Mijn tanden zijn daar te strak voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:04 schreef Erik het volgende:
Koop deze, die zijn veel fijner dan flosdraad en het gaat sneller:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan ik de topic titel niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef Laureline het volgende:
Wat dacht je van: Met een taxi naar DE Gucci?![]()
Ik heb iets te lang in SHO gelurkt gisteren![]()
Ben je wel goed opgeschoten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
Gelukkig duurt awakenings nog maar 2 uur
Oké ik stop met zeuren!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een nieuwe epileerapparaat... wel een stukje veiliger voor mij maar ook deze heeft zonet mijn kleinelip te pakken gehad..
Auw
Nog 3 uur tochquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
Gelukkig duurt awakenings nog maar 2 uur
Oké ik stop met zeuren!
Ja...maar dat is wel eens pijnlijk en dan knijp je de ogen dicht en gaat heel hard zingen, dan gaat het wel eens misquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]Epileer jij ook dáár!?
Mijn god. Bikkel!
auw iddquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een nieuwe epileerapparaat... wel een stukje veiliger voor mij maar ook deze heeft zonet mijn kleinelip te pakken gehad..
Auw
Truee!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:31 schreef neen het volgende:
Komop, volgende week heb jij die tentamens achter de rug en kun je lekker een leuk feestje uitzoeken om naartoe te gaanalleen nog even een paar daagjes leren
En jij hebt ook zo'n negatief zelfbeeld?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:57 schreef Lastpost het volgende:
Hehe nou er zijn dagen bij dat ik niet eens aan een willekeurig XM lijstje kom en ik wandel ook nog steeds rond.
Waarmee ik niet zeg dat het goed/gezond/verantwoord is btw, je lichaam is nou eenmaal je beste raadgever en ik krijg af en toe sterk het idee dat je die gewoon negeert.
Maar oke, waar bemoei ik me eigenlijk mee.
goed zo!! ik heb ze gisterochtend wel gedaan, niet zo veel, maar twas een beginquote:Op zondag 28 juni 2009 10:36 schreef Merel het volgende:
lijstje van vrijdag (voor zover ik me nog kan herinneren):
O: zo'n pak drinkontbijt van de AH op het station
T: 2 blikjes chocomel
L: bordje kibbeling met saus, tomatenciabatta met 2 megadunne plakjes brie, glas halfvolle melk, glas jus (wat een combinatie hè!)
D: tonijn met wasabisaus, patatjes en wat sla, parfait van rode vruchten, 4 glazen rosé
T: bak aalbessen
En van gisteren
O: breaker (yoghurt uit een zakje zuigen) en een flesje ananas-limoensap met stukjes erin (weer die AH op het station...)
T: yoghurtbanaanshake en een kaasbroodje
D: halve pizza, sla, 2 glazen rosé
T: kwart aarbeienvlaai, bak aalbessen
Gaat weer nergens over dus, het is duidelijk weer weekendMaar de vlaai gisteren mocht, want ik ging met een vriendinnetje vieren dat we nog leven omdat er de laatste tijd veel te veel mensen dood gaan, dus dan kan je maar beter vlaai eten want misschien is het morgen toch voorbij
En ik heb gisteren geen seconde tijd gehad voor buikspieroefeningen, maar ik ga ze echt echt echt vandaag doen!!
Miss_S is bekeerdquote:Op zondag 28 juni 2009 10:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En jij hebt ook zo'n negatief zelfbeeld?
Weinig eten is nog niet zo'n ramp maar je lichaam niets gunnen is nog erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |