Je kan nog zo snel typen, Pearlbitch gaat niet met je neuken en je krijgt geen eigen column bij de Volkskrant, beste kerel. Dus hou maar op.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had psies 5 minuten voor je over ElmoNiet iedereen tikt met 1 vinger en denkt 2 uur na over een episch betoog zoals jij! Wat ben je snel trouwens met repliek... heeft je moeder getyped?
Een column bij de volkskrant wil geen 1 normaal mens, dus dat je over die azijnzeikerskrant begint verteld veel over je... Overigens zei Pearlbitch dat ze niet te bekeren is, en niet dat ze niet zou willen neuken, druiloor. Nou ga nu lekker fijn rtlboulevard kijken, want er zijn er vandaag veel van jouw slag op!quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:52 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je kan nog zo snel typen, Pearlbitch gaat niet met je neuken en je krijgt geen eigen column bij de Volkskrant, beste kerel. Dus hou maar op.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
ZO!Dat heb jij maar mooi eventjes gezegd!
![]()
Ik begrijp niet waarom je persé in dit topic moet komen om dit te ventileren? Vroeger een keer gevallen? Geswaffelt door een bronstige olifant? Je hoofd groeide maar je vergat 2 jaar lang je pet af te zetten?
Wat bezielde je toen je deze post deed? En belangrijker wat zijn je verwachtingen?
Ik probeer me in te leven maar het gaat me moeilijk af .. je stond vanmorgen op deed je tinkerbell pantoffels aan, zette een bakje muntthee voor jezelf en dacht: "Vandaag ga ik de wereld een betere plek maken", vervolgens rukte je jezelf af op heal the world, trok je tuinbroek aan, je geitenwollen sokken, draaide een mooie krul in je poppensnor en ging met trillende vingertjes achter je toetsenbord zitten. Je dacht nog: "Doe ik hier wel wijs aan? Heb ik de kracht hier wel voor? Heb ik nog genoeg inlegkruisjes in huis voor mijn dadelijk van opwinding lekkende mangina? "
En na een dag peinzen, 10 keer het casettebandje "ik en mijn innerlijke kracht" draaien en het voor jou geestverruimende kattenbaksnuiven vond je op woensdag 1 juli 2009 @ 17:47 de innerlijke kracht om een slinger aan de maatschappij te geven en poste je het epische betoog : "Ik vind jullie allemaal een stel idioten.".
Daar je zei het! Dat zal ze allemaal leren, die zedenloze losbadige niet godvrezende bende gajes!
Hulde man, driewerf hulde!
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Ik begrijp niet waarom je persé in dit topic moet komen om dit te ventileren? Vroeger een keer gevallen? Geswaffelt door een bronstige olifant? Je hoofd groeide maar je vergat 2 jaar lang je pet af te zetten?
Wat bezielde je toen je deze post deed? En belangrijker wat zijn je verwachtingen?
Ik probeer me in te leven maar het gaat me moeilijk af .. je stond vanmorgen op deed je tinkerbell pantoffels aan, zette een bakje muntthee voor jezelf en dacht: "Vandaag ga ik de wereld een betere plek maken", vervolgens rukte je jezelf af op heal the world, trok je tuinbroek aan, je geitenwollen sokken, draaide een mooie krul in je poppensnor en ging met trillende vingertjes achter je toetsenbord zitten. Je dacht nog: "Doe ik hier wel wijs aan? Heb ik de kracht hier wel voor? Heb ik nog genoeg inlegkruisjes in huis voor mijn dadelijk van opwinding lekkende mangina? "
En na een dag peinzen, 10 keer het casettebandje "ik en mijn innerlijke kracht" draaien en het voor jou geestverruimende kattenbaksnuiven vond je op woensdag 1 juli 2009 @ 17:47 de innerlijke kracht om een slinger aan de maatschappij te geven en poste je het epische betoog : "Ik vind jullie allemaal een stel idioten.".
Daar je zei het! Dat zal ze allemaal leren, die zedenloze losbadige niet godvrezende bende gajes!
BN'ers, welke BN'ers?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Supersoep het volgende:
Geef hem vooral aandacht.![]()
![]()
Overduidelijk gevalletje ''Hey er zitten BN'ers op dit forum, laat ik even snel leuk, eigenzinnig en intelligent overkomen, misschien wacht mij ook een carriere en word ik ontdekt!!''
Het komt nogal sneu over. Naar mijn weten heeft Huub dat ook al gezien. Focus je oneliners liever op al het Hyves-volk hier, kom je een stuk verder mee.
Net alsof die 'BN'ers' niet sneu over komenquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Supersoep het volgende:
![]()
Overduidelijk gevalletje ''Hey er zitten BN'ers op dit forum, laat ik even snel leuk, eigenzinnig en intelligent overkomen, misschien wacht mij ook een carriere en word ik ontdekt!!''
Het komt nogal sneu over. Naar mijn weten heeft Huub dat ook al gezien. Focus je oneliners liever op al het Hyves-volk hier, kom je een stuk verder mee.
Welke BN'ers?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof die 'BN'ers' niet sneu over komen
Geen idee, maar ik denk dat iequote:
Ohwja.... die jaaaaaquote:Op woensdag 1 juli 2009 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat ieHuub bedoeld
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohwja.... die jaaaaaJa ik denk dat de koffielaaf van Talpa DE kruiwagen is voor een vette showbizzzzcarriere
Wat fijn om te horen wat jij van ons vindtquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:47 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind jullie allemaal een stel idioten.
Groetjes,
Mark Swagemaker.
BN'ers...quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:20 schreef Supersoep het volgende:
![]()
Overduidelijk gevalletje ''Hey er zitten BN'ers
O god Bommie wat word ik blij van jequote:Op woensdag 1 juli 2009 18:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Hi Emmaquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben Emma ja.
[..]
Het wordt weer eens tijd voor wat madcrew-acties, want het is momenteel tamheid troef in de digitale wereld!
Euh.. madcrew is wat anders dan fora schatquote:
Nee dat is toch geen BN'er meer, hoe lang is die zooi nou al wel niet afgelopen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat ieHuub bedoeld
Hahaha... Daar las ik dus helemaal overheen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dit : Plaats hier een... ach fuck it, Marielin is een bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha... Daar las ik dus helemaal overheen.
Maar eh... zeg natuurlijk nooit nooit..
DAT neem je terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nog liever met mijn naakte kloten op een radiator zitten dan dat
Trouwens jij probeert al jaren in mijn broekje te komen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Oow echt, wil ik het wel weten?quote:Op woensdag 1 juli 2009 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Euh.. madcrew is wat anders dan fora schat![]()
Mag een BBQ ook?Die staat overal aan zie je.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT neem je terug![]()
Maakt mij niet uit waar je inschrijft, ik zou het gaan kopen om jou te lezen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
DAT neem je terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |