Grind niet, maar ff zoeken wellicht wel? Arme beest in dit noodweer zitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:30 schreef Klonk het volgende:
nee, zoektocht en kattegrid spoor voor vandaag afgelast, zal niet veel zin hebben omdat nu in de stromende regen te gaan doen..
het gaat hier als een gek tekeer met onweer enzo, dus zoeken heeft nu nog minder zin dan normaal, ze zal zich nu zeker verstopt hebben, deed ze thuis ook in het kleinst mogelijk hoekje zover mogelijk bij alle herrie vandaan...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grind niet, maar ff zoeken wellicht wel? Arme beest in dit noodweer zit![]()
(regent het daar al dan? Hier in R'dam nog een spatje gevallen)
Ga 'm nou niet helemaal gek zitten maken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Grind niet, maar ff zoeken wellicht wel? Arme beest in dit noodweer zit![]()
(regent het daar al dan? Hier in R'dam nog een spatje gevallen)
Ja wat moet ik dan zeggen, het ís toch gewoon kutweer. Maar Klonk heeft gelijk, Wabbes zit gewoon ergens te schuilen van het rotweer, en komt eruit als het zonnetje weer schijntquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ga 'm nou niet helemaal gek zitten maken.
En hij kwam van Amivedi dus ik dacht ik geef het door.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Ja Wabbes, kom eens terug!![]()
Klonk, doe nou dat spoortje nog even met wat korreltjes uit de kattenbak proberen alsjeblieftWaarom zou je het niet proberen? Ik vond het zo'n goede tip!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |