Tis vandaag toch maandag?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt het
Dat van MoBlo komt morgen. De mijne duurt nog wel evenquote:
Maar Moblo nam de laatste op dónderdag ipv woensdag. Dus wordt zij het morgen volgens de theorie van Syrenaquote:
vorige keer was het nog geen dag laterquote:Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt het
oooh oke. ik ben nog maar net wakkerquote:Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat van MoBlo komt morgen. De mijne duurt nog wel even
herkenbaarquote:Op maandag 29 juni 2009 09:07 schreef Ek-Mei het volgende:
Goeiemorgen!
heb mezelf toch niet in de hand als er ergens een overvloed aan eten/drank is![]()
Ik heb ook een bbq gehad, en ben 3 avonden op rij de stad in geweest, donderdag heel braaf tot half 12, vrijdag ook nog braaf tot 12uur en zaterdag per ongeluk tot 03.00 met teveel bier, maar het was wel leukquote:Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
vorige keer was het nog geen dag laterkomt omdat ik doorslik denk ik
Heb overigens een erg fijn weekend gehad. Lekker gereden, teveel geBBQ-eden ga voorlopig maar even niet wegen
Had lekker marinades gemaakt voor vlees voor vrijdag, en een mega-appeltaart voor zaterdagochtend gebakken![]()
hij was op de motor ook nog helemaal heel gebleven en was erg stevig verder: trotsheid!
Iedereen hier nog een leuk weekend gehad?
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen hier nog een leuk weekend gehad?
Omdat je dan om 2 uur kunt stoppen met werken en dan nog een hele dag voor je hebtquote:Op maandag 29 juni 2009 08:31 schreef motorbloempje het volgende:
Het is hier ontzettend mistig, je ziet geen hand voor ogen. Daarom ook lekker koel!
En waarom zou je om 6 uur al opstaan? WAAROM???
Hihi, hier zijn de batterijen leeg. Ik voel niet echt de behoefte er nieuwe in te doenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:20 schreef Daph_ het volgende:
Ik zal maar niet op een rij zetten wat ik de afgelopen week naar binnen heb gewerkt
Ik kan niet wegen, want de weegschaal is stuk. Zal even aan m'n vader vragen offie ernaar wil kijken..
Whehehequote:Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hihi, hier zijn de batterijen leeg. Ik voel niet echt de behoefte er nieuwe in te doen.
Waarom dan?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:35 schreef Daph_ het volgende:
"Ging jouw verdediging ook zo goed?" "Ja ging heel goed, voor alles een 8 dus ben heel blij!" "Goed zo! Ja ik ook voor alles een 8, ben ook blij"
En ja, daar word ik chagrijnig van
zit nou niet zo te dwalen over die etentjes. je hebt drie keer heel weinig gegeten (ja, ook je maaltijd van gisteren was met dat mini lijstje van de dag zelf echt niet teveel) dus je bent heus daar niet van aangekomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb alleen een wii-fit weegschaal.
Zal er binnenkort weer eens op gaan staan. Het is ongeveer weer een maandje geleden en ben wel benieuwd!
Hoewel, na 3 etentjes in 4 dagen tijd.
dikke knuffel voor daph! vergelijk je niet met die anderen, dat is nergens voor nodig, echt! die hadden in jouw situatie misschien wel opgegevenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
Nou omdat ik heel blij was met mijn 6,5 maar iedereen blijft maar benadrukken dat ze voor alles een 8 hebben dat ik daardoor nogal 'minder' voel. Iedere dag wel een paar keer "Oh ik heb voor alles een 8!!" terwijl ze weten dat ik een 6,5 met veel pijn en moeite heb gehaald. Misschien komt het door de hormonen Ongesteld maar ik kan hier echt niet zo goed tegen op dit moment
quote:Op maandag 29 juni 2009 09:39 schreef Daph_ het volgende:
Nou omdat ik heel blij was ben met mijn 6,5 maar iedereen blijft maar benadrukken dat ze voor alles een 8 hebben dat ik daardoor nogal 'minder' voel. Iedere dag wel een paar keer "Oh ik heb voor alles een 8!!" terwijl ze weten dat ik een 6,5 met veel pijn en moeite heb gehaald. Misschien komt het door de hormonen Ongesteld maar ik kan hier echt niet zo goed tegen op dit moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |