hmmmz het enige wat lekker is aan dat gerecht is de knoflook en de boter als je 't mij vraagtquote:Op zondag 28 juni 2009 20:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had ze laatst gemarineerd in knoflookboter, was best smakelijk![]()
Ik vond het superleuk. Leuk publiek ook, gewoon netjes.. En dat kan nog wel eens tegenvallen in Pathé Arenaquote:Op zondag 28 juni 2009 21:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Is dat wat, in Tuschinski?
Ik wil weer naar IMAX
Truequote:Op zondag 28 juni 2009 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond het superleuk. Leuk publiek ook, gewoon netjes.. En dat kan nog wel eens tegenvallen in Pathé Arena(Daar ga ik verder altijd heen eigenlijk)
Hoewel, misschien dat het met een HP film nog een beetje meevalt
Linkjes zijn al rondgestrooid ja! XM is ook fanquote:Op zondag 28 juni 2009 20:54 schreef Laureline het volgende:
Maria, had je al eens een recept gepost van die Spaanse tomatentaart? Zo niet...nudge nudge, wink wink!
daar wordt je ook slank vanquote:Op zondag 28 juni 2009 21:49 schreef progje het volgende:
ai wat een drama lijstje weer vandaag...
maar ja gisteren awakenings en toen niet alleen aan de drank gezeten
dus vandaag niet echt honger..
O: 2 gekookte eijtes
T: niks
L: niks
D: 3 bitterballen en een paar plakjes osseworst en 2 rose ;')
Naja vanaf morgen maar weer normaal doen
J. Paap vinnik ook nog steeds goed als ik m hoor. Secret Cinema niet zo? Binnenkort staat hij in de Maassilo, ik was aan het overwegen om te gaan, maar ik vind hem vaak een beetje vlak qua sound.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:03 schreef progje het volgende:
Ja veel toffe dingen...
- miss stress barbara.. (Wat een naam)
- miss djax, heerlijk slecht ouderwets beuken
- speedy J was echt geweldig
- adam beyer viel tegen
- secret cinema ook nog ff heen geweest, viel ook tegen
En tussen 13:00 en 15:00 veel bij de main gestaan, maar ben de naam van die knakker vergeten
Adam beyer was de afluister op de main, daarna draaide ze nog een liedje van Michael Jackson ter ere van hem, was een apart mooi moment
Koos Moerenhout ;')quote:Op zondag 28 juni 2009 20:35 schreef kaasplankje het volgende:
´t NK wielrennen was zó saai dat ik niet eens weet wie er gewonnen heeft
Oh oké ik had ook liever BK gekeken, mja dat was op de BE2 en die heb k nietquote:Op zondag 28 juni 2009 22:19 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Koos Moerenhout ;')
maar dat las ik op internet, ik heb t ook niet afgekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:22 schreef Phaidra het volgende:
Maar de neerslagkans neemt af, en meestal geldt dat dan ook voor de luchtvochtigheid. En meer zon!![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:18 schreef Merel het volgende:
Zo, net thuis van Parkpop, en nu heb ik hoofdpijn en geen buikspieroefeningen gedaantof! Hoe was Ed Kowalczyk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8 jaar is verleden tijden anders kan je wel een hele waslijst aan gaan leggen toch?
![]()
Vond dat ie live (quote:
Dito!quote:Op zondag 28 juni 2009 23:34 schreef Merel het volgende:
Ik doe het niet goed met dit weer, ik functioneer niet goed en ik voel me er niet lekker bij, dus ik zie echt op tegen komende week
Gek mensquote:Op zondag 28 juni 2009 23:53 schreef Merel het volgende:
Oh en voordat jullie denken dat ik het vergeten ben, morgen gaan het staatslot van Muis en de pennen van Chico op de bus
Tuurlijk denk ik dat nietquote:Op zondag 28 juni 2009 23:53 schreef Merel het volgende:
Oh en voordat jullie denken dat ik het vergeten ben, morgen gaan het staatslot van Muis en de pennen van Chico op de bus
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:49 schreef progje het volgende:
ai wat een drama lijstje weer vandaag...
maar ja gisteren awakenings en toen niet alleen aan de drank gezeten
dus vandaag niet echt honger..
O: 2 gekookte eijtes
L: niks
D: 3 bitterballen en een paar plakjes osseworst en 2 rose ;')
Naja vanaf morgen maar weer normaal doen
Nou ik weet niet of ie echt in Peace kan rusten, heb hem flink geëlectrocuteerd met zo'n elekrische vliegenmepperquote:
En ook dito!quote:
Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt hetquote:Op maandag 29 juni 2009 08:40 schreef motorbloempje het volgende:
en nu wachten tot ik ongesteld word...donderdag laatste pil genomen en nog steeds niets
![]()
ben ik misselijk van de stress, denk ik dan het ochtendmisselijkheid is
Ik neem 'm ook altijd op woensdag als laatste, maar dan komt het zaterdag of zondag al.. Ik heb er ook altijd een hekel aan om door de weeks ongesteld te moeten worden. Je zal maar op je werk zitten en het niet doorhebbenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt het
Oh mijn muggenbulten zijn juist net weer over, heb de hele week zo'n jeuk gehad, mijn benen, handen, armen, nek, rug alles zat onderquote:Op maandag 29 juni 2009 08:33 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh
De mug die mij gisternacht helemaal lek geprikt heeft is niet meerWel jeuken de muggenbulten nu héél erg, vooral die onder mijn voet
Niet leuk!!
Tis vandaag toch maandag?quote:Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik neem m'n laatste altijd op woensdag en word 't dan maandag. Dus morgen komt het
Dat van MoBlo komt morgen. De mijne duurt nog wel evenquote:
Maar Moblo nam de laatste op dónderdag ipv woensdag. Dus wordt zij het morgen volgens de theorie van Syrenaquote:
vorige keer was het nog geen dag laterquote:Op maandag 29 juni 2009 09:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |