Die kleine kabouter heeft wel macht hè. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Achjoh scripten, die Huub groupies zien spoken ... Het is DGK allover again: als er niet op Huub gestemd is, dan is het vals spel, als er niet op anderen gestemd wor dan klopt het ... Blinde prozac slikkende schapenkoppen met voerhangende tieten zijn het!
Ach die waren toch al ver heen... ze hadden alleen een trigger nodigquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kleine kabouter heeft wel macht hè. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagt
Momenteel hangen ze aan de lippen van clairequote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die kleine kabouter heeft wel macht hè. Al die mensen dingen blijven aan z'n lippen hangen. Volgens mij plegen ze zo zelfmoord als hij erom vraagt
dan zien ze spoedig van dichtbij... een groot zwerend paardenoogquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Momenteel hangen ze aan de lippen van claire
Ja, ik zie de glittergelukwenskaartjes al voorbij komen en TNT gaat het druk krijgen met het bezorgen van wollen truitjes met hartjes erop voor die kleine, voorzien van de tekst "I love Huub"quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Momenteel hangen ze aan de lippen van claire
Ik zou gierend gek wordenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar evengoed wel knap dat iemand het red om zolang mensen dingen aan je te binden.
Zelf gebreid hè, niets is teveel moeite en desnoods trekken ze zelf het kalf van de koe. Er zijn er denk ik ook zat die even de kapsalon binnenstappen of tien keer per dag langs fietsen om een glimp op te kunnen vangen. Ik denk dat Mooiii inmiddels aan het posten is op de hoek van de straat.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou gierend gek worden
Maar ja waarschijnlijk idd wel een gratis baby-uitzet
en vervolgens gaan ze daarop stemmenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk zelfs dat wanneer Huub die nageboorte op Marktplaats zet, er flink op geboden gaat worden.
ookquote:
blntquote:Op dinsdag 30 juni 2009 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
ookmaar tis al te laat voor een goede rel
Het enige dat ik kan scripten is appeltaartquote:Op maandag 29 juni 2009 23:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had het nog wel uit betrouwbare bron
Ohw... doe eens?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het enige dat ik kan scripten is appeltaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |