nog nooitquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je wel eens catan gespeeld of nog nooit? anders is t wat moeilijker idd
dup hield de gastenlijst bij, dus of zij of lr moet het even vertellenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Is LR er eigenlijk bij? Of is het swarmi, piet, dupsel, IB en Yashi?
tot hoelaat heb je nogquote:
We hebben met swarmi al één iemand die het niet kan, als er nog iemand bij is (al ben je niet snel zo slecht als hij) die minder geautomatiseerd is, dan duurt het helemaal tot drie uur vannacht ofzoquote:Op maandag 29 juni 2009 23:25 schreef SLP_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
hmm k ben best moe dus ik denk dat ik binnen 3-kwartier tot een uur wel naar bed ga
Hehe, eindelijk snap je het. Pffffquote:Op maandag 29 juni 2009 23:30 schreef SLP_ het volgende:
ja mikkie het is al duidelijk je wil me er gewoon niet bij hebben![]()
ik zal van de week wel es de spelregels opzoeken want ik ben wel nieuwsgierig nu
Jawel, dat heeft ze wel. En ook al tig keer gespeeld, maar ze doet net alsof ze het niet weet want de spelregels online zijn vast compleet anders.quote:
sorry ik ben een beetje traag van begripquote:
he niet zo hatelijk jij! wat heb ik je misdaan?quote:Op maandag 29 juni 2009 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft ze wel. En ook al tig keer gespeeld, maar ze doet net alsof ze het niet weet want de spelregels online zijn vast compleet anders..
Dit is tegen swarmi bedoeld mopquote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef SLP_ het volgende:
[..]
he niet zo hatelijk jij! wat heb ik je misdaan?
trek je niks van hem aan, hij is bang dat je van m wintquote:Op maandag 29 juni 2009 23:33 schreef SLP_ het volgende:
[..]
he niet zo hatelijk jij! wat heb ik je misdaan?
zoals ik al zei, ik ben traag van begripquote:
hmm ja ik denk dat dat het is jaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
trek je niks van hem aan, hij is bang dat je van m wintof doorhebt dat ie valsspeelt
Noquote:Op maandag 29 juni 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar Piet was ook het meest dronken. Of nouja, jij en swarmi ook. Ik moet een LR'etje doen die avond. Kan ik foto's maken van zatte mensen en die doorsturen naar de thuisblijvers
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:40 schreef Mikkie het volgende:
Maw: iemand die binnenkort gaat verhuizen, roep de hulp van Cali in, want die is super getraind
Mja, of IB moet even zijn gastenlijst naar mij mailenquote:Op maandag 29 juni 2009 23:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dup hield de gastenlijst bij, dus of zij of lr moet het even vertellen
komt moblo niet
Oh jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, of IB moet even zijn gastenlijst naar mij mailen
Ah joh, dat kleine beetje erbij kan dan ook nog welquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Californium het volgende:
[..]
heb er wel spierballen van gekregen
was best stom gister! ik had dus mijn tasd ingepakt en het gewicht geschat op de mogelijkheid van optillen van mijn tas... Mijn schatting: o kan ik best optillen 14 kilo... kwam neer op 17.6 kilo
oeps
ik kom! En Mr.MoBlo ook!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mja, of IB moet even zijn gastenlijst naar mij mailen
echt heul wel meer dan 2 kratjesquote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah joh, dat kleine beetje erbij kan dan ook nog wel. Op zich is 17,6 kilo niet bijzonder veel, niet eens twee kratjes pils
In een kratje zit 8 liter bier dus da's al 16 kilo... jij denkt dat het glaswerk en de kratten van lucht zijn gemaakt?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:03 schreef Californium het volgende:
[..]
echt heul wel meer dan 2 kratjesmaar ik moest er dus 2 kilo uithalen en in handbagage doen die ook al ruim RUIM over de 12 kilo heen was
![]()
maar enfin.....heb het overleeft.... nu even versjouwen en spullen in / uit pakken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |