We zijn nog niet helemaal klaar met die omhooggevallen rookpot.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Was dat bunker gedoe niet afgelopen?
die komt morgen weer langsquote:Op zondag 28 juni 2009 22:52 schreef versabommie het volgende:
Zow.. waar is die over het paard getilde (hahaha ik zei paard zonder haar gebit te noemen) telefoonkaartsnol met haar neerbuigende houding tegenover mensen die haar 25 dagen nietsdoen betaald hebben?
Fok kende een topperiode toen jij nog niet geregistreerd wasquote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef Wijnneus het volgende:
Zliggo had een topperiode, met weinig storingen, toen Marielin in TBO1 zat
Ik hoor bij de mindere zielen, maar ik weet het.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fok kende een topperiode toen jij nog niet geregistreerd was
ja onbegrijpelijk hé???? het schijnt zelfs dat er een TBO 2 komtquote:Op zondag 28 juni 2009 22:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat er nog steeds een subforum voor is dan
staat dat 2 voor het aantal kijkers?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja onbegrijpelijk hé???? het schijnt zelfs dat er een TBO 2 komt
WTFquote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik hoor bij de mindere zielen, maar ik weet het.
geen idee...ga het anders ff vragen....quote:Op zondag 28 juni 2009 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
staat dat 2 voor het aantal kijkers?
Zet het huis weer vol met Marielin en gelhomo en ik ga bidden voor dit:quote:Op zondag 28 juni 2009 23:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja onbegrijpelijk hé???? het schijnt zelfs dat er een TBO 2 komt
De vorige keerquote:Op zondag 28 juni 2009 23:04 schreef Wijnneus het volgende:
Ok, excuus aan Pc Eend, ik had het vorige keer niet goed begrepen.
ik ook nietquote:Op zondag 28 juni 2009 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
De vorige keer
Ik snap er geen reet van
Maar die mensen die na maanden nog steeds zitten te zeiken over haar gezeik vragen er ook wel om, daar had ze wel een puntquote:Op zondag 28 juni 2009 23:04 schreef Chanel5 het volgende:
Die was inene pleitos, hoe dat dan?![]()
Ja sorry hoor, ik hou niet van afzeiken, laat ik dat voorop stellen. De reakties van Marielin vragen er gewoon om, dus dat...
ze doet jou stomvinden ?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
De vorige keer
Ik snap er geen reet van
Dat zeiken van haar vergeet je nooit niet meer, echt niequote:Op zondag 28 juni 2009 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar die mensen die na maanden nog steeds zitten te zeiken over haar gezeik vragen er ook wel om, daar had ze wel een punt
Die staat ergens in een hoekje te stampvoeten?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:08 schreef evaxsis het volgende:
Waar is die Marielin dan?
die gaat morgenavond gewoon weer beweren dat zij een leven heeftquote:Op zondag 28 juni 2009 23:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die staat ergens in een hoekje te stampvoeten?
Of dat ze een handtekeningsessie had voor haar "fans"quote:Op zondag 28 juni 2009 23:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
die gaat morgenavond gewoon weer beweren dat zij een leven heeft
Je denkt toch niet dat hij dat durft?quote:
Die haar "allemaal" gesteund hebben..quote:Op zondag 28 juni 2009 23:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of dat ze een handtekeningsessie had voor haar "fans"
Ik ben helemaal flabbergastedquote:
En dat ze daarom Danny zijn stemmen niet nodig hadquote:
Dat is dus het enige wat ze goed voor elkaar heeft !quote:Op zondag 28 juni 2009 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij dat durft?
Dat watje zit totaal onder de plak.
Heul niet, allemaal op eigen kracht, omdat ze popi was en niet zeurde enzoquote:Op zondag 28 juni 2009 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat ze daarom Danny zijn stemmen niet nodig had
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben helemaal flabbergasted![]()
Reversed psychology sucks
En dat ze zoooooooo sterk is. En als ze al eens iets verloor, dan was het heul haar schuld niet hoor.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heul niet, allemaal op eigen kracht, omdat ze popi was en niet zeurde enzo
Ze is inmiddels gestopt en jullie nog lang niet heb ik de indrukquote:Op zondag 28 juni 2009 23:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat zeiken van haar vergeet je nooit niet meer, echt nie
Ja want dan keken ze daar der en kon ze het liedje niet meer onthouden x20quote:Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat ze zoooooooo sterk is. En als ze al eens iets verloor, dan was het heul haar schuld niet hoor.
Dat lag aan die anderen
Ik kom net op gangquote:Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is inmiddels gestopt en jullie nog lang niet heb ik de indruk
Ze is zeker niet gestopt als dat ze het idee heeft de onoverwinnelijke TBO winnares te zijn, Tuurlijk ze heeft gewonnen,jammer, geen ontkennen aan. Maar ik blijf het gevoel hebben dat er gigantisch is gestemd door familie en vrienden, tja zo kan ik ook winnen. Het ging niet om het bedrag, zoals ik Marielin in the Bunker heb gezien ging het meer om "kijk mij nu" "ik ben lekker belangrijk" Zo doet ze zich nog steeds voor.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is inmiddels gestopt en jullie nog lang niet heb ik de indruk
quote:
waaromquote:Op zondag 28 juni 2009 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik jou zie, dan word ik altijd gelijk een stuk milder
Je haakt af?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:30 schreef versabommie het volgende:
ik ga pitten... Marielin je mag weer even!
je bent Liev hoorquote:
Doet me goedquote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
je bent Liev hoor...maar daarom hoeven we het niet altijd eens te zijn...jij vind M '' leuk''....veel mensen niet....maar jij blijft toch wel leuk
Tuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat issie ook maar daarom kun je wel in discussie
Euh ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze is zeker niet gestopt als dat ze het idee heeft de onoverwinnelijke TBO winnares te zijn, Tuurlijk ze heeft gewonnen,jammer, geen ontkennen aan.
Dan heeft ze dus gelijk gehad als ze zegt dat ze danny niet nodig hadquote:Maar ik blijf het gevoel hebben dat er gigantisch is gestemd door familie en vrienden, tja zo kan ik ook winnen.
Ik heb er weinig van meegekregen, dus weet eigenlijk niet waar ik over lulquote:Het ging niet om het bedrag, zoals ik Marielin in the Bunker heb gezien ging het meer om "kijk mij nu" "ik ben lekker belangrijk" Zo doet ze zich nog steeds voor.
Ik had er helemaal niks mee, het gezeur om sigaretten, ze voelde zich belangrijk. Als ze een uitdaging niet haalde waren er altijd altijd verontschuldigingen 1000x waar je doodziek van werd.
Ik haak ook niet af hoor!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat issie ook maar daarom kun je wel in discussie
Tuurlijk wel, jij bent ook lievvvquote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
Of ben ik nu niet meer lievvv omdat ik in discussie wil
Heeft ook weinig zin, want dan durven de anti's ook niet meerquote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Oke Marie, Bommie is weg, kom maar weer tevoorschijn
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij bent ook lievvven Marielin ook
![]()
Ik was al antizeurdoos vanaf dag 1!!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin, want dan durven de anti's ook niet meer
Slijmbalquote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij bent ook lievvven Marielin ook
![]()
Oh dan is het goedquote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was al antizeurdoos vanaf dag 1!!
En toen had ik nog niet eens streams.
Ik zag dat hoofd op een cap, en zei meteen dat het een valse kop was
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Want ik haat vooroordelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |