In een kratje zit 8 liter bier dus da's al 16 kilo... jij denkt dat het glaswerk en de kratten van lucht zijn gemaakt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef Californium het volgende:
[..]
echt heul wel meer dan 2 kratjesmaar ik moest er dus 2 kilo uithalen en in handbagage doen die ook al ruim RUIM over de 12 kilo heen was
![]()
maar enfin.....heb het overleeft.... nu even versjouwen en spullen in / uit pakken enzo
Je bakt toch niet nu al een taart voor donderdag? Die is niet meer te kanen dan. Ik heb zin in aardbeienvlaai met slagroomquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb zin om een taart te gaan bakken, en aangezien IB donderdag jarig is komt dat goed uit
Nu alleen nog ff bedenken wat voor een taart
Het idee van twee kratjes is te moeilijk voor je?quote:
Nee, die bak ik dan donderdag zelfquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bakt toch niet nu al een taart voor donderdag? Die is niet meer te kanen dan. Ik heb zin in aardbeienvlaai met slagroom.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ik als jarige heb natuurlijk heel geen invloed
Maar als je nu zin hebt in een taart bakken, dan heeft het toch geen zin om dat donderdag pas te doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, die bak ik dan donderdag zelfIk zat ook aan een aardbeientaart ofzo te denken
ryan airquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In een kratje zit 8 liter bier dus da's al 16 kilo... jij denkt dat het glaswerk en de kratten van lucht zijn gemaakt?
Maar hoezo mocht je maar 15 kilo bagage meenemen dan? Meestal is 20 toch de norm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
ryan air
Hee ze is weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je vanavond ook naar het eindfeest?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
ryan air
Wij mochten bij Ryanair afgelopen januari nog gewoon 20 kg meenemen (hadden alleen handbagage, maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)... Vreemd. Maar goed, het zal wel
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het was de bedoeling dat in geheim te doenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee ze is weer terug
Kom je vanavond ook naar het eindfeest?
Nou als jij er bent, en ik er ben is toch sowieso al feestquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
het was de bedoeling dat in geheim te doenmaar dees zei tegen wen dat het niet zo leuk ging worden
daarom ga ik wel even kijken of ik gaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou als jij er bent, en ik er ben is toch sowieso al feest
maar ze kon wel eens gelijk hebben ja![]()
nou ja, ik zou het iig wel leuk vinden als je ff hoi kwam zeggen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:34 schreef Californium het volgende:
[..]
daarom ga ik wel even kijken of ik gamisschien ga ik gewoon met wn en rob hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |