Neet altied aeve vuul zin he.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:05 schreef Ruder het volgende:
[..]
Maikel neet achter de Tap, det valt mich teage
aaije l.lquote:Op zaterdag 11 juli 2009 01:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Neet altied aeve vuul zin he.Misschien morge.
Fijne vakantie!quote:
quote:
Arubaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:43 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Veul plezeer.
En woa get de reis hin?
Vèul plezeer en kiek oet vür de griep.quote:
Wel bier gedronken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:49 schreef aeque het volgende:
Zijn er hier toevallig nog mensen die bij de Locomotief werken of gewerkt hebben?
Men vond het nodig om de brug af te zetten in verband met een springer. Dat is Sowieso al fail, aangezien het van reling tot Maaswater misschien net 10 meter is.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:12 schreef Lovechild het volgende:
Dramatische gebeurtenissen in Venlo vandaag?
Manlief reed met vrachtwagen over een brug (vraag me niet welke, wij komen uit Den Haag) en die was qua fiets,- of voetpad aan beide kanten door politie afgesloten omdat er iemand op de brug aan de verkeerde kant van de reling stond....
quote:Stadsbrug afgesloten vanwege springer
vrijdag 17 juli 2009
man_springt_van_stadsbrug.jpgDe stadsbrug is vanochtend afgesloten geweest voor verkeer, omdat een man over de brugleuning was geklommen en dreigde naar beneden te springen. De politie sloot de brug uit voorzorg af voor verkeer. Alleen de bussen van Veolia werden af en toe doorgelaten. Schepen mochten tijdelijk niet onder de brug doorvaren. Door de afsluiting ontstonden er opstoppingen op de toegangswegen naar de brug.
Aan het begin van de middag werd het verkeer weer vrijgegeven, hoewel de man er nog stond. Aan het einde van de middag sprong de man alsnog naar beneden. Hij kon vervolgens door de politie uit het water worden gehaald. Volgens een woordvoerder is de man naar het ziekenhuis gebracht voor controle.
Een paar weken geleden klom dezelfde man ook al over de railing van de brug. Toen kon hij na een paar uur overtuigd worden om die positie te verlaten.
Ja, dat zei ik ook direct: als je wilt springen doe je dat gelijk, ga je niet staan wachten tot er aan alle kanten politie staat.quote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 15:05 schreef Klonk het volgende:
ik kon kiezen, lekker op de bank tour de francen of op bezoek bij mijn (verder hele lieve) schoonouders
Maikel der Alkoholiker!quote:Op zondag 19 juli 2009 15:10 schreef fratsman het volgende:
[..]Ik zit ook met een schuin oog beetje tour te kijken. Pilsje erbij...
Omdat ik tv kijk met een pilsje erbij?quote:Op maandag 20 juli 2009 13:27 schreef Ruder het volgende:
[..]
Maikel der Alkoholiker!
Chop Chop was wel leuk voor 3 uurtjesBest geinig bedacht en Afrojack is altijd wel lauw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |