Mijn tanden zijn daar te strak voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:04 schreef Erik het volgende:
Koop deze, die zijn veel fijner dan flosdraad en het gaat sneller:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan ik de topic titel niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef Laureline het volgende:
Wat dacht je van: Met een taxi naar DE Gucci?![]()
Ik heb iets te lang in SHO gelurkt gisteren![]()
Ben je wel goed opgeschoten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
Gelukkig duurt awakenings nog maar 2 uur
Oké ik stop met zeuren!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een nieuwe epileerapparaat... wel een stukje veiliger voor mij maar ook deze heeft zonet mijn kleinelip te pakken gehad..
Auw
Nog 3 uur tochquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
Gelukkig duurt awakenings nog maar 2 uur
Oké ik stop met zeuren!
Ja...maar dat is wel eens pijnlijk en dan knijp je de ogen dicht en gaat heel hard zingen, dan gaat het wel eens misquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]Epileer jij ook dáár!?
Mijn god. Bikkel!
auw iddquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een nieuwe epileerapparaat... wel een stukje veiliger voor mij maar ook deze heeft zonet mijn kleinelip te pakken gehad..
Auw
Truee!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:31 schreef neen het volgende:
Komop, volgende week heb jij die tentamens achter de rug en kun je lekker een leuk feestje uitzoeken om naartoe te gaanalleen nog even een paar daagjes leren
En jij hebt ook zo'n negatief zelfbeeld?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:57 schreef Lastpost het volgende:
Hehe nou er zijn dagen bij dat ik niet eens aan een willekeurig XM lijstje kom en ik wandel ook nog steeds rond.
Waarmee ik niet zeg dat het goed/gezond/verantwoord is btw, je lichaam is nou eenmaal je beste raadgever en ik krijg af en toe sterk het idee dat je die gewoon negeert.
Maar oke, waar bemoei ik me eigenlijk mee.
goed zo!! ik heb ze gisterochtend wel gedaan, niet zo veel, maar twas een beginquote:Op zondag 28 juni 2009 10:36 schreef Merel het volgende:
lijstje van vrijdag (voor zover ik me nog kan herinneren):
O: zo'n pak drinkontbijt van de AH op het station
T: 2 blikjes chocomel
L: bordje kibbeling met saus, tomatenciabatta met 2 megadunne plakjes brie, glas halfvolle melk, glas jus (wat een combinatie hè!)
D: tonijn met wasabisaus, patatjes en wat sla, parfait van rode vruchten, 4 glazen rosé
T: bak aalbessen
En van gisteren
O: breaker (yoghurt uit een zakje zuigen) en een flesje ananas-limoensap met stukjes erin (weer die AH op het station...)
T: yoghurtbanaanshake en een kaasbroodje
D: halve pizza, sla, 2 glazen rosé
T: kwart aarbeienvlaai, bak aalbessen
Gaat weer nergens over dus, het is duidelijk weer weekendMaar de vlaai gisteren mocht, want ik ging met een vriendinnetje vieren dat we nog leven omdat er de laatste tijd veel te veel mensen dood gaan, dus dan kan je maar beter vlaai eten want misschien is het morgen toch voorbij
En ik heb gisteren geen seconde tijd gehad voor buikspieroefeningen, maar ik ga ze echt echt echt vandaag doen!!
Miss_S is bekeerdquote:Op zondag 28 juni 2009 10:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En jij hebt ook zo'n negatief zelfbeeld?
Weinig eten is nog niet zo'n ramp maar je lichaam niets gunnen is nog erger
Maar jij hoeft dan ook niet te werkenquote:Op zondag 28 juni 2009 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Het kan mij niet warm genoeg zijn, eigenlijk.
Morgen m'n zomerjurk aan als ik naar m'n ouders ga. Heerlijk.
Maar hebben jullie dan ook zón?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Wát een weertje! Wij gaan zo maar even naar één of ander meer in de omgeving.
Ik ken m'n beperkingen, that's all in mijn geval.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En jij hebt ook zo'n negatief zelfbeeld?
Weinig eten is nog niet zo'n ramp maar je lichaam niets gunnen is nog erger
Hartstikke zonnig hier ja!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hebben jullie dan ook zón?
Want de lucht zit hier gewoon helemaal dicht. Geen zonnestraal gezien nog vandaag. Gister ook weinig!
Oh, ik ben jaloers!quote:
morningquote:Op zondag 28 juni 2009 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik ben jaloers!
Want daarom baal ik zo van dit weer. Wel stikbenauwd en warm, maar geen zonnestraal te zien, zowel gister als vandaag. Dus lekker bruin worden zit er ook niet in en dan heb ik ook geen reet aan die warmte
Heb net de tuin maar gesproeid.
Mogguh Kaasie! Ik ben ook al zo lui vandaag!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
morning
De plantjes zullen je dankbaar zijn![]()
en het wordt de hele week lekker weer!
Hier hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik ben jaloers!
Want daarom baal ik zo van dit weer. Wel stikbenauwd en warm, maar geen zonnestraal te zien, zowel gister als vandaag. Dus lekker bruin worden zit er ook niet in en dan heb ik ook geen reet aan die warmte
Heb net de tuin maar gesproeid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die jurk je goed staan hoor, 't viel mij niet echt op... Kleur staat je heel goed!quote:Op zondag 28 juni 2009 11:29 schreef kwakveense het volgende:
ach, als t regent en 20 graden is zijn we ook niet tevreden
ola, ik ben er weer, en ik ben niet bijgelezen.
hele weekend gerepeteerd en gisteren gala in amsterdam! waar het nog heerlijk buiten was (ipv mistig zoals in leiden) en we hadden bij de schreierstoren ook het terras boven tot onze beschikking. ik heb heel hard gedanst, en gelachen en niet te veel gedronken en het was heerlijk!
de vriendin van mcex (ze waren er ook en waren ook bij het repetitieweekend) doet heel erg haar best om vriendinnen met me te zijn, en dat is wel echt aandoenlijk lief. ze ís ook echt heel lief en ze zijn samen heel lief. dus ik hoop dat ie zuinig op dr is, want t is een goeie. ze wilde ook samen op de foto met hem en mijn date... beetje vreemd in eerste instantie maar eigenlijk ook wel leuk....
nou ja, ik ben blij, het was leuk, ondanks dat mn jurk te strak zat (ik vind de foto's ook niet echt leuk daardoor) maar wie benieuwd is:
http://www.fotorh.nl/oypo/index.html?57ADDCED58B451D4 hier ergens sta ik wel tussen
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:51 schreef cyclechick het volgende:
ik houd wel van warm weer, dan krijg ik altijd zin om actief te zijn
ik ben soms een beetje raar, let maar niet op mijquote:
Hier ook!quote:
ik vind het nog steeds een wonder dat het de hele dag droog is geblevenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja. What ever. Het is toch verschrikkelijk weer en vast heel saai.
True, ik zat dan ook vooral aan vakantie te denken enzoquote:Op zondag 28 juni 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jij hoeft dan ook niet te werken[/zure opmerking]
ik moet morgenochtend vergaderen in een hok waar de airco niet goed werkt, ik ben minder enthousiast over tropische temperaturen
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:05 schreef progje het volgende:
mijn lijstje van gisteren is echt verschrikkelijk
O: broodje filet
T: niks
L: half bakje patat
T: drank
D: en nog meer drank..
Maar awakenings festival was weer super
Daarna nog bij vrienden gezeten tot 5:30 vanmorgen... top dag en nacht
Hey!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh Kaasie! Ik ben ook al zo lui vandaag!
De plantjes slurpten dat het een lieve lust was inderdaad
Heb jij wel zon, of ook niet?
En 'lekker weer' als in bloedverziekend heet of gewoon echt 'lekker'?
fruit is zo lekker!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:02 schreef Daph_ het volgende:
Helleu ladies
Gisterenlijst:
O: cruesli met magere perzikyoghurt (geen melk)
T: spa en fruit
T: driekwart haring met uitjes
L: sushi!!
T: paar dropjes
T: spa en fruit
D: anderhalf glas champagne, veel champignons, biefstuk, varkenshaas en een paar stukjes kip (gingen gourmetten). Oh, en veeeeel te veel brood met knoflooksaus
Toe bakje kersen/aardbeienyoghurt (door mams gemaakt!)
B: hele dag door gelopen (winkelen) en 's avonds op een of andere avond met bandjes geweest.
Vandaag:
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: glas spa en fruit
B: 3 kwartier stevig doorwandelen
L: 3,5 stukje sushi(bakje delen met vriendlief)
T: zometeen nog aanvulling op mijn lunch
T: aarbeitjes/kersjes/witte druiven
D: restjes gourmetten
Het aanrecht staat opeens VOL met fruitjes
Dat komt vast omdat je mediterraan bloed hebtquote:Op zondag 28 juni 2009 12:51 schreef cyclechick het volgende:
leuk jurkje PF!
ik ga vanmiddag een mooi rondje fietsen, ik houd wel van warm weer, dan krijg ik altijd zin om actief te zijn
Oh dan komt ie vast ook hier zoquote:Op zondag 28 juni 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
Ja hier ook alleen een lakentje
Ik heb geen klamboe, want als het hondje dan op bed wil springen dan krijg je een hoop gedoe en gespartel en een hondje dat vast zit in de klamboe en geen ingang kan vinden
Oh, maar wacht eens... ik zie... ja... echt.... ZON!
Jaaa fruitjesquote:
O ja, daar word ik echt acuut chagrijnig vanquote:Op zondag 28 juni 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
Pas wel op voor fruitvliegjes he?
Brrrrr, daar ben ik echt panisch voor. Niet voor die vliegjes op zich, maar om ze in huis te hebben.
Ooit jaren geleden een keer gehad in mijn vorige huis toen ik een week weg was geweest met heel warm weer. Overal die kutvliegjes, blergh!
Zin ja, tijd nee. En ik ben bang dat je echt over de koppen kan lopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag naar het strand ga! Wie heeft er zin in (en tijd voor) een strandmeet?
Ik heb het sindsdien ook nooit meer gehad gelukkig, maar toen was ik idd de prullenbak vergeten te legen toen ik weg gingquote:Op zondag 28 juni 2009 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, daar word ik echt acuut chagrijnig van.
Maar meestal heeft het een duidelijke oorzaak: prullenbak die nodig geleegd moet worden, borden die niet goed afgespoeld zijn etc. Hygiëne doet een hoop.
Was het maar waar, moet gewoon heel de dag werken. In een kantoor zonder airco.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag naar het strand ga! Wie heeft er zin in (en tijd voor) een strandmeet?
Kan natuurlijk ook!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijdagávond strandmeet zou dan wél weer kunnen.
Op 'Trend' klikken onder de plaatjesquote:Op zondag 28 juni 2009 14:16 schreef cyclechick het volgende:
hoe kun je op weeronline, verder dan drie dagen kijken in je woonplaats?
hier regent hetik wil graag in de zon en warmte fietsen....
Dan ga je toch lekker tv kijken? NK wielrennen is zometeenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:16 schreef cyclechick het volgende:
hoe kun je op weeronline, verder dan drie dagen kijken in je woonplaats?
hier regent hetik wil graag in de zon en warmte fietsen....
Hmm cupcakesquote:Op zondag 28 juni 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arm Binkie! Mandje met coolpacks dan maar en ijs in dr drinkbakje? Of is dat slecht?
Mams en dr vriend komen zo ons huisje bekijken voor het eerst! En op bezoek uiteraardAlleen minder: bel net om te vragen of ze al geluncht hadden zodat ik misschien slaatjes voor op brood kon gaan fixen, zeggen ze dat ze zelf al 'iets lekkers' hebben meegenomen
Heel lief bedoeld uiteraard, maar ik had liever dat ze dat even gezegd hadden, dan had ik geen cupcakes gebakken
![]()
Ohwell.
Oh nee hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm cupcakesdaar blijf je toch niet mee zitten?
Ligt eraan welk strand en of ik welkom ben.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar verder geen animo voor Phaidra's strand-suggestie?
Je kan het ook allebei neerzetten! Lekkers van mams + cupcakes van Maria. En wat overblijft, geef je aan je mams mee, ofzo. Maar ik begrijp je teleurstelling wel hoor!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arm Binkie! Mandje met coolpacks dan maar en ijs in dr drinkbakje? Of is dat slecht?
Mams en dr vriend komen zo ons huisje bekijken voor het eerst! En op bezoek uiteraardAlleen minder: bel net om te vragen of ze al geluncht hadden zodat ik misschien slaatjes voor op brood kon gaan fixen, zeggen ze dat ze zelf al 'iets lekkers' hebben meegenomen
Heel lief bedoeld uiteraard, maar ik had liever dat ze dat even gezegd hadden, dan had ik geen cupcakes gebakken
![]()
Ohwell.
M'n ouders en zusje gaan op vakantie dus ik ga ze uitzwaaien. So no can't doquote:Op zondag 28 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel mensen zijn er nu niet he! Ik kijk wel even wat het weer doet en waar ik heen zou gaan (ik moet met het OV, dus wel graag een strand dat makkelijk te bereiken is) en dan donderdag nog een keer roepen of er animo is. En anders gaan we lekker samen een roseetje drinken!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gezellig!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Veel mensen zijn er nu niet he! Ik kijk wel even wat het weer doet en waar ik heen zou gaan (ik moet met het OV, dus wel graag een strand dat makkelijk te bereiken is) en dan donderdag nog een keer roepen of er animo is. En anders gaan we lekker samen een roseetje drinken!
Ook rond 19:00 's avondsquote:Op zondag 28 juni 2009 14:33 schreef loveli het volgende:
Strand.. the place not to be als de zon schijnt met huidtype I.
Ik vind mensen vol lekkers stoppen zo leukquote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je kan het ook allebei neerzetten! Lekkers van mams + cupcakes van Maria. En wat overblijft, geef je aan je mams mee, ofzo. Maar ik begrijp je teleurstelling wel hoor!
Nouja, het blijft vast nog wel lang warm, dus wat dat betreftquote:Op zondag 28 juni 2009 14:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 23 is het wel veilig.
Ja, dan ga ik idd maar kijken...quote:Op zondag 28 juni 2009 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker tv kijken? NK wielrennen is zometeenik doe ook niks vandaag
Ik zit dan in belgiequote:Op zondag 28 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik heb een cd van haar, zij is tof!quote:
Hoofddorp. Zowel Zandvoort als Scheveningen noorderstrand zijn ongeveer een uur reizen. Het scheelt maar 5 min. ofzo (terwijl de afstand best veel scheelt volgens mij, lang leve het OVquote:Op zondag 28 juni 2009 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gezellig!
Voor mij is Scheveningen het makkelijkst. Weet niet waar jouw huis/werk is?
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoofddorp. Zowel Zandvoort als Scheveningen noorderstrand zijn ongeveer een uur reizen. Het scheelt maar 5 min. ofzo (terwijl de afstand best veel scheelt volgens mij, lang leve het OV), dus dat maakt weinig uit.
Leuk! Maar ik ken scheveningen bar slecht (eigenlijk ben ik er nog nooit geweest, vroeger was zandvoort dichterbij), dus heb geen idee waar we kunnen afspreken... Maar dat zien we tegen die tijd wel! Ook het weer afwachten, in Nederland zou het zo maar kunnen dat het opeens regent tegen die tijdquote:
Scheveningen is afschuwelijk, maar er is vast wel *een* leuk tentje te vindenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Leuk! Maar ik ken scheveningen bar slecht (eigenlijk ben ik er nog nooit geweest, vroeger was zandvoort dichterbij), dus heb geen idee waar we kunnen afspreken... Maar dat zien we tegen die tijd wel! Ook het weer afwachten, in Nederland zou het zo maar kunnen dat het opeens regent tegen die tijd.
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:02 schreef Muis006 het volgende:
Greysie: hier was genoeg zon, maar die is nu weggetrokken. En mijn hond trekt deze temperaturen al niet zo goed. Ze ligt in op haar mand in de gang, daar is het donker en zijn de tegels koel. En het raampje van de voordeur staat open zodat er tocht door de gang heen gaat.
Verder voel ik me vandaag niet zo jofel door alle medicijnen dus ik hou me lekker rustig vandaag.
Ik heb een ontzettend licht gevoel in mijn hoofd en mijn maag doet stom. Dus ik ben rustig cola aan het drinken en dat helpt gelukkig tegen de maagpijnquote:Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Awww, ik wilde nét vragen hoe het vandaag met je ging... Wat kut zeg! Rustig aan doen is wel verstandig dan.
Groot gelijk Muisquote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettend licht gevoel in mijn hoofd en mijn maag doet stom. Dus ik ben rustig cola aan het drinken en dat helpt gelukkig tegen de maagpijn.
Dat is een extra rokje! Moet nog even een onderrokje kopen die wat korter is.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Prachtig jurkje, mooie kleur PF
Alleen je zoom komt er aan de onderkant uit, of lijkt dat maar zo?
Ik heet geen Muis maar die film is echtquote:Op zondag 28 juni 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik ben bij gebrek aan zon maar 'He's just not that into you' aan het kijken.
Heb jij die al gezien Muis?
Heb hem net af, maar die meneer die getrouwd is in de film... mjammie!quote:Op zondag 28 juni 2009 17:32 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heet geen Muis maar die film is echt![]()
![]()
![]()
We zijn naar Lauwersoog geweest, er mogen geen honden bij de Hoornse Plas in de zomermaanden. Was heerlijk daar! En Strandheem ken ik van naam.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier ook!(joh echt?)
Je gaat zeker naar de Hoornse Plas?. Ik ga morgen naar m'n ouders. Misschien één dezer dagen nog even naar Strandheem bij Surhuisterveen, ken je dat?
.
Inderdaad. Al is er morgen nog steeds taart. (tenzij ik een Bridget Jones redenatie doe en nu alles opeet, zodat t morgen niet meer opgegeten kan worden).quote:Op zondag 28 juni 2009 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Welkom Anjoeta!
Nu nog even flink genieten van die taart en dan vanaf morgen netjes?
Good for youquote:
ik ben natuurlijk te laat want je bent vast al weg, maar: met zo'n bar klein lijstje verdr vandaag hoop ik dat ze geen maaltijdsalades hebben en je vanavond een fatsoenlijk maal eet, dan kom je misschien nog aan een beeeeeetje voedingswaarde vandaag.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tijd voor tutten bijna aangebroken. Heb nog niet zoveel zin. Het is zo broeierig hier.
Lijstje so far:
O: 250 ml melk + havermout + rozijntjes
S: 75 minuten intensieve RPM
L: 1 plakje ontbijtkoek + 1 bakje optimelkwark
T: 1 boterham met speculoospasta (slecht, I know)
D: ?? Hoop dat ze maaltijdsalades hebben! Even genoeg vis gehad, heb nog net geen kieuwen.
ja weer die, nu meneer hulshof zelf - nog niet alle foto's stonden online toen jij keek... nu wel...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:38 schreef P.F het volgende:
Ik kan de foto van kwak met z'n vieren niet vinden!
En weeeeer die zelfde fotograaf!!
thnxquote:Op zondag 28 juni 2009 12:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die jurk je goed staan hoor, 't viel mij niet echt op... Kleur staat je heel goed!
Ik vind die galafotograaf trouwens wel bar slecht...
Schreierstoren is idd leuk! Daar heb ik ook een keer een gala gehad.
Ik heb dat ook een paar keer gehad. De moeder van een van de leden (was een gala van de studentenvereniging) fotografeerde, nou werkelijk waar iedereen had een onderkin! Ik vond het zo jammer, zeker omdat ik helemaal geen onderkin heb. En jij hebt ook geen onderkin.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnxik vond die fotograaf wel ok - hij had wel leuke ideeen... maar de foto's zijn niet heel flatteus idd... alleaal glimmende zweetkoppies en onderkinnen
Ik heb je toch IRL gezienquote:Op zondag 28 juni 2009 20:09 schreef kwakveense het volgende:
hihi da weet je niet!! opd e foto's valt t wel mee...
maar ze zijn wel confronterend. ik ben écht aangekomen. ik zie de 10 kilo die erbij zijn wel goed zitten nu, maar dat helpt ook wel om er weer wat aan te willen doen.
Volgensmij zit hij ook in 'the hangover'.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb hem net af, maar die meneer die getrouwd is in de film... mjammie!
Even opzoeken wie dat is
Oeh bah!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik was even in slaap gevallen, en Lein vond net een slak in de sla
Jij lijkt vooral heeeeel erg klein op die foto's met jullie 4'en! Maar, je ziet er wel mooi uit!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnxik vond die fotograaf wel ok - hij had wel leuke ideeen... maar de foto's zijn niet heel flatteus idd... alleaal glimmende zweetkoppies en onderkinnen
Ik heb dat juist niet: met warm weer krijg ik altijd nog meer trekquote:Op zondag 28 juni 2009 19:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Good for you![]()
Ik heb met dit weer echt GEEN trek in eten. Ja, behalve ijsjes dan (die heb ik dus vanmiddag op) Wie heeft dat ook?
brrr ik lust weinig dingen niet, maar met slakken als gerecht maak je mij niet echt blij ofzo; die dingen smaken naar niksquote:Op zondag 28 juni 2009 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh bah!Slakken kunnen best lekker zijn, maar zo niet
jaquote:Op zondag 28 juni 2009 20:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij lijkt vooral heeeeel erg klein op die foto's met jullie 4'en! Maar, je ziet er wel mooi uit!
Ah ook familie op bezoek?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de moeder van m'n vriend is weer op weg naar Breda, was hartstikke leuk. Lekker gegeten.. Hier is het de hele dag hartstikke zonnig geweest, trouwens! En komende vrijdag sta ik met 30 graden keihard uit m'n dak te gaan in een stadion.
.
Ik had ze laatst gemarineerd in knoflookboter, was best smakelijkquote:Op zondag 28 juni 2009 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
brrr ik lust weinig dingen niet, maar met slakken als gerecht maak je mij niet echt blij ofzo; die dingen smaken naar niks
Was dat die foto met jou op die stoel?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jamc ex is 1.95, meisje van mc ex is met hakken denk ik 1,85 ofzo, en mijn date is ook 1,80
ik kom net tot dr tiet
ik had nl. ook nof platte schoenen aan. er is ook een foto van mij met mn twee oud bestuursgenoten, die zijn 1.88 incl. hakken en 1.93... was ook een doldwaas gezicht.
Mijn mamsie is jarig, dat verklaart de taart en lunch enigszinsquote:Op zondag 28 juni 2009 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye, I'm feelin' yaMijnes is ergerder!
[..]
Ah ook familie op bezoek?
Woehoe voor komende vrijdag! *dansje*
Ik ga van de week nog even Confessions of a Shopaholic kijken, die heb ik ook eh... gekregenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij zit hij ook in 'the hangover'.![]()
Ohja, die heb ik ook gezien. Isla Fisher is schattigquote:Op zondag 28 juni 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga van de week nog even Confessions of a Shopaholic kijken, die heb ik ook eh... gekregen
Hihihihiihi, goed idee! Ik wil denk ik naar Tuschinskiquote:Op zondag 28 juni 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
Morgen ga ik shoppen voor een jurkEn kaartjes bestellen voor HP 6 want de kaartverkoop begint morgen
.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihiihi, goed idee! Ik wil denk ik naar TuschinskiVorige HP film ook gezien.
thnxquote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Was dat die foto met jou op die stoel?
Je staat lievig op de foto'sJe straalt!
hmmmz het enige wat lekker is aan dat gerecht is de knoflook en de boter als je 't mij vraagtquote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had ze laatst gemarineerd in knoflookboter, was best smakelijk![]()
Ik vond het superleuk. Leuk publiek ook, gewoon netjes.. En dat kan nog wel eens tegenvallen in Pathé Arenaquote:Op zondag 28 juni 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Is dat wat, in Tuschinski?
Ik wil weer naar IMAX
Truequote:Op zondag 28 juni 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond het superleuk. Leuk publiek ook, gewoon netjes.. En dat kan nog wel eens tegenvallen in Pathé Arena(Daar ga ik verder altijd heen eigenlijk)
Hoewel, misschien dat het met een HP film nog een beetje meevalt
Linkjes zijn al rondgestrooid ja! XM is ook fanquote:Op zondag 28 juni 2009 20:54 schreef Laureline het volgende:
Maria, had je al eens een recept gepost van die Spaanse tomatentaart? Zo niet...nudge nudge, wink wink!
daar wordt je ook slank vanquote:Op zondag 28 juni 2009 21:49 schreef progje het volgende:
ai wat een drama lijstje weer vandaag...
maar ja gisteren awakenings en toen niet alleen aan de drank gezeten
dus vandaag niet echt honger..
O: 2 gekookte eijtes
L: niks
D: 3 bitterballen en een paar plakjes osseworst en 2 rose ;')
Naja vanaf morgen maar weer normaal doen
J. Paap vinnik ook nog steeds goed als ik m hoor. Secret Cinema niet zo? Binnenkort staat hij in de Maassilo, ik was aan het overwegen om te gaan, maar ik vind hem vaak een beetje vlak qua sound.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:03 schreef progje het volgende:
Ja veel toffe dingen...
- miss stress barbara.. (Wat een naam)
- miss djax, heerlijk slecht ouderwets beuken
- speedy J was echt geweldig
- adam beyer viel tegen
- secret cinema ook nog ff heen geweest, viel ook tegen
En tussen 13:00 en 15:00 veel bij de main gestaan, maar ben de naam van die knakker vergeten
Adam beyer was de afluister op de main, daarna draaide ze nog een liedje van Michael Jackson ter ere van hem, was een apart mooi moment
Koos Moerenhout ;')quote:Op zondag 28 juni 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
´t NK wielrennen was zó saai dat ik niet eens weet wie er gewonnen heeft
Oh oké ik had ook liever BK gekeken, mja dat was op de BE2 en die heb k nietquote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Koos Moerenhout ;')
maar dat las ik op internet, ik heb t ook niet afgekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:22 schreef Phaidra het volgende:
Maar de neerslagkans neemt af, en meestal geldt dat dan ook voor de luchtvochtigheid. En meer zon!![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:18 schreef Merel het volgende:
Zo, net thuis van Parkpop, en nu heb ik hoofdpijn en geen buikspieroefeningen gedaantof! Hoe was Ed Kowalczyk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 jaar is verleden tijden anders kan je wel een hele waslijst aan gaan leggen toch?
![]()
Vond dat ie live (quote:
Dito!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef Merel het volgende:
Ik doe het niet goed met dit weer, ik functioneer niet goed en ik voel me er niet lekker bij, dus ik zie echt op tegen komende week
Gek mensquote:Op zondag 28 juni 2009 23:53 schreef Merel het volgende:
Oh en voordat jullie denken dat ik het vergeten ben, morgen gaan het staatslot van Muis en de pennen van Chico op de bus
Tuurlijk denk ik dat nietquote:Op zondag 28 juni 2009 23:53 schreef Merel het volgende:
Oh en voordat jullie denken dat ik het vergeten ben, morgen gaan het staatslot van Muis en de pennen van Chico op de bus
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:49 schreef progje het volgende:
ai wat een drama lijstje weer vandaag...
maar ja gisteren awakenings en toen niet alleen aan de drank gezeten
dus vandaag niet echt honger..
O: 2 gekookte eijtes
L: niks
D: 3 bitterballen en een paar plakjes osseworst en 2 rose ;')
Naja vanaf morgen maar weer normaal doen
Nou ik weet niet of ie echt in Peace kan rusten, heb hem flink geëlectrocuteerd met zo'n elekrische vliegenmepperquote:
En ook dito!quote:
Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt hetquote:Op maandag 29 juni 2009 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
en nu wachten tot ik ongesteld word...donderdag laatste pil genomen en nog steeds niets
![]()
ben ik misselijk van de stress, denk ik dan het ochtendmisselijkheid is
Ik neem 'm ook altijd op woensdag als laatste, maar dan komt het zaterdag of zondag al.. Ik heb er ook altijd een hekel aan om door de weeks ongesteld te moeten worden. Je zal maar op je werk zitten en het niet doorhebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt het
Oh mijn muggenbulten zijn juist net weer over, heb de hele week zo'n jeuk gehad, mijn benen, handen, armen, nek, rug alles zat onderquote:Op maandag 29 juni 2009 08:33 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh
De mug die mij gisternacht helemaal lek geprikt heeft is niet meerWel jeuken de muggenbulten nu héél erg, vooral die onder mijn voet
Niet leuk!!
Tis vandaag toch maandag?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt het
Dat van MoBlo komt morgen. De mijne duurt nog wel evenquote:
Maar Moblo nam de laatste op dónderdag ipv woensdag. Dus wordt zij het morgen volgens de theorie van Syrenaquote:
vorige keer was het nog geen dag laterquote:Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
oooh oke. ik ben nog maar net wakkerquote:Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat van MoBlo komt morgen. De mijne duurt nog wel even
herkenbaarquote:Op maandag 29 juni 2009 09:07 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeiemorgen!
heb mezelf toch niet in de hand als er ergens een overvloed aan eten/drank is![]()
Ik heb ook een bbq gehad, en ben 3 avonden op rij de stad in geweest, donderdag heel braaf tot half 12, vrijdag ook nog braaf tot 12uur en zaterdag per ongeluk tot 03.00 met teveel bier, maar het was wel leukquote:Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vorige keer was het nog geen dag laterkomt omdat ik doorslik denk ik
Heb overigens een erg fijn weekend gehad. Lekker gereden, teveel geBBQ-eden ga voorlopig maar even niet wegen
Had lekker marinades gemaakt voor vlees voor vrijdag, en een mega-appeltaart voor zaterdagochtend gebakken![]()
hij was op de motor ook nog helemaal heel gebleven en was erg stevig verder: trotsheid!
Iedereen hier nog een leuk weekend gehad?
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen hier nog een leuk weekend gehad?
Omdat je dan om 2 uur kunt stoppen met werken en dan nog een hele dag voor je hebtquote:Op maandag 29 juni 2009 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier ontzettend mistig, je ziet geen hand voor ogen. Daarom ook lekker koel!
En waarom zou je om 6 uur al opstaan? WAAROM???
Hihi, hier zijn de batterijen leeg. Ik voel niet echt de behoefte er nieuwe in te doenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:20 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal maar niet op een rij zetten wat ik de afgelopen week naar binnen heb gewerkt
Ik kan niet wegen, want de weegschaal is stuk. Zal even aan m'n vader vragen offie ernaar wil kijken..
Whehehequote:Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi, hier zijn de batterijen leeg. Ik voel niet echt de behoefte er nieuwe in te doen.
Waarom dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:35 schreef Daph_ het volgende:
"Ging jouw verdediging ook zo goed?" "Ja ging heel goed, voor alles een 8 dus ben heel blij!" "Goed zo! Ja ik ook voor alles een 8, ben ook blij"
En ja, daar word ik chagrijnig van
zit nou niet zo te dwalen over die etentjes. je hebt drie keer heel weinig gegeten (ja, ook je maaltijd van gisteren was met dat mini lijstje van de dag zelf echt niet teveel) dus je bent heus daar niet van aangekomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb alleen een wii-fit weegschaal.
Zal er binnenkort weer eens op gaan staan. Het is ongeveer weer een maandje geleden en ben wel benieuwd!
Hoewel, na 3 etentjes in 4 dagen tijd.
dikke knuffel voor daph! vergelijk je niet met die anderen, dat is nergens voor nodig, echt! die hadden in jouw situatie misschien wel opgegevenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
Nou omdat ik heel blij was met mijn 6,5 maar iedereen blijft maar benadrukken dat ze voor alles een 8 hebben dat ik daardoor nogal 'minder' voel. Iedere dag wel een paar keer "Oh ik heb voor alles een 8!!" terwijl ze weten dat ik een 6,5 met veel pijn en moeite heb gehaald. Misschien komt het door de hormonen Ongesteld maar ik kan hier echt niet zo goed tegen op dit moment
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
Nou omdat ik heel blij was ben met mijn 6,5 maar iedereen blijft maar benadrukken dat ze voor alles een 8 hebben dat ik daardoor nogal 'minder' voel. Iedere dag wel een paar keer "Oh ik heb voor alles een 8!!" terwijl ze weten dat ik een 6,5 met veel pijn en moeite heb gehaald. Misschien komt het door de hormonen Ongesteld maar ik kan hier echt niet zo goed tegen op dit moment
Dat snap ik best. Maar in jouw situatie mag je al heel trots zijn op jezelf dat je het op tijd gehaald hebt. Een paar weken geleden was dat immers nog maar zeer de vraag!quote:Op maandag 29 juni 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
Nou omdat ik heel blij was met mijn 6,5 maar iedereen blijft maar benadrukken dat ze voor alles een 8 hebben dat ik daardoor nogal 'minder' voel. Iedere dag wel een paar keer "Oh ik heb voor alles een 8!!" terwijl ze weten dat ik een 6,5 met veel pijn en moeite heb gehaald. Misschien komt het door de hormonen Ongesteld maar ik kan hier echt niet zo goed tegen op dit moment
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:44 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dikke knuffel voor daph! vergelijk je niet met die anderen, dat is nergens voor nodig, echt! die hadden in jouw situatie misschien wel opgegeven
quote:
Nee, dat kan alleen maar per post ingevuld worden. Gelukkig kunnen m'n ouders het geld voorschieten, maar toch.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:24 schreef Chicolate het volgende:
Succes Ewelina!
Balen Nynke ... wat gek dat ze je daar niet over inlichten. Maar kan je het niet digitaal invullen? Oh nee daar heb je natuurlijk niets aan als de gegevens in Zweden liggen...
Ik heb al bijna mn planning voor komende week af. Ipv dat ik gewoon ga leren. En mn kamer is opgeruimd maar niet gestofzuigd. Trouwens, dr zit een hele grote spin achter mn kast ofzo. Soms zie ik hem, en dan verzamel ik moed om hem weg te halen ... en is ie weg. Vanmorgen hing ie weer boven mn schone wasgoed (aan voeteneind van mn bed
) ... en was ie daarna weer weg
. Nouja, heb zn web iig gesloopt, das al iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |