quote:
Waarom denk je dat Wabbes waarschijnlijk niet meer leeft? De kans is veel groter dat hij nog steeds in shock verstopt zit. Er is echt nog alle reden tot hoop.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:11 schreef Klonk het volgende:
wel aan gedacht maar ik kan je vrijwel zeker zeggen dat we dat niet doen, de eerste reden is logisch, de tweede reden, ehmm ja gewoon onze manier
Veels te vers, in het geheugen, ofschoon mijn vriendin en ik allebei dondersgoed beseffen dat de kans heel erg klein is dat Wabbes nu nog leeft is een kat voor ons niet iets wat je nieuw aanschaft zodra de vorige stuk is...
We wisselen af, kitten (jonge kat), asielkat (ouwetje) en dat doen we eigenlijk al zolang als we katten hebben, en deze keer zou een ouwe sok aan de beurt zijn en een katje van 2 / 3 maanden oud is geen ouwe sok, die vindt wel weer een plekje, ouwe beestjes hebben het veel moeilijker (en dan moet je oud lezen vanaf een jaar of 6....)
Ze at en dronk niet meer. En zonder de medicijnen die er voor zouden moeten zorgen dat ze zou gaan eten en drniken zou ze volgens mijn zeer ervaren da (meer dan 40 jaar in het vak) op basis van het bloedonderzoeknog max 2 dagen hebben, mocht ze iets te drinken hebben gevonden, mischien het dubbele, maar ja.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Wabbes waarschijnlijk niet meer leeft? De kans is veel groter dat hij nog steeds in shock verstopt zit. Er is echt nog alle reden tot hoop.
het volgende snappen alleen kattenmensen:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
Zou Wabbes het aangevoeld hebben en 'm daarom stiekum gepeerd zijn?
honden doen dat ook hoor. Weglopen en alleen sterven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
het volgende snappen alleen kattenmensen:
ik kan dat alleen maar met ja beantwoorden
Ik ben bang dat jouw nuchtere kijk juist is.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Klonk het volgende:
Ze at en dronk niet meer. En zonder de medicijnen die er voor zouden moeten zorgen dat ze zou gaan eten en drniken zou ze volgens mijn zeer ervaren da (meer dan 40 jaar in het vak) op basis van het bloedonderzoeknog max 2 dagen hebben, mocht ze iets te drinken hebben gevonden, mischien het dubbele, maar ja.
De rest kun je zelf bedenken, en even voor alle duidelijkheid ik ben geen gevoelloze klootzak en ik kijk nog elk uur ofzo in de halve buurt, maar besef donders goed dat het nuchter bezien niet zo heel veel zin heeft...
Oh Klonk, wat verdrietig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ze at en dronk niet meer. En zonder de medicijnen die er voor zouden moeten zorgen dat ze zou gaan eten en drniken zou ze volgens mijn zeer ervaren da (meer dan 40 jaar in het vak) op basis van het bloedonderzoeknog max 2 dagen hebben, mocht ze iets te drinken hebben gevonden, mischien het dubbele, maar ja.
De rest kun je zelf bedenken, en even voor alle duidelijkheid ik ben geen gevoelloze klootzak en ik kijk nog elk uur ofzo in de halve buurt, maar besef donders goed dat het nuchter bezien niet zo heel veel zin heeft...
Ja, dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
het volgende snappen alleen kattenmensen:
ik kan dat alleen maar met ja beantwoorden
Dat hoop ik dus ook. Dat Wabbes wel gevonden wordt, dood of levend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Blijf wel de site van Amivedi in de gaten houden. Als ze ergens een plekje heeft gevonden om te sterven, dan zal ze hoogstwaarschijnlijk toch nog wel gevonden worden en dan wordt dat op de site vermeld.
Dan kun je het wat beter afsluiten voor je gevoel.
Sterkte de komende tijd maar dat komt wel goed denk ik zo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wat een akelig einde. We willen het beste voor onze beestjes, maar soms gaat het gewoon mis.quote:Op maandag 24 augustus 2009 06:03 schreef Klonk het volgende:
nee, helaas geen nieuws, goed of slecht.
Klonkette en ik hebben gisteravond besloten dat Wabbes het mooi vond en een rustig plekje, waar dan ook, heeft gevonden.
Sterkte hiermee Klonk! Ik hoopte op goed nieuws na een aantal dagen offline, maar helaas...quote:Op maandag 24 augustus 2009 06:03 schreef Klonk het volgende:
nee, helaas geen nieuws, goed of slecht.
Klonkette en ik hebben gisteravond besloten dat Wabbes het mooi vond en een rustig plekje, waar dan ook, heeft gevonden.
En ik hoop nog steeds, wellicht tegen beter weten in, dat je nog een telefoontje krijgt en dat het wel Wabbesje is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:12 schreef Klonk het volgende:
wel heel veel vertrouwen gekregen in de mensheid, gisteravond twee keer gebeld, maar het was geen wabbesje, maar wel heel lief dat de mensen de moeite nemen
*mee eens is*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik hoop nog steeds, wellicht tegen beter weten in, dat je nog een telefoontje krijgt en dat het wel Wabbesje is.
Jullie móeten gewoon duidelijkheid krijgen!
Ik zag de TT en echt WTF!?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
WAT?
WAT?
WATTTTTTTTTT??????????
*kippenvel*
Ja, hoe en waar ook nogquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh mijn hopen was niet tegen beter weten in!
Ik ben echt zo blij voor jullie en voor Wabbes!
Die onzekerheid is killing.
Wanneer was ze bij de dierenarts terecht gekomen dan?
WAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
een godswonder, we kregen vanmorgen een telefoontje, ze was gevonden
levend en wel
de mensen hadden haar naar de dierenarts gebracht, daar is ze wat opgeknapt, ze is compleet moe, wankelt alsof ze uit narcose komt, nu eerst thuis, morgen op controle bij de vaste dierenarts
maar of het nu kort of lang is, ze is er weer
Wat een fantastisch overlevingsinstinct!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef Klonk het volgende:
ze was gisteren bij mensen in de tuin gekomen, poezenmensen, daar was ze op een gegeven moment naar binnnen gegaan, achter de bank onder de verwarming gaan zitten en ze kwam er alleen onder vandaan om naar de kattenbak te gaan
ze heeft al gegeten en gedronken weer, een godsmirakel is het.
nu snel naar onze eigen da met het bloed enzo
dorp verderop in Reuver en de mensen die haar hadden gevonden die hebben haar weggebracht naar de daquote:
Slimme Wabbes om naar binnen te gaan bij de poezenmensen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef Klonk het volgende:
ze was gisteren bij mensen in de tuin gekomen, poezenmensen, daar was ze op een gegeven moment naar binnnen gegaan, achter de bank onder de verwarming gaan zitten en ze kwam er alleen onder vandaan om naar de kattenbak te gaan
ze heeft al gegeten en gedronken weer, een godsmirakel is het.
nu snel naar onze eigen da met het bloed enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |