Mooier, met allemaal worden als intrinsiek, entropie enzoquote:
interessantquote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooier, met allemaal worden als intrinsiek, entropie enzo
Leuke TT
Jacobslaan vanaf de AH XL richting de C1000 fietsen en dan op het kruispunt met de chinees en de turk heb je (aan de linkerhand) naast de bakker een computerzaak. (tussen de bakker en de tabakzaak).quote:Op zaterdag 27 juni 2009 13:08 schreef morgane het volgende:
Weet iemand of in de buurt van de Hatertseweg/Jacobslaan ergens een usb-stickje kan kopen? Ik heb geen zin om naar de stad te fietsen
Voor het 157482e 'laatste' afscheidsconcert??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond naar Krezip in HMH.
zo te zien niet, aangezien mn wekker niet gereset isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:33 schreef Mikkie het volgende:
nog meer mensen last gehad van stroomstoring vannacht? Hier heeft alles minimaal een half uur plat gelegen en misschien nog wel veel langer... Knap irritant.
Ik ga morgen helpen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:07 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, zijn fiks bezig geweest in de tuin en met het zwembad, en nog maar ergens halverwege ofzo
Nu aan de slag voor een werkstuk, aangezien daar een groepsgenote nogal nazi over begon te doen
Hier gaat het inderdaad ook lekker inmiddelsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
De terror is hier losgebarsten hoor, wat een klappen
Zeg dat, gelijk weer even alle lekken hier in huis gelocaliseerdquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
De terror is hier losgebarsten hoor, wat een klappen
Geen idee, misschien ergens een moederbord van iemand rippen en mijn andere hardware erin proppen, ik weet het nog niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus.
Ga je 'm begraven of cremeren?
Ik ga maandag pas naar de kapper hoor.quote:
Moet je nagaan hoe goed het dan wordt!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga maandag pas naar de kapper hoor.
danke sehr!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het zo erg jah
3 redenennou ehm....hoe simpel wil je het hebben? water wordt nu eenmaal gebruikt in zo'n beetje alle processen in je lichaam.... ? EHm... je kan niet zweten (oververhitting). Als je zout binnen krijgt en geen water.... krijg je problemen met osmose? Ehm... In urine worden giftige stoffen opgelost... Bloed bestaat uit water, net als al je cellen en ongeveer 2/3 van je lichaam... er zijn wel een miljoen redenen waarom water belangrijk voor je is
Was het zo'n matig sfeertje dan? Da's wel echt balen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:22 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, zo is de kamer vol, en zo zit je weer in je eentje met allemaal vuile vaat enzo
Was wel gezellig, maar tip voor mensen met gescheiden ouders, plan toch maar beter 2 verjaardagen, ipv te combineren
Ligt er maar net aan hoe goed die ouders nog met elkaar op kunnen schieten. Ik bedoel mijn ouders zijn gescheiden toen ik 8 was en zijn tot mijn 12e nog samen met elkaar op vakantie gegaan voor de kinderen. Is dan ook geen verrassing dat mijn moeder bijvoorbeeld samen met mij dronken werd op de verjaardag van de vriendin van mijn pa een dikke maand geleden.quote:Op zondag 28 juni 2009 02:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Was het zo'n matig sfeertje dan? Da's wel echt balen.
Vriendin van me had laatst op een verjaardag ook de beide gescheiden ouders (en nieuwe lovers) bij elkaar, en dat ging opmerkelijk goed hoorde ik...
Pfff... wat een invulling van je vrije zondagquote:Op zondag 28 juni 2009 11:10 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenVandaag verder zwembad schoonmaken.
Gast daar heb ik twaalf jaar gewoond.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:51 schreef swarmahoer het volgende:
naar wijk bij duurstede geweest, verjaardag van mn neef
mooi stukje binnendoor gereden, echt geen druppel last gehad
quote:Op zondag 28 juni 2009 12:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat Gast daar heb ik twaalf jaar gewoond.
Pfff ja, maar het gaat vet moeilijk! Zwembad is heel vies, en de pomp om t zwembad leeg te pompen is zooo sloom. Vet irritant. Maarja, even pauze houden, mini pizza etenquote:Op zondag 28 juni 2009 11:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Pfff... wat een invulling van je vrije zondag.
Maar ja, als het volgende week mooi weer is, dan....
Volg je dat nog steeds joh?quote:
Oeh, pizza!quote:Op zondag 28 juni 2009 13:21 schreef Dupje het volgende:
[..]
Pfff ja, maar het gaat vet moeilijk! Zwembad is heel vies, en de pomp om t zwembad leeg te pompen is zooo sloom. Vet irritant. Maarja, even pauze houden, mini pizza eten
ooh das kut! ik zou echt niet zonder mn mob kunnen. misschien kan je naar de politie gaan en hem laten traceren ofzo?quote:Op zondag 28 juni 2009 14:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb geen telefoon meer
Ik was vannacht bob, maar ze hadden iets verkeerds gegeten en moesten langs de snelweg ineens kotsen.. blijkbaar is toen mijn telefoon ook uit de auto gevallen en die ligt dus heel zielig en allenig ergens bij Oss in de berm
Ik stel voor dat dat volgend jaar idd gebeurt. Driehoekframe, afdekzeil, klaar, scheelt super veel van dit soort shitquote:Op zondag 28 juni 2009 13:51 schreef Mikkie het volgende:
Verder zeker 'n hoop ranzige aanslag? Waarom dekken jullie dat bad eigenlijk niet gewoon af in de winter, dat scheelt toch een hoop schoonmaakwerk elk jaar?
Mijn ideequote:Op zondag 28 juni 2009 15:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik stel voor dat dat volgend jaar idd gebeurt. Driehoekframe, afdekzeil, klaar, scheelt super veel van dit soort shit
Ik weet niet wat jij verdient, maar als je al drie dagen per week normaal werkt, moet je jezelf wel helemaal over de kop werken wil je in twee maanden nog 1.600 euro extra verdienen.quote:Op zondag 28 juni 2009 17:51 schreef IrishBastard het volgende:
Je hebt nog heel de zomer toch? Kun je toch wel wat geld bij elkaar harken?
Ja kijk, jij kan je uren nog verdubbelen. Helaas zit dat er bij mij niet inquote:Op zondag 28 juni 2009 18:47 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, dan is het logisch dat je nu niet te veel wilt doen. Ik verdien nu met mijn 16 uur in de week ongeveer 12 á 14 honderd in twee maanden. Zou voor mij mogelijk zijn dusWil overigens van de zomer nog wel iets meer uren draaien
2 auto's is ook wel een beetje erg decadent voor een student, vind je niet?quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2 auto's is ook wel een beetje erg decadent voor een student, vind je niet?
Feestje? Ik ben allergisch voor feestjesquote:Op zondag 28 juni 2009 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
IB is donderdag jarig! Feestje zaterdag
?
Ah, naar De Wit dus.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
die telefoonlock onzin niet geloven LR, mijne was dat ook javoor 2 tientjes heb je m weer simlockvrij en kan je abo er gewoon in
fokstok lag in nijnsel, vlak bij schijndel waar ik naartoe ben geweest om een tentje te kopen
Hmm, ja dan is het dus geen onzin, want het kost me wel weer 2 tientjes.. Wordt een steeds duurder grapje. Als ik geen aangifte doe (van verliesquote:Op zondag 28 juni 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
die telefoonlock onzin niet geloven LR, mijne was dat ook javoor 2 tientjes heb je m weer simlockvrij en kan je abo er gewoon in
Waarom koop je niet gewoon een losse el cheapo telefoon en bestel je een nieuwe simkaart?quote:Op zondag 28 juni 2009 19:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hmm, ja dan is het dus geen onzin, want het kost me wel weer 2 tientjes.. Wordt een steeds duurder grapje. Als ik geen aangifte doe (van verlies) kost het ook 21 euro extra.
nee piet betaalt jouw en mijnequote:Op zondag 28 juni 2009 19:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, naar De Wit dus.
Wordt trouwens een duur feestje voor jou zaterdag swarmi of niet? Aangezien je voor Piet en mij de entree kan betalen?
Ja dat hoopte ik dus gewoon bij Vodafone te kunnen doen zodat ik niet met die lock hoefde te kloten, maar zij hebben er juist een lock op zitten. Komt goed.. Moet alleen nog wel een redelijke telefoon vinden, ik haat van die echte lelijke cheaptelefoons haha.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom koop je niet gewoon een losse el cheapo telefoon en bestel je een nieuwe simkaart?
En 's avonds de grote spullen misschien eruit verhuizenquote:Op zondag 28 juni 2009 17:19 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, maar moet een werkstuk afmaken, en heb donderdag een groot tentamen. Zal deze week niet heel veel tjid hebben voor donderdag
Wel mooi dat het nu iig bijna schoon is
Ik heb aan die jongen 75 euro voor de hoogslaper en +- 250 voor het matras gevraagd.. Wat zou jij er voor willen geven?quote:Op zondag 28 juni 2009 09:32 schreef morgane het volgende:
Yasha, hoeveel had je anders voor die hoogslaper willen hebben incl. matras?
quote:Op zondag 28 juni 2009 23:09 schreef Sander het volgende:
250 euro voor een matras? Is het gevuld met eenhoorndons?
Maar zoek je nog mensen voor je kamer, ik ken zo twee mensen (vrouwen) die een kamer zoeken in Nijmegen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb aan die jongen 75 euro voor de hoogslaper en +- 250 voor het matras gevraagd.. Wat zou jij er voor willen geven?
Maar damn wat een gezeik zeg
Iedere keer denk ik het geregeld te hebben en iedere keer komt er iets tussen..
Steven Fry met zijn gay-cruising applicatie op zijn trendy mobiel?quote:
Ik ken er ook nog wel een paar aan wie je 'm geheid zo kwijt bent...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar zoek je nog mensen voor je kamer, ik ken zo twee mensen (vrouwen) die een kamer zoeken in Nijmegen.
Hij is vandaag denk ik niet op de zaak maar zal hem zo eens bellen.. en als de huisbaas het goed vind geef ik jou wel ff zijn 06 dan kan je dat doorgeven..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb doorgegeven dat ie nog een keer kan bellen
Mijn zusje heeft vanmiddag al m'n beddengoed voor me in de was gedaan (ze had logés in mijn kamer), maar het niet handig te drogen gehangen.. nu moet ik wachten tot het droog is
Ja ik weet nu dus nog niet precies wat de huisbaas wil dus voor ik weer allemaal dingen ga beloven..quote:Op zondag 28 juni 2009 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar zoek je nog mensen voor je kamer, ik ken zo twee mensen (vrouwen) die een kamer zoeken in Nijmegen.
Is ook waar, maar dan nog.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:49 schreef swarmahoer het volgende:
matrassen zíjn toch ook gewoon duur
je brengt er 1/3e van de dag op door, dus kan ook best wat kosten lijkt me
Heb je een andere stage?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Fuck...
Dadelijk m'n stage-instelling afbellen waar ik anderhalve maand geleden al ja tegen heb gezegd. Die zullen not amused zijn.
.
Ja dat dus ookquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is ook waar, maar dan nog.
Overigens zou ik zelf sowieso nooit een tweedehands matras kopen, hooguit van naaste familie die er nagenoeg niet op geslapen heeft.
Jup, een andere stage waar ik minstens zo veel kan leren, maar die minder praktische problemen met zich meebrengt. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat ga inkleden bij de 'oude' stage-instellingquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Dupje het volgende:
[..]
Heb je een andere stage?
Ik ga zo nog een uurtje aan t zwembad werken...
Dat is een optie, maar vind ik niet heel chique, da's een beetje om de hete brij heen draaien. Ik heb bewust voor een andere toko gekozen, dan moet je ook mans genoeg zijn om daar voor uit te komen en in alle redelijkheid te beargumenteren waarom, ik denk dat dat ook prima kan. Dat de reactie daarop niet zo leuk zal zijn, soit, so be it.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:17 schreef LastRequest het volgende:
Zeggen dat de school/uni ineens problemen leverde?
Geloof me Piet, ik heb daar al eerder geprobeerd iemand te pakken te krijgen, wat in twee weken met meer dan tien telefoontjes nog niet lukte. Er zit nu enige tijdsdruk achter, en bovendien heb ik meer te doen dan constant bellen in de hoop dat het een keer wél lukt.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee gek, dat komt ultiem laf over. Gewoon nog een keer of 10 bellen.
Dan wens ik jou veel succes met het slapen op die matrassenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:46 schreef morgane het volgende:
Maar op MP zou ik zo'n hoogslaper voor 75 euro incl. matras kunnen vinden, dus dan vrees ik dat je toch nog maar verder moet zoeken.
True that. Ik heb voor mijn éénpersoons matras een paar jaar terug ook dik 250 euro betaald geloof ik. Maar daar heb je dan ook wat voor. Een el cheapo matras hangt vaak samen met el cheapo kwaliteit...quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan wens ik jou veel succes met het slapen op die matrassenIk zou er niet van uit gaan dat die dingen lekker liggen. Goede matrassen zijn nou eenmaal duur
*in zwembad plast*quote:
2 jaar geleden dachten een aantal tuinfeestbezoekers grappig te zijn, en stonden ze met zn 3en op een rijtje in het zwembad te plassen. Een huisgenoot heeft ze er toen alle3 ingeduwd, met kleren, mobiele telefoons en al. Eigen schuld dikke bult.quote:
* mental note maaktquote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
2 jaar geleden dachten een aantal tuinfeestbezoekers grappig te zijn, en stonden ze met zn 3en op een rijtje in het zwembad te plassen. Een huisgenoot heeft ze er toen alle3 ingeduwd, met kleren, mobiele telefoons en al. Eigen schuld dikke bult.
Inderdaad, wat morgane zegt. Eigen schuldquote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
2 jaar geleden dachten een aantal tuinfeestbezoekers grappig te zijn, en stonden ze met zn 3en op een rijtje in het zwembad te plassen. Een huisgenoot heeft ze er toen alle3 ingeduwd, met kleren, mobiele telefoons en al. Eigen schuld dikke bult.
Gast serieus.. WC.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je er al in ligt en je moet heel nodig, mag het dan wel? Dat ziet toch niemand.
O, kan je ook in een zwembad plassen als je er niet in aan het zwemmen bent?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
ik snap m nietquote:
Iemand moet toch een begin makenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast serieus.. WC.
Mén anders zit iedereen in je gele rotzooi.
Het zwembad dus ookquote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten worden pas met de 1st volgende regenbui schoongemaakt
Jij blij, diegene blij, huisbaas blij.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, de kamer is toch al wel weg.. Huisbaas heeft alweer een nieuwe.
en die wil gelukkig het bed het bureau en de vloerbedekking enzo overnemen..
en ook nog mooi weer, wat wil je nog meerquote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij blij, diegene blij, huisbaas blij.
Goede reden voor een feestje
Op voorhand een voldoende voor al m'n tentamens, zodat ik nu lekker in de tuin bier kan drinken?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ook nog mooi weer, wat wil je nog meer
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ook nog mooi weer, wat wil je nog meer
jaa dat gebied ken ik ookquote:Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
ff n lekker eindje gereden langs groesbeek en duitslandmooi gebied daar zeg
ooh dat bordje heb ik dan net gemistquote:Op maandag 29 juni 2009 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
derdebaan ofzo zag ik op n bordje staan
nein ik heb toetsen t/m dinsdag en dan nog herkansingen, cijfers ophalen, gesprekken etc en dan 18 juli [gelijk met zomerfeestenquote:
Jupquote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
heej mikkie ouwe bierzuipert, je bent er dus bij zaterdag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Hier, vers vlees swarmaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
als je ff een linkje post misschien wel even ;p
maar ik weet dus niet hoe het moet enz
Piet was als eerste weg toen die avond, dus opzich lijkt me dat wel verstandigquote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Weet nog niet vanaf hoe laat en tot hoe laat btw. Op 't werk is het nodige kunst en vliegwerk met werktijden aan de gang, dus dat hoor ik vrijdag wel. En aangezien ik zondag de hele dag moet leren, is het niet mijn idee om een Pietje te doen die avond
.
Maar Piet was ook het meest dronken. Of nouja, jij en swarmi ookquote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Piet was als eerste weg toen die avond, dus opzich lijkt me dat wel verstandig
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
piet was idd het meest zatik had naast wijn nog andere dingen in mn mond, en piet alleen maar bier
heb je wel eens catan gespeeld of nog nooit? anders is t wat moeilijker iddquote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
als je ff een linkje post misschien wel even ;p
maar ik weet dus niet hoe het moet enz
nog nooitquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je wel eens catan gespeeld of nog nooit? anders is t wat moeilijker idd
dup hield de gastenlijst bij, dus of zij of lr moet het even vertellenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Is LR er eigenlijk bij? Of is het swarmi, piet, dupsel, IB en Yashi?
tot hoelaat heb je nogquote:
We hebben met swarmi al één iemand die het niet kan, als er nog iemand bij is (al ben je niet snel zo slecht als hij) die minder geautomatiseerd is, dan duurt het helemaal tot drie uur vannacht ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
hmm k ben best moe dus ik denk dat ik binnen 3-kwartier tot een uur wel naar bed ga
Hehe, eindelijk snap je het. Pffffquote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef SLP_ het volgende:
ja mikkie het is al duidelijk je wil me er gewoon niet bij hebben![]()
ik zal van de week wel es de spelregels opzoeken want ik ben wel nieuwsgierig nu
Jawel, dat heeft ze wel. En ook al tig keer gespeeld, maar ze doet net alsof ze het niet weet want de spelregels online zijn vast compleet anders.quote:
sorry ik ben een beetje traag van begripquote:
he niet zo hatelijk jij! wat heb ik je misdaan?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft ze wel. En ook al tig keer gespeeld, maar ze doet net alsof ze het niet weet want de spelregels online zijn vast compleet anders..
Dit is tegen swarmi bedoeld mopquote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef SLP_ het volgende:
[..]
he niet zo hatelijk jij! wat heb ik je misdaan?
trek je niks van hem aan, hij is bang dat je van m wintquote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef SLP_ het volgende:
[..]
he niet zo hatelijk jij! wat heb ik je misdaan?
zoals ik al zei, ik ben traag van begripquote:
hmm ja ik denk dat dat het is jaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
trek je niks van hem aan, hij is bang dat je van m wintof doorhebt dat ie valsspeelt
Noquote:Op maandag 29 juni 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar Piet was ook het meest dronken. Of nouja, jij en swarmi ook. Ik moet een LR'etje doen die avond. Kan ik foto's maken van zatte mensen en die doorsturen naar de thuisblijvers
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:40 schreef Mikkie het volgende:
Maw: iemand die binnenkort gaat verhuizen, roep de hulp van Cali in, want die is super getraind
Mja, of IB moet even zijn gastenlijst naar mij mailenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dup hield de gastenlijst bij, dus of zij of lr moet het even vertellen
komt moblo niet
Oh jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, of IB moet even zijn gastenlijst naar mij mailen
Ah joh, dat kleine beetje erbij kan dan ook nog welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
heb er wel spierballen van gekregen
was best stom gister! ik had dus mijn tasd ingepakt en het gewicht geschat op de mogelijkheid van optillen van mijn tas... Mijn schatting: o kan ik best optillen 14 kilo... kwam neer op 17.6 kilo
oeps
ik kom! En Mr.MoBlo ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, of IB moet even zijn gastenlijst naar mij mailen
echt heul wel meer dan 2 kratjesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, dat kleine beetje erbij kan dan ook nog wel. Op zich is 17,6 kilo niet bijzonder veel, niet eens twee kratjes pils
In een kratje zit 8 liter bier dus da's al 16 kilo... jij denkt dat het glaswerk en de kratten van lucht zijn gemaakt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef Californium het volgende:
[..]
echt heul wel meer dan 2 kratjesmaar ik moest er dus 2 kilo uithalen en in handbagage doen die ook al ruim RUIM over de 12 kilo heen was
![]()
maar enfin.....heb het overleeft.... nu even versjouwen en spullen in / uit pakken enzo
Je bakt toch niet nu al een taart voor donderdag? Die is niet meer te kanen dan. Ik heb zin in aardbeienvlaai met slagroomquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zin om een taart te gaan bakken, en aangezien IB donderdag jarig is komt dat goed uit
Nu alleen nog ff bedenken wat voor een taart
Het idee van twee kratjes is te moeilijk voor je?quote:
Nee, die bak ik dan donderdag zelfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bakt toch niet nu al een taart voor donderdag? Die is niet meer te kanen dan. Ik heb zin in aardbeienvlaai met slagroom.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ik als jarige heb natuurlijk heel geen invloed
Maar als je nu zin hebt in een taart bakken, dan heeft het toch geen zin om dat donderdag pas te doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, die bak ik dan donderdag zelfIk zat ook aan een aardbeientaart ofzo te denken
ryan airquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In een kratje zit 8 liter bier dus da's al 16 kilo... jij denkt dat het glaswerk en de kratten van lucht zijn gemaakt?
Maar hoezo mocht je maar 15 kilo bagage meenemen dan? Meestal is 20 toch de norm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
ryan air
Hee ze is weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je vanavond ook naar het eindfeest?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
ryan air
Wij mochten bij Ryanair afgelopen januari nog gewoon 20 kg meenemen (hadden alleen handbagage, maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)... Vreemd. Maar goed, het zal wel
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was de bedoeling dat in geheim te doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee ze is weer terug
Kom je vanavond ook naar het eindfeest?
Nou als jij er bent, en ik er ben is toch sowieso al feestquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
het was de bedoeling dat in geheim te doenmaar dees zei tegen wen dat het niet zo leuk ging worden
daarom ga ik wel even kijken of ik gaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou als jij er bent, en ik er ben is toch sowieso al feest
maar ze kon wel eens gelijk hebben ja![]()
nou ja, ik zou het iig wel leuk vinden als je ff hoi kwam zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
daarom ga ik wel even kijken of ik gamisschien ga ik gewoon met wn en rob hangen
Ah, scheelt dat je wel zin hebtquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou ja, ik zou het iig wel leuk vinden als je ff hoi kwam zeggen.
desi ook hoorde ik netquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nou ja, ik zou het iig wel leuk vinden als je ff hoi kwam zeggen.
Waarom ben je niet op msnquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:22 schreef Californium het volgende:
jah halloik heb gezegd dat ik het niet weet en wel even afwacht
Je gokt het, of weet je het zeker?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:44 schreef swarmahoer het volgende:
cali kan ik je al vast inhuren, in september gok ik een kamer te hebben namelijk
ben je nu weer voor altijd in nl ? of moet je nog terug eigelijk
ja supah tollquote:
wat heb je dr aan overgehouden?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:52 schreef SLP_ het volgende:
[..]
ja supah toll
neuh ik kan geen duits en het was een leestoets en op de een of andere manier had heel de klas een woordenboek bij en ik natuurlijk niet
Bovenaan bij wat? SSHN of entree?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:26 schreef swarmahoer het volgende:
ik denk dat ik binnen een maand wel iets heb dat me zintik sta tenslotte redelijk bovenaan nu
en t meeste is n maand later te betrekken, dus september of oktober zou moeten lukken
Oh bij wibeco... ik snap 'm alquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
dat bedrijf waar ik ingeschreven stalees je mn posts nooit
sshn mag ik niet want breda, entree moet je echt 15 jaar voor hebben wil je in aanmerking komen
waar gaat de reis heenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, vanaaf eens wat vluchten gaan boeken.. Wel meteen voor ongeveer 250 euromaar het is voor meerdere personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |