Ik.quote:
Vanaf 23.30 pasquote:Op zaterdag 4 juli 2009 07:52 schreef fratsman het volgende:
Gadverdamme, 2 uur in bed, en nu alweer eruit gedreven. Ik moest vroeg op maar zo vroeg nou ook weer niet.Hopen dat ik vanavond op de FreeFunk nog wakker ben...
Wie gaat er nog meer?
Duhquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:51 schreef fratsman het volgende:
[..]
Velden zeker.Venlo Noord heeft een tikje meegekregen, maar in het centrum was er helemaal niks...
Ik ook.quote:Op zondag 5 juli 2009 18:31 schreef Mss het volgende:
Ik heb de hele avond op het terras gezeten, geen FreeFunk gezien
Ik kan bijna niet reageren door die zwiek rochelhollanders die alleen maar kijkenkijkennietkopen en zitten te zeiken om korting.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Ruder het volgende:
Het is weereens saai hier
Komt dat door de regen of?
Als het nou warm en zonnig was, had iedereen als excuus op kunnen voeren dat ze op het stadsstrand, aan de blue lagoon of op het terras zittenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Ruder het volgende:
Het is weereens saai hier
Komt dat door de regen of?
Owja, Noord heeft al vakantiequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet reageren door die zwiek rochelhollanders die alleen maar kijkenkijkennietkopen en zitten te zeiken om korting.
Ik heb 10 keer liever een Duitse dag, dan zoveel weken Hoolanders met hun vakantie in eigen land die verregent.
Dan ga je eerst koffie halen, en dan kom je dan terugquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef Klonk het volgende:
ik ben vanmorgen in Roermond geweest, dus durf even niet te posten hier
die kwam ik gistermiddag ook tegen, leuk vakantie, lekker stukje fietsen zonder je regenpak en dan in een zondvloed als gistermiddag terecht komenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, Noord heeft al vakantie.
Lekker op de camping verregenen
Van die Stellen met matching fietsen en regenpakken... Bij voorkeur op Krocs!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
die kwam ik gistermiddag ook tegen, leuk vakantie, lekker stukje fietsen zonder je regenpak en dan in een zondvloed als gistermiddag terecht komen![]()
* Klonk heeft wel een goed regenpak
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:57 schreef Mss het volgende:
Ik ga zondag op vakantie
Eerst nu even een garage vol spullen uitsorteren wegens alle verhuizingen. Gelukkig geen 30 graden en zondagmorgen vliegen
Ik had maandag allemaal Hollanders die van Freefunk afkwamen, die aten dus allemaal 'patat'quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:08 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik kan bijna niet reageren door die zwiek rochelhollanders die alleen maar kijkenkijkennietkopen en zitten te zeiken om korting.
Ik heb 10 keer liever een Duitse dag, dan zoveel weken Hoolanders met hun vakantie in eigen land die verregent.
We laten die discussie fijn hier:quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef fratsman het volgende:
Met andere woorden, we laten die discussie STANDAARD in de andere topics.
Doe maar ruigquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef MPG het volgende:
[..]
We laten die discussie fijn hier:
Special: Patat versus friet
Wtf. Vieren jullie 's zomers ook Vastelaovend?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat dus.
Iemand die zaterdag naar de ZomerVastelaovend gaat?
de economie moet gestimuleerd worden, en waar draait de economie van Venlo op ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:34 schreef JLSB het volgende:
Het valt mij op dat de verlichting in de stad de laatste tijd nogal eens uit is 's nachts. Zit daar een verhaal achter?
Eén of meerdere van onderstaande opties:quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:34 schreef JLSB het volgende:
Het valt mij op dat de verlichting in de stad de laatste tijd nogal eens uit is 's nachts. Zit daar een verhaal achter?
Aarghquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:59 schreef fratsman het volgende:
Ruder! Ik zie net dat je vader zich heeft geregistreerd op Kloeken!![]()
Ik zag die naam staan en dacht " He! de ECHTE oprichter van het ZPFquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:20 schreef Ruder het volgende:
[..]
Aargh
Nou hij heeft zich aangemeld omdat hij fel tegen Made in Venlo is
Ik ook trouwens, 28 miljoen euro aan iets uitgeven waar nooit iemand komt
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:38 schreef Ruder het volgende:
[..]
Haije Mss!
Kriegen we wel allemoal nog un kusje veurdet ze geis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |