abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70480238
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:05 schreef PC eend het volgende:
Cameo
Dat doe je goed
pi_70486056
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:22 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wel godverredomme... Wie heeft de deuren van de efteling open laten staan, want de koffielaaf is weer ontsnapt en achter een grote mensencomputer gekropen

Maar om op de in jouw trieste josti-hoofd opgeborrelde non-praat in te gaan:

Ik heb niets tegen RLS-figuren, je ziet me hier geen Jaap, geen Roel, geen Ruud, geen Bart ( nouja alleen over de dvd's en zijn enorme ketspartij met Kelly) afzeiken. Er zit namelijk een patroon in, kleine zelfbevlekker: ik zeik de mensen af die uit de hoogte doen, of zichzelf boven anderen stellen omdat ze een poosje totaal asociaal, zeikend, en totaal nietszeggend in een hok hebben gezeten met een camera op hun harses.

Zoals je vaak tegen me roept, Twittergebruiker “Huubgoudenkooi” ( what’s in a name he?) is die fucking gouden kooi afgelopen, stap van je houten hobbelpaard af, al dan niet met een keukentrapje en hulp van moeders, en ga je eens als normale Nederlander gedragen, want de Gouden kooi is dood, dood net als de moeder van Bambi. En dat gaat ook op voor die Marielin, beetje 25 dagen in een hok voorzien van vreten zitten janken om peuken en dan hier het hoogste woord? Zelfs Dottey is aantrekkelijker als gesprekspartner!

Ik baal er nu al van dat ik een eeuwige tweede met de onterechte air van een winnaar omdat hij maanden vrouwen heeft zitten denigreren van repliek aan het dienen ben, dus pak lekker je koffiekarretje en ga die hardwerkende mensen bij Talpa eens van dienst zijn met de capaciteiten die je bezit…

Mochten de zinnen te lang zijn, en je het niet kunnen vatten omdat ik het zonde van de interpunctie vind in een repliek op jou, dan kun je altijd nog hulp vragen op www.sesamstraat.nl

Mocht ik je verder gekwetst hebben waardoor je nu van nijd staat te springen als een kabouter wiens paddenstoel ik net vertrapt heb, dan zou ik zeggen: dat is wisselgeld van je slachtoffers uit dgk, van FOK! en voor de mensen die je in de toekomst heus nog wel pijn gaat doen, immers iemand die notabene op tv zo asociaal kan doen, zal het irl nooit verleren!

Met gepaste walging en minachting,

Bommie
zoek hulp....seriously, you're losing it.

tot die tijd ben ik graag het object van jouw frustatie

edit: en ik was idd trots vierde 523 dagen in dat madhouse, best een prestatie
  maandag 29 juni 2009 @ 18:13:07 #128
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70486386
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:01 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

zoek hulp....seriously, you're losing it.

tot die tijd ben ik graag het object van jouw frustatie
Ohwja, ik moet hulp gaan zoeken... uhuh..
Knullie doe jezelf een lol en tel je zegenen. Je komt met een grote muil op me af en vervolgens denk je met dergelijke dooddoeners je gezicht ( waar overigens de ogen wel verdacht van op elkaar staan) te redden, maar zo werkt het niet op een forum.
Jij kwam vandaag namelijk op mij af, dus de frust van ons twee is wel bekend. Ik was vorige week namelijk al klaar met je en dodelijk verveeld en daarnaast heb ik een schurft aan chihuahua's, ze blaffen teveel en denken te weinig.

Tot die tijd wil ik de rest van het forum toch even laten zien dat ik niet alleen Huub af wil zeiken, sterker ik ga gewoon vertellen dat Huub te boeken is. Echt waar! Hij is te boeken. "Maar Bom, wat in godesnaam kan die zelfoverschattende schanddwerg nog meer dan alleen maar dom schreeuwen en vrouwen geestelijk mishandelen?" hoor ik jullie welhaast vragen.. Nou Huub kan zeer verdienstelijk muziek maken. En omdat ik niet de beroertste ben zal ik een muzikaal hoogstandje van de hand van Huub hier plaatsen. Tekst, muziek : Huub, uitvoerend artiest Huub. Ik denk zelf wel dat hij met deze poging Beethoven, Bach, Sting , Ferry, U2, kan doen vergeten:

Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_70487454
Ik zit eigenlijk te wachten op mooiiiiiiiiii, die wil er ook vast wel iets over kwijt
pi_70487648
haihai, fokkers zijn genadeloos..
  maandag 29 juni 2009 @ 18:55:42 #131
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_70487760
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:13 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ohwja, ik moet hulp gaan zoeken... uhuh..
Knullie doe jezelf een lol en tel je zegenen. Je komt met een grote muil op me af en vervolgens denk je met dergelijke dooddoeners je gezicht ( waar overigens de ogen wel verdacht van op elkaar staan) te redden, maar zo werkt het niet op een forum.
Jij kwam vandaag namelijk op mij af, dus de frust van ons twee is wel bekend. Ik was vorige week namelijk al klaar met je en dodelijk verveeld en daarnaast heb ik een schurft aan chihuahua's, ze blaffen teveel en denken te weinig.

Tot die tijd wil ik de rest van het forum toch even laten zien dat ik niet alleen Huub af wil zeiken, sterker ik ga gewoon vertellen dat Huub te boeken is. Echt waar! Hij is te boeken. "Maar Bom, wat in godesnaam kan die zelfoverschattende schanddwerg nog meer dan alleen maar dom schreeuwen en vrouwen geestelijk mishandelen?" hoor ik jullie welhaast vragen.. Nou Huub kan zeer verdienstelijk muziek maken. En omdat ik niet de beroertste ben zal ik een muzikaal hoogstandje van de hand van Huub hier plaatsen. Tekst, muziek : Huub, uitvoerend artiest Huub. Ik denk zelf wel dat hij met deze poging Beethoven, Bach, Sting , Ferry, U2, kan doen vergeten:

Ik klikte op de YT
  maandag 29 juni 2009 @ 18:55:49 #132
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70487764
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten op mooiiiiiiiiii, die wil er ook vast wel iets over kwijt
Tja ik begrijp echt niet waarom die op de proppen komt. Ik heb hem vorige week al genoeg om de oren geslagen, dan lik je je wonden en ga je verder met leven. Nu ben ik met Marielin bezig omdat ze menig persoon hier op het forum te kakken zet met haar uit de hoogte gedoe en dan komt die Huub weer om de hoek?

Wat dacht hij? Dat ik niets terug zou zeggen en af zou druipen, en hij door heel het forum op handen gedragen zou worden als de held van de maand ofzo?

Wat zou de bezieling zijn om zo stom te handelen? En dan daarna nog durven beweren dat ik gefrustreerd ben ... Ik brand hem af tussen twee vergaderverslagen in gewoon omdat ik wel een minuutje kan missen en dan dat

Ja en dan komt strax Mooiii iedereen vertellen hoe asociaal men is en vervolgens doet ze een paar verkapte doodsverwensingen ..
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 29 juni 2009 @ 18:57:54 #133
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70487838
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef evaxsis het volgende:

[..]

Ik klikte op de YT
Ha, is je culturele horizon toch nog even breder geworden
pi_70488378
"Nooit meer naar huis" is een uitspraak van Jaap, die Huub heeft gejat. Zo was er niets zelf bedacht bij tijdens DGK wat van Huub zelf was, als het om uitspraken ging.
Ok, zijn voorliefde voor gaskamers en arrogante a-sociale houding tegen vrouwen.
pi_70488826
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:55 schreef versabommie het volgende:

Ja en dan komt strax Mooiii iedereen vertellen hoe asociaal men is en vervolgens doet ze een paar verkapte doodsverwensingen ..
Die Mooiiiii, da's zo'n beetje Huub z'n schaduw hè. Je kunt erop gaan staan, erop gaan springen of er kokende olie overheen flikkeren, maar zodra Huub een stap zet, beweegt ze gewoon weer met hem mee. Dat lijkt mij toch eigenlijk best wel rete-irritant, zo'n ouwe droge doos op je hielen.
  maandag 29 juni 2009 @ 20:24:57 #136
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70490757
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die Mooiiiii, da's zo'n beetje Huub z'n schaduw hè. Je kunt erop gaan staan, erop gaan springen of er kokende olie overheen flikkeren, maar zodra Huub een stap zet, beweegt ze gewoon weer met hem mee. Dat lijkt mij toch eigenlijk best wel rete-irritant, zo'n ouwe droge doos op je hielen.
Ach noem het karma
pi_70491257
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:24 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ach noem het karma
Wtf is dit dan weer? "This person has protected their updates", waarom mogen we je updates niet lezen
  maandag 29 juni 2009 @ 20:42:20 #138
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70491377
quote:
Op maandag 29 juni 2009 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Wtf is dit dan weer? "This person has protected their updates", waarom mogen we je updates niet lezen
Was een experiment hijs weer open
  Admin maandag 29 juni 2009 @ 22:52:52 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70496914
Ik heb hier geen tvp, nu wel
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 29 juni 2009 @ 22:58:20 #140
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_70497170
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef yvonne het volgende:
Wat ben je laat?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 29 juni 2009 @ 23:15:03 #141
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70498051
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:52 schreef yvonne het volgende:
Net of hier wat gebeurt
  Admin maandag 29 juni 2009 @ 23:43:58 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70499443
quote:
Op maandag 29 juni 2009 22:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat ben je laat?
Werk
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

maandag 29 juni 2009 @ 23:55:25 #143
2018 PC eend
relativist
pi_70499933
Yvonne zit ook te scripten?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 29 juni 2009 @ 23:55:59 #144
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70499960
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef PC eend het volgende:
Yvonne kan niet eens bij het toetsenbord
  Admin maandag 29 juni 2009 @ 23:57:16 #145
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70500002
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

maandag 29 juni 2009 @ 23:57:47 #146
2018 PC eend
relativist
pi_70500025
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:

[..]

quote:
Maakt voor het stemmen denk ik ook niet uit. Hun posts blijven erin staan zo ook het script. En zelfs de FA van Fok doet mee. dus de valsspelers zijn: Evaxsis, Freena, Yvonne, Berryv.

Het zijn net een stel kleine kinderen die niet tegen hun verlies kunnen.
  Admin maandag 29 juni 2009 @ 23:58:14 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_70500037
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:55 schreef PC eend het volgende:
Hallo, denk eens na
Yvonne
Scripten
Wat denk je zelf?

maandag 29 juni 2009 @ 23:59:58 #148
2018 PC eend
relativist
pi_70500120
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hallo, denk eens na
Yvonne
Scripten
Wat denk je zelf?
Ik had het nog wel uit betrouwbare bron
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:01:23 #149
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70500174
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hallo, denk eens na
Yvonne
Scripten
Wat denk je zelf?
Achjoh scripten, die Huub groupies zien spoken ... Het is DGK allover again: als er niet op Huub gestemd is, dan is het vals spel, als er niet op anderen gestemd wor dan klopt het ... Blinde prozac slikkende schapenkoppen met op de vloerhangende tieten zijn het!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 00:02:22 #150
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_70500203
quote:
Op maandag 29 juni 2009 23:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Heb er trouwens ff over nagedacht, ik ga jou 5 september helemaal gek maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')