ik kwam gisteren over het viaduct daar gefietst zag ze idd nog id weer met pompen enzoquote:Op zondag 28 juni 2009 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Die open tunnelbak van de A73 bij Tegelen was ook een redelijk vochtig. Had ik mn zwembroek maar bij me gisteren....
Venlose Mayo.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Petatte!
En we aete friet zoor vleis met un friet-ei d'r beej! En ut leefst Venlose Mayonaise d'r euverhaer!
Ik snap best dat je duidelijk wilt maken dat niet iedere Venlonaar een PVV'er is, maar dit hoeft nou ook weer niet, hè.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:19 schreef Klonk het volgende:
Geert Wilders (politicus, paardelul, xenofoob)
Geert Wilders (Kapper, Leraar Arabisch)quote:Op zondag 28 juni 2009 22:18 schreef Klonk het volgende:
maar ik moet politicus dus weghalen begrijp ik ?
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:37 schreef Klonk het volgende:
zou daarom zijn haar zo raar zijn, hij doet het gewoon zelf voor de spiegel
Midlôr boave, of ik stèèk oo 't hôt af.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:47 schreef Ruder het volgende:
En als se neet oppas dan hou ik dich veur dien murfke!
En weer is je sig verouderd.quote:
Beej Petatte Wiel zien ut Petattequote:
Ik weet het. Eerst achterstallig werk wegwerken, dan sig bijwerken.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:08 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
En weer is je sig verouderd.
Petatte Wiel dae mak toch ech friet van zien petatte huuërquote:Op maandag 29 juni 2009 12:43 schreef Ruder het volgende:
[..]
Beej Petatte Wiel zien ut Petatte
Ik vind ut trouwens echt verschrikkelijk um Venloosch te typen
Kümp umdet Venloos ôk nurreges op liekt.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:43 schreef Ruder het volgende:
[..]
Beej Petatte Wiel zien ut Petatte
Ik vind ut trouwens echt verschrikkelijk um Venloosch te typen
Venray de gekste zeker.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:53 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Kümp umdet Venloos ôk nurreges op liekt.
Nae, kèl. Neet moele. Ik köm neet uut Venroay.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venray de gekste zeker.Zaterdag opent GameMania overigens een filiaal in dat gat.
Nae. Ôk gein Hoors.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef fratsman het volgende:
kél? Kom je uit Melderslo? Althans dat zeggen ze altijd in die Steven Seagal filmpjes!![]()
Nu duut oowen gulp pien.quote:
zozo VanLeest, FRS, Gamemania, Intertoys en misschien ook nog wel een E-Plaza daar?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venray de gekste zeker.Zaterdag opent GameMania overigens een filiaal in dat gat.
Al die winkels die jij nu noemt zijn absoluut niet blij met ons, zeker de E-plaza niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Ruder het volgende:
[..]
zozo VanLeest, FRS, Gamemania, Intertoys en misschien ook nog wel een E-Plaza daar?
Wel wat veel voor een dorp zeg!
Het is f*kking warm in Venlo, wel veel mini-rokjes op straat
Pruusjes maedjes.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Al die winkels die jij nu noemt zijn absoluut niet blij met ons, zeker de E-plaza niet.![]()
En ik weet niet waar jij zit in de stad, maar hier komen alleen maar van die "volslanke" exemplaren voorbij.
Jajaja. Jij kan lekker op de fiets, met een appeltje in je bakkes, rondtouren langs alle terrasjes met lekkere chickies.quote:
het leven is mooiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajaja. Jij kan lekker op de fiets, met een appeltje in je bakkes, rondtouren langs alle terrasjes met lekkere chickies.
hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef fratsman het volgende:
Dat mis ik wel, sinds ik bij GameMania werk. Hier komen veel minder lekkere chicks dan bij FRS.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef fratsman het volgende:
In de korte broek en op de slippers naar de FreeFunk!
En dan op je mörf vallen zekerquote:
Zou die turk op het nolensplein, met half kebabzaak / half telefoonzaak, zoiets doen?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:29 schreef Klonk het volgende:
oeh, weet een van jullie of er in Venlo ergens een gsm unlock winkeltje zit, ben heel hard na aan het denken maar met weinig resultaat...
Op de gasthuisstraat naast Van Heijster, de schoenenwinkel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Zou die turk op het nolensplein, met half kebabzaak / half telefoonzaak, zoiets doen?
met die lebara zooi buiten bedoel je ? rijtje slager en je vorige werkgever ?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op de gasthuisstraat naast Van Heijster, de schoenenwinkel.
Die ja!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
met die lebara zooi buiten bedoel je ? rijtje slager en je vorige werkgever ?
Je kunt ook omlopen, dan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik zie mezelf nog niet op slippers die linke trappetjes afgaan!
Waar?!?quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:25 schreef Klonk het volgende:
ik heb nog naar je gezwaaid, maar je keek niet
Een uur geleden stond ik nog onder de douche.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:26 schreef Klonk het volgende:
ik was bij de primafoon of hoe die crap winkel ook heet, uurtje geleden ofzo, dus toen ik langs je toko liep nog even gezwaaid maar er kwam geen terugzwaai
Whehehe! Ik vroeg het net maar het was ze blijkbaar niet opgevallen. Die hebben het te druk met Call of Duty.quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:37 schreef Klonk het volgende:
je collega´s zullen wel gedacht hebben: wat is dat voor een blije
Ik verkoop ineens ook een stuk minder Wii-games!quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:58 schreef Klonk het volgende:
volgens mij staat de gemiddelde gamer al niet bekend om overmatig bewegen
Geen idee. Ben er voorheen nog nooit geweestquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:59 schreef Ruder het volgende:
Weet iemand of je zaterdag om 23.30 nog binnenkomt bij FreeFunk?
Ik moet tot 23.00 werken. vandaar...
Zondag wel vrij gelukkig
Ik las iets dat ze voor zaterdag alleen al meer dan 10000 man verwachten, vorig jaar waren het er al 8000. En in combinatie met het lekkere weer zou ik toch maar wat eerder komen als ik jou was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:59 schreef Ruder het volgende:
Weet iemand of je zaterdag om 23.30 nog binnenkomt bij FreeFunk?
Ik moet tot 23.00 werken. vandaar...
Zondag wel vrij gelukkig
Smullers Prijzencircus jaquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hebben jullie weer prijzencircus dan?
Ben jij jojo-personeel ofzoquote:
Ehm niet echt.quote:
Gemeente heeft zich gewoon ontzettend voor de gek laten houden door V&D. Die gingen er allemaal van uit dat we net zo'n V&D terug kregen als voorheen. En Verheijen maar op een voetstuk plaatsen als "de wethouder die het allemaal geregeld heeft."quote:Op vrijdag 3 juli 2009 06:41 schreef Klonk het volgende:
goh wat raar dat die V&D geen succes is, dat had echt niemand zien aankomen...
Ja het is echt heel zielig allemaal.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:13 schreef fratsman het volgende:
Snoeihard!En dadelijk weer klagen dat er tientallen mensen op straat komen...
Tja, als je wat eerder was gekomen had ik je 10-12 uur per week kunnen geven, maar die functie is alweer ingevuld!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:15 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja het is echt heel zielig allemaal.
Mensen die normaal 30 uur per week werkte werken er nu 13 (13-30 contract he) de leidiginggevende 3 dagen i.p.v. 5 dagen. Mensen met een bijbaantje 3 uur ipv 8/12 uur![]()
Op een zaterdag waar we in het begin een omzet van 22.000 hadden hebben we nu weleens een omzet van 7.000![]()
Nee dan ga ik toch echt liever bij een zaak werken die wel goed loopt en waar ik lekker veel uren in de vakantie kan maken (Introductie op de uni kost ook veel geld he)
Hehequote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:57 schreef fratsman het volgende:
[..]
Tja, als je wat eerder was gekomen had ik je 10-12 uur per week kunnen geven, maar die functie is alweer ingevuld!
Ik ben meer van de GTAquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:59 schreef Klonk het volgende:
10 tot 12 uur per week call of duty spelen bedoel je
Fratsman komt vast wel een keer een Kroketje trekkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
"Zal ik hem inpakken? nee ik eet hem hier wel op!![]()
" Oh nee, wacht...
Velden zeker.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:04 schreef Mss het volgende:
Nou hier ging het goed loos jonge. Alles stond blank. Ik ben ook nog zo gek om te gaan fietsen op plekken waar het water 30cm hoog staat
En hagel jonge
Ik.quote:
Vanaf 23.30 pasquote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:52 schreef fratsman het volgende:
Gadverdamme, 2 uur in bed, en nu alweer eruit gedreven. Ik moest vroeg op maar zo vroeg nou ook weer niet.Hopen dat ik vanavond op de FreeFunk nog wakker ben...
Wie gaat er nog meer?
Duhquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Velden zeker.Venlo Noord heeft een tikje meegekregen, maar in het centrum was er helemaal niks...
Ik ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb de hele avond op het terras gezeten, geen FreeFunk gezien
Ik kan bijna niet reageren door die zwiek rochelhollanders die alleen maar kijkenkijkennietkopen en zitten te zeiken om korting.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Ruder het volgende:
Het is weereens saai hier
Komt dat door de regen of?
Als het nou warm en zonnig was, had iedereen als excuus op kunnen voeren dat ze op het stadsstrand, aan de blue lagoon of op het terras zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Ruder het volgende:
Het is weereens saai hier
Komt dat door de regen of?
Owja, Noord heeft al vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet reageren door die zwiek rochelhollanders die alleen maar kijkenkijkennietkopen en zitten te zeiken om korting.
Ik heb 10 keer liever een Duitse dag, dan zoveel weken Hoolanders met hun vakantie in eigen land die verregent.
Dan ga je eerst koffie halen, en dan kom je dan terugquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef Klonk het volgende:
ik ben vanmorgen in Roermond geweest, dus durf even niet te posten hier
die kwam ik gistermiddag ook tegen, leuk vakantie, lekker stukje fietsen zonder je regenpak en dan in een zondvloed als gistermiddag terecht komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, Noord heeft al vakantie.
Lekker op de camping verregenen
Van die Stellen met matching fietsen en regenpakken... Bij voorkeur op Krocs!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
die kwam ik gistermiddag ook tegen, leuk vakantie, lekker stukje fietsen zonder je regenpak en dan in een zondvloed als gistermiddag terecht komen![]()
* Klonk heeft wel een goed regenpak
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:57 schreef Mss het volgende:
Ik ga zondag op vakantie
Eerst nu even een garage vol spullen uitsorteren wegens alle verhuizingen. Gelukkig geen 30 graden en zondagmorgen vliegen
Ik had maandag allemaal Hollanders die van Freefunk afkwamen, die aten dus allemaal 'patat'quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet reageren door die zwiek rochelhollanders die alleen maar kijkenkijkennietkopen en zitten te zeiken om korting.
Ik heb 10 keer liever een Duitse dag, dan zoveel weken Hoolanders met hun vakantie in eigen land die verregent.
We laten die discussie fijn hier:quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef fratsman het volgende:
Met andere woorden, we laten die discussie STANDAARD in de andere topics.
Doe maar ruigquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
We laten die discussie fijn hier:
Special: Patat versus friet
Wtf. Vieren jullie 's zomers ook Vastelaovend?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat dus.
Iemand die zaterdag naar de ZomerVastelaovend gaat?
de economie moet gestimuleerd worden, en waar draait de economie van Venlo op ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:34 schreef JLSB het volgende:
Het valt mij op dat de verlichting in de stad de laatste tijd nogal eens uit is 's nachts. Zit daar een verhaal achter?
Eén of meerdere van onderstaande opties:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:34 schreef JLSB het volgende:
Het valt mij op dat de verlichting in de stad de laatste tijd nogal eens uit is 's nachts. Zit daar een verhaal achter?
Aarghquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:59 schreef fratsman het volgende:
Ruder! Ik zie net dat je vader zich heeft geregistreerd op Kloeken!![]()
Ik zag die naam staan en dacht " He! de ECHTE oprichter van het ZPFquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:20 schreef Ruder het volgende:
[..]
Aargh
Nou hij heeft zich aangemeld omdat hij fel tegen Made in Venlo is
Ik ook trouwens, 28 miljoen euro aan iets uitgeven waar nooit iemand komt
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:38 schreef Ruder het volgende:
[..]
Haije Mss!
Kriegen we wel allemoal nog un kusje veurdet ze geis?
Neet altied aeve vuul zin he.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:05 schreef Ruder het volgende:
[..]
Maikel neet achter de Tap, det valt mich teage
aaije l.lquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Neet altied aeve vuul zin he.Misschien morge.
Fijne vakantie!quote:
quote:
Arubaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:43 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Veul plezeer.
En woa get de reis hin?
Vèul plezeer en kiek oet vür de griep.quote:
Wel bier gedronken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:49 schreef aeque het volgende:
Zijn er hier toevallig nog mensen die bij de Locomotief werken of gewerkt hebben?
Men vond het nodig om de brug af te zetten in verband met een springer. Dat is Sowieso al fail, aangezien het van reling tot Maaswater misschien net 10 meter is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:12 schreef Lovechild het volgende:
Dramatische gebeurtenissen in Venlo vandaag?
Manlief reed met vrachtwagen over een brug (vraag me niet welke, wij komen uit Den Haag) en die was qua fiets,- of voetpad aan beide kanten door politie afgesloten omdat er iemand op de brug aan de verkeerde kant van de reling stond....
quote:Stadsbrug afgesloten vanwege springer
vrijdag 17 juli 2009
man_springt_van_stadsbrug.jpgDe stadsbrug is vanochtend afgesloten geweest voor verkeer, omdat een man over de brugleuning was geklommen en dreigde naar beneden te springen. De politie sloot de brug uit voorzorg af voor verkeer. Alleen de bussen van Veolia werden af en toe doorgelaten. Schepen mochten tijdelijk niet onder de brug doorvaren. Door de afsluiting ontstonden er opstoppingen op de toegangswegen naar de brug.
Aan het begin van de middag werd het verkeer weer vrijgegeven, hoewel de man er nog stond. Aan het einde van de middag sprong de man alsnog naar beneden. Hij kon vervolgens door de politie uit het water worden gehaald. Volgens een woordvoerder is de man naar het ziekenhuis gebracht voor controle.
Een paar weken geleden klom dezelfde man ook al over de railing van de brug. Toen kon hij na een paar uur overtuigd worden om die positie te verlaten.
Ja, dat zei ik ook direct: als je wilt springen doe je dat gelijk, ga je niet staan wachten tot er aan alle kanten politie staat.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:05 schreef Klonk het volgende:
ik kon kiezen, lekker op de bank tour de francen of op bezoek bij mijn (verder hele lieve) schoonouders
Maikel der Alkoholiker!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:10 schreef fratsman het volgende:
[..]Ik zit ook met een schuin oog beetje tour te kijken. Pilsje erbij...
Omdat ik tv kijk met een pilsje erbij?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef Ruder het volgende:
[..]
Maikel der Alkoholiker!
Chop Chop was wel leuk voor 3 uurtjesBest geinig bedacht en Afrojack is altijd wel lauw!
Ja maar stiekem....quote:Op maandag 20 juli 2009 13:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Omdat ik tv kijk met een pilsje erbij?
HOAX! ik drink geen Heineken!quote:
Een paar keer geweest en het is idd niksquote:Op maandag 20 juli 2009 17:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
HOAX! ik drink geen Heineken!
En ik zie dat je zit te rellen op Kloeken? Wat moet je in godsnaam bij Juize?Apentent.
Niet normaal inderdaad!quote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Der woar gein Raegebuuj mier, det woar oorlog.
Is het bij jullie ook zo los gegaan?
Er stond hier eerlijk waar een laag van 10 centimeter water op het grasveld. Er is hier ook nog ingeslagen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 12:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Niet normaal inderdaad!Ik had vanmorgen zelfs het water een beetje in de winkel staan! Venlo was zelfs op het ontbijtjournaal!
Hier stond de straat blank jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 11:59 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Der woar gein Raegebuuj mier, det woar oorlog.
Is het bij jullie ook zo los gegaan?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:20 schreef ganzenherder het volgende:
Waar in Venlo kun je ergens geld wisselen? Kan dat nog langs het station?
quote:
Ja, of op vakantie...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:42 schreef Mss het volgende:
Wat is het stil hier! Iedereen aan het werk?
Ik sta dan op een verjaardag waar ze Eredivisie live hebben!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:06 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Nog iemand naar de wedstrijd 'tösse ôs jöngskes e Ado'?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik sta dan op een verjaardag waar ze Eredivisie live hebben!
Ben overigens wel benieuwd welke keeper ADO opstelt. Afgelopen week hebben ze de 1e keeper opgepakt wegens hennepkweek!
Rare keepers sowieso daar bij ADO, de ene kweekt wiet, de ander laat zich door z'n vriendin in de kont nemen en filmen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Wetzel gaat zelf onder de lat staan.
3e keeperquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ben overigens wel benieuwd welke keeper ADO opstelt. Afgelopen week hebben ze de 1e keeper opgepakt wegens hennepkweek!
Rare keepers sowieso daar bij ADO, de ene kweekt wiet, de ander laat zich door z'n vriendin in de kont nemen en filmen!![]()
![]()
Wanneer? Hoe laat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:34 schreef Klonk het volgende:
frats was jij vanmorgen in de winkel ?
ik wel, en ik bedacht me net opeens dat die gast die naast me stond wel eens de enige echte fratsman geweest kon zijn....
Was jij dat?!? Ik weet wel dat ik rond die tijd een man Goedemorgen zei. Ongeschoren met een bril?quote:
Achter een Frietbak staan met dit weerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef Mss het volgende:
Bah, werken met dit weer. En natuurlijk geen flikker te doen
.
Hehehe ja dat wel. maak aardig wat urenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:57 schreef Klonk het volgende:
is nog altijd beter dan werken in een V&D die elk moment dicht kan gaan toch ?
en heel af en toe een Cameltoequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:07 schreef Klonk het volgende:
dat is het voordeel van zomer ja, damn lastig op de weg te kijken en volgens is de helft van wat er zo bijloopt minderjarig
Ze weten ze wel te vinden, ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
![]()
Niks van gemerktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:25 schreef fratsman het volgende:
Jullie zullen het zaterdag bij smullers wel rustig hebben gehad he? de automatiek op de Beekstraat verkocht alles voor 0.50!![]()
Een euroknaller bij Smullers?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:51 schreef Ruder het volgende:
[..]
Niks van gemerkt
Maarjah onze corebusiness zijn ook Duitsers en andere reizigers he![]()
, die komen daar niet
En wij hebben ook altijd een euroknaller er tussen voor de centenneukers![]()
Ontzettende kutpaupers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Mss het volgende:
Maar we hadden wel weer een mooie schietpartij op de Nijmeegseweg!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:42 schreef fratsman het volgende:
En volgens de krant WEER Arabieren.Waarom wordt mijn vooroordeel toch telkens bevestigd?
![]()
Het begint gewoon steeds minder leuk te worden zo. Je probeert zo ruimdenkend mogelijk te zijn, maar iedere keer komt de rotzooi weer van die zandhappers af. Ik ben het met een hoop geschreeuw van Geert niet eens, maar ik kan goed begrijpen dat veel mensen geen andere mogelijkheid zien, omdat de overige politiek alles met de mantel der liefde bedekt. En in plaats van er wat aan te doen (dus kiezers bij Wilders weghalen) kiest men er WEDEROM voor om de racisme-kaart te spelen, net als 7 jaar geleden. En het dan maar gek vinden dat steeds meer mensen voor groep soleil kiest...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef Ruder het volgende:
Hier in Venlo wordt het af en toe (kijk maar eens naar de drugsoverlast in de Duitse hoek) je wel heel makkelijk gemaakt wat je moet stemmen.
ik hou me nog vast aan VVD maar als het zo doorgaat ben ik ook genoodzaakt om PVV te stemmen.
We hebben het aan die Linkse mafia (Groen Links, SP, PvdA) te danken dat het zo uit de hand is gelopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het begint gewoon steeds minder leuk te worden zo. Je probeert zo ruimdenkend mogelijk te zijn, maar iedere keer komt de rotzooi weer van die zandhappers af. Ik ben het met een hoop geschreeuw van Geert niet eens, maar ik kan goed begrijpen dat veel mensen geen andere mogelijkheid zien, omdat de overige politiek alles met de mantel der liefde bedekt. En in plaats van er wat aan te doen (dus kiezers bij Wilders weghalen) kiest men er WEDEROM voor om de racisme-kaart te spelen, net als 7 jaar geleden. En het dan maar gek vinden dat steeds meer mensen voor groep soleil kiest...
Noord Limburg heeft ook de hoogste percentage's PVV stemmers. En dat kan ik goed begrijpen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef Ruder het volgende:
Hier in Venlo wordt het af en toe (kijk maar eens naar de drugsoverlast in de Duitse hoek) je wel heel makkelijk gemaakt wat je moet stemmen.
Goeie dekking qua eetgelegenheden dan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef Klonk het volgende:
In Belfeld wonen 3 negers, 2 turken en 5 chinezen
Dronken smaakt de Mixor ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:06 schreef Ruder het volgende:
Kipdeeltjes van de Mixor Chicken smaken niet als je nuchter bent :S
ja maar jullie hebben dan ook een speciale plek voor negersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:22 schreef VTB het volgende:
Friet ei van de Picardi![]()
In 't-Ven wonen wel 500+ negers.
Klote-Somaliers die de Straelseweg onveilig maken op de fiets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:22 schreef VTB het volgende:
Friet ei van de Picardi![]()
In 't-Ven wonen wel 500+ negers.
Het schijnt toch dat ze daar verkeerslessen krijgen hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klote-Somaliers die de Straelseweg onveilig maken op de fiets.(en stomtoevallig hebben ze er allemaal een.
In combinatie met de schoonveegactie op het Stationsplein afgelopen februari een winwinsituatie.
)
Mijn zijwieltjes gingen er niet af voordat ik recht kon fietsen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Het schijnt toch dat ze daar verkeerslessen krijgen hoor
Zag ik jou laatst niet mét zijwieletjes over de Hogeschoorweg fietsen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mijn zijwieltjes gingen er niet af voordat ik recht kon fietsen.
Ik zou niet weten wat ik op de Hogeschoorweg moet!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:32 schreef Ruder het volgende:
[..]
Zag ik jou laatst niet mét zijwieletjes over de Hogeschoorweg fietsen?
Geen idee, lang niet meer geweest bij die Hooligankroegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik vind het vreemd. Iemand al eens bij die Ierse pub geweest in het centrum?
Dat gezicht van die barvrouw komt me ergens heel bekend voor. Ik weet alleen niet waarvan...
Wat doe jij op dat tijdstip en met dit weer achter een computer?!?quote:
Ik kwam van werk af en had nog wat ontspanning nodig voordat ik ging douchen en de stad in gingquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat doe jij op dat tijdstip en met dit weer achter een computer?!?Ik denk dat iedereen op een terrasstoel zat.
Ah zo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik kwam van werk af en had nog wat ontspanning nodig voordat ik ging douchen en de stad in ging
Zie um daar stoer tussen de chickies zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:08 schreef Ruder het volgende:
Ik ben nu al berucht in Nijmegen
http://www.voxlog.nl/2009(...)gemutlich/#more-5092
Niks mis mee toch :pquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zie um daar stoer tussen de chickies zitten.
Heste noog tips vür mich?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:12 schreef fratsman het volgende:
Festina lente! Ut is nog zoe vruug, fac omnia mente, en maak dich neet muug!![]()
Topic zal met de ZPF wel weer gaan lopen.
kiek ff in ut andere topic. Tevens zijn er in de grote tent altijd goeie afsluiters! (Lees; foute muziek uit verschillende decennia, waar iedereen door de hoeveelheid pils helemaal op los gaat!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:21 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Heste noog tips vür mich?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
kiek ff in ut andere topic. Tevens zijn er in de grote tent altijd goeie afsluiters! (Lees; foute muziek uit verschillende decennia, waar iedereen door de hoeveelheid pils helemaal op los gaat!)
Mijn vriendin zat vanmiddag bij de Tapperie op het terras en daar tegenover presteerde een Duitser het om in het portiekje van de FaveTex, terwijl die toko gewoon open was, zijn maaginhoud te deponeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef Ruder het volgende:
Wat is Venlo weer een saaie slaapstad met vage introducties, als je net 10 dagen in het überrelaxte Nijmegen bent geweest
Ja wat een sukkels daar, zag er echt niet uit die intro, dan ben ik toch wel trots op onze Introductie, die had teminste ook nog diepgangquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mijn vriendin zat vanmiddag bij de Tapperie op het terras en daar tegenover presteerde een Duitser het om in het portiekje van de FaveTex, terwijl die toko gewoon open was, zijn maaginhoud te deponeren.![]()
Met andere woorden, de vervoersacademie was weer goed vertegenwoordigd qua intro's
Morgen ZPF! Zin an!
Qua schoolvakanties valt het echt raar dit jaar, maar dat komt voornamelijk omdat we de allerlaatste van het land zijn. Bij mij was het gewoon een kwestie van vakantie goed plannen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:27 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja wat een sukkels daar, zag er echt niet uit die intro, dan ben ik toch wel trots op onze Introductie, die had teminste ook nog diepganghehe
Dit wordt de raarste ZPF ever, ik ben al helemaal gericht op school, moet ook mandaag naar een college en het valt zo ontzettend laat. echt vaag
Wie heeft dit gevoel nog meer?
Was ik nu maar bij universiteitscafé Piecken, daar kan je teminste bier weg tikken en broodjes knakworst eten met om je heen ontieglijk veel lekker vrouwvolkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Qua schoolvakanties valt het echt raar dit jaar, maar dat komt voornamelijk omdat we de allerlaatste van het land zijn. Bij mij was het gewoon een kwestie van vakantie goed plannen.
En bij die pipo's van de vervoersacademie draait het ieder jaar om zoveel mogelijk pils achterover te slaan. Wel vreemd dat de politie dan niet optreedt tegen openbare dronkenschap.
Heb je een kamer in Nijmegen of ga je iedere dag op en neer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:45 schreef Ruder het volgende:
[..]
Was ik nu maar bij universiteitscafé Piecken, daar kan je teminste bier weg tikken en broodjes knakworst eten met om je heen ontieglijk veel lekker vrouw volk![]()
Daar kunnen de Keulse kar en de rub a dub om 15.00 uur s'middags niet tegen op wahaha
Ben ingeschreven (antikraakquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb je een kamer in Nijmegen of ga je iedere dag op en neer?
Dat verhaal van je pa en het ZPF kennen we na 8 topics wel!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:48 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ben nog ingeschreven, maar er nog niks fatsoenlijks op mijn pad gekomen (alleen iets vaags in Wijchen, maar dat moeten we niet hebben)
Kijk de reistijd is het hem niet, maar die sfeer die daar hangt is geweldig![]()
En misschien wordt Venlo er zo weer leuker op, als ik het niet elke dag hoef te zien![]()
Ben nu pas ZPF zin op aan het bouwen (hier keek ik 'vroeger' een half jaar naar uit![]()
)
Daar had ik het toch niet overquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat verhaal van je pa en het ZPF kennen we na 8 topics wel!![]()
![]()
Ik heb in het ZPF-topic een goeie tip voor morgen gepost.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:53 schreef Ruder het volgende:
[..]
Daar had ik het toch niet over
maar niet veel zpf voor mij denk ik.
Morgen zeker, vrijdag wil ik naar Neuss en moet ik dingen in EHV en Nijmegen regelen, zaterdag en zondag werken.
Hier dus:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb in het ZPF-topic een goeie tip voor morgen gepost.
Optreden zelf vond ik een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:04 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Die imperial march is echt geniaal.
hoiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef fratsman het volgende:
Wabbes #2: Ze is terug!
En nou mag Klonk zich ook wel weer eens hier melden.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:13 schreef ganzenherder het volgende:
Kun je de ZPF bonnen morgen ook nog gebruiken?
Eens. Het viel me vandaag 100% mee qua belangstelling, gezellig druk weer op het parkquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:13 schreef fratsman het volgende:
Zo, dat was het weer qua ZPF.Hulde voor organisatie en vrijwilligers.
heb me 5 dagen goed geamuseerd, en moet mijn woorden van eerder terugnemen; Ik had niet verwacht dat het vandaag op de Vuelta zo druk zou zijn.
Die ziekenwagen hebben wij ook gezien ja. We vroegen ons hetzelfde af. Dronkemans'grap' ofzo?quote:Tevens dikke vinger naar die kutsneuzels die daarstraks bij Partysquad weer zaten te rellen. Politie en beveiliging renden af en aan. Is het zoveel dagen goed gegaan, en dan moet het toch nog verzouwd worden.
Ook stonden er bij het museum 2 ambulances achter afgedekte hekken. Eentje op zijn kant en helemaal in de kreukels. Op de site van de krant en omroep staat hier niks over... Wie weet hier meer van?
Jep. En nog steeds weet niemand wat er gebeurd is en wanneer.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
En de ziekenwagens liggen/staan er nogsteeds....waarvan er 1 nog een zwak zwaailicht aan heeft staan
ps: hallo allemaalik dacht ik zeg ook eens wat
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef fratsman het volgende:
Tevens vers van Geenstijl de frontpage; Plaatselijk bekend (toendertijd) langharig werkschuw tuig!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sjraar is een baas!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:05 schreef MPG het volgende:
Sjraar Peetjens is 86. Respect voor die man, dat hij nog zo actief is.
Ik ben benieuwd naar het antwoord over de ambulances.
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |