quote:Op zondag 28 juni 2009 23:09 schreef Sander het volgende:
250 euro voor een matras? Is het gevuld met eenhoorndons?
Maar zoek je nog mensen voor je kamer, ik ken zo twee mensen (vrouwen) die een kamer zoeken in Nijmegen.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb aan die jongen 75 euro voor de hoogslaper en +- 250 voor het matras gevraagd.. Wat zou jij er voor willen geven?
Maar damn wat een gezeik zeg
Iedere keer denk ik het geregeld te hebben en iedere keer komt er iets tussen..
Steven Fry met zijn gay-cruising applicatie op zijn trendy mobiel?quote:
Ik ken er ook nog wel een paar aan wie je 'm geheid zo kwijt bent...quote:Op zondag 28 juni 2009 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar zoek je nog mensen voor je kamer, ik ken zo twee mensen (vrouwen) die een kamer zoeken in Nijmegen.
Hij is vandaag denk ik niet op de zaak maar zal hem zo eens bellen.. en als de huisbaas het goed vind geef ik jou wel ff zijn 06 dan kan je dat doorgeven..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:06 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb doorgegeven dat ie nog een keer kan bellen
Mijn zusje heeft vanmiddag al m'n beddengoed voor me in de was gedaan (ze had logés in mijn kamer), maar het niet handig te drogen gehangen.. nu moet ik wachten tot het droog is
Ja ik weet nu dus nog niet precies wat de huisbaas wil dus voor ik weer allemaal dingen ga beloven..quote:Op zondag 28 juni 2009 23:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar zoek je nog mensen voor je kamer, ik ken zo twee mensen (vrouwen) die een kamer zoeken in Nijmegen.
Is ook waar, maar dan nog.quote:Op maandag 29 juni 2009 03:49 schreef swarmahoer het volgende:
matrassen zíjn toch ook gewoon duur
je brengt er 1/3e van de dag op door, dus kan ook best wat kosten lijkt me
Heb je een andere stage?quote:Op maandag 29 juni 2009 10:22 schreef Mikkie het volgende:
Fuck...
Dadelijk m'n stage-instelling afbellen waar ik anderhalve maand geleden al ja tegen heb gezegd. Die zullen not amused zijn.
.
Ja dat dus ookquote:Op maandag 29 juni 2009 10:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is ook waar, maar dan nog.
Overigens zou ik zelf sowieso nooit een tweedehands matras kopen, hooguit van naaste familie die er nagenoeg niet op geslapen heeft.
Jup, een andere stage waar ik minstens zo veel kan leren, maar die minder praktische problemen met zich meebrengt. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat ga inkleden bij de 'oude' stage-instellingquote:Op maandag 29 juni 2009 10:26 schreef Dupje het volgende:
[..]
Heb je een andere stage?
Ik ga zo nog een uurtje aan t zwembad werken...
Dat is een optie, maar vind ik niet heel chique, da's een beetje om de hete brij heen draaien. Ik heb bewust voor een andere toko gekozen, dan moet je ook mans genoeg zijn om daar voor uit te komen en in alle redelijkheid te beargumenteren waarom, ik denk dat dat ook prima kan. Dat de reactie daarop niet zo leuk zal zijn, soit, so be it.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:17 schreef LastRequest het volgende:
Zeggen dat de school/uni ineens problemen leverde?
Geloof me Piet, ik heb daar al eerder geprobeerd iemand te pakken te krijgen, wat in twee weken met meer dan tien telefoontjes nog niet lukte. Er zit nu enige tijdsdruk achter, en bovendien heb ik meer te doen dan constant bellen in de hoop dat het een keer wél lukt.quote:Op maandag 29 juni 2009 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee gek, dat komt ultiem laf over. Gewoon nog een keer of 10 bellen.
Dan wens ik jou veel succes met het slapen op die matrassenquote:Op maandag 29 juni 2009 09:46 schreef morgane het volgende:
Maar op MP zou ik zo'n hoogslaper voor 75 euro incl. matras kunnen vinden, dus dan vrees ik dat je toch nog maar verder moet zoeken.
True that. Ik heb voor mijn éénpersoons matras een paar jaar terug ook dik 250 euro betaald geloof ik. Maar daar heb je dan ook wat voor. Een el cheapo matras hangt vaak samen met el cheapo kwaliteit...quote:Op maandag 29 juni 2009 12:31 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan wens ik jou veel succes met het slapen op die matrassenIk zou er niet van uit gaan dat die dingen lekker liggen. Goede matrassen zijn nou eenmaal duur
*in zwembad plast*quote:
2 jaar geleden dachten een aantal tuinfeestbezoekers grappig te zijn, en stonden ze met zn 3en op een rijtje in het zwembad te plassen. Een huisgenoot heeft ze er toen alle3 ingeduwd, met kleren, mobiele telefoons en al. Eigen schuld dikke bult.quote:
* mental note maaktquote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
2 jaar geleden dachten een aantal tuinfeestbezoekers grappig te zijn, en stonden ze met zn 3en op een rijtje in het zwembad te plassen. Een huisgenoot heeft ze er toen alle3 ingeduwd, met kleren, mobiele telefoons en al. Eigen schuld dikke bult.
Inderdaad, wat morgane zegt. Eigen schuldquote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
2 jaar geleden dachten een aantal tuinfeestbezoekers grappig te zijn, en stonden ze met zn 3en op een rijtje in het zwembad te plassen. Een huisgenoot heeft ze er toen alle3 ingeduwd, met kleren, mobiele telefoons en al. Eigen schuld dikke bult.
Gast serieus.. WC.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je er al in ligt en je moet heel nodig, mag het dan wel? Dat ziet toch niemand.
O, kan je ook in een zwembad plassen als je er niet in aan het zwemmen bent?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:00 schreef Dupje het volgende:
[..]
ik snap m nietquote:
Iemand moet toch een begin makenquote:Op maandag 29 juni 2009 13:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gast serieus.. WC.
Mén anders zit iedereen in je gele rotzooi.
Het zwembad dus ookquote:Op maandag 29 juni 2009 13:15 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten worden pas met de 1st volgende regenbui schoongemaakt
Jij blij, diegene blij, huisbaas blij.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, de kamer is toch al wel weg.. Huisbaas heeft alweer een nieuwe.
en die wil gelukkig het bed het bureau en de vloerbedekking enzo overnemen..
en ook nog mooi weer, wat wil je nog meerquote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij blij, diegene blij, huisbaas blij.
Goede reden voor een feestje
Op voorhand een voldoende voor al m'n tentamens, zodat ik nu lekker in de tuin bier kan drinken?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ook nog mooi weer, wat wil je nog meer
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ook nog mooi weer, wat wil je nog meer
jaa dat gebied ken ik ookquote:Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
ff n lekker eindje gereden langs groesbeek en duitslandmooi gebied daar zeg
ooh dat bordje heb ik dan net gemistquote:Op maandag 29 juni 2009 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
derdebaan ofzo zag ik op n bordje staan
nein ik heb toetsen t/m dinsdag en dan nog herkansingen, cijfers ophalen, gesprekken etc en dan 18 juli [gelijk met zomerfeestenquote:
Jupquote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
heej mikkie ouwe bierzuipert, je bent er dus bij zaterdag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Hier, vers vlees swarmaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
als je ff een linkje post misschien wel even ;p
maar ik weet dus niet hoe het moet enz
Piet was als eerste weg toen die avond, dus opzich lijkt me dat wel verstandigquote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Weet nog niet vanaf hoe laat en tot hoe laat btw. Op 't werk is het nodige kunst en vliegwerk met werktijden aan de gang, dus dat hoor ik vrijdag wel. En aangezien ik zondag de hele dag moet leren, is het niet mijn idee om een Pietje te doen die avond
.
Maar Piet was ook het meest dronken. Of nouja, jij en swarmi ookquote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Piet was als eerste weg toen die avond, dus opzich lijkt me dat wel verstandig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |