Ik heet geen Muis maar die film is echtquote:Op zondag 28 juni 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Ik ben bij gebrek aan zon maar 'He's just not that into you' aan het kijken.
Heb jij die al gezien Muis?
Heb hem net af, maar die meneer die getrouwd is in de film... mjammie!quote:Op zondag 28 juni 2009 17:32 schreef karoltje het volgende:
[..]
Ik heet geen Muis maar die film is echt![]()
![]()
![]()
We zijn naar Lauwersoog geweest, er mogen geen honden bij de Hoornse Plas in de zomermaanden. Was heerlijk daar! En Strandheem ken ik van naam.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hier ook!(joh echt?)
Je gaat zeker naar de Hoornse Plas?. Ik ga morgen naar m'n ouders. Misschien één dezer dagen nog even naar Strandheem bij Surhuisterveen, ken je dat?
.
Inderdaad. Al is er morgen nog steeds taart. (tenzij ik een Bridget Jones redenatie doe en nu alles opeet, zodat t morgen niet meer opgegeten kan worden).quote:Op zondag 28 juni 2009 18:20 schreef Mini_rulez het volgende:
Welkom Anjoeta!
Nu nog even flink genieten van die taart en dan vanaf morgen netjes?
Good for youquote:
ik ben natuurlijk te laat want je bent vast al weg, maar: met zo'n bar klein lijstje verdr vandaag hoop ik dat ze geen maaltijdsalades hebben en je vanavond een fatsoenlijk maal eet, dan kom je misschien nog aan een beeeeeetje voedingswaarde vandaag.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tijd voor tutten bijna aangebroken. Heb nog niet zoveel zin. Het is zo broeierig hier.
Lijstje so far:
O: 250 ml melk + havermout + rozijntjes
S: 75 minuten intensieve RPM
L: 1 plakje ontbijtkoek + 1 bakje optimelkwark
T: 1 boterham met speculoospasta (slecht, I know)
D: ?? Hoop dat ze maaltijdsalades hebben! Even genoeg vis gehad, heb nog net geen kieuwen.
ja weer die, nu meneer hulshof zelf - nog niet alle foto's stonden online toen jij keek... nu wel...quote:Op zondag 28 juni 2009 15:38 schreef P.F het volgende:
Ik kan de foto van kwak met z'n vieren niet vinden!
En weeeeer die zelfde fotograaf!!
thnxquote:Op zondag 28 juni 2009 12:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind die jurk je goed staan hoor, 't viel mij niet echt op... Kleur staat je heel goed!
Ik vind die galafotograaf trouwens wel bar slecht...
Schreierstoren is idd leuk! Daar heb ik ook een keer een gala gehad.
Ik heb dat ook een paar keer gehad. De moeder van een van de leden (was een gala van de studentenvereniging) fotografeerde, nou werkelijk waar iedereen had een onderkin! Ik vond het zo jammer, zeker omdat ik helemaal geen onderkin heb. En jij hebt ook geen onderkin.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnxik vond die fotograaf wel ok - hij had wel leuke ideeen... maar de foto's zijn niet heel flatteus idd... alleaal glimmende zweetkoppies en onderkinnen
Ik heb je toch IRL gezienquote:Op zondag 28 juni 2009 20:09 schreef kwakveense het volgende:
hihi da weet je niet!! opd e foto's valt t wel mee...
maar ze zijn wel confronterend. ik ben écht aangekomen. ik zie de 10 kilo die erbij zijn wel goed zitten nu, maar dat helpt ook wel om er weer wat aan te willen doen.
Volgensmij zit hij ook in 'the hangover'.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb hem net af, maar die meneer die getrouwd is in de film... mjammie!
Even opzoeken wie dat is
Oeh bah!quote:Op zondag 28 juni 2009 20:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik was even in slaap gevallen, en Lein vond net een slak in de sla
Jij lijkt vooral heeeeel erg klein op die foto's met jullie 4'en! Maar, je ziet er wel mooi uit!quote:Op zondag 28 juni 2009 19:56 schreef kwakveense het volgende:
[..]
thnxik vond die fotograaf wel ok - hij had wel leuke ideeen... maar de foto's zijn niet heel flatteus idd... alleaal glimmende zweetkoppies en onderkinnen
Ik heb dat juist niet: met warm weer krijg ik altijd nog meer trekquote:Op zondag 28 juni 2009 19:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Good for you![]()
Ik heb met dit weer echt GEEN trek in eten. Ja, behalve ijsjes dan (die heb ik dus vanmiddag op) Wie heeft dat ook?
brrr ik lust weinig dingen niet, maar met slakken als gerecht maak je mij niet echt blij ofzo; die dingen smaken naar niksquote:Op zondag 28 juni 2009 20:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh bah!Slakken kunnen best lekker zijn, maar zo niet
jaquote:Op zondag 28 juni 2009 20:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Jij lijkt vooral heeeeel erg klein op die foto's met jullie 4'en! Maar, je ziet er wel mooi uit!
Ah ook familie op bezoek?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de moeder van m'n vriend is weer op weg naar Breda, was hartstikke leuk. Lekker gegeten.. Hier is het de hele dag hartstikke zonnig geweest, trouwens! En komende vrijdag sta ik met 30 graden keihard uit m'n dak te gaan in een stadion.
.
Ik had ze laatst gemarineerd in knoflookboter, was best smakelijkquote:Op zondag 28 juni 2009 20:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
brrr ik lust weinig dingen niet, maar met slakken als gerecht maak je mij niet echt blij ofzo; die dingen smaken naar niks
Was dat die foto met jou op die stoel?quote:Op zondag 28 juni 2009 20:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
jamc ex is 1.95, meisje van mc ex is met hakken denk ik 1,85 ofzo, en mijn date is ook 1,80
ik kom net tot dr tiet
ik had nl. ook nof platte schoenen aan. er is ook een foto van mij met mn twee oud bestuursgenoten, die zijn 1.88 incl. hakken en 1.93... was ook een doldwaas gezicht.
Mijn mamsie is jarig, dat verklaart de taart en lunch enigszinsquote:Op zondag 28 juni 2009 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goodbye, I'm feelin' yaMijnes is ergerder!
[..]
Ah ook familie op bezoek?
Woehoe voor komende vrijdag! *dansje*
Ik ga van de week nog even Confessions of a Shopaholic kijken, die heb ik ook eh... gekregenquote:Op zondag 28 juni 2009 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgensmij zit hij ook in 'the hangover'.![]()
Ohja, die heb ik ook gezien. Isla Fisher is schattigquote:Op zondag 28 juni 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga van de week nog even Confessions of a Shopaholic kijken, die heb ik ook eh... gekregen
Hihihihiihi, goed idee! Ik wil denk ik naar Tuschinskiquote:Op zondag 28 juni 2009 21:05 schreef Daph_ het volgende:
Morgen ga ik shoppen voor een jurkEn kaartjes bestellen voor HP 6 want de kaartverkoop begint morgen
.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihihiihi, goed idee! Ik wil denk ik naar TuschinskiVorige HP film ook gezien.
thnxquote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Was dat die foto met jou op die stoel?
Je staat lievig op de foto'sJe straalt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |