Mijn tanden zijn daar te strak voor.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:04 schreef Erik het volgende:
Koop deze, die zijn veel fijner dan flosdraad en het gaat sneller:
[ afbeelding ]
Volgens mij kan ik de topic titel niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:55 schreef Laureline het volgende:
Wat dacht je van: Met een taxi naar DE Gucci?![]()
Ik heb iets te lang in SHO gelurkt gisteren![]()
Ben je wel goed opgeschoten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
Gelukkig duurt awakenings nog maar 2 uur
Oké ik stop met zeuren!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een nieuwe epileerapparaat... wel een stukje veiliger voor mij maar ook deze heeft zonet mijn kleinelip te pakken gehad..
Auw
Nog 3 uur tochquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:04 schreef P.F het volgende:
Gelukkig duurt awakenings nog maar 2 uur
Oké ik stop met zeuren!
Ja...maar dat is wel eens pijnlijk en dan knijp je de ogen dicht en gaat heel hard zingen, dan gaat het wel eens misquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]Epileer jij ook dáár!?
Mijn god. Bikkel!
auw iddquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een nieuwe epileerapparaat... wel een stukje veiliger voor mij maar ook deze heeft zonet mijn kleinelip te pakken gehad..
Auw
Truee!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:31 schreef neen het volgende:
Komop, volgende week heb jij die tentamens achter de rug en kun je lekker een leuk feestje uitzoeken om naartoe te gaanalleen nog even een paar daagjes leren
En jij hebt ook zo'n negatief zelfbeeld?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:57 schreef Lastpost het volgende:
Hehe nou er zijn dagen bij dat ik niet eens aan een willekeurig XM lijstje kom en ik wandel ook nog steeds rond.
Waarmee ik niet zeg dat het goed/gezond/verantwoord is btw, je lichaam is nou eenmaal je beste raadgever en ik krijg af en toe sterk het idee dat je die gewoon negeert.
Maar oke, waar bemoei ik me eigenlijk mee.
goed zo!! ik heb ze gisterochtend wel gedaan, niet zo veel, maar twas een beginquote:Op zondag 28 juni 2009 10:36 schreef Merel het volgende:
lijstje van vrijdag (voor zover ik me nog kan herinneren):
O: zo'n pak drinkontbijt van de AH op het station
T: 2 blikjes chocomel
L: bordje kibbeling met saus, tomatenciabatta met 2 megadunne plakjes brie, glas halfvolle melk, glas jus (wat een combinatie hè!)
D: tonijn met wasabisaus, patatjes en wat sla, parfait van rode vruchten, 4 glazen rosé
T: bak aalbessen
En van gisteren
O: breaker (yoghurt uit een zakje zuigen) en een flesje ananas-limoensap met stukjes erin (weer die AH op het station...)
T: yoghurtbanaanshake en een kaasbroodje
D: halve pizza, sla, 2 glazen rosé
T: kwart aarbeienvlaai, bak aalbessen
Gaat weer nergens over dus, het is duidelijk weer weekendMaar de vlaai gisteren mocht, want ik ging met een vriendinnetje vieren dat we nog leven omdat er de laatste tijd veel te veel mensen dood gaan, dus dan kan je maar beter vlaai eten want misschien is het morgen toch voorbij
En ik heb gisteren geen seconde tijd gehad voor buikspieroefeningen, maar ik ga ze echt echt echt vandaag doen!!
Miss_S is bekeerdquote:Op zondag 28 juni 2009 10:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En jij hebt ook zo'n negatief zelfbeeld?
Weinig eten is nog niet zo'n ramp maar je lichaam niets gunnen is nog erger
Maar jij hoeft dan ook niet te werkenquote:Op zondag 28 juni 2009 11:43 schreef Viking84 het volgende:
Het kan mij niet warm genoeg zijn, eigenlijk.
Morgen m'n zomerjurk aan als ik naar m'n ouders ga. Heerlijk.
Maar hebben jullie dan ook zón?quote:Op zondag 28 juni 2009 12:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Wát een weertje! Wij gaan zo maar even naar één of ander meer in de omgeving.
Ik ken m'n beperkingen, that's all in mijn geval.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En jij hebt ook zo'n negatief zelfbeeld?
Weinig eten is nog niet zo'n ramp maar je lichaam niets gunnen is nog erger
Hartstikke zonnig hier ja!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hebben jullie dan ook zón?
Want de lucht zit hier gewoon helemaal dicht. Geen zonnestraal gezien nog vandaag. Gister ook weinig!
Oh, ik ben jaloers!quote:
morningquote:Op zondag 28 juni 2009 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik ben jaloers!
Want daarom baal ik zo van dit weer. Wel stikbenauwd en warm, maar geen zonnestraal te zien, zowel gister als vandaag. Dus lekker bruin worden zit er ook niet in en dan heb ik ook geen reet aan die warmte
Heb net de tuin maar gesproeid.
Mogguh Kaasie! Ik ben ook al zo lui vandaag!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
morning
De plantjes zullen je dankbaar zijn![]()
en het wordt de hele week lekker weer!
Hier hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik ben jaloers!
Want daarom baal ik zo van dit weer. Wel stikbenauwd en warm, maar geen zonnestraal te zien, zowel gister als vandaag. Dus lekker bruin worden zit er ook niet in en dan heb ik ook geen reet aan die warmte
Heb net de tuin maar gesproeid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die jurk je goed staan hoor, 't viel mij niet echt op... Kleur staat je heel goed!quote:Op zondag 28 juni 2009 11:29 schreef kwakveense het volgende:
ach, als t regent en 20 graden is zijn we ook niet tevreden
ola, ik ben er weer, en ik ben niet bijgelezen.
hele weekend gerepeteerd en gisteren gala in amsterdam! waar het nog heerlijk buiten was (ipv mistig zoals in leiden) en we hadden bij de schreierstoren ook het terras boven tot onze beschikking. ik heb heel hard gedanst, en gelachen en niet te veel gedronken en het was heerlijk!
de vriendin van mcex (ze waren er ook en waren ook bij het repetitieweekend) doet heel erg haar best om vriendinnen met me te zijn, en dat is wel echt aandoenlijk lief. ze ís ook echt heel lief en ze zijn samen heel lief. dus ik hoop dat ie zuinig op dr is, want t is een goeie. ze wilde ook samen op de foto met hem en mijn date... beetje vreemd in eerste instantie maar eigenlijk ook wel leuk....
nou ja, ik ben blij, het was leuk, ondanks dat mn jurk te strak zat (ik vind de foto's ook niet echt leuk daardoor) maar wie benieuwd is:
http://www.fotorh.nl/oypo/index.html?57ADDCED58B451D4 hier ergens sta ik wel tussen
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:51 schreef cyclechick het volgende:
ik houd wel van warm weer, dan krijg ik altijd zin om actief te zijn
ik ben soms een beetje raar, let maar niet op mijquote:
Hier ook!quote:
ik vind het nog steeds een wonder dat het de hele dag droog is geblevenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Oja. What ever. Het is toch verschrikkelijk weer en vast heel saai.
True, ik zat dan ook vooral aan vakantie te denken enzoquote:Op zondag 28 juni 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar jij hoeft dan ook niet te werken[/zure opmerking]
ik moet morgenochtend vergaderen in een hok waar de airco niet goed werkt, ik ben minder enthousiast over tropische temperaturen
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:05 schreef progje het volgende:
mijn lijstje van gisteren is echt verschrikkelijk
O: broodje filet
T: niks
L: half bakje patat
T: drank
D: en nog meer drank..
Maar awakenings festival was weer super
Daarna nog bij vrienden gezeten tot 5:30 vanmorgen... top dag en nacht
Hey!quote:Op zondag 28 juni 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh Kaasie! Ik ben ook al zo lui vandaag!
De plantjes slurpten dat het een lieve lust was inderdaad
Heb jij wel zon, of ook niet?
En 'lekker weer' als in bloedverziekend heet of gewoon echt 'lekker'?
fruit is zo lekker!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:02 schreef Daph_ het volgende:
Helleu ladies
Gisterenlijst:
O: cruesli met magere perzikyoghurt (geen melk)
T: spa en fruit
T: driekwart haring met uitjes
L: sushi!!
T: paar dropjes
T: spa en fruit
D: anderhalf glas champagne, veel champignons, biefstuk, varkenshaas en een paar stukjes kip (gingen gourmetten). Oh, en veeeeel te veel brood met knoflooksaus
Toe bakje kersen/aardbeienyoghurt (door mams gemaakt!)
B: hele dag door gelopen (winkelen) en 's avonds op een of andere avond met bandjes geweest.
Vandaag:
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: glas spa en fruit
B: 3 kwartier stevig doorwandelen
L: 3,5 stukje sushi(bakje delen met vriendlief)
T: zometeen nog aanvulling op mijn lunch
T: aarbeitjes/kersjes/witte druiven
D: restjes gourmetten
Het aanrecht staat opeens VOL met fruitjes
Dat komt vast omdat je mediterraan bloed hebtquote:Op zondag 28 juni 2009 12:51 schreef cyclechick het volgende:
leuk jurkje PF!
ik ga vanmiddag een mooi rondje fietsen, ik houd wel van warm weer, dan krijg ik altijd zin om actief te zijn
Oh dan komt ie vast ook hier zoquote:Op zondag 28 juni 2009 13:34 schreef Greys het volgende:
Ja hier ook alleen een lakentje
Ik heb geen klamboe, want als het hondje dan op bed wil springen dan krijg je een hoop gedoe en gespartel en een hondje dat vast zit in de klamboe en geen ingang kan vinden
Oh, maar wacht eens... ik zie... ja... echt.... ZON!
Jaaa fruitjesquote:
O ja, daar word ik echt acuut chagrijnig vanquote:Op zondag 28 juni 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
Pas wel op voor fruitvliegjes he?
Brrrrr, daar ben ik echt panisch voor. Niet voor die vliegjes op zich, maar om ze in huis te hebben.
Ooit jaren geleden een keer gehad in mijn vorige huis toen ik een week weg was geweest met heel warm weer. Overal die kutvliegjes, blergh!
Zin ja, tijd nee. En ik ben bang dat je echt over de koppen kan lopen.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag naar het strand ga! Wie heeft er zin in (en tijd voor) een strandmeet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |