quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:42 schreef fratsman het volgende:
En volgens de krant WEER Arabieren.Waarom wordt mijn vooroordeel toch telkens bevestigd?
![]()
Het begint gewoon steeds minder leuk te worden zo. Je probeert zo ruimdenkend mogelijk te zijn, maar iedere keer komt de rotzooi weer van die zandhappers af. Ik ben het met een hoop geschreeuw van Geert niet eens, maar ik kan goed begrijpen dat veel mensen geen andere mogelijkheid zien, omdat de overige politiek alles met de mantel der liefde bedekt. En in plaats van er wat aan te doen (dus kiezers bij Wilders weghalen) kiest men er WEDEROM voor om de racisme-kaart te spelen, net als 7 jaar geleden. En het dan maar gek vinden dat steeds meer mensen voor groep soleil kiest...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef Ruder het volgende:
Hier in Venlo wordt het af en toe (kijk maar eens naar de drugsoverlast in de Duitse hoek) je wel heel makkelijk gemaakt wat je moet stemmen.
ik hou me nog vast aan VVD maar als het zo doorgaat ben ik ook genoodzaakt om PVV te stemmen.
We hebben het aan die Linkse mafia (Groen Links, SP, PvdA) te danken dat het zo uit de hand is gelopen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het begint gewoon steeds minder leuk te worden zo. Je probeert zo ruimdenkend mogelijk te zijn, maar iedere keer komt de rotzooi weer van die zandhappers af. Ik ben het met een hoop geschreeuw van Geert niet eens, maar ik kan goed begrijpen dat veel mensen geen andere mogelijkheid zien, omdat de overige politiek alles met de mantel der liefde bedekt. En in plaats van er wat aan te doen (dus kiezers bij Wilders weghalen) kiest men er WEDEROM voor om de racisme-kaart te spelen, net als 7 jaar geleden. En het dan maar gek vinden dat steeds meer mensen voor groep soleil kiest...
Noord Limburg heeft ook de hoogste percentage's PVV stemmers. En dat kan ik goed begrijpen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:08 schreef Ruder het volgende:
Hier in Venlo wordt het af en toe (kijk maar eens naar de drugsoverlast in de Duitse hoek) je wel heel makkelijk gemaakt wat je moet stemmen.
Goeie dekking qua eetgelegenheden dan!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:25 schreef Klonk het volgende:
In Belfeld wonen 3 negers, 2 turken en 5 chinezen
Dronken smaakt de Mixor ook niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:06 schreef Ruder het volgende:
Kipdeeltjes van de Mixor Chicken smaken niet als je nuchter bent :S
ja maar jullie hebben dan ook een speciale plek voor negersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:22 schreef VTB het volgende:
Friet ei van de Picardi![]()
In 't-Ven wonen wel 500+ negers.
Klote-Somaliers die de Straelseweg onveilig maken op de fiets.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:22 schreef VTB het volgende:
Friet ei van de Picardi![]()
In 't-Ven wonen wel 500+ negers.
Het schijnt toch dat ze daar verkeerslessen krijgen hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klote-Somaliers die de Straelseweg onveilig maken op de fiets.(en stomtoevallig hebben ze er allemaal een.
In combinatie met de schoonveegactie op het Stationsplein afgelopen februari een winwinsituatie.
)
Mijn zijwieltjes gingen er niet af voordat ik recht kon fietsen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Het schijnt toch dat ze daar verkeerslessen krijgen hoor
Zag ik jou laatst niet mét zijwieletjes over de Hogeschoorweg fietsen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:34 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mijn zijwieltjes gingen er niet af voordat ik recht kon fietsen.
Ik zou niet weten wat ik op de Hogeschoorweg moet!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:32 schreef Ruder het volgende:
[..]
Zag ik jou laatst niet mét zijwieletjes over de Hogeschoorweg fietsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |