Vond dat ie live (quote:
Dito!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef Merel het volgende:
Ik doe het niet goed met dit weer, ik functioneer niet goed en ik voel me er niet lekker bij, dus ik zie echt op tegen komende week
Gek mensquote:Op zondag 28 juni 2009 23:53 schreef Merel het volgende:
Oh en voordat jullie denken dat ik het vergeten ben, morgen gaan het staatslot van Muis en de pennen van Chico op de bus
Tuurlijk denk ik dat nietquote:Op zondag 28 juni 2009 23:53 schreef Merel het volgende:
Oh en voordat jullie denken dat ik het vergeten ben, morgen gaan het staatslot van Muis en de pennen van Chico op de bus
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:49 schreef progje het volgende:
ai wat een drama lijstje weer vandaag...
maar ja gisteren awakenings en toen niet alleen aan de drank gezeten
dus vandaag niet echt honger..
O: 2 gekookte eijtes
T: niks
L: niks
T: niks
D: 3 bitterballen en een paar plakjes osseworst en 2 rose ;')
Naja vanaf morgen maar weer normaal doen
Nou ik weet niet of ie echt in Peace kan rusten, heb hem flink geëlectrocuteerd met zo'n elekrische vliegenmepperquote:
En ook dito!quote:
Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt hetquote:Op maandag 29 juni 2009 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
en nu wachten tot ik ongesteld word...donderdag laatste pil genomen en nog steeds niets
![]()
ben ik misselijk van de stress, denk ik dan het ochtendmisselijkheid is
Ik neem 'm ook altijd op woensdag als laatste, maar dan komt het zaterdag of zondag al.. Ik heb er ook altijd een hekel aan om door de weeks ongesteld te moeten worden. Je zal maar op je werk zitten en het niet doorhebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt het
Oh mijn muggenbulten zijn juist net weer over, heb de hele week zo'n jeuk gehad, mijn benen, handen, armen, nek, rug alles zat onderquote:Op maandag 29 juni 2009 08:33 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh
De mug die mij gisternacht helemaal lek geprikt heeft is niet meerWel jeuken de muggenbulten nu héél erg, vooral die onder mijn voet
Niet leuk!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |