Pffft, wat jij allemaal al gedaan hebt vandaag terwijl ik net aan de koffie zitquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Aaahw wat een leuke!
Net naar de stad geweest, nieuwe lenzen halen, zonnebrillen passen (niet gekocht) en broek gepast bij H&M. Toch jammer dat ik net niet in 36 pas, het was wel een leuke broek. Nu maar eens naar een verjaardag.
Aww, wat een schatjequote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb ook een hond ja, ze is slechts 6 maanden oud maar weegt inmiddels alweer bijna 25 kilo.
Kruising tussen een Berner Senne en een Sint Bernard.![]()
Nu moet ik natuurlijk even m'n hond showen ook natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:26 schreef Greys het volgende:
Greys: Ik ga even de visjes voeren, dan kan ze je zien spartelen!
Heer G: Hmm hmm.
*Greys holt naar buiten, voert, en holt weer naar binnen*
G: Kijk! Daar zijn ze! Kijk dan!
HG: Hmm hmm.
G: Je deelt mijn enthousiasme niet!
HG: Hmm hmm.
G: Ze heten Inge, Pieter en Ian.
HG: ...... *verdwaasde blik*
G: Inge, Pieter en Ian, jeweetwel!
HG: Ik heb werkelijk géén idee waar je het over hebt.
Ik geloof dat je Muis wilde quoten, dit was namelijk 1x naar de stad gaan, van half 11 tot half 12quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Pffft, wat jij allemaal al gedaan hebt vandaag terwijl ik net aan de koffie zit![]()
In de weekeinden neem ik het echt van, heerlijk, niet om half 9 naar de school van mini te hoeven racen. Lekker uitslapen, alles heeeel langzaamaan doen, toast met ei maken (nouja, doet de meneer), uitgebreid koffie drinken...zalig
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik ben productief deze ochtend. Opgeruimd, alle was verzameld en uitgesplitst, was opgezet, vriezer opgeruimd en boodschappenlijst gemaakt. Voor het eerst sinds tijden dat ik weer een beetje energie heb!
Hehe ik ben blij als ik weer internet heb, kan ik ook eens wat games gaan downloaden en branden voor die Wii.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ineens weer verslaafd aan de Wii. Vanochtend met tennis vet ingemaakt door Roger Federer
en zonet heb ik allemaal minigames gespeeld. Denk aan: neusharen uittrekken en kunstgebitten indoen
.
Jullie zijn allebei superproductieve heldinnen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat je Muis wilde quoten, dit was namelijk 1x naar de stad gaan, van half 11 tot half 12. Muis dr ochtend:
[..]
Guitar Hero is ook gaafquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe ik ben blij als ik weer internet heb, kan ik ook eens wat games gaan downloaden en branden voor die Wii.
Dat Guitar Hero is trouwens echt niets voor mij.
Overigens ben ik wel licht verslaafd aan Mario Kart.
- wat een leuke broek zegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is leuk Maria!
Al zal Neen daar waarschijnlijk anders over denken![]()
[..]
Wat een lekkertje!![]()
En wat een joekel zal dat worden! Mijn hond is maar 7 kilo
Wonen jullie een beetje dichtbij het strandje? Wij wonen in Bleiswijk, dus we hoeven alleen die slingerweg langs de skibaan af en we zijn er, dus dat is fijn!
Ik kom net uit bed manquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Hai! K verveel me dood op het werk. Tis bloedheet hierrrrrrr
Ik heb ook niets tegen PES hoor, speelde de voorganger (ISS) al op de SNES en heb eigenlijk alleen Fifa 96/97 gespeeld tussendoor en nu dan 2009 omdat ie gewoon goed is op wat schoonheidsfoutjes na.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:09 schreef neen het volgende:
Hij is inderdaad kut, maar ik vind fifa ook kut
Maarja, zolang m'n vrienden pes blijven kopen koop ik pes en zolang ik pes koop kopen zij pes zodat we elkaar ik hen gewoon in kunnen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kun je toch nog wel douchenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Het is hier zó snikheet.. Ik wil graag douchen maar mijn moeder heeft dit moment uitgekozen om de badkamer grondig schoon te maken
And it's my unbirthday too!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:04 schreef Merel het volgende:
Oh en PF en ik hebben vanavond bedacht dat we binnenkort mijn unbirthday party vieren (à la Alice in Wonderland) en dat jullie dan allemaal uitgenodigd zijn
Dat is echt gemeen! Maar waarom verstuurden(?) jullie niet samen de uitnodigingen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goedemorgen!
Hoe zouden jullie het vinden als je samen met iemand een feestje organiseert, en diegene schrijft de uitnodigingsmail helemaal in de eerste persoon en zet alleen zijn eigen naam eronder?. Volgens m'n vriend zeur ik, maar ik vind dat toch een beetje gek, of niet?
Nou, dat zeg ik! Het lijkt wel (op de foto) alsof ik me gestoten heb en het dik is, maar dat is het juist niet: het is letterlijk vel over beenquote:
quote:
Dat was ook DaD's bedoeling, maar ineens had ze die uitnodiging al in haar mail!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is echt gemeen! Maar waarom verstuurden(?) jullie niet samen de uitnodigingen?
Necrotiserende Fasciitisquote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:37 schreef ElisaB het volgende:
Gewone (voor mij althans) linker elleboog:
[ afbeelding ]
Steeds vreemder wordende rechter elleboog:
[ afbeelding ]
Afvallen kan het niet zijn (sorry Slankies, maar ik ben íets aangekomen). Mijn gewrichten zijn altijd een beetje vreemd geweest, maar dit is nieuw voor me...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:57 schreef Greys het volgende:
Nee ik bedoel dat je het aan je elleboog nu toevallig kunt zien dat je wat bent afgevallen, dat het wat botteriger lijkt. Ik zeg ook maar watIk denk alleen niet dat je naar ziektes moet gaan Googlelen (was dat nou de goede schrijfwijze zag ik laatst?
) of merk je het aan andere gewrichten ook?
Ja, vastquote:
Neequote:
Het onderste is een pees, het bovenste het bot...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:50 schreef P.F het volgende:
Het lijkt alsof er pezen uitsteken bij ElisaB!
zo ziet ´t er bij mij ook uit, alleen lopen er dan ook nog allemaal aderen overheenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het onderste is een pees, het bovenste het bot...
gadverdammequote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:02 schreef P.F het volgende:
O nee kuttt
WEER vergeten. Ik heb het precies 2x gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |