Ik heb het sindsdien ook nooit meer gehad gelukkig, maar toen was ik idd de prullenbak vergeten te legen toen ik weg gingquote:Op zondag 28 juni 2009 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, daar word ik echt acuut chagrijnig van.
Maar meestal heeft het een duidelijke oorzaak: prullenbak die nodig geleegd moet worden, borden die niet goed afgespoeld zijn etc. Hygiëne doet een hoop.
Was het maar waar, moet gewoon heel de dag werken. In een kantoor zonder airco.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:04 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk dat ik vrijdag naar het strand ga! Wie heeft er zin in (en tijd voor) een strandmeet?
Kan natuurlijk ook!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vrijdagávond strandmeet zou dan wél weer kunnen.
Op 'Trend' klikken onder de plaatjesquote:Op zondag 28 juni 2009 14:16 schreef cyclechick het volgende:
hoe kun je op weeronline, verder dan drie dagen kijken in je woonplaats?
hier regent hetik wil graag in de zon en warmte fietsen....
Dan ga je toch lekker tv kijken? NK wielrennen is zometeenquote:Op zondag 28 juni 2009 14:16 schreef cyclechick het volgende:
hoe kun je op weeronline, verder dan drie dagen kijken in je woonplaats?
hier regent hetik wil graag in de zon en warmte fietsen....
Hmm cupcakesquote:Op zondag 28 juni 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arm Binkie! Mandje met coolpacks dan maar en ijs in dr drinkbakje? Of is dat slecht?
Mams en dr vriend komen zo ons huisje bekijken voor het eerst! En op bezoek uiteraardAlleen minder: bel net om te vragen of ze al geluncht hadden zodat ik misschien slaatjes voor op brood kon gaan fixen, zeggen ze dat ze zelf al 'iets lekkers' hebben meegenomen
Heel lief bedoeld uiteraard, maar ik had liever dat ze dat even gezegd hadden, dan had ik geen cupcakes gebakken
![]()
Ohwell.
Oh nee hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 14:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm cupcakesdaar blijf je toch niet mee zitten?
Ligt eraan welk strand en of ik welkom ben.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar verder geen animo voor Phaidra's strand-suggestie?
Je kan het ook allebei neerzetten! Lekkers van mams + cupcakes van Maria. En wat overblijft, geef je aan je mams mee, ofzo. Maar ik begrijp je teleurstelling wel hoor!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arm Binkie! Mandje met coolpacks dan maar en ijs in dr drinkbakje? Of is dat slecht?
Mams en dr vriend komen zo ons huisje bekijken voor het eerst! En op bezoek uiteraardAlleen minder: bel net om te vragen of ze al geluncht hadden zodat ik misschien slaatjes voor op brood kon gaan fixen, zeggen ze dat ze zelf al 'iets lekkers' hebben meegenomen
Heel lief bedoeld uiteraard, maar ik had liever dat ze dat even gezegd hadden, dan had ik geen cupcakes gebakken
![]()
Ohwell.
M'n ouders en zusje gaan op vakantie dus ik ga ze uitzwaaien. So no can't doquote:Op zondag 28 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel mensen zijn er nu niet he! Ik kijk wel even wat het weer doet en waar ik heen zou gaan (ik moet met het OV, dus wel graag een strand dat makkelijk te bereiken is) en dan donderdag nog een keer roepen of er animo is. En anders gaan we lekker samen een roseetje drinken!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gezellig!quote:Op zondag 28 juni 2009 14:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Veel mensen zijn er nu niet he! Ik kijk wel even wat het weer doet en waar ik heen zou gaan (ik moet met het OV, dus wel graag een strand dat makkelijk te bereiken is) en dan donderdag nog een keer roepen of er animo is. En anders gaan we lekker samen een roseetje drinken!
Ook rond 19:00 's avondsquote:Op zondag 28 juni 2009 14:33 schreef loveli het volgende:
Strand.. the place not to be als de zon schijnt met huidtype I.
Ik vind mensen vol lekkers stoppen zo leukquote:Op zondag 28 juni 2009 14:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Je kan het ook allebei neerzetten! Lekkers van mams + cupcakes van Maria. En wat overblijft, geef je aan je mams mee, ofzo. Maar ik begrijp je teleurstelling wel hoor!
Nouja, het blijft vast nog wel lang warm, dus wat dat betreftquote:Op zondag 28 juni 2009 14:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 23 is het wel veilig.
Ja, dan ga ik idd maar kijken...quote:Op zondag 28 juni 2009 14:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker tv kijken? NK wielrennen is zometeenik doe ook niks vandaag
Ik zit dan in belgiequote:Op zondag 28 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik heb een cd van haar, zij is tof!quote:
Hoofddorp. Zowel Zandvoort als Scheveningen noorderstrand zijn ongeveer een uur reizen. Het scheelt maar 5 min. ofzo (terwijl de afstand best veel scheelt volgens mij, lang leve het OVquote:Op zondag 28 juni 2009 14:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gezellig!
Voor mij is Scheveningen het makkelijkst. Weet niet waar jouw huis/werk is?
quote:Op zondag 28 juni 2009 14:56 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hoofddorp. Zowel Zandvoort als Scheveningen noorderstrand zijn ongeveer een uur reizen. Het scheelt maar 5 min. ofzo (terwijl de afstand best veel scheelt volgens mij, lang leve het OV), dus dat maakt weinig uit.
Leuk! Maar ik ken scheveningen bar slecht (eigenlijk ben ik er nog nooit geweest, vroeger was zandvoort dichterbij), dus heb geen idee waar we kunnen afspreken... Maar dat zien we tegen die tijd wel! Ook het weer afwachten, in Nederland zou het zo maar kunnen dat het opeens regent tegen die tijdquote:
Scheveningen is afschuwelijk, maar er is vast wel *een* leuk tentje te vindenquote:Op zondag 28 juni 2009 15:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Leuk! Maar ik ken scheveningen bar slecht (eigenlijk ben ik er nog nooit geweest, vroeger was zandvoort dichterbij), dus heb geen idee waar we kunnen afspreken... Maar dat zien we tegen die tijd wel! Ook het weer afwachten, in Nederland zou het zo maar kunnen dat het opeens regent tegen die tijd.
quote:Op zondag 28 juni 2009 15:02 schreef Muis006 het volgende:
Greysie: hier was genoeg zon, maar die is nu weggetrokken. En mijn hond trekt deze temperaturen al niet zo goed. Ze ligt in op haar mand in de gang, daar is het donker en zijn de tegels koel. En het raampje van de voordeur staat open zodat er tocht door de gang heen gaat.
Verder voel ik me vandaag niet zo jofel door alle medicijnen dus ik hou me lekker rustig vandaag.
Ik heb een ontzettend licht gevoel in mijn hoofd en mijn maag doet stom. Dus ik ben rustig cola aan het drinken en dat helpt gelukkig tegen de maagpijnquote:Op zondag 28 juni 2009 15:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Awww, ik wilde nét vragen hoe het vandaag met je ging... Wat kut zeg! Rustig aan doen is wel verstandig dan.
Groot gelijk Muisquote:Op zondag 28 juni 2009 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettend licht gevoel in mijn hoofd en mijn maag doet stom. Dus ik ben rustig cola aan het drinken en dat helpt gelukkig tegen de maagpijn.
Dat is een extra rokje! Moet nog even een onderrokje kopen die wat korter is.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
Prachtig jurkje, mooie kleur PF
Alleen je zoom komt er aan de onderkant uit, of lijkt dat maar zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |