Jij blij, diegene blij, huisbaas blij.quote:Op maandag 29 juni 2009 13:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
LR, de kamer is toch al wel weg.. Huisbaas heeft alweer een nieuwe.
en die wil gelukkig het bed het bureau en de vloerbedekking enzo overnemen..
en ook nog mooi weer, wat wil je nog meerquote:Op maandag 29 juni 2009 13:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij blij, diegene blij, huisbaas blij.
Goede reden voor een feestje
Op voorhand een voldoende voor al m'n tentamens, zodat ik nu lekker in de tuin bier kan drinken?quote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ook nog mooi weer, wat wil je nog meer
quote:Op maandag 29 juni 2009 13:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en ook nog mooi weer, wat wil je nog meer
jaa dat gebied ken ik ookquote:Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef swarmahoer het volgende:
ff n lekker eindje gereden langs groesbeek en duitslandmooi gebied daar zeg
ooh dat bordje heb ik dan net gemistquote:Op maandag 29 juni 2009 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
derdebaan ofzo zag ik op n bordje staan
nein ik heb toetsen t/m dinsdag en dan nog herkansingen, cijfers ophalen, gesprekken etc en dan 18 juli [gelijk met zomerfeestenquote:
Jupquote:Op maandag 29 juni 2009 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
heej mikkie ouwe bierzuipert, je bent er dus bij zaterdag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
Hier, vers vlees swarmaquote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
als je ff een linkje post misschien wel even ;p
maar ik weet dus niet hoe het moet enz
Piet was als eerste weg toen die avond, dus opzich lijkt me dat wel verstandigquote:Op maandag 29 juni 2009 23:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jup. Weet nog niet vanaf hoe laat en tot hoe laat btw. Op 't werk is het nodige kunst en vliegwerk met werktijden aan de gang, dus dat hoor ik vrijdag wel. En aangezien ik zondag de hele dag moet leren, is het niet mijn idee om een Pietje te doen die avond
.
Maar Piet was ook het meest dronken. Of nouja, jij en swarmi ookquote:Op maandag 29 juni 2009 23:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Piet was als eerste weg toen die avond, dus opzich lijkt me dat wel verstandig
quote:Op maandag 29 juni 2009 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
piet was idd het meest zatik had naast wijn nog andere dingen in mn mond, en piet alleen maar bier
heb je wel eens catan gespeeld of nog nooit? anders is t wat moeilijker iddquote:Op maandag 29 juni 2009 23:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
als je ff een linkje post misschien wel even ;p
maar ik weet dus niet hoe het moet enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |