Wanneer? Hoe laat?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:34 schreef Klonk het volgende:
frats was jij vanmorgen in de winkel ?
ik wel, en ik bedacht me net opeens dat die gast die naast me stond wel eens de enige echte fratsman geweest kon zijn....
Was jij dat?!? Ik weet wel dat ik rond die tijd een man Goedemorgen zei. Ongeschoren met een bril?quote:
Achter een Frietbak staan met dit weerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:37 schreef Mss het volgende:
Bah, werken met dit weer. En natuurlijk geen flikker te doen
.
Hehehe ja dat wel. maak aardig wat urenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:57 schreef Klonk het volgende:
is nog altijd beter dan werken in een V&D die elk moment dicht kan gaan toch ?
en heel af en toe een Cameltoequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:07 schreef Klonk het volgende:
dat is het voordeel van zomer ja, damn lastig op de weg te kijken en volgens is de helft van wat er zo bijloopt minderjarig
Ze weten ze wel te vinden, ja.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik sta dan op een verjaardag waar ze Eredivisie live hebben!
Ben overigens wel benieuwd welke keeper ADO opstelt. Afgelopen week hebben ze de 1e keeper opgepakt wegens hennepkweek!
Rare keepers sowieso daar bij ADO, de ene kweekt wiet, de ander laat zich door z'n vriendin in de kont nemen en filmen!![]()
![]()
Niks van gemerktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:25 schreef fratsman het volgende:
Jullie zullen het zaterdag bij smullers wel rustig hebben gehad he? de automatiek op de Beekstraat verkocht alles voor 0.50!![]()
Een euroknaller bij Smullers?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:51 schreef Ruder het volgende:
[..]
Niks van gemerkt
Maarjah onze corebusiness zijn ook Duitsers en andere reizigers he![]()
, die komen daar niet
En wij hebben ook altijd een euroknaller er tussen voor de centenneukers![]()
Ontzettende kutpaupers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:39 schreef Mss het volgende:
Maar we hadden wel weer een mooie schietpartij op de Nijmeegseweg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |