Heb je geen vibrator of dildo dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk, ze moet hier blijven om ons nog te vermaken.
Echt en dat omdat ze een vriend hebquote:Op zondag 28 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
die gaat morgenavond gewoon weer beweren dat zij een leven heeft
Dus dat mrs. Twitter hoef ik ook niet meer regelmatig aan te klikken.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt en dat omdat ze een vriend heb![]()
Neem een leven dus een vriend
Oow kan ik daar ons allen dan mee vermakenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je geen vibrator of dildo dan?
Nou ja, ik hoef het eigenlijk niet te zien, maar als je Marielin nodig hebt om jezelf te vermaken, dan is het wel een goed alternatief lijkt mij.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow kan ik daar ons allen dan mee vermaken
Nou ja zo nu en dan er op klikken is toch niet zo erg, als je maar geen wekker er voor gaat zetten want dat gaat zelfs mij te verquote:Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus dat mrs. Twitter hoef ik ook niet meer regelmatig aan te klikken.
Combinatie Fok!-RLS is geweldig.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoef het eigenlijk niet te zien, maar als je Marielin nodig hebt om jezelf te vermaken, dan is het wel een goed alternatief lijkt mij.
Ja, en wij moeten altijd nog een keer die DGK villa gaan bezetten en pizza etenquote:Op maandag 29 juni 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Combinatie Fok!-RLS is geweldig.
Trusten . Een bedankt voor die bloemen stats
is toch een vriendin van joe?quote:
je bent ook echt fokking idioot he,quote:Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef versabommie het volgende:
Zow.. waar is die over het paard getilde (hahaha ik zei paard zonder haar gebit te noemen) telefoonkaartsnol met haar neerbuigende houding tegenover mensen die haar 25 dagen nietsdoen betaald hebben?
Wel godverredomme... Wie heeft de deuren van de efteling open laten staan, want de koffielaaf is weer ontsnapt en achter een grote mensencomputer gekropenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je bent ook echt fokking idioot he,
ongelovelijk wat een figuur. Ben jij soms jaloers op mensen die aan RLS meedoen? Je bent altijd zo enorm negatief naar kandidaten toe, whats your problem?
ff klagen in de FB, komt het helemaal goed. Toedels!quote:Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef FP128 het volgende:
vraag tussendoor: Waarom moet ik de TT volgen met " ach...f*k it...." Ik ken dat persoon niet
en dan moet ik het maar een "bitch" noemen. Beetje raar als je het mij vraagt.
Als je niet oppast krijg je huub op je dakquote:Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub is een zwager van Bram, dan ben je altijd laatste en de klos
Kwaliteitstopic van AT5, gebouwd door dhr. van Ballengooien.quote:Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je niet oppast krijg je huub op je dak![]()
Ballengooi kabouters gesignaleerd in Amsterdam
http://www.at5.nl/tv/kort-amsterdams/aflevering/3525
zoek hulp....seriously, you're losing it.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wel godverredomme... Wie heeft de deuren van de efteling open laten staan, want de koffielaaf is weer ontsnapt en achter een grote mensencomputer gekropen![]()
Maar om op de in jouw trieste josti-hoofd opgeborrelde non-praat in te gaan:
Ik heb niets tegen RLS-figuren, je ziet me hier geen Jaap, geen Roel, geen Ruud, geen Bart ( nouja alleen over de dvd's en zijn enorme ketspartij met Kelly) afzeiken. Er zit namelijk een patroon in, kleine zelfbevlekker: ik zeik de mensen af die uit de hoogte doen, of zichzelf boven anderen stellen omdat ze een poosje totaal asociaal, zeikend, en totaal nietszeggend in een hok hebben gezeten met een camera op hun harses.
Zoals je vaak tegen me roept, Twittergebruiker “Huubgoudenkooi” ( what’s in a name he?) is die fucking gouden kooi afgelopen, stap van je houten hobbelpaard af, al dan niet met een keukentrapje en hulp van moeders, en ga je eens als normale Nederlander gedragen, want de Gouden kooi is dood, dood net als de moeder van Bambi. En dat gaat ook op voor die Marielin, beetje 25 dagen in een hok voorzien van vreten zitten janken om peuken en dan hier het hoogste woord? Zelfs Dottey is aantrekkelijker als gesprekspartner!
Ik baal er nu al van dat ik een eeuwige tweede met de onterechte air van een winnaar omdat hij maanden vrouwen heeft zitten denigreren van repliek aan het dienen ben, dus pak lekker je koffiekarretje en ga die hardwerkende mensen bij Talpa eens van dienst zijn met de capaciteiten die je bezit…
Mochten de zinnen te lang zijn, en je het niet kunnen vatten omdat ik het zonde van de interpunctie vind in een repliek op jou, dan kun je altijd nog hulp vragen op www.sesamstraat.nl
Mocht ik je verder gekwetst hebben waardoor je nu van nijd staat te springen als een kabouter wiens paddenstoel ik net vertrapt heb, dan zou ik zeggen: dat is wisselgeld van je slachtoffers uit dgk, van FOK! en voor de mensen die je in de toekomst heus nog wel pijn gaat doen, immers iemand die notabene op tv zo asociaal kan doen, zal het irl nooit verleren!
Met gepaste walging en minachting,
Bommie
Ohwja, ik moet hulp gaan zoeken... uhuh..quote:Op maandag 29 juni 2009 18:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
zoek hulp....seriously, you're losing it.![]()
tot die tijd ben ik graag het object van jouw frustatie
Ik klikte op de YTquote:Op maandag 29 juni 2009 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja, ik moet hulp gaan zoeken... uhuh..![]()
![]()
Knullie doe jezelf een lol en tel je zegenen. Je komt met een grote muil op me af en vervolgens denk je met dergelijke dooddoeners je gezicht ( waar overigens de ogen wel verdacht van op elkaar staan) te redden, maar zo werkt het niet op een forum.
Jij kwam vandaag namelijk op mij af, dus de frust van ons twee is wel bekend. Ik was vorige week namelijk al klaar met je en dodelijk verveeld en daarnaast heb ik een schurft aan chihuahua's, ze blaffen teveel en denken te weinig.
Tot die tijd wil ik de rest van het forum toch even laten zien dat ik niet alleen Huub af wil zeiken, sterker ik ga gewoon vertellen dat Huub te boeken is. Echt waar! Hij is te boeken. "Maar Bom, wat in godesnaam kan die zelfoverschattende schanddwerg nog meer dan alleen maar dom schreeuwen en vrouwen geestelijk mishandelen?" hoor ik jullie welhaast vragen.. Nou Huub kan zeer verdienstelijk muziek maken. En omdat ik niet de beroertste ben zal ik een muzikaal hoogstandje van de hand van Huub hier plaatsen. Tekst, muziek : Huub, uitvoerend artiest Huub. Ik denk zelf wel dat hij met deze poging Beethoven, Bach, Sting , Ferry, U2, kan doen vergeten:
Tja ik begrijp echt niet waarom die op de proppen komt. Ik heb hem vorige week al genoeg om de oren geslagen, dan lik je je wonden en ga je verder met leven. Nu ben ik met Marielin bezig omdat ze menig persoon hier op het forum te kakken zet met haar uit de hoogte gedoe en dan komt die Huub weer om de hoek?quote:Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op mooiiiiiiiiii, die wil er ook vast wel iets over kwijt![]()
Ha, is je culturele horizon toch nog even breder gewordenquote:
Die Mooiiiii, da's zo'n beetje Huub z'n schaduw hč. Je kunt erop gaan staan, erop gaan springen of er kokende olie overheen flikkeren, maar zodra Huub een stap zet, beweegt ze gewoon weer met hem mee. Dat lijkt mij toch eigenlijk best wel rete-irritant, zo'n ouwe droge doos op je hielen.quote:Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:
Ja en dan komt strax Mooiii iedereen vertellen hoe asociaal men is en vervolgens doet ze een paar verkapte doodsverwensingen..
Ach noem het karmaquote:Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die Mooiiiii, da's zo'n beetje Huub z'n schaduw hč. Je kunt erop gaan staan, erop gaan springen of er kokende olie overheen flikkeren, maar zodra Huub een stap zet, beweegt ze gewoon weer met hem mee. Dat lijkt mij toch eigenlijk best wel rete-irritant, zo'n ouwe droge doos op je hielen.
Wtf is dit dan weer? "This person has protected their updates", waarom mogen we je updates niet lezenquote:
Was een experimentquote:Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wtf is dit dan weer? "This person has protected their updates", waarom mogen we je updates niet lezen
Net of hier wat gebeurtquote:
Werkquote:
Yvonne kan niet eens bij het toetsenbordquote:
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne kan niet eens bij het toetsenbord
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yvonne kan niet eens bij het toetsenbord
quote:Maakt voor het stemmen denk ik ook niet uit. Hun posts blijven erin staan zo ook het script. En zelfs de FA van Fok doet mee. dus de valsspelers zijn: Evaxsis, Freena, Yvonne, Berryv.
Het zijn net een stel kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen.
Hallo, denk eens naquote:
Ik had het nog wel uit betrouwbare bronquote:Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo, denk eens na
Yvonne
Scripten
Wat denk je zelf?
Achjoh scripten, die Huub groupies zien spoken ... Het is DGK allover again: als er niet op Huub gestemd is, dan is het vals spel, als er niet op anderen gestemd wor dan klopt het ... Blinde prozac slikkende schapenkoppen met op de vloerhangende tieten zijn het!quote:Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo, denk eens na
Yvonne
Scripten
Wat denk je zelf?
Heb er trouwens ff over nagedacht, ik ga jou 5 september helemaal gek makenquote:
Die kleine kabouter heeft wel macht hč. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Achjoh scripten, die Huub groupies zien spoken ... Het is DGK allover again: als er niet op Huub gestemd is, dan is het vals spel, als er niet op anderen gestemd wor dan klopt het ... Blinde prozac slikkende schapenkoppen met voerhangende tieten zijn het!
Ach die waren toch al ver heen... ze hadden alleen een trigger nodigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kleine kabouter heeft wel macht hč. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagt
Momenteel hangen ze aan de lippen van clairequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kleine kabouter heeft wel macht hč. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagt
dan zien ze spoedig van dichtbij... een groot zwerend paardenoogquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Momenteel hangen ze aan de lippen van claire
Ja, ik zie de glittergelukwenskaartjes al voorbij komen en TNT gaat het druk krijgen met het bezorgen van wollen truitjes met hartjes erop voor die kleine, voorzien van de tekst "I love Huub"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou gierend gek wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar evengoed wel knap dat iemand het red om zolang mensen dingen aan je te binden.
Zelf gebreid hč, niets is teveel moeite en desnoods trekken ze zelf het kalf van de koe. Er zijn er denk ik ook zat die even de kapsalon binnenstappen of tien keer per dag langs fietsen om een glimp op te kunnen vangen. Ik denk dat Mooiii inmiddels aan het posten is op de hoek van de straat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou gierend gek worden
Maar ja waarschijnlijk idd wel een gratis baby-uitzet
en vervolgens gaan ze daarop stemmenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk zelfs dat wanneer Huub die nageboorte op Marktplaats zet, er flink op geboden gaat worden.
ookquote:
blntquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ookmaar tis al te laat voor een goede rel
Het enige dat ik kan scripten is appeltaartquote:Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het nog wel uit betrouwbare bron
Ohw... doe eens?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan scripten is appeltaart
Verloskundige net langsgeweest, bloeddruk is weer ok! Joehoe! Duurt nog wel even die baby schatten wij in..quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
die heb ik van Bart gejatquote:Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Nooit meer naar huis" is een uitspraak van Jaap, die Huub heeft gejat. Zo was er niets zelf bedacht bij tijdens DGK wat van Huub zelf was, als het om uitspraken ging.
Ok, zijn voorliefde voor gaskamers en arrogante a-sociale houding tegen vrouwen.
gaat het een beetje drukke vergaderman? denk om je bloeddruk hequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
dan zien ze spoedig van dichtbij... een groot zwerend paardenoog
Ah brutaaltje, daar ben je weer, doe mij maar een cappuccino!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
gaat het een beetje drukke vergaderman? denk om je bloeddruk he
Zelfs met dunne poep restenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah brutaaltje, daar ben je weer, doe mij maar een cappuccino!Overigens belde net van Velzen: hij wil zijn broek terug!
en korsten!quote:
Pardonnnn, als je dat al weet ga je dat toch niet toegeven op Fok! Dat is vragen om!!!!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik hoor bij de mindere zielen, maar ik weet het.
Het was ook een instinkertje waar je met open ogen intrapt. Je geeft dus toe dat het dus nķet door jou bedacht is....quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
die heb ik van Bart gejatJaap adept
Beetje met de eer gaan strijken met andermans ideeėn en uitspraken. Daar ben je tot op de dag van vandaag nog goed in. Zelf iets ondernemen kan je niet, je bent gewoon een vuile parasiet.quote:Hij was de eerste miljonair met een single en zijn single "nooit meer naar huis" heeft ook de hoogste notering van alle Gouden Kooi singles gehaald.
Die sherryzuipende pseudo-oma's hebben iig genoeg onderzettertjesquote:Hij was de eerste miljonair met een single en zijn single "nooit meer naar huis" heeft ook de hoogste notering van alle Gouden Kooi singles gehaald.
alsof ik dat nog nooit eerder heb toegeven, heb zelden gepretendeerd in de kooidat ik iets heb verzonnen als het niet zo was, jij gouden kooi fanaat youquote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was ook een instinkertje waar je met open ogen intrapt. Je geeft dus toe dat het dus nķet door jou bedacht is....![]()
[..]
Beetje met de eer gaan strijken met andermans ideeėn en uitspraken. Daar ben je tot op de dag van vandaag nog goed in. Zelf iets ondernemen kan je niet, je bent gewoon een vuile parasiet.
De winnares van TBO.quote:
Een niemandalletjequote:
het is niet de meest ideale tijd om als zwangere vrouw over de uitgerekende datum te zijn, maar ze is een dappertje en slaat zich er kranig door. Je weet hoe ze isquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
Hé Huub! Hoe houdt Claire het deze benauwde dagen?
vind het echter wel weer zo typisch dat je zoveel slechts van mij denkt maar wel op mijn weblog komtquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
Zeg Huub, ik las net je enorm uitnodigende post op je blog, maar je vergist je ietwat. Ik kwam daar gisteren namelijk niet buurten voor jou, maar voor je grote schare groupies van over de hele wereld. Jij bent praktisch in het hele verhaal vervangbaar geworden door wie dan ook, het zijn juist de hardnekkige taalwondertjes onder jouw blogs die om repliek vroegen en het kregen.![]()
Doe je vrouwtje de groeten en onthou: als het strax gebeurt, extreem relaxed blijven anders slaat het over en er is niets ergers dan een bevallende vrouw die ook nog eens geirriteerd raaktJe kunt zoiets 10 jaar later nog op je bord krijgen
Ik heb niet de indruk dat de bezoekers en de reacties op jouw blog een toonbeeld zijn van sociaal gedrag, maar ik neem aan dat je intelligent genoeg bent om dat zelf ook te zien.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:09 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
vind het echter wel weer zo typisch dat je zoveel slechts van mij denkt maar wel op mijn weblog komt![]()
nogmaals, ben blij dat ik je een sociale omgeving bied op mijn weblog, geniet ervan!
Jian gooit wat peukjes in de rondte en gaat ook maar effe zitten wachten op een aangenaam vervolgquote:Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef snetje het volgende:
kan iemand weer ff wat sigaretten rondstrooien?
Wellicht ook. Ik had het echter over Claire.quote:
Oooooh, zeg dat dan gelijk!quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wellicht ook. Ik had het echter over Claire.
quote:
Short time memory werkt niet meer zo goed?quote:
Short termquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Short time memory werkt niet meer zo goed?
geeft niets hoor, blinde vlekken zijn cool, en die van jou helemaalquote:Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. Die fout maak ik altijd. Na 'besef me ' de volgende die ik ga afleren.
Ik ook. Dit subforum was op sterven na dood, maar gelukkig heeft Bommie het weer nieuw leven ingeblazen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Short term
Het mijne werkt echt niet meer zo goed... ik was bijna vergeten dat dit subforum nog open is.
ff denken hoor pearlbitch.. ben jij van usenet ... ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook. Dit subforum was op sterven na dood, maar gelukkig heeft Bommie het weer nieuw leven ingeblazen.![]()
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Huub en Marietrien goed blijven happen!
En mijn vlekken zijn nog blinder nu mijn ogen enorm achteruit blijken te zijn gegaan. Maar wel een gave bril gekocht, dus dan word ik gewoon heel cool blind.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:02 schreef ditisHuub het volgende:
geeft niets hoor, blinde vlekken zijn cool, en die van jou helemaal
Tsja, dat heb je als je meer dingen te doen hebt, dan een boekhouding bijhouden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Short time memory werkt niet meer zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |