Geen idee, lang niet meer geweest bij die Hooligankroegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Ik vind het vreemd. Iemand al eens bij die Ierse pub geweest in het centrum?
Dat gezicht van die barvrouw komt me ergens heel bekend voor. Ik weet alleen niet waarvan...
Wat doe jij op dat tijdstip en met dit weer achter een computer?!?quote:
Ik kwam van werk af en had nog wat ontspanning nodig voordat ik ging douchen en de stad in gingquote:Op zondag 16 augustus 2009 09:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Wat doe jij op dat tijdstip en met dit weer achter een computer?!?Ik denk dat iedereen op een terrasstoel zat.
Ah zo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik kwam van werk af en had nog wat ontspanning nodig voordat ik ging douchen en de stad in ging
Zie um daar stoer tussen de chickies zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:08 schreef Ruder het volgende:
Ik ben nu al berucht in Nijmegen
http://www.voxlog.nl/2009(...)gemutlich/#more-5092
Niks mis mee toch :pquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zie um daar stoer tussen de chickies zitten.
Heste noog tips vür mich?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:12 schreef fratsman het volgende:
Festina lente! Ut is nog zoe vruug, fac omnia mente, en maak dich neet muug!![]()
Topic zal met de ZPF wel weer gaan lopen.
kiek ff in ut andere topic. Tevens zijn er in de grote tent altijd goeie afsluiters! (Lees; foute muziek uit verschillende decennia, waar iedereen door de hoeveelheid pils helemaal op los gaat!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:21 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Heste noog tips vür mich?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
kiek ff in ut andere topic. Tevens zijn er in de grote tent altijd goeie afsluiters! (Lees; foute muziek uit verschillende decennia, waar iedereen door de hoeveelheid pils helemaal op los gaat!)
Mijn vriendin zat vanmiddag bij de Tapperie op het terras en daar tegenover presteerde een Duitser het om in het portiekje van de FaveTex, terwijl die toko gewoon open was, zijn maaginhoud te deponeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:40 schreef Ruder het volgende:
Wat is Venlo weer een saaie slaapstad met vage introducties, als je net 10 dagen in het überrelaxte Nijmegen bent geweest
Ja wat een sukkels daar, zag er echt niet uit die intro, dan ben ik toch wel trots op onze Introductie, die had teminste ook nog diepgangquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:59 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mijn vriendin zat vanmiddag bij de Tapperie op het terras en daar tegenover presteerde een Duitser het om in het portiekje van de FaveTex, terwijl die toko gewoon open was, zijn maaginhoud te deponeren.![]()
Met andere woorden, de vervoersacademie was weer goed vertegenwoordigd qua intro's
Morgen ZPF! Zin an!
Qua schoolvakanties valt het echt raar dit jaar, maar dat komt voornamelijk omdat we de allerlaatste van het land zijn. Bij mij was het gewoon een kwestie van vakantie goed plannen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:27 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja wat een sukkels daar, zag er echt niet uit die intro, dan ben ik toch wel trots op onze Introductie, die had teminste ook nog diepganghehe
Dit wordt de raarste ZPF ever, ik ben al helemaal gericht op school, moet ook mandaag naar een college en het valt zo ontzettend laat. echt vaag
Wie heeft dit gevoel nog meer?
Was ik nu maar bij universiteitscafé Piecken, daar kan je teminste bier weg tikken en broodjes knakworst eten met om je heen ontieglijk veel lekker vrouwvolkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:30 schreef fratsman het volgende:
[..]
Qua schoolvakanties valt het echt raar dit jaar, maar dat komt voornamelijk omdat we de allerlaatste van het land zijn. Bij mij was het gewoon een kwestie van vakantie goed plannen.
En bij die pipo's van de vervoersacademie draait het ieder jaar om zoveel mogelijk pils achterover te slaan. Wel vreemd dat de politie dan niet optreedt tegen openbare dronkenschap.
Heb je een kamer in Nijmegen of ga je iedere dag op en neer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:45 schreef Ruder het volgende:
[..]
Was ik nu maar bij universiteitscafé Piecken, daar kan je teminste bier weg tikken en broodjes knakworst eten met om je heen ontieglijk veel lekker vrouw volk![]()
Daar kunnen de Keulse kar en de rub a dub om 15.00 uur s'middags niet tegen op wahaha
Ben ingeschreven (antikraakquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb je een kamer in Nijmegen of ga je iedere dag op en neer?
Dat verhaal van je pa en het ZPF kennen we na 8 topics wel!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:48 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ben nog ingeschreven, maar er nog niks fatsoenlijks op mijn pad gekomen (alleen iets vaags in Wijchen, maar dat moeten we niet hebben)
Kijk de reistijd is het hem niet, maar die sfeer die daar hangt is geweldig![]()
En misschien wordt Venlo er zo weer leuker op, als ik het niet elke dag hoef te zien![]()
Ben nu pas ZPF zin op aan het bouwen (hier keek ik 'vroeger' een half jaar naar uit![]()
)
Daar had ik het toch niet overquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat verhaal van je pa en het ZPF kennen we na 8 topics wel!![]()
![]()
Ik heb in het ZPF-topic een goeie tip voor morgen gepost.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:53 schreef Ruder het volgende:
[..]
Daar had ik het toch niet over
maar niet veel zpf voor mij denk ik.
Morgen zeker, vrijdag wil ik naar Neuss en moet ik dingen in EHV en Nijmegen regelen, zaterdag en zondag werken.
Hier dus:quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb in het ZPF-topic een goeie tip voor morgen gepost.
Optreden zelf vond ik een beetje tegenvallen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:04 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Die imperial march is echt geniaal.
hoiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:15 schreef fratsman het volgende:
Wabbes #2: Ze is terug!
En nou mag Klonk zich ook wel weer eens hier melden.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:13 schreef ganzenherder het volgende:
Kun je de ZPF bonnen morgen ook nog gebruiken?
Eens. Het viel me vandaag 100% mee qua belangstelling, gezellig druk weer op het parkquote:Op dinsdag 1 september 2009 00:13 schreef fratsman het volgende:
Zo, dat was het weer qua ZPF.Hulde voor organisatie en vrijwilligers.
heb me 5 dagen goed geamuseerd, en moet mijn woorden van eerder terugnemen; Ik had niet verwacht dat het vandaag op de Vuelta zo druk zou zijn.
Die ziekenwagen hebben wij ook gezien ja. We vroegen ons hetzelfde af. Dronkemans'grap' ofzo?quote:Tevens dikke vinger naar die kutsneuzels die daarstraks bij Partysquad weer zaten te rellen. Politie en beveiliging renden af en aan. Is het zoveel dagen goed gegaan, en dan moet het toch nog verzouwd worden.
Ook stonden er bij het museum 2 ambulances achter afgedekte hekken. Eentje op zijn kant en helemaal in de kreukels. Op de site van de krant en omroep staat hier niks over... Wie weet hier meer van?
Jep. En nog steeds weet niemand wat er gebeurd is en wanneer.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:04 schreef Tyler-Girl het volgende:
En de ziekenwagens liggen/staan er nogsteeds....waarvan er 1 nog een zwak zwaailicht aan heeft staan
ps: hallo allemaalik dacht ik zeg ook eens wat
quote:Op donderdag 3 september 2009 00:04 schreef fratsman het volgende:
Tevens vers van Geenstijl de frontpage; Plaatselijk bekend (toendertijd) langharig werkschuw tuig!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sjraar is een baas!quote:Op donderdag 3 september 2009 00:05 schreef MPG het volgende:
Sjraar Peetjens is 86. Respect voor die man, dat hij nog zo actief is.
Ik ben benieuwd naar het antwoord over de ambulances.
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |