Nae, kèl. Neet moele. Ik köm neet uut Venroay.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venray de gekste zeker.Zaterdag opent GameMania overigens een filiaal in dat gat.
Nae. Ôk gein Hoors.quote:Op maandag 29 juni 2009 15:57 schreef fratsman het volgende:
kél? Kom je uit Melderslo? Althans dat zeggen ze altijd in die Steven Seagal filmpjes!![]()
Nu duut oowen gulp pien.quote:
zozo VanLeest, FRS, Gamemania, Intertoys en misschien ook nog wel een E-Plaza daar?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venray de gekste zeker.Zaterdag opent GameMania overigens een filiaal in dat gat.
Al die winkels die jij nu noemt zijn absoluut niet blij met ons, zeker de E-plaza niet.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:00 schreef Ruder het volgende:
[..]
zozo VanLeest, FRS, Gamemania, Intertoys en misschien ook nog wel een E-Plaza daar?
Wel wat veel voor een dorp zeg!
Het is f*kking warm in Venlo, wel veel mini-rokjes op straat
Pruusjes maedjes.quote:Op maandag 29 juni 2009 17:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Al die winkels die jij nu noemt zijn absoluut niet blij met ons, zeker de E-plaza niet.![]()
En ik weet niet waar jij zit in de stad, maar hier komen alleen maar van die "volslanke" exemplaren voorbij.
Jajaja. Jij kan lekker op de fiets, met een appeltje in je bakkes, rondtouren langs alle terrasjes met lekkere chickies.quote:
het leven is mooiquote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jajaja. Jij kan lekker op de fiets, met een appeltje in je bakkes, rondtouren langs alle terrasjes met lekkere chickies.
hoe zou dat nou komenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:31 schreef fratsman het volgende:
Dat mis ik wel, sinds ik bij GameMania werk. Hier komen veel minder lekkere chicks dan bij FRS.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 17:19 schreef fratsman het volgende:
In de korte broek en op de slippers naar de FreeFunk!
En dan op je mörf vallen zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |