Ik heet geen Muis maar die film is echtquote:Op zondag 28 juni 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik ben bij gebrek aan zon maar 'He's just not that into you' aan het kijken.
Heb jij die al gezien Muis?
Heb hem net af, maar die meneer die getrouwd is in de film... mjammie!quote:Op zondag 28 juni 2009 17:32 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heet geen Muis maar die film is echt![]()
![]()
![]()
We zijn naar Lauwersoog geweest, er mogen geen honden bij de Hoornse Plas in de zomermaanden. Was heerlijk daar! En Strandheem ken ik van naam.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier ook!(joh echt?)
Je gaat zeker naar de Hoornse Plas?. Ik ga morgen naar m'n ouders. Misschien één dezer dagen nog even naar Strandheem bij Surhuisterveen, ken je dat?
.
Inderdaad. Al is er morgen nog steeds taart. (tenzij ik een Bridget Jones redenatie doe en nu alles opeet, zodat t morgen niet meer opgegeten kan worden).quote:Op zondag 28 juni 2009 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Welkom Anjoeta!
Nu nog even flink genieten van die taart en dan vanaf morgen netjes?
Good for youquote:
ik ben natuurlijk te laat want je bent vast al weg, maar: met zo'n bar klein lijstje verdr vandaag hoop ik dat ze geen maaltijdsalades hebben en je vanavond een fatsoenlijk maal eet, dan kom je misschien nog aan een beeeeeetje voedingswaarde vandaag.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tijd voor tutten bijna aangebroken. Heb nog niet zoveel zin. Het is zo broeierig hier.
Lijstje so far:
O: 250 ml melk + havermout + rozijntjes
S: 75 minuten intensieve RPM
L: 1 plakje ontbijtkoek + 1 bakje optimelkwark
T: 1 boterham met speculoospasta (slecht, I know)
D: ?? Hoop dat ze maaltijdsalades hebben! Even genoeg vis gehad, heb nog net geen kieuwen.
ja weer die, nu meneer hulshof zelf - nog niet alle foto's stonden online toen jij keek... nu wel...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:38 schreef P.F het volgende:
Ik kan de foto van kwak met z'n vieren niet vinden!
En weeeeer die zelfde fotograaf!!
thnxquote:Op zondag 28 juni 2009 12:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die jurk je goed staan hoor, 't viel mij niet echt op... Kleur staat je heel goed!
Ik vind die galafotograaf trouwens wel bar slecht...
Schreierstoren is idd leuk! Daar heb ik ook een keer een gala gehad.
Ik heb dat ook een paar keer gehad. De moeder van een van de leden (was een gala van de studentenvereniging) fotografeerde, nou werkelijk waar iedereen had een onderkin! Ik vond het zo jammer, zeker omdat ik helemaal geen onderkin heb. En jij hebt ook geen onderkin.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnxik vond die fotograaf wel ok - hij had wel leuke ideeen... maar de foto's zijn niet heel flatteus idd... alleaal glimmende zweetkoppies en onderkinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |