En jij dan, met je RELAAS!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope, jij bent eigenlijk meer de letterlijke Attention whore, sneue haas..
Relaas, ik probeerde me slechts voorstelen hoe kneuzen als jij tot zulke daden komen...quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En jij dan, met je RELAAS!![]()
![]()
Hier heb je nog een stukje kaas.
[ afbeelding ]
Voorstelen? Loop je zoveel grapjes te maken vandaag dat je niet meer kan typen?quote:Relaas, ik probeerde me slechts voorstelen hoe kneuzen als jij tot zulke daden komen...
Ja, je hebt me.. een typo! Bak een taart en ga het vieren knul!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Voorstelen? Loop je zoveel grapjes te maken vandaag dat je niet meer kan typen?
ik wil ook koffie maar als ik dat nu ga drinken weet ik zeker dat ik vannacht niet slaap.....ah fuck it...ik ga koffie drinkenquote:
En mijn koffie is op, dus morgenochtend wordt dat moeilijk wakker wordenquote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil ook koffie maar als ik dat nu ga drinken weet ik zeker dat ik vannacht niet slaap.....ah fuck it...ik ga koffie drinken
Maak je er Irish Coffee van ,beetje sterk ..kan jij slapen hoor!quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik wil ook koffie maar als ik dat nu ga drinken weet ik zeker dat ik vannacht niet slaap.....ah fuck it...ik ga koffie drinken
Omdat jij een bagger layout hebtquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:05 schreef -sabine- het volgende:
Wrom staat dat Marielinhoofd hier steeds bovenaan de pagina?
Zeuren hè?
Tis al afgelopen voordat het goed en wel begonnen is geloof ik ..........quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:00 schreef -sabine- het volgende:
Kdoe ook een koffie mee, eersterangszittend voor de Bommie-Supersoepsjow.
Kies je hoek en lossssss jochies.
Man... ik heb er onderhand rsi vanquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis al afgelopen voordat het goed en wel begonnen is geloof ik ..........Bommie heb het gewoon te druk met al die relletjes overal
Ja en nu?quote:
Eigen schuld, maar wel lachen hoorquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Man... ik heb er onderhand rsi van![]()
En tussendoor gewoon werken he
in je opties/instellingenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja en nu?
Hoe kom ik van dat zeikende kopstuk af?
Vertel!
Oooit beloon ik je voor die wijze raad.
Echt!
Repetitive Strain Injury?quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu heb ik de beloning misgelopenquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja en nu?
Hoe kom ik van dat zeikende kopstuk af?
Vertel!
Oooit beloon ik je voor die wijze raad.
Echt!
Sorry dude... ze gaat mij al doenquote:
Ow, dan is het goedquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry dude... ze gaat mij al doen
Dat is een gave hoe jij dat doet, volgens mij doet niemand jou dit naquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |