan 1 ding
zo erg ja !quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het bloed stroomt waar het niet gaan kan....
Het zou verboden moeten worden, maar ik draag mijn kruis met geduld. De verlosser komt eraan.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden, maar ik draag mijn kruis met geduld. De verlosser komt eraan.
ZO!quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:47 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind jullie allemaal een stel idioten.
Groetjes,
Mark Swagemaker.
Ik ben Emma ja.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff denken hoor pearlbitch.. ben jij van usenet ... ?
Het wordt weer eens tijd voor wat madcrew-acties, want het is momenteel tamheid troef in de digitale wereld!quote:Ik ben trouwens al aan het kijken wat de volgende actie gaat worden.. ben al wat subfora aan het doorsurfenIk bedoel Huub zijn meedoen aan voting is even leuk maar na tweeterwall totaal niet meer interessant..
Jij hebt heel weinig te doen, zeker?quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
ZO!Dat heb jij maar mooi eventjes gezegd!
![]()
Ik begrijp niet waarom je persé in dit topic moet komen om dit te ventileren? Vroeger een keer gevallen? Geswaffelt door een bronstige olifant? Je hoofd groeide maar je vergat 2 jaar lang je pet af te zetten?
Wat bezielde je toen je deze post deed? En belangrijker wat zijn je verwachtingen?
Ik probeer me in te leven maar het gaat me moeilijk af .. je stond vanmorgen op deed je tinkerbell pantoffels aan, zette een bakje muntthee voor jezelf en dacht: "Vandaag ga ik de wereld een betere plek maken", vervolgens rukte je jezelf af op heal the world, trok je tuinbroek aan, je geitenwollen sokken, draaide een mooie krul in je poppensnor en ging met trillende vingertjes achter je toetsenbord zitten. Je dacht nog: "Doe ik hier wel wijs aan? Heb ik de kracht hier wel voor? Heb ik nog genoeg inlegkruisjes in huis voor mijn dadelijk van opwinding lekkende mangina? "
En na een dag peinzen, 10 keer het casettebandje "ik en mijn innerlijke kracht" draaien en het voor jou geestverruimende kattenbaksnuiven vond je op woensdag 1 juli 2009 @ 17:47 de innerlijke kracht om een slinger aan de maatschappij te geven en poste je het epische betoog : "Ik vind jullie allemaal een stel idioten.".
Daar je zei het! Dat zal ze allemaal leren, die zedenloze losbadige niet godvrezende bende gajes!
Hulde man, driewerf hulde!
Oe jij bent die ubergeile pot die ik altijd al een keer wilde bekerenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben Emma ja.
[..]
Het wordt weer eens tijd voor wat madcrew-acties, want het is momenteel tamheid troef in de digitale wereld!
Ik had psies 5 minuten voor je over Elmoquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij hebt heel weinig te doen, zeker?
Bij mij is dat niet echt klimatologisch bepaald..quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
het was maar een voorbeeld... en tja met dit weer denk ik maar aan 1 ding
Maar het verergert het wel enormquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mij is dat niet echt klimatologisch bepaald..
Hahaha.. Er zijn altijd mensen geweest die daar missiewerk van wilden maken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Oe jij bent die ubergeile pot die ik altijd al een keer wilde bekeren)
Het grote nadeel van fora is dat je niet lekker gezellig kan crossposten.quote:Usenet is dood... dat is gewoon niet meer te doen... maar met twee forums onder de knoppen is het goed te doen ... Zefls OJ schijnt al op te duiken op fora, hyves en god beware de dag dat hij twitter ontdekt
Je kan nog zo snel typen, Pearlbitch gaat niet met je neuken en je krijgt geen eigen column bij de Volkskrant, beste kerel. Dus hou maar op.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had psies 5 minuten voor je over ElmoNiet iedereen tikt met 1 vinger en denkt 2 uur na over een episch betoog zoals jij! Wat ben je snel trouwens met repliek... heeft je moeder getyped?
Een column bij de volkskrant wil geen 1 normaal mens, dus dat je over die azijnzeikerskrant begint verteld veel over je... Overigens zei Pearlbitch dat ze niet te bekeren is, en niet dat ze niet zou willen neuken, druiloor. Nou ga nu lekker fijn rtlboulevard kijken, want er zijn er vandaag veel van jouw slag op!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan nog zo snel typen, Pearlbitch gaat niet met je neuken en je krijgt geen eigen column bij de Volkskrant, beste kerel. Dus hou maar op.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp niet waarom je persé in dit topic moet komen om dit te ventileren? Vroeger een keer gevallen? Geswaffelt door een bronstige olifant? Je hoofd groeide maar je vergat 2 jaar lang je pet af te zetten?
Wat bezielde je toen je deze post deed? En belangrijker wat zijn je verwachtingen?
Ik probeer me in te leven maar het gaat me moeilijk af .. je stond vanmorgen op deed je tinkerbell pantoffels aan, zette een bakje muntthee voor jezelf en dacht: "Vandaag ga ik de wereld een betere plek maken", vervolgens rukte je jezelf af op heal the world, trok je tuinbroek aan, je geitenwollen sokken, draaide een mooie krul in je poppensnor en ging met trillende vingertjes achter je toetsenbord zitten. Je dacht nog: "Doe ik hier wel wijs aan? Heb ik de kracht hier wel voor? Heb ik nog genoeg inlegkruisjes in huis voor mijn dadelijk van opwinding lekkende mangina? "
En na een dag peinzen, 10 keer het casettebandje "ik en mijn innerlijke kracht" draaien en het voor jou geestverruimende kattenbaksnuiven vond je op woensdag 1 juli 2009 @ 17:47 de innerlijke kracht om een slinger aan de maatschappij te geven en poste je het epische betoog : "Ik vind jullie allemaal een stel idioten.".
Daar je zei het! Dat zal ze allemaal leren, die zedenloze losbadige niet godvrezende bende gajes!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
BN'ers, welke BN'ers?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Supersoep het volgende:
Geef hem vooral aandacht.![]()
![]()
Overduidelijk gevalletje ''Hey er zitten BN'ers op dit forum, laat ik even snel leuk, eigenzinnig en intelligent overkomen, misschien wacht mij ook een carriere en word ik ontdekt!!''
Het komt nogal sneu over. Naar mijn weten heeft Huub dat ook al gezien. Focus je oneliners liever op al het Hyves-volk hier, kom je een stuk verder mee.
Net alsof die 'BN'ers' niet sneu over komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Supersoep het volgende:
![]()
Overduidelijk gevalletje ''Hey er zitten BN'ers op dit forum, laat ik even snel leuk, eigenzinnig en intelligent overkomen, misschien wacht mij ook een carriere en word ik ontdekt!!''
Het komt nogal sneu over. Naar mijn weten heeft Huub dat ook al gezien. Focus je oneliners liever op al het Hyves-volk hier, kom je een stuk verder mee.
Welke BN'ers?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof die 'BN'ers' niet sneu over komen
Geen idee, maar ik denk dat iequote:
Ohwja.... die jaaaaaquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat ieHuub bedoeld
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja.... die jaaaaaJa ik denk dat de koffielaaf van Talpa DE kruiwagen is voor een vette showbizzzzcarriere
Wat fijn om te horen wat jij van ons vindtquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:47 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind jullie allemaal een stel idioten.
Groetjes,
Mark Swagemaker.
BN'ers...quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Supersoep het volgende:
![]()
Overduidelijk gevalletje ''Hey er zitten BN'ers
O god Bommie wat word ik blij van jequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hi Emmaquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben Emma ja.
[..]
Het wordt weer eens tijd voor wat madcrew-acties, want het is momenteel tamheid troef in de digitale wereld!
Euh.. madcrew is wat anders dan fora schatquote:
Nee dat is toch geen BN'er meer, hoe lang is die zooi nou al wel niet afgelopen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat ieHuub bedoeld
Hahaha... Daar las ik dus helemaal overheen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dit : Plaats hier een... ach fuck it, Marielin is een bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha... Daar las ik dus helemaal overheen.
Maar eh... zeg natuurlijk nooit nooit..
DAT neem je terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nog liever met mijn naakte kloten op een radiator zitten dan dat
Trouwens jij probeert al jaren in mijn broekje te komen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Oow echt, wil ik het wel weten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Euh.. madcrew is wat anders dan fora schat![]()
Mag een BBQ ook?Die staat overal aan zie je.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT neem je terug![]()
Maakt mij niet uit waar je inschrijft, ik zou het gaan kopen om jou te lezen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT neem je terug![]()
Volgens mij ben jij niet veel beter... Mijn Marrokaans dagboekquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:04 schreef Supersoep het volgende:
Het maakt vrij weinig uit wie ik bedoel. Ik vind het nogal enorm sneu om een heel relaas te schrijven, iets wat hij blijkbaar vaker doet, om zo lekker gek over te komen naar bijvoorbeeld die Nick&Simon fans hierboven.
Ik vind het best, laat het alleen niet zo erg opvallen. Ga je jezelf ook zo profileren tijdens de tweede Bunker serie zodat Bart misschien denkt: ''Oh mijn god, DIE moet ik hebben!''?
Succes ermee in ieder geval.
Bluf!! zien!!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT neem je terug![]()
Ik dacht niet dat jij mijn maat had hoor..quote:Trouwens jij probeert al jaren in mijn broekje te komen![]()
Voor wat hoort watquote:
Jouw mond is groot genoeg brutaaltje, maak je daar maar niet druk omquote:Ik dacht niet dat jij mijn maat had hoor..
MWOEHAHA!!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef versabommie het volgende:
Over die supersoep trouwens, als ik dit lees Oranje-fans dan denk ik
Ik vind het nogal enorm sneu om een heel relaas te schrijven om zichzelf boven anderen te stellen, iets wat hij blijkbaar vaker doet, om zo lekker gek over te komen naar bijvoorbeeld fans van mensen die lekker leuk vaak kale neger durven te zeggen.
Ik vind het best, laat het alleen niet zo erg opvallen. Ga je jezelf ook zo profileren tijdens de volgende sportevent omdat je vroeger altijd als laatste werd gekozen tijdens gymen? zodat men op FOK misschien denkt: ''Oh mijn god, DIE moet ik hebben!''?
Succes ermee in ieder geval.
ik ben Yolanthe-fanquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:14 schreef Anniebab het volgende:
Ziezo ik kom ook weer eens langs na lange tijd, word ik meteen uitgescholden voor Nick en Simon-fan....trouwens je vergeet Jan
Pas maar op, ik bijt!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat![]()
[..]
Jouw mond is groot genoeg brutaaltje, maak je daar maar niet druk om
Die reflexen vergaan je wel als ik hem ver achter je huig prop.... of zitten we nu niet op het usenet ?quote:
Parle watte? Moet je ff wachte tot Zouzou voorbij komtquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
.....als ik hem ver achter je huig prop... ahumm daar zit geen woord Frans bij.
Misschien denkt ie dat ik Annie Schilder benquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
Lees ik ff terug....
Doet Bommie het voor de BNners hier, welke dan?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Misschien denkt ie dat ik Annie Schilder ben
http://translate.google.com/translate_t#quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:37 schreef Anniebab het volgende:
Kun je dit ff vertalen zin voor zin? Ik vind t er t e warm voor zie je.
Nope, jij bent eigenlijk meer de letterlijke Attention whore, sneue haas..quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:33 schreef Supersoep het volgende:
Leuk hoor, Bommie, dat je op jouw leeftijd nog mee wil doen met internet memes, maar post er dan wel 1 die ergens op slaat.
Attention whore:
Dat ben ik toch helemaal niet?
En jij dan, met je RELAAS!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, jij bent eigenlijk meer de letterlijke Attention whore, sneue haas..
Relaas, ik probeerde me slechts voorstelen hoe kneuzen als jij tot zulke daden komen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En jij dan, met je RELAAS!![]()
![]()
Hier heb je nog een stukje kaas.
[ afbeelding ]
Voorstelen? Loop je zoveel grapjes te maken vandaag dat je niet meer kan typen?quote:Relaas, ik probeerde me slechts voorstelen hoe kneuzen als jij tot zulke daden komen...
Ja, je hebt me.. een typo! Bak een taart en ga het vieren knul!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Voorstelen? Loop je zoveel grapjes te maken vandaag dat je niet meer kan typen?
ik wil ook koffie maar als ik dat nu ga drinken weet ik zeker dat ik vannacht niet slaap.....ah fuck it...ik ga koffie drinkenquote:
En mijn koffie is op, dus morgenochtend wordt dat moeilijk wakker wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil ook koffie maar als ik dat nu ga drinken weet ik zeker dat ik vannacht niet slaap.....ah fuck it...ik ga koffie drinken
Maak je er Irish Coffee van ,beetje sterk ..kan jij slapen hoor!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil ook koffie maar als ik dat nu ga drinken weet ik zeker dat ik vannacht niet slaap.....ah fuck it...ik ga koffie drinken
Omdat jij een bagger layout hebtquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:05 schreef -sabine- het volgende:
Wrom staat dat Marielinhoofd hier steeds bovenaan de pagina?
Zeuren hč?
Tis al afgelopen voordat het goed en wel begonnen is geloof ik ..........quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef -sabine- het volgende:
Kdoe ook een koffie mee, eersterangszittend voor de Bommie-Supersoepsjow.
Kies je hoek en lossssss jochies.
Man... ik heb er onderhand rsi vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis al afgelopen voordat het goed en wel begonnen is geloof ik ..........Bommie heb het gewoon te druk met al die relletjes overal
Ja en nu?quote:
Eigen schuld, maar wel lachen hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Man... ik heb er onderhand rsi van![]()
En tussendoor gewoon werken he
in je opties/instellingenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja en nu?
Hoe kom ik van dat zeikende kopstuk af?
Vertel!
Oooit beloon ik je voor die wijze raad.
Echt!
Repetitive Strain Injury?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu heb ik de beloning misgelopenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja en nu?
Hoe kom ik van dat zeikende kopstuk af?
Vertel!
Oooit beloon ik je voor die wijze raad.
Echt!
Sorry dude... ze gaat mij al doenquote:
Ow, dan is het goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry dude... ze gaat mij al doen
Dat is een gave hoe jij dat doet, volgens mij doet niemand jou dit naquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |