Sterkte hiermee Klonk! Ik hoopte op goed nieuws na een aantal dagen offline, maar helaas...quote:Op maandag 24 augustus 2009 06:03 schreef Klonk het volgende:
nee, helaas geen nieuws, goed of slecht.
Klonkette en ik hebben gisteravond besloten dat Wabbes het mooi vond en een rustig plekje, waar dan ook, heeft gevonden.
En ik hoop nog steeds, wellicht tegen beter weten in, dat je nog een telefoontje krijgt en dat het wel Wabbesje is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:12 schreef Klonk het volgende:
wel heel veel vertrouwen gekregen in de mensheid, gisteravond twee keer gebeld, maar het was geen wabbesje, maar wel heel lief dat de mensen de moeite nemen
*mee eens is*quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik hoop nog steeds, wellicht tegen beter weten in, dat je nog een telefoontje krijgt en dat het wel Wabbesje is.
Jullie móeten gewoon duidelijkheid krijgen!
Ik zag de TT en echt WTF!?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef Greys het volgende:
WAT?
WAT?
WATTTTTTTTTT??????????
*kippenvel*
Ja, hoe en waar ook nogquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:29 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh mijn hopen was niet tegen beter weten in!
Ik ben echt zo blij voor jullie en voor Wabbes!
Die onzekerheid is killing.
Wanneer was ze bij de dierenarts terecht gekomen dan?
WAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:27 schreef Klonk het volgende:
een godswonder, we kregen vanmorgen een telefoontje, ze was gevonden
levend en wel
de mensen hadden haar naar de dierenarts gebracht, daar is ze wat opgeknapt, ze is compleet moe, wankelt alsof ze uit narcose komt, nu eerst thuis, morgen op controle bij de vaste dierenarts
maar of het nu kort of lang is, ze is er weer
Wat een fantastisch overlevingsinstinct!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef Klonk het volgende:
ze was gisteren bij mensen in de tuin gekomen, poezenmensen, daar was ze op een gegeven moment naar binnnen gegaan, achter de bank onder de verwarming gaan zitten en ze kwam er alleen onder vandaan om naar de kattenbak te gaan
ze heeft al gegeten en gedronken weer, een godsmirakel is het.
nu snel naar onze eigen da met het bloed enzo
dorp verderop in Reuver en de mensen die haar hadden gevonden die hebben haar weggebracht naar de daquote:
Slimme Wabbes om naar binnen te gaan bij de poezenmensen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:31 schreef Klonk het volgende:
ze was gisteren bij mensen in de tuin gekomen, poezenmensen, daar was ze op een gegeven moment naar binnnen gegaan, achter de bank onder de verwarming gaan zitten en ze kwam er alleen onder vandaan om naar de kattenbak te gaan
ze heeft al gegeten en gedronken weer, een godsmirakel is het.
nu snel naar onze eigen da met het bloed enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |