Ze is zeker niet gestopt als dat ze het idee heeft de onoverwinnelijke TBO winnares te zijn, Tuurlijk ze heeft gewonnen,jammer, geen ontkennen aan. Maar ik blijf het gevoel hebben dat er gigantisch is gestemd door familie en vrienden, tja zo kan ik ook winnen. Het ging niet om het bedrag, zoals ik Marielin in the Bunker heb gezien ging het meer om "kijk mij nu" "ik ben lekker belangrijk" Zo doet ze zich nog steeds voor.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze is inmiddels gestopt en jullie nog lang niet heb ik de indruk
quote:
waaromquote:Op zondag 28 juni 2009 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ik jou zie, dan word ik altijd gelijk een stuk milder
Je haakt af?quote:Op zondag 28 juni 2009 23:30 schreef versabommie het volgende:
ik ga pitten... Marielin je mag weer even!
je bent Liev hoorquote:
Doet me goedquote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
je bent Liev hoor...maar daarom hoeven we het niet altijd eens te zijn...jij vind M '' leuk''....veel mensen niet....maar jij blijft toch wel leuk
Tuurlijkquote:Op zondag 28 juni 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat issie ook maar daarom kun je wel in discussie
Euh ja.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze is zeker niet gestopt als dat ze het idee heeft de onoverwinnelijke TBO winnares te zijn, Tuurlijk ze heeft gewonnen,jammer, geen ontkennen aan.
Dan heeft ze dus gelijk gehad als ze zegt dat ze danny niet nodig hadquote:Maar ik blijf het gevoel hebben dat er gigantisch is gestemd door familie en vrienden, tja zo kan ik ook winnen.
Ik heb er weinig van meegekregen, dus weet eigenlijk niet waar ik over lulquote:Het ging niet om het bedrag, zoals ik Marielin in the Bunker heb gezien ging het meer om "kijk mij nu" "ik ben lekker belangrijk" Zo doet ze zich nog steeds voor.
Ik had er helemaal niks mee, het gezeur om sigaretten, ze voelde zich belangrijk. Als ze een uitdaging niet haalde waren er altijd altijd verontschuldigingen 1000x waar je doodziek van werd.
Ik haak ook niet af hoor!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat issie ook maar daarom kun je wel in discussie
Tuurlijk wel, jij bent ook lievvvquote:Op zondag 28 juni 2009 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
Of ben ik nu niet meer lievvv omdat ik in discussie wil
Heeft ook weinig zin, want dan durven de anti's ook niet meerquote:Op zondag 28 juni 2009 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Oke Marie, Bommie is weg, kom maar weer tevoorschijn
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij bent ook lievvven Marielin ook
![]()
Ik was al antizeurdoos vanaf dag 1!!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft ook weinig zin, want dan durven de anti's ook niet meer
Slijmbalquote:Op zondag 28 juni 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij bent ook lievvven Marielin ook
![]()
Oh dan is het goedquote:Op zondag 28 juni 2009 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was al antizeurdoos vanaf dag 1!!
En toen had ik nog niet eens streams.
Ik zag dat hoofd op een cap, en zei meteen dat het een valse kop was
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh dan is het goed
Want ik haat vooroordelen
Gezond verstand sluit vooroordelen uitquote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
Trustenquote:Op zondag 28 juni 2009 23:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
SlijmbalIk ga duiken die discussie wordt het niet meer..
Ben het voor een groot deel eens...maar verstand komt met de jaren, de basis(goede basis) ligt misschien in die leeftijdscatgorie maar laten we wel wezen je leert daarna nog steeds...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gezond verstand is de collectie vooroordelen die je verzameld hebt voordat je achttien was.
Ik heb juist gewoon gepraat met Marielin, haar een paar vragen gesteld en daar heeft ze gewoon heel aardig antwoord op gegeven. Heb haar ook verteld dat ik zelf veel gestemd heb op Eline, en toen vertelde ze dat zij heel veel steun aan Eline heeft gehad en dat het een heel lieve meid is.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:48 schreef tonja het volgende:
Nogal makkelijk om iemand zo af te zeiken. Toetsenbordhelden.
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze is zeker niet gestopt als dat ze het idee heeft de onoverwinnelijke TBO winnares te zijn, Tuurlijk ze heeft gewonnen,jammer, geen ontkennen aan. Maar ik blijf het gevoel hebben dat er gigantisch is gestemd door familie en vrienden, tja zo kan ik ook winnen. Het ging niet om het bedrag, zoals ik Marielin in the Bunker heb gezien ging het meer om "kijk mij nu" "ik ben lekker belangrijk" Zo doet ze zich nog steeds voor.
Ik had er helemaal niks mee, het gezeur om sigaretten, ze voelde zich belangrijk. Als ze een uitdaging niet haalde waren er altijd altijd verontschuldigingen 1000x waar je doodziek van werd.
Eline was ook mijn favoriet. Hoewel ik twijfelde tussen Eline en Marielin. Ik vond Eline een heel aardige slimme meid, en Marielin de bikkel van het gezelschap, ze heeft qua opdrachten daar echt de volle laag gekregen. En oke, toegegeven, dat gezeur om peuken was soms vervelend. Dat vond ik ook toen ik er comfortabel achter mijn laptopje nog eentje op stakquote:Op zondag 28 juni 2009 23:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb juist gewoon gepraat met Marielin, haar een paar vragen gesteld en daar heeft ze gewoon heel aardig antwoord op gegeven. Heb haar ook verteld dat ik zelf veel gestemd heb op Eline, en toen vertelde ze dat zij heel veel steun aan Eline heeft gehad en dat het een heel lieve meid is.
Zo Muis, kom je ff kijken hier,tja dat is dan een punt waarom we tegen elkaar kunnen staanquote:Op zondag 28 juni 2009 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb flink op haar gestemd hoor !! Ja zelfs wat geld er tegenaan gegooid..
Ennuh ben geen familie of vriendin .. Ze heeft gewoon terecht gewonnen
Ik kijk de hele avond al.. Zat me te verbijten (op mijn werk)quote:Op maandag 29 juni 2009 00:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo Muis, kom je ff kijken hier,tja dat is dan een punt waarom we tegen elkaar kunnen staan
Op je werk? Niet doen is het nIet waard..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk de hele avond al.. Zat me te verbijten (op mijn werk)
Mwahh Marielin komt vast wel weer een keertje langs Hoop ikquote:Op maandag 29 juni 2009 00:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Op je werk? Niet doen is het nIet waard..
Zonde van je geld, want dat had ze helemaal niet nodigquote:Op zondag 28 juni 2009 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb flink op haar gestemd hoor !! Ja zelfs wat geld er tegenaan gegooid..
Ennuh ben geen familie of vriendin ..
Alle kleine beetjes helpen, kijk maar naar Twitterquote:Op maandag 29 juni 2009 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonde van je geld, want dat had ze helemaal niet nodig
Ik heb er ook wat aan gespendeerd en vind dat helemaal niet ewg.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zonde van je geld, want dat had ze helemaal niet nodig
Ja ik mag nog ffquote:Op maandag 29 juni 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben je nog steeds aan het werk Soury
May the best scriptkiddy winquote:Op maandag 29 juni 2009 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Alle kleine beetjes helpen, kijk maar naar Twitter
Ik rookte gewoon wat minderquote:Op maandag 29 juni 2009 00:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb er ook wat aan gespendeerd en vind dat helemaal niet ewg.
Ik ga wel ff richting GSquote:Op maandag 29 juni 2009 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Einddatum aangepast? Wanneer is het nu "ende" ?
Je hebt gelijk, ik trapte er ook een keer in bij de bunker, voor het eerst van mijn leven (en voor het laatst)quote:Op maandag 29 juni 2009 00:16 schreef PC eend het volgende:
Je bent sowieso ontoerekeningsvatbaar als je daar geld aan uitgeeft, maar goed dat is dan weer een vooroordeel mijnerzijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |