abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70464679
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:20 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Dat is niet eerlijk, ze moet hier blijven om ons nog te vermaken.
Heb je geen vibrator of dildo dan?
  maandag 29 juni 2009 @ 00:21:42 #103
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_70464695
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:

[..]

die gaat morgenavond gewoon weer beweren dat zij een leven heeft
Echt en dat omdat ze een vriend heb
Neem een leven dus een vriend
pi_70464829
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Echt en dat omdat ze een vriend heb
Neem een leven dus een vriend
Dus dat mrs. Twitter hoef ik ook niet meer regelmatig aan te klikken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 29 juni 2009 @ 00:29:29 #105
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_70464933
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Heb je geen vibrator of dildo dan?
Oow kan ik daar ons allen dan mee vermaken
pi_70464976
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:29 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Oow kan ik daar ons allen dan mee vermaken
Nou ja, ik hoef het eigenlijk niet te zien, maar als je Marielin nodig hebt om jezelf te vermaken, dan is het wel een goed alternatief lijkt mij.
  maandag 29 juni 2009 @ 00:31:15 #107
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_70464983
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:25 schreef Soury het volgende:

[..]

Dus dat mrs. Twitter hoef ik ook niet meer regelmatig aan te klikken.
Nou ja zo nu en dan er op klikken is toch niet zo erg, als je maar geen wekker er voor gaat zetten want dat gaat zelfs mij te ver
pi_70465219
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou ja, ik hoef het eigenlijk niet te zien, maar als je Marielin nodig hebt om jezelf te vermaken, dan is het wel een goed alternatief lijkt mij.
Combinatie Fok!-RLS is geweldig.

Trusten . Een bedankt voor die bloemen stats
Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
pi_70465735
quote:
Op maandag 29 juni 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Combinatie Fok!-RLS is geweldig.

Trusten . Een bedankt voor die bloemen stats
Ja, en wij moeten altijd nog een keer die DGK villa gaan bezetten en pizza eten
Slaap lekker
pi_70470161
Ruim 100 posts, zonder Marielin .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 29 juni 2009 @ 10:16:21 #111
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70470355
HULDE!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70470725
  maandag 29 juni 2009 @ 11:21:40 #113
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70472266
quote:
Op maandag 29 juni 2009 10:29 schreef Laysa het volgende:
is toch een vriendin van joe?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 29 juni 2009 @ 11:42:46 #114
258138 Wijnneus
Met dubbel n
pi_70472902
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:21 schreef versabommie het volgende:

[..]

is toch een vriendin van joe?
Niet van mij hoor
pi_70473246
quote:
Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef versabommie het volgende:
Zow.. waar is die over het paard getilde (hahaha ik zei paard zonder haar gebit te noemen) telefoonkaartsnol met haar neerbuigende houding tegenover mensen die haar 25 dagen nietsdoen betaald hebben?
je bent ook echt fokking idioot he,

ongelovelijk wat een figuur. Ben jij soms jaloers op mensen die aan RLS meedoen? Je bent altijd zo enorm negatief naar kandidaten toe, whats your problem?
pi_70473435
Leuk topic dit!
  maandag 29 juni 2009 @ 12:22:25 #117
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70474256
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:51 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

je bent ook echt fokking idioot he,

ongelovelijk wat een figuur. Ben jij soms jaloers op mensen die aan RLS meedoen? Je bent altijd zo enorm negatief naar kandidaten toe, whats your problem?
Wel godverredomme... Wie heeft de deuren van de efteling open laten staan, want de koffielaaf is weer ontsnapt en achter een grote mensencomputer gekropen

Maar om op de in jouw trieste josti-hoofd opgeborrelde non-praat in te gaan:

Ik heb niets tegen RLS-figuren, je ziet me hier geen Jaap, geen Roel, geen Ruud, geen Bart ( nouja alleen over de dvd's en zijn enorme ketspartij met Kelly) afzeiken. Er zit namelijk een patroon in, kleine zelfbevlekker: ik zeik de mensen af die uit de hoogte doen, of zichzelf boven anderen stellen omdat ze een poosje totaal asociaal, zeikend, en totaal nietszeggend in een hok hebben gezeten met een camera op hun harses.

Zoals je vaak tegen me roept, Twittergebruiker “Huubgoudenkooi” ( what’s in a name he?) is die fucking gouden kooi afgelopen, stap van je houten hobbelpaard af, al dan niet met een keukentrapje en hulp van moeders, en ga je eens als normale Nederlander gedragen, want de Gouden kooi is dood, dood net als de moeder van Bambi. En dat gaat ook op voor die Marielin, beetje 25 dagen in een hok voorzien van vreten zitten janken om peuken en dan hier het hoogste woord? Zelfs Dottey is aantrekkelijker als gesprekspartner!

Ik baal er nu al van dat ik een eeuwige tweede met de onterechte air van een winnaar omdat hij maanden vrouwen heeft zitten denigreren van repliek aan het dienen ben, dus pak lekker je koffiekarretje en ga die hardwerkende mensen bij Talpa eens van dienst zijn met de capaciteiten die je bezit…

Mochten de zinnen te lang zijn, en je het niet kunnen vatten omdat ik het zonde van de interpunctie vind in een repliek op jou, dan kun je altijd nog hulp vragen op www.sesamstraat.nl

Mocht ik je verder gekwetst hebben waardoor je nu van nijd staat te springen als een kabouter wiens paddenstoel ik net vertrapt heb, dan zou ik zeggen: dat is wisselgeld van je slachtoffers uit dgk, van FOK! en voor de mensen die je in de toekomst heus nog wel pijn gaat doen, immers iemand die notabene op tv zo asociaal kan doen, zal het irl nooit verleren!

Met gepaste walging en minachting,

Bommie
pi_70476880
vraag tussendoor: Waarom moet ik de TT volgen met " ach...f*k it...." Ik ken dat persoon niet
en dan moet ik het maar een "bitch" noemen. Beetje raar als je het mij vraagt.
75 topics = FIN
  maandag 29 juni 2009 @ 13:49:28 #119
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70477008
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:45 schreef FP128 het volgende:
vraag tussendoor: Waarom moet ik de TT volgen met " ach...f*k it...." Ik ken dat persoon niet
en dan moet ik het maar een "bitch" noemen. Beetje raar als je het mij vraagt.
ff klagen in de FB, komt het helemaal goed. Toedels!
pi_70477240
  maandag 29 juni 2009 @ 14:08:38 #121
2018 PC eend
relativist
pi_70477746
Aan de andere kant mogen die eeuwige zeikerds blij zijn dat ze de bunker ingegaan is en zelfs gewonnen heeft, zodat ze uberhaupt wat te zeiken hebben

En ohja, huub is de eeuwige vierde
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_70477846
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:08 schreef PC eend het volgende:
En ohja, huub is de eeuwige vierde
Huub is een zwager van Bram, dan ben je altijd laatste en de klos
  maandag 29 juni 2009 @ 14:55:17 #123
2018 PC eend
relativist
pi_70479445
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Huub is een zwager van Bram, dan ben je altijd laatste en de klos
Als je niet oppast krijg je huub op je dak
Ballengooi kabouters gesignaleerd in Amsterdam

http://www.at5.nl/tv/kort-amsterdams/aflevering/3525
pi_70479611
quote:
Op maandag 29 juni 2009 14:55 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als je niet oppast krijg je huub op je dak
Ballengooi kabouters gesignaleerd in Amsterdam

http://www.at5.nl/tv/kort-amsterdams/aflevering/3525
Kwaliteitstopic van AT5, gebouwd door dhr. van Ballengooien.

Maar wat zie ik nu, word jij stiekem gevoerd aan het eind van dat fragment
  maandag 29 juni 2009 @ 15:05:55 #125
2018 PC eend
relativist
pi_70479863
Cameo
pi_70480238
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef PC eend het volgende:
Cameo
Dat doe je goed
pi_70486056
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wel godverredomme... Wie heeft de deuren van de efteling open laten staan, want de koffielaaf is weer ontsnapt en achter een grote mensencomputer gekropen

Maar om op de in jouw trieste josti-hoofd opgeborrelde non-praat in te gaan:

Ik heb niets tegen RLS-figuren, je ziet me hier geen Jaap, geen Roel, geen Ruud, geen Bart ( nouja alleen over de dvd's en zijn enorme ketspartij met Kelly) afzeiken. Er zit namelijk een patroon in, kleine zelfbevlekker: ik zeik de mensen af die uit de hoogte doen, of zichzelf boven anderen stellen omdat ze een poosje totaal asociaal, zeikend, en totaal nietszeggend in een hok hebben gezeten met een camera op hun harses.

Zoals je vaak tegen me roept, Twittergebruiker “Huubgoudenkooi” ( what’s in a name he?) is die fucking gouden kooi afgelopen, stap van je houten hobbelpaard af, al dan niet met een keukentrapje en hulp van moeders, en ga je eens als normale Nederlander gedragen, want de Gouden kooi is dood, dood net als de moeder van Bambi. En dat gaat ook op voor die Marielin, beetje 25 dagen in een hok voorzien van vreten zitten janken om peuken en dan hier het hoogste woord? Zelfs Dottey is aantrekkelijker als gesprekspartner!

Ik baal er nu al van dat ik een eeuwige tweede met de onterechte air van een winnaar omdat hij maanden vrouwen heeft zitten denigreren van repliek aan het dienen ben, dus pak lekker je koffiekarretje en ga die hardwerkende mensen bij Talpa eens van dienst zijn met de capaciteiten die je bezit…

Mochten de zinnen te lang zijn, en je het niet kunnen vatten omdat ik het zonde van de interpunctie vind in een repliek op jou, dan kun je altijd nog hulp vragen op www.sesamstraat.nl

Mocht ik je verder gekwetst hebben waardoor je nu van nijd staat te springen als een kabouter wiens paddenstoel ik net vertrapt heb, dan zou ik zeggen: dat is wisselgeld van je slachtoffers uit dgk, van FOK! en voor de mensen die je in de toekomst heus nog wel pijn gaat doen, immers iemand die notabene op tv zo asociaal kan doen, zal het irl nooit verleren!

Met gepaste walging en minachting,

Bommie
zoek hulp....seriously, you're losing it.

tot die tijd ben ik graag het object van jouw frustatie

edit: en ik was idd trots vierde 523 dagen in dat madhouse, best een prestatie
  maandag 29 juni 2009 @ 18:13:07 #128
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70486386
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:01 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zoek hulp....seriously, you're losing it.

tot die tijd ben ik graag het object van jouw frustatie
Ohwja, ik moet hulp gaan zoeken... uhuh..
Knullie doe jezelf een lol en tel je zegenen. Je komt met een grote muil op me af en vervolgens denk je met dergelijke dooddoeners je gezicht ( waar overigens de ogen wel verdacht van op elkaar staan) te redden, maar zo werkt het niet op een forum.
Jij kwam vandaag namelijk op mij af, dus de frust van ons twee is wel bekend. Ik was vorige week namelijk al klaar met je en dodelijk verveeld en daarnaast heb ik een schurft aan chihuahua's, ze blaffen teveel en denken te weinig.

Tot die tijd wil ik de rest van het forum toch even laten zien dat ik niet alleen Huub af wil zeiken, sterker ik ga gewoon vertellen dat Huub te boeken is. Echt waar! Hij is te boeken. "Maar Bom, wat in godesnaam kan die zelfoverschattende schanddwerg nog meer dan alleen maar dom schreeuwen en vrouwen geestelijk mishandelen?" hoor ik jullie welhaast vragen.. Nou Huub kan zeer verdienstelijk muziek maken. En omdat ik niet de beroertste ben zal ik een muzikaal hoogstandje van de hand van Huub hier plaatsen. Tekst, muziek : Huub, uitvoerend artiest Huub. Ik denk zelf wel dat hij met deze poging Beethoven, Bach, Sting , Ferry, U2, kan doen vergeten:

pi_70487454
Ik zit eigenlijk te wachten op mooiiiiiiiiii, die wil er ook vast wel iets over kwijt
pi_70487648
haihai, fokkers zijn genadeloos..
  maandag 29 juni 2009 @ 18:55:42 #131
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_70487760
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:13 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ohwja, ik moet hulp gaan zoeken... uhuh..
Knullie doe jezelf een lol en tel je zegenen. Je komt met een grote muil op me af en vervolgens denk je met dergelijke dooddoeners je gezicht ( waar overigens de ogen wel verdacht van op elkaar staan) te redden, maar zo werkt het niet op een forum.
Jij kwam vandaag namelijk op mij af, dus de frust van ons twee is wel bekend. Ik was vorige week namelijk al klaar met je en dodelijk verveeld en daarnaast heb ik een schurft aan chihuahua's, ze blaffen teveel en denken te weinig.

Tot die tijd wil ik de rest van het forum toch even laten zien dat ik niet alleen Huub af wil zeiken, sterker ik ga gewoon vertellen dat Huub te boeken is. Echt waar! Hij is te boeken. "Maar Bom, wat in godesnaam kan die zelfoverschattende schanddwerg nog meer dan alleen maar dom schreeuwen en vrouwen geestelijk mishandelen?" hoor ik jullie welhaast vragen.. Nou Huub kan zeer verdienstelijk muziek maken. En omdat ik niet de beroertste ben zal ik een muzikaal hoogstandje van de hand van Huub hier plaatsen. Tekst, muziek : Huub, uitvoerend artiest Huub. Ik denk zelf wel dat hij met deze poging Beethoven, Bach, Sting , Ferry, U2, kan doen vergeten:

Ik klikte op de YT
  maandag 29 juni 2009 @ 18:55:49 #132
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70487764
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op mooiiiiiiiiii, die wil er ook vast wel iets over kwijt
Tja ik begrijp echt niet waarom die op de proppen komt. Ik heb hem vorige week al genoeg om de oren geslagen, dan lik je je wonden en ga je verder met leven. Nu ben ik met Marielin bezig omdat ze menig persoon hier op het forum te kakken zet met haar uit de hoogte gedoe en dan komt die Huub weer om de hoek?

Wat dacht hij? Dat ik niets terug zou zeggen en af zou druipen, en hij door heel het forum op handen gedragen zou worden als de held van de maand ofzo?

Wat zou de bezieling zijn om zo stom te handelen? En dan daarna nog durven beweren dat ik gefrustreerd ben ... Ik brand hem af tussen twee vergaderverslagen in gewoon omdat ik wel een minuutje kan missen en dan dat

Ja en dan komt strax Mooiii iedereen vertellen hoe asociaal men is en vervolgens doet ze een paar verkapte doodsverwensingen ..
  maandag 29 juni 2009 @ 18:57:54 #133
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70487838
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Ik klikte op de YT
Ha, is je culturele horizon toch nog even breder geworden
pi_70488378
"Nooit meer naar huis" is een uitspraak van Jaap, die Huub heeft gejat. Zo was er niets zelf bedacht bij tijdens DGK wat van Huub zelf was, als het om uitspraken ging.
Ok, zijn voorliefde voor gaskamers en arrogante a-sociale houding tegen vrouwen.
pi_70488826
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:

Ja en dan komt strax Mooiii iedereen vertellen hoe asociaal men is en vervolgens doet ze een paar verkapte doodsverwensingen ..
Die Mooiiiii, da's zo'n beetje Huub z'n schaduw hč. Je kunt erop gaan staan, erop gaan springen of er kokende olie overheen flikkeren, maar zodra Huub een stap zet, beweegt ze gewoon weer met hem mee. Dat lijkt mij toch eigenlijk best wel rete-irritant, zo'n ouwe droge doos op je hielen.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:24:57 #136
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70490757
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die Mooiiiii, da's zo'n beetje Huub z'n schaduw hč. Je kunt erop gaan staan, erop gaan springen of er kokende olie overheen flikkeren, maar zodra Huub een stap zet, beweegt ze gewoon weer met hem mee. Dat lijkt mij toch eigenlijk best wel rete-irritant, zo'n ouwe droge doos op je hielen.
Ach noem het karma
pi_70491257
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ach noem het karma
Wtf is dit dan weer? "This person has protected their updates", waarom mogen we je updates niet lezen
  maandag 29 juni 2009 @ 20:42:20 #138
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70491377
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wtf is dit dan weer? "This person has protected their updates", waarom mogen we je updates niet lezen
Was een experiment hijs weer open
  Admin maandag 29 juni 2009 @ 22:52:52 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70496914
Ik heb hier geen tvp, nu wel
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 29 juni 2009 @ 22:58:20 #140
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_70497170
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef yvonne het volgende:
Wat ben je laat?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 29 juni 2009 @ 23:15:03 #141
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70498051
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef yvonne het volgende:
Net of hier wat gebeurt
  Admin maandag 29 juni 2009 @ 23:43:58 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70499443
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat ben je laat?
Werk
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 29 juni 2009 @ 23:55:25 #143
2018 PC eend
relativist
pi_70499933
Yvonne zit ook te scripten?
  maandag 29 juni 2009 @ 23:55:59 #144
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70499960
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef PC eend het volgende:
Yvonne kan niet eens bij het toetsenbord
  Admin maandag 29 juni 2009 @ 23:57:16 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70500002
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

maandag 29 juni 2009 @ 23:57:47 #146
2018 PC eend
relativist
pi_70500025
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

quote:
Maakt voor het stemmen denk ik ook niet uit. Hun posts blijven erin staan zo ook het script. En zelfs de FA van Fok doet mee. dus de valsspelers zijn: Evaxsis, Freena, Yvonne, Berryv.

Het zijn net een stel kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen.
  Admin maandag 29 juni 2009 @ 23:58:14 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70500037
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef PC eend het volgende:
Hallo, denk eens na
Yvonne
Scripten
Wat denk je zelf?

maandag 29 juni 2009 @ 23:59:58 #148
2018 PC eend
relativist
pi_70500120
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hallo, denk eens na
Yvonne
Scripten
Wat denk je zelf?
Ik had het nog wel uit betrouwbare bron
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:01:23 #149
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70500174
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hallo, denk eens na
Yvonne
Scripten
Wat denk je zelf?
Achjoh scripten, die Huub groupies zien spoken ... Het is DGK allover again: als er niet op Huub gestemd is, dan is het vals spel, als er niet op anderen gestemd wor dan klopt het ... Blinde prozac slikkende schapenkoppen met op de vloerhangende tieten zijn het!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:02:22 #150
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70500203
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb er trouwens ff over nagedacht, ik ga jou 5 september helemaal gek maken
pi_70500210
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:01 schreef versabommie het volgende:

[..]

Achjoh scripten, die Huub groupies zien spoken ... Het is DGK allover again: als er niet op Huub gestemd is, dan is het vals spel, als er niet op anderen gestemd wor dan klopt het ... Blinde prozac slikkende schapenkoppen met voerhangende tieten zijn het!
Die kleine kabouter heeft wel macht hč. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagt
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:04:20 #152
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70500270
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die kleine kabouter heeft wel macht hč. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagt
Ach die waren toch al ver heen... ze hadden alleen een trigger nodig
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:05:19 #153
2018 PC eend
relativist
pi_70500297
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Momenteel hangen ze aan de lippen van claire
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:06:49 #154
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70500340
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:

[..]

dan zien ze spoedig van dichtbij... een groot zwerend paardenoog
pi_70500384
quote:

[..]

Ja, ik zie de glittergelukwenskaartjes al voorbij komen en TNT gaat het druk krijgen met het bezorgen van wollen truitjes met hartjes erop voor die kleine, voorzien van de tekst "I love Huub"
pi_70500415
Maar evengoed wel knap dat iemand het red om zolang mensen dingen aan je te binden.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:17:13 #157
2018 PC eend
relativist
pi_70500640
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar evengoed wel knap dat iemand het red om zolang mensen dingen aan je te binden.
Ik zou gierend gek worden
Maar ja waarschijnlijk idd wel een gratis baby-uitzet
pi_70500766
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik zou gierend gek worden
Maar ja waarschijnlijk idd wel een gratis baby-uitzet
Zelf gebreid hč, niets is teveel moeite en desnoods trekken ze zelf het kalf van de koe. Er zijn er denk ik ook zat die even de kapsalon binnenstappen of tien keer per dag langs fietsen om een glimp op te kunnen vangen. Ik denk dat Mooiii inmiddels aan het posten is op de hoek van de straat.

En ja, gillend gek wordt je ervan, maar dat euvel zat volgens mij al die families
pi_70500790
Ik denk zelfs dat wanneer Huub die nageboorte op Marktplaats zet, er flink op geboden gaat worden.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:35:27 #160
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70501141
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk zelfs dat wanneer Huub die nageboorte op Marktplaats zet, er flink op geboden gaat worden.
en vervolgens gaan ze daarop stemmen
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:38:01 #161
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_70501203
a, hier zitten jullie
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:41:04 #162
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70501299
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:38 schreef HiDiHo het volgende:
a, hier zitten jullie
ook maar tis al te laat voor een goede rel
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:44:09 #163
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_70501398
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:41 schreef versabommie het volgende:

[..]

ook maar tis al te laat voor een goede rel
blnt
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Admin dinsdag 30 juni 2009 @ 08:06:48 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70504122
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik had het nog wel uit betrouwbare bron
Het enige dat ik kan scripten is appeltaart

dinsdag 30 juni 2009 @ 09:14:51 #165
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70505026
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 08:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het enige dat ik kan scripten is appeltaart
Ohw... doe eens?
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:50:55 #166
38396 mazaru
pi_70509618
quote:

[..]

Verloskundige net langsgeweest, bloeddruk is weer ok! Joehoe! Duurt nog wel even die baby schatten wij in..
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:44:05 #167
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_70514737
quote:
Op maandag 29 juni 2009 13:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_70518954
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Nooit meer naar huis" is een uitspraak van Jaap, die Huub heeft gejat. Zo was er niets zelf bedacht bij tijdens DGK wat van Huub zelf was, als het om uitspraken ging.
Ok, zijn voorliefde voor gaskamers en arrogante a-sociale houding tegen vrouwen.
die heb ik van Bart gejat Jaap adept
pi_70518977
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:

[..]

dan zien ze spoedig van dichtbij... een groot zwerend paardenoog
gaat het een beetje drukke vergaderman? denk om je bloeddruk he
  dinsdag 30 juni 2009 @ 17:03:49 #170
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70519071
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:01 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

gaat het een beetje drukke vergaderman? denk om je bloeddruk he
Ah brutaaltje, daar ben je weer, doe mij maar een cappuccino! Overigens belde net van Velzen: hij wil zijn broek terug!
pi_70520781
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:03 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ah brutaaltje, daar ben je weer, doe mij maar een cappuccino! Overigens belde net van Velzen: hij wil zijn broek terug!
Zelfs met dunne poep resten
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:59:39 #172
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70525667
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Zelfs met dunne poep resten
en korsten!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:40:08 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70529639
tvp... kom niet meer bij hier....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_70530310
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Wijnneus het volgende:

[..]

Ik hoor bij de mindere zielen, maar ik weet het.
Pardonnnn, als je dat al weet ga je dat toch niet toegeven op Fok! Dat is vragen om!!!!
pi_70530581
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 17:00 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

die heb ik van Bart gejat Jaap adept
Het was ook een instinkertje waar je met open ogen intrapt. Je geeft dus toe dat het dus nķet door jou bedacht is....
quote:
Hij was de eerste miljonair met een single en zijn single "nooit meer naar huis" heeft ook de hoogste notering van alle Gouden Kooi singles gehaald.
Beetje met de eer gaan strijken met andermans ideeėn en uitspraken. Daar ben je tot op de dag van vandaag nog goed in. Zelf iets ondernemen kan je niet, je bent gewoon een vuile parasiet.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:21:02 #176
2018 PC eend
relativist
pi_70531216
quote:
Hij was de eerste miljonair met een single en zijn single "nooit meer naar huis" heeft ook de hoogste notering van alle Gouden Kooi singles gehaald.
Die sherryzuipende pseudo-oma's hebben iig genoeg onderzettertjes
pi_70538364
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:04 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Het was ook een instinkertje waar je met open ogen intrapt. Je geeft dus toe dat het dus nķet door jou bedacht is....
[..]

Beetje met de eer gaan strijken met andermans ideeėn en uitspraken. Daar ben je tot op de dag van vandaag nog goed in. Zelf iets ondernemen kan je niet, je bent gewoon een vuile parasiet.
alsof ik dat nog nooit eerder heb toegeven, heb zelden gepretendeerd in de kooidat ik iets heb verzonnen als het niet zo was, jij gouden kooi fanaat you

ga je mij nu echt uitmaken voor vuile parasiet?

wat maakt het allemaal toch uit? waar maak jij je druk om? Dat een platenmaatschappij twee jaar geleden een singeltje met mij wilde maken over nooit meer naar huis omdat ik dat een paar keer zong in de uitzending? Daarom ben ik een parasiet? trouwens in die zin heb je er wel gelijk in. Met die gejatte kreet heb ik inderdaad meer verdiend dan jij en de meeste van jullie azijnpissers hier in 2 jaar
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:44:20 #178
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70539663
Hé Huub! Hoe houdt Claire het deze benauwde dagen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 juli 2009 @ 10:58:20 #179
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70540093
Zeg Huub, ik las net je enorm uitnodigende post op je blog, maar je vergist je ietwat. Ik kwam daar gisteren namelijk niet buurten voor jou, maar voor je grote schare groupies van over de hele wereld. Jij bent praktisch in het hele verhaal vervangbaar geworden door wie dan ook, het zijn juist de hardnekkige taalwondertjes onder jouw blogs die om repliek vroegen en het kregen.

Doe je vrouwtje de groeten en onthou: als het strax gebeurt, extreem relaxed blijven anders slaat het over en er is niets ergers dan een bevallende vrouw die ook nog eens geirriteerd raakt Je kunt zoiets 10 jaar later nog op je bord krijgen
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:10:44 #180
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_70540466
tvp!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_70541480
Wie is marielin?
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:42:30 #182
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70541497
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:41 schreef Talitha het volgende:
Wie is marielin?
De winnares van TBO.
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:42:50 #183
38396 mazaru
pi_70541511
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:41 schreef Talitha het volgende:
Wie is marielin?
Een niemandalletje
Niet de moeite waard om je erin te verdiepen
pi_70541791
Aha, dan laat ik deze nog ff in mijn actieve topics staan.
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_70541898
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:44 schreef Copycat het volgende:
Hé Huub! Hoe houdt Claire het deze benauwde dagen?
het is niet de meest ideale tijd om als zwangere vrouw over de uitgerekende datum te zijn, maar ze is een dappertje en slaat zich er kranig door. Je weet hoe ze is

xx
  woensdag 1 juli 2009 @ 11:55:09 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70541933
Het is een bikkelette!

Succes ermee!

pi_70542367
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:58 schreef versabommie het volgende:
Zeg Huub, ik las net je enorm uitnodigende post op je blog, maar je vergist je ietwat. Ik kwam daar gisteren namelijk niet buurten voor jou, maar voor je grote schare groupies van over de hele wereld. Jij bent praktisch in het hele verhaal vervangbaar geworden door wie dan ook, het zijn juist de hardnekkige taalwondertjes onder jouw blogs die om repliek vroegen en het kregen.

Doe je vrouwtje de groeten en onthou: als het strax gebeurt, extreem relaxed blijven anders slaat het over en er is niets ergers dan een bevallende vrouw die ook nog eens geirriteerd raakt Je kunt zoiets 10 jaar later nog op je bord krijgen
vind het echter wel weer zo typisch dat je zoveel slechts van mij denkt maar wel op mijn weblog komt

nogmaals, ben blij dat ik je een sociale omgeving bied op mijn weblog, geniet ervan!
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:17:11 #188
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70542598
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:09 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

vind het echter wel weer zo typisch dat je zoveel slechts van mij denkt maar wel op mijn weblog komt

nogmaals, ben blij dat ik je een sociale omgeving bied op mijn weblog, geniet ervan!
Ik heb niet de indruk dat de bezoekers en de reacties op jouw blog een toonbeeld zijn van sociaal gedrag, maar ik neem aan dat je intelligent genoeg bent om dat zelf ook te zien.
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:24:10 #189
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_70542812
kan iemand weer ff wat sigaretten rondstrooien?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  woensdag 1 juli 2009 @ 12:40:26 #190
241662 Jian
Well, well, well
pi_70543359
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 12:24 schreef snetje het volgende:
kan iemand weer ff wat sigaretten rondstrooien?
Jian gooit wat peukjes in de rondte en gaat ook maar effe zitten wachten op een aangenaam vervolg
pi_70543972
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 11:55 schreef Copycat het volgende:
Het is een bikkelette!
Wie? Die baby?
  woensdag 1 juli 2009 @ 13:02:20 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70544009
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:01 schreef NoNickOne het volgende:

Wie? Die baby?
Wellicht ook. Ik had het echter over Claire.
pi_70544136
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wellicht ook. Ik had het echter over Claire.
Oooooh, zeg dat dan gelijk!
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:15:53 #194
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70546458
tvp
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:26:56 #195
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70546802
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:40 schreef ThunderBitch het volgende:
tvp... kom niet meer bij hier....
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:15 schreef ThunderBitch het volgende:
tvp
Short time memory werkt niet meer zo goed?
  † In Memoriam † woensdag 1 juli 2009 @ 15:44:25 #196
137949 Disana
pi_70549608
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Short term

Het mijne werkt echt niet meer zo goed... ik was bijna vergeten dat dit subforum nog open is.
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:49:21 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70549830
Oh ja. Die fout maak ik altijd. Na 'besef me ' de volgende die ik ga afleren.
pi_70550339
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:49 schreef Copycat het volgende:
Oh ja. Die fout maak ik altijd. Na 'besef me ' de volgende die ik ga afleren.
geeft niets hoor, blinde vlekken zijn cool, en die van jou helemaal
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:06:01 #199
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_70550485
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 15:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Short term

Het mijne werkt echt niet meer zo goed... ik was bijna vergeten dat dit subforum nog open is.
Ik ook. Dit subforum was op sterven na dood, maar gelukkig heeft Bommie het weer nieuw leven ingeblazen.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Huub en Marietrien goed blijven happen!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:12:09 #200
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70550709
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ik ook. Dit subforum was op sterven na dood, maar gelukkig heeft Bommie het weer nieuw leven ingeblazen.

Het is natuurlijk wel de bedoeling dat Huub en Marietrien goed blijven happen!
ff denken hoor pearlbitch.. ben jij van usenet ... ?
Ik ben trouwens al aan het kijken wat de volgende actie gaat worden.. ben al wat subfora aan het doorsurfen Ik bedoel Huub zijn meedoen aan voting is even leuk maar na tweeterwall totaal niet meer interessant..
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:27:00 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_70551202
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:02 schreef ditisHuub het volgende:

geeft niets hoor, blinde vlekken zijn cool, en die van jou helemaal
En mijn vlekken zijn nog blinder nu mijn ogen enorm achteruit blijken te zijn gegaan. Maar wel een gave bril gekocht, dus dan word ik gewoon heel cool blind.
  woensdag 1 juli 2009 @ 17:09:13 #202
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70552593
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 14:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Tsja, dat heb je als je meer dingen te doen hebt, dan een boekhouding bijhouden.
Sommige mensen hebben teveel tijd.

Enne, een relletje wil ik niet missen, als ik hem op het spoor ben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')