abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70469054
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt het
Tis vandaag toch maandag?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_70469062
Goeiemorgen!

Vanmorgen 69,5 op de weegschaal , dit weekend uit eten geweest, gebbqt en ook nog eens een buffet gehad gisteren, overal veeeeeel van gegeten, + de nodige ongezonde tussendoortjes, bijna 70 kilo, paar gezonde daagjes nu, ik heb woensdag weer een bbq en denk er serieus over om dat maar af te zeggen heb mezelf toch niet in de hand als er ergens een overvloed aan eten/drank is
Ohja met als gevolg ook nog eens gigantisch last van mn darmen gehad. Excuses voor deze klaagzang maar

planning vandaag:

O: yoghurt met all bran
T: appel?
L: 2 boterhammen met iets gezonds
T: banaan?
D: leftovers van het buffet van gisteren, macaronisalade, wortelsalade etc, neem de huzaren iig niet. Heb trouwens geen idee wat er bijv. in de macaroni zit aan mayoachtigesaus ed.

ga straks lekker in het park liggen
pi_70469076
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:07 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Dat van MoBlo komt morgen. De mijne duurt nog wel even
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 29 juni 2009 @ 09:08:42 #254
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70469078
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:07 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Maar Moblo nam de laatste op dónderdag ipv woensdag. Dus wordt zij het morgen volgens de theorie van Syrena .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70469082
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt het
vorige keer was het nog geen dag later komt omdat ik doorslik denk ik

Heb overigens een erg fijn weekend gehad. Lekker gereden, teveel geBBQ-ed en ga voorlopig maar even niet wegen
Had lekker marinades gemaakt voor vlees voor vrijdag, en een mega-appeltaart voor zaterdagochtend gebakken hij was op de motor ook nog helemaal heel gebleven en was erg stevig verder: trotsheid!

Iedereen hier nog een leuk weekend gehad?
Ja doei.
pi_70469085
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat van MoBlo komt morgen. De mijne duurt nog wel even
oooh oke. ik ben nog maar net wakker
pi_70469090
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:07 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeiemorgen!
heb mezelf toch niet in de hand als er ergens een overvloed aan eten/drank is
herkenbaar
Ja doei.
pi_70469107
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

vorige keer was het nog geen dag later komt omdat ik doorslik denk ik

Heb overigens een erg fijn weekend gehad. Lekker gereden, teveel geBBQ-ed en ga voorlopig maar even niet wegen
Had lekker marinades gemaakt voor vlees voor vrijdag, en een mega-appeltaart voor zaterdagochtend gebakken hij was op de motor ook nog helemaal heel gebleven en was erg stevig verder: trotsheid!

Ik heb ook een bbq gehad, en ben 3 avonden op rij de stad in geweest, donderdag heel braaf tot half 12, vrijdag ook nog braaf tot 12uur en zaterdag per ongeluk tot 03.00 met teveel bier, maar het was wel leuk

Ik ben er vandoor, ciao!!
pi_70469148
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zaterdag verjaardag + bbq. Had verwacht daar alleen vlees te vinden, maar er waren ook heel veel salades en gezonde dingen . En zondag bij vriend + naar verjaardag 2, waar ook veel hapjes en lekkers was. En toen ik thuis kwam lag daar een doos Merci voor mij. Vreselijk veel gegeten dit weekend, maar mn gewicht in lijstje klopt nog steeds .

Vandaag begint het harde leren weer .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 29 juni 2009 @ 09:14:13 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70469152
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier ontzettend mistig, je ziet geen hand voor ogen. Daarom ook lekker koel!

En waarom zou je om 6 uur al opstaan? WAAROM???
Omdat je dan om 2 uur kunt stoppen met werken en dan nog een hele dag voor je hebt . Ik heb het vorig jaar vaak gedaan . En ik lig toch altijd om 22 uur al in bed dus ik kom ook geen slaap te kort .
Niet meer actief op Fok!
pi_70469189
Woensdag: pizza
Donderdag: Broodje kipdoner en veel bier
Vrijdag: BBQ (1 kleine karbonade, hamburger en 3 satestokjes, stokbrooooooooooooooooood)
Zaterdag: BBQ (1 worstje,1 karbonade, 1 klein filetlapje, 1 kipspies, 3 stukjes stokbrood en wat koolslaspullie) en 5 halve liters bier
Zondag: nasi met veeeeeeeeeeeeeeeeel groente (meer groente dan rijst )

nu weer even normaal doen
Ja doei.
pi_70469239
Ik zal maar niet op een rij zetten wat ik de afgelopen week naar binnen heb gewerkt

Ik kan niet wegen, want de weegschaal is stuk. Zal even aan m'n vader vragen offie ernaar wil kijken..
  maandag 29 juni 2009 @ 09:22:04 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70469266
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:20 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal maar niet op een rij zetten wat ik de afgelopen week naar binnen heb gewerkt

Ik kan niet wegen, want de weegschaal is stuk. Zal even aan m'n vader vragen offie ernaar wil kijken..
Hihi, hier zijn de batterijen leeg. Ik voel niet echt de behoefte er nieuwe in te doen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 29 juni 2009 @ 09:22:51 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70469278
Heb alleen een wii-fit weegschaal .

Zal er binnenkort weer eens op gaan staan. Het is ongeveer weer een maandje geleden en ben wel benieuwd!

Hoewel, na 3 etentjes in 4 dagen tijd .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_70469285
Ik heb ook een fijn weekend gehad met teveel wijn! Zaterdag een fles leeggedronken met de meneer en gister 3 glaasjes tijdens etentje bij vrienden. Maar eigenlijk heb ik nergens last van, zelfs opstaan vanochtend om 7 uur ging prima .

D was gister trouwens:
-handje dorito's
-2 courgetterolletjes gevuld met brie en zongedroogde tomaat
-tagliatelle met champignon-roomssaus
-zelfgemaakte hangop met vruchtensaus
-en wijn dus
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70469308
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hihi, hier zijn de batterijen leeg. Ik voel niet echt de behoefte er nieuwe in te doen .
Whehehe

Nou ik ben wel weer eens benieuwd eigenlijk, volgens mij heb ik al bijna een maand niet op de weegschaal gestaan
pi_70469345
Oh, ook nog salade van ijsbergsla, komkommer, tomaat en zwarte olijven. Da was't wel

Wij hebben sinds kort een weegschaal (van mijn moeder voor mijn afstuderen ) en die is best lief tegen me! Ik denk dat het door het sporten komt en niet zozeer door netjes eten .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_70469411
Mijn lijstje van gisteren is ook niet denderend, zoals bij de meesten hier geloof ik. .

O: Brinta met lijnzaad
T: Solero berry
T: bakje kibbeling
D: stukje ciabatta met zelfgemaakte pesto, gegrilde aubergine en feta, daarna zelfgemarineerde spareribs met sperziebonen met vinaigrette en tomaten met feta, toe Griekse yoghurt met verse mango en een toef slagroom

Edit: vanochtend 65,6.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_70469472
"Ging jouw verdediging ook zo goed?" "Ja ging heel goed, voor alles een 8 dus ben heel blij!" "Goed zo! Ja ik ook voor alles een 8, ben ook blij"

En ja, daar word ik chagrijnig van
pi_70469486
ik snap 'm niet?
Ja doei.
  maandag 29 juni 2009 @ 09:36:47 #271
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70469491
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:35 schreef Daph_ het volgende:
"Ging jouw verdediging ook zo goed?" "Ja ging heel goed, voor alles een 8 dus ben heel blij!" "Goed zo! Ja ik ook voor alles een 8, ben ook blij"

En ja, daar word ik chagrijnig van
Waarom dan?
pi_70469537
Nou omdat ik heel blij was met mijn 6,5 maar iedereen blijft maar benadrukken dat ze voor alles een 8 hebben dat ik daardoor nogal 'minder' voel. Iedere dag wel een paar keer "Oh ik heb voor alles een 8!!" terwijl ze weten dat ik een 6,5 met veel pijn en moeite heb gehaald. Misschien komt het door de hormonen Ongesteld maar ik kan hier echt niet zo goed tegen op dit moment
  maandag 29 juni 2009 @ 09:43:28 #273
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70469607
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb alleen een wii-fit weegschaal .

Zal er binnenkort weer eens op gaan staan. Het is ongeveer weer een maandje geleden en ben wel benieuwd!

Hoewel, na 3 etentjes in 4 dagen tijd .
zit nou niet zo te dwalen over die etentjes. je hebt drie keer heel weinig gegeten (ja, ook je maaltijd van gisteren was met dat mini lijstje van de dag zelf echt niet teveel) dus je bent heus daar niet van aangekomen.

ik zóu me wel kunnen voorstellen dat je niks afgevallen bent of een beeetje aangkomen, omdat je zo weinig eet en zoi veel sport. dan eet je, zoals je al lang weet, je spieren op, en wordt je naturlijke verbrandngsniveau ds steeds een beetje lager. je houdt jezelf dan precíes in balans met je sporten en eten. als je meer zou eten zou je afvallen. maar dat geloof je toch niet.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 29 juni 2009 @ 09:44:08 #274
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70469621
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
Nou omdat ik heel blij was met mijn 6,5 maar iedereen blijft maar benadrukken dat ze voor alles een 8 hebben dat ik daardoor nogal 'minder' voel. Iedere dag wel een paar keer "Oh ik heb voor alles een 8!!" terwijl ze weten dat ik een 6,5 met veel pijn en moeite heb gehaald. Misschien komt het door de hormonen Ongesteld maar ik kan hier echt niet zo goed tegen op dit moment
dikke knuffel voor daph! vergelijk je niet met die anderen, dat is nergens voor nodig, echt! die hadden in jouw situatie misschien wel opgegeven
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Vis een optie? maandag 29 juni 2009 @ 09:45:57 #275
70532 loveli
N
pi_70469656
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
Nou omdat ik heel blij was ben met mijn 6,5 maar iedereen blijft maar benadrukken dat ze voor alles een 8 hebben dat ik daardoor nogal 'minder' voel. Iedere dag wel een paar keer "Oh ik heb voor alles een 8!!" terwijl ze weten dat ik een 6,5 met veel pijn en moeite heb gehaald. Misschien komt het door de hormonen Ongesteld maar ik kan hier echt niet zo goed tegen op dit moment
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')