Ja, ik heb mijn lesje wel geleerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Goede topictitel. Goed van structuur ook.
Oh, dat was dus niet duidelijk. Ik had namelijk het idee dat je ze expres dingen liet doen die écht niet mogen thuis.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb het over laat naar bed, snoep,chips en ijs eten tot ze niet meer kunnen, videospelletjes spelen en naar dingen kijken die thuis niet mogen. (maar wat ik wel door de beugel vind kunnen)
Ja maar WickedAngel is ook verantwoordelijker dan ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Goede topictitel. Goed van structuur ook.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze slechte opvoeder gaat zo maar eens slapen denk ik. Moet nog even plannen maken om een xtc-lab op te zetten, een ontvoering inelkaar draaien en een paar liquidaties voorbereiden. Want morgen moet ik weer een paar uurtjes oppassen.
Nee, het was gewoon niet duidelijk wat je bedoelde met 'dingen die ze thuis niet mogen'.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij ben jij iets te serieus in gesteld en weet je niet dat dingen die thuis niet mogen soms ook heel onschuldig kunnen zijn.
Mijn neefjes en nichtjes mogen geen geweld zien van hun ouders maar ze zijn hartstikke trots dat ik ooit wedstrijdvechter ben geweest en willen daar alles over weten. Daarom kijk ik met ze naar de K1, PRIDE en UFC.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat was dus niet duidelijk. Ik had namelijk het idee dat je ze expres dingen liet doen die écht niet mogen thuis.
Zolang ze maar geen buikpijn krijgen, is dit gewoon de kinderen verwennen. dat zouden die ouders ook moeten doen. In het weekend, op hun verjaardag en zo.
Misschien heb ik het er wel zelf naar gemaakt dat jij mij zo wantrouwt. Ik ben ook wel een soort sociopaat hier geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon niet duidelijk wat je bedoelde met 'dingen die ze thuis niet mogen'.
Ik vreesde al voor het leven van de hamsterquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ik zag namelijk al het beeld voor me dat Andy zijn eten tegen de muren smijt en op de banken springt.
Eten gooien is echt verboden bij mij. Maar op de banken springen mag wel van mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ik zag namelijk al het beeld voor me dat Andy zijn eten tegen de muren smijt en op de banken springt.
Welnee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien heb ik het er wel zelf naar gemaakt dat jij mij zo wantrouwt. Ik ben ook wel een soort sociopaat hier geloof ik.
Ik weet niet eens wat dat allemaal is. Ik neem aan zoiets als dat wrestling gedoe met zo'n show erom heen. Bovenop zo'n ring gaan kimmen en dan bovenop iemand springen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn neefjes en nichtjes mogen geen geweld zien van hun ouders maar ze zijn hartstikke trots dat ik ooit wedstrijdvechter ben geweest en willen daar alles over weten. Daarom kijk ik met ze naar de K1, PRIDE en UFC.
Belletje trekken vind ik ook irritant. As jullie bij mij komen pak ik de deegroller die ik niet heb.quote:
Soms doen we ook wel eens stoute dingen als belletje trek of prank calls plegen.Maar eieren op ramen gooien etc gaat mij een stapje te ver. Het moet geen vandalisme worden.
Misschien komt het gewoon door je usericon.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien heb ik het er wel zelf naar gemaakt dat jij mij zo wantrouwt. Ik ben ook wel een soort sociopaat hier geloof ik.
Tokay's hamster? Die hangt al jaren aan een koord.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vreesde al voor het leven van de hamster
Freefightcompetities. Echt knokken en niet zo'n toneelvoorstelling als met Hulk Hoganquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat allemaal is. Ik neem aan zoiets als dat wrestling gedoe met zo'n show erom heen. Bovenop zo'n ring gaan kimmen en dan bovenop iemand springen?Daar keek ik ook wel eens naar, maar toen was ik al wat ouder.
Niks voor jou dat Freefighten?quote:Belletje trekken vind ik ook irritant. As jullie bij mij komen pak ik de deegroller die ik niet heb.
Levend? Want de meeste hamsters worden maar een jaar of twee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef wyccie het volgende:
Tokay's hamster? Die hangt al jaren aan een koord.
Ja hallo, jij ging slapen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Welnee. Andy is talking 'bout the real deal. Spierbundels die elkaar tot moes slaan en trappenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat allemaal is. Ik neem aan zoiets als dat wrestling gedoe met zo'n show erom heen. Bovenop zo'n ring gaan kimmen en dan bovenop iemand springen?Daar keek ik ook wel eens naar, maar toen was ik al wat ouder.
Die van Tokay nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Levend? Want de meeste hamsters worden maar een jaar of twee.
Die van Tokay halen de twee jaar niet. Zij is een notoire cavia-wurger.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Superhamsters? Cavia's? Capibara's?
Ieh auw. Als je maar wel 'Don't try this at home' tegen de jongste kinderen zegt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Freefightcompetities. Echt knokken en niet zo'n toneelvoorstelling als met Hulk Hogan![]()
Nee, ik kan niet tegen bloed.quote:Niks voor jou dat Freefighten?
What?!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Tokay is een soort Kelly?
Pyl en Tokay zijn niet samen op vakantie geweest. De dochters van pyl raken nogal van slag van het onopgevoedde gedrag van de zoon van Tokay. De jongen heeft zelfs niet eens een naam.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht eens even, was ik niet op vakantie met Tokay? Oh nee, dat was Pyl.
Dan kun je nu beter gewoon wakker blijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:25 schreef wyccie het volgende:
Scheisse, ik moet morgen werken. Dat was ik haast vergeten.
Als ik zeg dat ik nu ga slapen, ga jij dan ook pitten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:25 schreef wyccie het volgende:
Scheisse, ik moet morgen werken. Dat was ik haast vergeten.
Jij wil gewoon niet dat wyccie en ik het nog even over jou hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik nu ga slapen, ga jij dan ook pitten?
Michael is with youquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
En wat komt er voorbij op mijn iPod... jaja, Off the wall.
Dirty Dianaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
En wat komt er voorbij op mijn iPod... jaja, Off the wall.
Weet niet wat dat is.quote:
Boeiend. Doe dat lekker even in pmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij wil gewoon niet dat wyccie en ik het nog even over jou hebben
Dat is ook wel een goed ideequote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boeiend. Doe dat lekker even in pm
Nee, nee. Vijf uurtjes slaap lukt me wel. En morgen wat koffie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kun je nu beter gewoon wakker blijven.
Ik stuur de hamsters naar haar door.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is ook wel een goed ideeStuur jij ze dan door naar wyccie?
Ja ik werd gewongen.quote:
Toen ik nog werkte ging ik om 1 uur naar bed en er om 6 uur uit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, nee. Vijf uurtjes slaap lukt me wel. En morgen wat koffie.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik stuur de hamsters naar haar door.
Ik leg geen verklaringen af over Fok! aan vrienden, noch aan bekenden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik werd gewongen.
Kunnen jullie trouwens Fok verklaren aan vrienden en bekenden.
'O chatten' zeggen ze dan.
Ik verklaar helemaal niets, wat ik hier uitspook is privé.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie trouwens Fok verklaren aan vrienden en bekenden.
'O chatten' zeggen ze dan.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik leg geen verklaringen af over Fok! aan vrienden, noch aan bekenden.
Mijn moeder kocht eens een levende kip en slachtte dat beest in de keuken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Plukken. Dat moesten ze vroegâh ook.
Hoe weet jij of ik niet heel toevallig mijn haar heb laten afknippen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt ook heel veel haar ..... en niet alles hoeft gezegd te worden.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:41 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder kocht eens een levende kip en slachtte dat beest in de keuken.![]()
Duiven. Vliegende ratten. Brrrrrquote:Ik heb een hekel aan dieren. Vooral vogels.
Heb jij lang haar?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:43 schreef wyccie het volgende:
Hoe weet jij of ik niet heel toevallig mijn haar heb laten afknippen?
Volgens de heren van Topgear had je dan dierenarts moeten worden. Een dierenarts is voor een groot gedeelte van de tijd bezig met beesten af te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een hekel aan dieren. Vooral vogels.
Niet alle duiven zijn even erg maar diegenen in het centrum supercool tussen de mensenstromen door trippelen die hebben allemaal ziektes.quote:
Ja, want kort haar moet je onderhouden (ik ben lui). En ik vind het niet praktisch.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Heb jij lang haar?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de heren van Topgear had je dan dierenarts moeten worden. Een dierenarts is voor een groot gedeelte van de tijd bezig met beesten af te maken.
Dat zeg ik. Gadverdámme!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet alle duiven zijn even erg maar diegenen in het centrum supercool tussen de mensenstromen door trippelen die hebben allemaal ziektes.
Je bent ook nog te jong voor een pittig kort kapsel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, want kort haar moet je onderhouden (ik ben lui). En ik vind het niet praktisch.
Welnee, één keer in de 6, 7 weken naar de kapper. Wassen, mousse erin, tralala, klaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:47 schreef wyccie het volgende:
Ja, want kort haar moet je onderhouden (ik ben lui).
En als het je nou het beste staatquote:En ik vind het niet praktisch.
Hier aan de Weesperzijde zie je ook hele andere duiven. Die vertrouwen ook geen mensen, die vliegen al op een afstand van bijna 10 meter een stukje verder.quote:
Vooral dat tralala-gedeelte weerhoudt mij ervan om naar de kapper te gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee, één keer in de 6, 7 weken naar de kapper. Wassen, mousse erin, tralala, klaar.
Het is echt een illusie dat vrouwen alleen hun haar kort laten doen als ze in de dertig (of veertig) zijn, na kinderen, etc. en zo'n verkeerd dertien-in-een-dozijn roodachtig kleurtje erin.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent ook nog te jong voor een pittig kort kapsel.
Het geld groeit me niet op m'n rug.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Welnee, één keer in de 6, 7 weken naar de kapper. Wassen, mousse erin, tralala, klaar.
Da's dan jammer.quote:En als het je nou het beste staat
Ja sorry, ik vergeet dat je student bentquote:
quote:De laatste drie jaar ben ik drie keer naar de kapper geweest. De tweede keer was om de eerste keer te fixen. De laatste keer was om het uit te dunnen. Daarna heb ik zelf maar een uitdunschaar gekocht.
Ik knip zelf mijn haar wel.![]()
Qua privéquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:
Ik ben door Radio-3 gevraagd om in de uitzening te komen.
qua privé heb ik bedankt
TRA. LA. LAquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooral dat tralala-gedeelte weerhoudt mij ervan om naar de kapper te gaan.
Is niks voor mij joh.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Qua privé![]()
Kun je niet alsnog ja zeggen tegen Revu? Zou ik wel kicken vinden.
Ik zou het ook niet doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:
Beste Tong80,
Ik heb u al eens gemaild op uw hotmailaccount, maar daar kijkt u waarschijnlijk niet zo vaak op, dus probeer ik het even zo. Als verslaggever voor weekblad Revu schrijf ik een artikel over posten op internet (oa op Fok!), en de mensen die dat doen. Hiervoor wil ik graag met vooraanstaande posters spreken, en u hoort daar wel bij, zag ik. Het gaat om een interview, het liefst face-to-face, maar desnoods telefonisch. Ook komt er een foto in het magazine te staan, die kan desnoods onherkenbaar.
Zou u mee willen werken?
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Hoeveel?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens is mijn kapper helemaal niet duur
Ik met een hobbyschaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe ik ook, gewoon met een huishoudschaar
Nog net geen veertig euro en dan heeft ze ook nog een pietsie bijgeverfdquote:
Dit is het begin, midden en eind van een reactie op een baggerreactie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:03 schreef klaasdj het volgende:
dit is het begin van een baggerreactie
dit is het midden van een baggerreactie
dit is het eind van een baggerreactie
Ik heb er alle vertrouwen in dat tong zich niet gek laat maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter van niet. Kijk maar wat de roem met Michael gedaan heeft.
VEERTIG EURO????????????quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog net geen veertig euro en dan heeft ze ook nog een pietsie bijgeverfdIn mijn eigen kleur, dus niet dat verkeerde neppig rood.
Dit is de alfa en de omega van het grieks alfabetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is het begin, midden en eind van een reactie op een baggerreactie.
Veertig euro is f*cking duur!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nog net geen veertig euro en dan heeft ze ook nog een pietsie bijgeverfdIn mijn eigen kleur, dus niet dat verkeerde neppig rood.
Welkom. Trek de deur achter je dicht en veeg je voeten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:03 schreef klaasdj het volgende:
dit is het begin van een baggerreactie
dit is het midden van een baggerreactie
dit is het eind van een baggerreactie
Houd toch op man, bij andere kappers betaal je makkelijk 60, 70 euro.quote:
Onder andere dan hè!?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:06 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Dit is de alfa en de omega van het grieks alfabet
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd toch op man, bij andere kappers betaal je makkelijk 60, 70 euro.
Dit is het begin van de voedertijd van de troll,quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben niet rood
Btw don't feed the troll.
Damn, wat doen ze dan allemaal aan je haar? Totaal ander model of bijknippen? Hoe lang zijn ze bezig?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Houd toch op man, bij andere kappers betaal je makkelijk 60, 70 euro.
't Is een konijntje.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:06 schreef klaasdj het volgende:
Dit is de alfa en de omega van het grieks alfabet
[ afbeelding ]
In model knippen en klein stukje verven. Vijf kwartier. Hebben jij en Scrutinizer echt geen idee van prijzen? Ik ken mensen die zowat het dubbele betalen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:09 schreef wyccie het volgende:
Damn, wat doen ze dan allemaal aan je haar? Totaal ander model of bijknippen? Hoe lang zijn ze bezig?
Voor dat bedrag zou je haast een happy end verwachten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, wat doen ze dan allemaal aan je haar? Totaal ander model of bijknippen? Hoe lang zijn ze bezig?
De paar keren dat ik mijn haar heb laten knippen was het zo'n 20-25 euro. Knippen en wassen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
In model knippen en klein stukje verven. Vijf kwartier. Hebben jij en Scrutinizer echt geen idee van prijzen? Ik ken mensen die zowat het dubbele betalen.
Ik denk dat Gellius nog geen 20 euro betaalt bij Ger.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie moeten beiden echt eens nodig naar de kapper. En dan steil achterover vallen van de prijs. Ik wil wedden dat ik echt goedkoop uit ben.
Dat zal best. Maar ik blijf erbij dat het niet zo duur is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:16 schreef wyccie het volgende:
De paar keren dat ik mijn haar heb laten knippen was het zo'n 20-25 euro. Knippen en wassen.
Jouw stukje verf zal het wel zo duur maken.
Die drie haren die hij nog over heeft?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Gellius nog geen 20 euro betaalt bij Ger.
Het is twee dure cd's of twee gemiddeld dure concerten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik blijf erbij dat het niet zo duur is.
Gellius heeft een weelderige bos zwart haar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die drie haren die hij nog over heeft?
Kwestie van prioriteiten. Ik vind mijn haar belangrijker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is twee dure cd's of twee gemiddeld dure concerten.
Kom je bij hem over de vloer?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius heeft een weelderige bos zwart haar.
Diemen-Zuid, hè?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten. Ik vind mijn haar belangrijker.
Ja, ik word hier gegijzeld door Lange Frans en Baas B, of hoe heten die lui.quote:
En opvoeden van kinderenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Hebben we het echt al zolang over haar en kappers?
En dan zwaaien jullie? Ik dacht dat je je FOK!-activiteiten niet besprak met vrienden noch bekenden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij woonde in de buurt en fietst nog dagelijks hier door de straat.
Lange Baas en Frans B(auer)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik word hier gegijzeld door Lange Frans en Baas B, of hoe heten die lui.
Gellius is vriend noch bekende van mijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zwaaien jullie? Ik dacht dat je je FOK!-activiteiten niet besprak met vrienden noch bekenden.
Dat was minder triviaal. Hell, dat was leuk. Grappig dat iedereen het er in feite mee eens is dat je een beetje mee-opvoedt. Maar genoeg daaroverquote:
Ik vind het sowieso een luxe-dienst. Ik besteed dat geld liever aan iets anders.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie moeten beiden echt eens nodig naar de kapper. En dan steil achterover vallen van de prijs. Ik wil wedden dat ik goedkoop uit ben.
Maar hoe herken je hem danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius is vriend noch bekende van mij
Ik koop daar drie gemiddeld-dure cd's en 1 goedkope dvd van.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is twee dure cd's of twee gemiddeld dure concerten.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het zo warm dat het is alsof ik koorts heb.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan z'n zwarte haar. Dat had ik toch al gezegd?
Nee, ik heb geen opvliegers. Het is dat kutweer.quote:
Ben je onlangs met mensen in contact geweest die in Mexico zijn geweest?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het zo warm dat het is alsof ik koorts heb.
Ok.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:32 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik heb geen opvliegers. Het is dat kutweer.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je onlangs met mensen in contact geweest die in Mexico zijn geweest?
Heb ik geprobeerd, maar op een gegeven moment snak ik naar 'frisse' lucht.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:33 schreef wyccie het volgende:
Ok.![]()
Ik heb op een gegeven moment het raam gewoon dicht gedaan. Dan blijft de warme lucht buiten.
Overdag alles dicht. Als de zon onder is alles open.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik heb op een gegeven moment het raam gewoon dicht gedaan. Dan blijft de warme lucht buiten.
Ik ben van mening dat door mijn eigen ervaring ik die kinderen kan uitleggen of iets pijnlijk is. Soms zie je veel bloed(gescheurde wenkbrauw) maar dan doet het geen pijn. En als ik het zeg en uitleg hoe het komt vinden ze het niet zo erg. Verder weten ze nu ook dat op het moment dat je in gevecht ben je vrijwel niks voelt door adrenaline.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ieh auw. Als je maar wel 'Don't try this at home' tegen de jongste kinderen zegt.
Ik heb soms ook wel het gevoel daar een beetje een buitenbeentje te zijn. Ik denk vaak anders over dingen dan een aantal groot deel mensen die daar posten. En ik ben het helemaal eens met wat Peace zegt. Enne Andy, wat jij met je nichtjes/neefjes doet, dat is gewoon verwennen en dat is leuk en hoort ook zo. Opa's en oma's zijn er ook om te verwennen. Al mogen mijn ouders, als Twan vervelend is, hem gewoon corrigeren, op de gang zetten oid.quote:
Ow wat goed van je!! Maar een uurtje later dan ik. Al was ik er dan wel even eerder uit om Lennon fles te geven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik stond er om half tien al weer fris en fruitig naast
Mazzelpik! Kon er om zeven uur al weer uit. 8:30 stonden mijn nichtjes al op de stoep.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik stond er om half tien al weer fris en fruitig naast
Vreselijk idd. Ga zo toch maar lekker biertjes halen. Heerlijk vanavond.....afkoelen met een koude corona!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook zo broeierig warm?? Pfff niet fijn
Je hebt ze toch wel bier gegeven, mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo de kindertjes zijn weer naar huis.....En ik heb geen preek gekregen.
Waarom denk je dat ik weer moet halen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel bier gegeven, mag ik aannemen?
Voor Wyccie:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weer moet halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Hopelijk heeft ze wel airco daar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie staat vandaag af te zien achter de toonbank
Dan worden haar beentjes te koudquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze wel airco daar.
Ja maar ze blijft wel fris in de kop. Anders is ze zo grumpy vanavond....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan worden haar beentjes te koud
Wyccie? Welnee joh, wyccie is een zonnestraaltje, iedere dag opnieuw.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ze blijft wel fris in de kop. Anders is ze zo grumpy vanavond....
Oh heb ik even pech dat ik haar dan meestal s'nachts tref.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie? Welnee joh, wyccie is een zonnestraaltje, iedere dag opnieuw.
Wat is WKD?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net lekker WKD gehaald voor vanavond. Mn ouders komen op "visite". Nu met een kan frambozendrank met ijsklontjes buiten... als je gewoon rustig zit, is het wel goed vol te houden.
Ah dat....soort breezer of smirnoff. Heb nog Smirnoffjes en Jillz in mijn koelkast staan voor eventueel damesbezoek.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
Een heerlijk fris alcoholisch drankje...
De politiek correctere variant van Breezer dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
Een heerlijk fris alcoholisch drankje...
Ik ook niet maar enkele dames waar ik mee omga wel. Prosecco is ook erg in tegenwoordig bij de dames.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Het is veel lekkerder dan Breezeren minder zoet. Mijn schoonszusje heeft Jills gebuzzt maar vond het niet lekker.
Modeverschijnsel. Mensen drinken dat omdat ze denken dat ze er dan helemaal bij horen. Op de eerste warme dag van dit jaar zag je hier in Amsterdam al die suffe types 's avonds fietsen met een fles rosé op weg naar het Vondelparkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
. Prosecco is ook erg in tegenwoordig bij de dames.
Drink je net zo vaak als Wickedangel?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik word van (teveel) rose ziek, maar dat is de enige "wijn" die ik lust. Ik drink eigenlijk altijd als ik alcohol drink WKD of safari puur met heel veel ijs of Malibu met 7-up.
Ik heb nog een blikje prosecco op mn bureau staan, relatiegeschenk van een uitzendbureau.
Ik drink alleen prosecco met leuke hockeymeiden. Anders smaakt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Modeverschijnsel. Mensen drinken dat omdat ze denken dat ze er dan helemaal bij horen. Op de eerste warme dag van dit jaar zag je hier in Amsterdam al die suffe types 's avonds fietsen met een fles rosé op weg naar het Vondelpark
Precies, dat soort suffe types.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik drink alleen prosecco met leuke hockeymeiden. Anders smaakt het gewoon niet.
Als Wyccie nou de vierdaagse loopt en wij als RJPvD supportteam gaan komen ze op de vierde dag van pas!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog twee flessen champagne in de koelkast. Van m'n werk gekregen maar ik hou helemaal niet van champagne
Ik weet niet hoe vaak zij drinkt. Maar ik drink denk ik gemiddeld 1 of 2 x per maand alcohol en op verjaardagen ook nog. Niet vaak dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Drink je net zo vaak als Wickedangel?
Zij waren gewoon leuke meiden die gezellig met mij wilde kletsen en prosecco drinken. Niet arrogant of wat dan ook.quote:
Dan drink je idd veel minder dan zij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak zij drinkt. Maar ik drink denk ik gemiddeld 1 of 2 x per maand alcohol en op verjaardagen ook nog. Niet vaak dus.
Is aan mij ook niet besteed. Ik vind cola lekkerderquote:Champagne is ook niet echt lekker..
Bijna alle meiden met wie ik de afgelopen jaren heb gewerkt waren hockeymeiden. Ze zijn over het algemeen erg burgerlijk in de zin van carrière, maatschappelijk succes, huisje-boompje-beestje, 2 auto's voor de deur, 2 vakanties per jaar. Erg mainstream en dat heeft niet bepaald mijn voorkeurquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij waren gewoon leuke meiden die gezellig met mij wilde kletsen en prosecco drinken. Niet arrogant of wat dan ook.
Ik heb al zo'n 6 maanden geen bier meer in huis. Ik heb alleen nog een fles gin en een fles bacardi in huis maar die staan al maanden onaangeroerd. En in mijn koelkast staan wel dan die smirnoffjes en die jillz maar daar kom ik niet aan. Ik drink alleen nog maar buitenshuis en in gezelschap.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
Cola zerosamen met naturel chips of patatjes...
Al drink ik de laatste tijden vooral water of water vermengd met een beetje frambozensiroop, lekker fris.
Hier ongeveer hetzelfde. Ook bij het uitgaan drink ik lang niet altijd. Dat vinden mensen raar, dan denken ze dat ik nog moet rijdenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 6 maanden geen bier meer in huis. Ik heb alleen nog een fles gin en een fles bacardi in huis maar die staan al maanden onaangeroerd. En in mijn koelkast staan wel dan die smirnoffjes en die jillz maar daar kom ik niet aan. Ik drink alleen nog maar buitenshuis en in gezelschap.
Ik herinner me ineens dat ik een paar topics terug een glaasje Gin met appelsap heb gedronken en daarover vertelde.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde. Ook bij het uitgaan drink ik lang niet altijd. Dat vinden mensen raar, dan denken ze dat ik nog moet rijden
Hmmmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna alle meiden met wie ik de afgelopen jaren heb gewerkt waren hockeymeiden. Ze zijn over het algemeen erg burgerlijk in de zin van carrière, maatschappelijk succes, huisje-boompje-beestje, 2 auto's voor de deur, 2 vakanties per jaar. Erg mainstream en dat heeft niet bepaald mijn voorkeur
Ach wat ik al zei. Ik vond het leuke meiden. Misschien wel gericht op die dingen maar zeker niet oppervlakkig. Ze waren erg gezellig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna alle meiden met wie ik de afgelopen jaren heb gewerkt waren hockeymeiden. Ze zijn over het algemeen erg burgerlijk in de zin van carrière, maatschappelijk succes, huisje-boompje-beestje, 2 auto's voor de deur, 2 vakanties per jaar. Erg mainstream en dat heeft niet bepaald mijn voorkeur
Ik heb zondag bij het Roots-festival voor het laatst gedronken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens dat ik een paar topics terug een glaasje Gin met appelsap heb gedronken en daarover vertelde.
Wel foto's nemen van Peace die onder gespuugd is hoor Diaan!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow we gaan Lennon even zn eerste groentehapje geven, hij heeft tot net geslapen, een uur later dan normaal, hij was moe van het boodschappen doen, denk ik.
Ik ga het geven, Peace gaat filmpje/foto maken denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel foto's nemen van Peace die onder gespuugd is hoor Diaan!
Ik drink wel wekelijks maar ik het werd een soort hobby toen ik ook thuis bier, wijn en cola had. Zat ik verdimme elke avond wel een stuk of 2 weg te tikken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb zondag bij het Roots-festival voor het laatst gedronken.Soms moet ik ook heel lang nadenken wanneer ik voor het laatst alcohol heb gehad, dat kan dan ook al gauw oplopen tot een week of 6.
Oh Peace : we verwachten mooie foto's van Diaan die onder het groentehapje zit!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga het geven, Peace gaat filmpje/foto maken denk ik.
Niets om je voor te schamen hoor. Toch denk ik dat jij minder in vast omlijnde patronen denkt en minder met wat zo "hoort" denkt als de meiden met wie ik professioneel te maken had de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm![]()
je zou het niet zeggen, maar aan een paar van deze dingen voldoe ik ook....
Dat lijkt me logisch met jullie kleintjesquote:Wij komen niet meer zo vaak in een uitgaansgelegenheid en drinken dus meer thuis...
Sowieso de blik van Lennon die denkt "wtf is dit nou weer?"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel foto's nemen van Peace die onder gespuugd is hoor Diaan!
Van bier wordt je ook nog eens dik als je dat dagelijks doet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik drink wel wekelijks maar ik het werd een soort hobby toen ik ook thuis bier, wijn en cola had. Zat ik verdimme elke avond wel een stuk of 2 weg te tikken.
Ja en dan daarna die triomfantelijke blik als Diaan's haar nadruipt van een golf olvarit van Lennnon natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso de blik van Lennon die denkt "wtf is dit nou weer?"
Klopt daarom ben ik ook gestopt. Maar vanavond heb ik er zin en trek in.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van bier wordt je ook nog eens dik als je dat dagelijks doet.
En volgend jaar is het filmpje één van de slechts drie ingezonden Nederlandse filmpjes in Lachen om Homevideo's met Hans Kraaij jr. en winnen ze een mooie prijsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en dan daarna die triomfantelijke blik als Diaan's haar nadruipt van een golf olvarit van Lennnon natuurlijk.
Mag ik dan ook mee komen naar de prijsuitreiking om die kneus van een Hans Kraaij Jr een paar niet misteverstane beuken te verkopen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En volgend jaar is het filmpje één van de slechts drie ingezonden Nederlandse filmpjes in Lachen om Homevideo's met Hans Kraaij jr. en winnen ze een mooie prijs
Dan ontferm ik me over de bedenkers van de naam van het programma. Fucking Hell, hoe lang zullen ze daarover nagedacht hebben?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee komen naar de prijsuitreiking om die kneus van een Hans Kraaij Jr een paar niet misteverstane beuken te verkopen?
Dat zijn volgens mij ambtenaren geweest. Ik geloof dat het een Melkertbaan is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ontferm ik me over de bedenkers van de naam van het programma. Fucking Hell, hoe lang zullen ze daarover nagedacht hebben?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij ambtenaren geweest. Ik geloof dat het een Melkertbaan is.
Zou kunnen gelukkig niet die Hockeymeiden met wie ik sprak die waren meer van Duffy enzo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hockey-meiden. Van die types die helemaal losgaan bij een concert van Guus Meeuwis.
Die zijn dan vermoedelijk nog net iets jonger dan "mijn" HM.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou kunnen gelukkig niet die Hockeymeiden met wie ik sprak die waren meer van Duffy enzo.
Ja de jongste was 19 (die was helaas wel het leukst) en de oudste 23.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn dan vermoedelijk nog net iets jonger dan "mijn" HM.
Kansloos. Mainstream is commercieel interessant. Zo houdt "de groep" zichzelf in stand.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Kunnen we niet een actiegroep oprichten dat mensen als Kraaij jr, Gordon, Joop van Tellingen en consorten stelselmatig van de beeldbuis verwijdert?
Ik denk idd in minder vast omlijnde patronen en wijk graag af van wat "hoort". Als iets een trend is, doen we er liever niet aan mee en doen liever ons eigen ding. Zowel qua mode, interieur e.d.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hoor. Toch denk ik dat jij minder in vast omlijnde patronen denkt en minder met wat zo "hoort" denkt als de meiden met wie ik professioneel te maken had de afgelopen jaren.
[..]
Af en toe lukt het wel...quote:Dat lijkt me logisch met jullie kleintjes
Ah net als dat FNV en stichting Brein. Schaamteloze zelfverrijkers die alleen maar hun eigen hachie willen vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kansloos. Mainstream is commercieel interessant. Zo houdt "de groep" zichzelf in stand.
Dat is wel heel jong. 23 is wel het jongste wat ik zo'n beetje als collega heb gehad. Het zijn wel allemaal afgestudeerden met minimaal HBO. HM worden ook oud, de oudste zal zo'n beetje 50 geweest zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja de jongste was 19 (die was helaas wel het leukst) en de oudste 23.
Ik heb altijd sjans met meiden van 16 t/m 24. Op zich helemaal niet verkeerd maar ik moet niet in een onoplettende bui (behoorlijk dronken) met zo'n 16 jarige naar huis gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel heel jong. 23 is wel het jongste wat ik zo'n beetje als collega heb gehad. Het zijn wel allemaal afgestudeerden met minimaal HBO. HM worden ook oud, de oudste zal zo'n beetje 50 geweest zijn
Nee, het is de middelmatigheid die in stand wordt gehouden. Veel mensen, de mainstream, willen dat graag.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah net als dat FNV en stichting Brein. Schaamteloze zelfverrijkers die alleen maar hun eigen hachie willen vertegenwoordigen.
Die zijn er inderdaad heel veel. Je ziet het ook aan welke series gecanceled worden en welke door mogen. Shows die steengoed zijn maar bij de meute niet aanslaan worden na 2 maar vaak na 1 seizoen al gecanceld en van die shows als sterren zakken door het ijs enzo blijven je buis maar vervuilen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het is de middelmatigheid die in stand wordt gehouden. Veel mensen, de mainstream, willen dat graag.
Gewoon doen waar jezelf zin in hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk idd in minder vast omlijnde patronen en wijk graag af van wat "hoort". Als iets een trend is, doen we er liever niet aan mee en doen liever ons eigen ding. Zowel qua mode, interieur e.d.
Had niets anders verwacht.quote:Nou ik ben ongeschonden uit de "strijd" gekomen hoor,
Godzijdank hebben we de publieke omroep nog.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zijn er inderdaad heel veel. Je ziet het ook aan welke series gecanceled worden en welke door mogen. Shows die steengoed zijn maar bij de meute niet aanslaan worden na 2 maar vaak na 1 seizoen al gecanceld en van die shows als sterren zakken door het ijs enzo blijven je buis maar vervuilen.
Ik zou wel kanalen als HBO en FX willen op de Nederlandse kabel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we de publieke omroep nog.
Als dat zou kunnen moet je er, net als voor de PO, wel voor betalen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou wel kanalen als HBO en FX willen op de Nederlandse kabel.
Daar zou ik met liefde een abonnement op nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen moet je er, net als voor de PO, wel voor betalen.
Ik ga er vandoor
Ook doei Diaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Soms halen de trends ons in, zoals met dat oranje, wij hebben dat al heel lang.. komt oranje ineens in..lijkt het net alsof we meedoen met de trend... maar dat hadden we dan al lang. Nou ja, geen reden om alles te vervangen.... we vonden en vinden het gewoon mooi.
Ook als de trend voorbij is.
Nou, ik ga Twan maar weer eens ophalen en naar de cafetaria. Twan had vanmiddag een feestje. Is het straks gedaan met de "rust".
Wene, het was goed te doen. Wel wat benauwd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie staat vandaag af te zien achter de toonbank
Hee uhh, als ik een keer iets zeg wat je niet bevalt ben ik gelijk grumpy? Ik was niet grumpy, noch blij. Gewoon neutraal. Dat jij daar zulke conclusies bij trekt, is misschien omdat jij je op je teentjes getrapt voelt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh heb ik even pech dat ik haar dan meestal s'nachts tref.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo de kindertjes zijn weer naar huis.....En ik heb geen preek gekregen.
Gebuzzt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn schoonszusje heeft Jills gebuzzt maar vond het niet lekker.
Ach misschien moet ik alleen maar serieuze posts plaatsen.. Ik wordt nu al voor de vierde keer deze week aangesproken omdat iemand een grapje niet begrijpt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef wyccie het volgende:
Hee uhh, als ik een keer iets zeg wat je niet bevalt ben ik gelijk grumpy? Ik was niet grumpy, noch blij. Gewoon neutraal. Dat jij daar zulke conclusies bij trekt, is misschien omdat jij je op je teentjes getrapt voelt.
Ik wilde je heus niet zwartmaken, ik wilde gewoon duidelijk maken dat ik die ouders wel begrijp (wat achteraf dus op een misverstand berustte).
Trouwens, ik probeer niet al te veel smileys te gebruiken. Achter elke zin een,
of
plakken vind ik ook zo vervelend. Misschien dacht je daarom dat ik grumpy was?
Kijk, nu voel jij je dus weer aangevallen, terwijl ik het je gewoon probeer uit te leggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach misschien moet ik alleen maar serieuze posts plaatsen.. Ik wordt nu al voor de vierde keer deze week aangesproken omdat iemand een grapje niet begrijpt.
Ach laat maar. Ik ga even offline (filmpje kijken ofzo) en misschien is alles straks weer gezellig. Alles wat nu gezegd gaat worden valt denk ik toch verkeerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk, nu voel jij je dus weer aangevallen, terwijl ik het je gewoon probeer uit te leggen.
Als jij het niet zo voelde had je heus niet zo'n 'grapje' gemaakt, want het zou nergens op slaan als het zo maar uit de lucht komt vallen. Je hebt al eerder zo'n flauwe steek onder water gegeven.![]()
Probeer het allemaal niet zo op jezelf te betrekken. Ik probeer dingen gewoon altijd objectief te bekijken en praat niet altijd met iemand mee. Dat betekent niet dat ik het persoonlijk bedoel. Je denkt dat ik slecht over je denk, maar dat is helemaal niet zo.
Ik neem jou heel serieus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het idee dat ik hier niet serieus genomen word.
Ben je gek? Wees vooral jezelf, anders heeft het toch geen enkele zin om hier te posten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik me voortaan maar gedeisd houden.
Op buienradar zie ik dat het net boven Amsterdam langs gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:09 schreef wyccie het volgende:
Nou, dat voorspelde onweer is ook gauw voorbij. Ik heb er niet eens van kunnen genieten, ik stond nog te werken toen het losbarstte.
Jij ziet ook alles....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op buienradar zie ik dat het net boven Amsterdam langs gaat.
Ik ben dan ook The Central Scrutinizerquote:
Diaan en Peace zijn trouwens ontzettende bofferds met zulke lieve en makkelijke kinderen.quote:
Ik kijk altijd op www.weer.nl. Volgende week 30 graden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Op buienradar zie ik dat het net boven Amsterdam langs gaat.
En dan gaat het van kwaad tot erger omdat de ouders chronisch oververmoeid raken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Diaan en Peace zijn trouwens ontzettende bofferds met zulke lieve en makkelijke kinderen.
Ik lees vaak genoeg dossiers van pasgeboren kindjes, van die huilbaby's. Ik heb dan zo met die ouders te doen.![]()
Ouders die het niet meer aankunnen en radeloos zijn. Hun gezondheid, relatie en werk lijdt er dan onder.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan gaat het van kwaad tot erger omdat de ouders chronisch oververmoeid raken.
En hun baby ook. Baby's zijn heel gevoelig voor verschillen in sfeer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ouders die het niet meer aankunnen en radeloos zijn. Hun gezondheid, relatie en werk lijdt er dan onder.
Ach ik heb schijnbaar de afgelopen 10 dagen alleen maar conflicten. Op werk, op het sportveld en ook op Fok dus ik zal wel een klootzak zijn op dit moment.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Sorry Andy, ik bedoelde het helemaal niet zo negatief als jij denkt. Later op de avond zeg ik alleen maar gezellig dingen, ok?
Je blaast de boel wel heel erg op nu, Andy. Wyccies kritiek berustte, zoals ze zelf ook al meerde keren verklaarde, volledig op een misverstand. Er is niemand hier die je wat dan ook verwijt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb schijnbaar de afgelopen 10 dagen alleen maar conflicten. Op werk, op het sportveld en ook op Fok dus ik zal wel een klootzak zijn op dit moment.
Ik ben al gesommeerd om een week niet te komen voetballen. En ik moet maandag ook al op gesprek komen. Dus misschien moet ik ook maar een tijdje niet op Fok komen.
Fok valt wel mee toch ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb schijnbaar de afgelopen 10 dagen alleen maar conflicten. Op werk, op het sportveld en ook op Fok dus ik zal wel een klootzak zijn op dit moment.
Ik ben al gesommeerd om een week niet te komen voetballen. En ik moet maandag ook al op gesprek komen. Dus misschien moet ik ook maar een tijdje niet op Fok komen.
Het gaat totaal niet over dat misverstandje daar heb ik gister hard om moeten lachen. Maar ik heb het idee dat ik de laatste tijd vaak onbegrepen ben ivm humor. Ik denk dat het lollig bedoeld is maar het wordt vaak als kwetsend ervaren. Ik denk dat ik gewoon niet zo goed in mijn vel zit. Dat blijkt wel uit het feit dat ik nu knallende ruzie heb met mijn beste vriend over een mislukte voorzet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je blaast de boel wel heel erg op nu, Andy. Wyccies kritiek berustte, zoals ze zelf ook al meerde keren verklaarde, volledig op een misverstand. Er is niemand hier die je wat dan ook verwijt.
Ik merk dat mijn humor op dit moment te scherp is en dat ik daarom soms mensen boos maak of kwets. En dat is niet wat ik bedoel.quote:
Ik ga morgen een hele dag op en rond het water doorbrengen met vrienden. Ik zal dan even goed nadenken over wat ik zal doen. Nogmaals het heeft niks met Wyccie te maken of wie dan ook. Ik lees soms posts terug van mijzelf en denk dan dat het niet gek is dat mensen beledigd zijn. Kennelijk heb ik de touch niet op dit moment.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, je moet doen wat jou het beste lijkt. Van mij hoef je niets te doen of te laten.
Goed insmerenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga morgen een hele dag op en rond het water doorbrengen met vrienden.
Ik zou gewoon lol gaan maken.quote:Ik zal dan even goed nadenken over wat ik zal doen.
Dat is op dit moment af en toe erg moeilijk. Het loopt gewoon niet allemaal zoals ik had gehoopt op dit moment. En daar hoeven anderen niet onder te lijden vind ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed insmeren![]()
[..]
Ik zou gewoon lol gaan maken.
Ik herken dat wel hoor. Ik ga er dan in zo'n periode maar vanuit dat de meeste mensen best aardig zijn en sluit ik me af voor die mensen die een negatieve invloed op me hebben zodat zij mij niet eens meer kunnen raken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is op dit moment af en toe erg moeilijk. Het loopt gewoon niet allemaal zoals ik had gehoopt op dit moment. En daar hoeven anderen niet onder te lijden vind ik.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame is Megan Fox volgens mij. Uit de Transformers films.
Probleem is vaak dat ik niet door heb dat er wat stopjes door aan het branden zijn tot het te laat is. Na die ruzie met mijn maatje en dat ik luid scheldend van een verjaardag ben weggegaan wist ik al dat ik aan het doorbranden ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik herken dat wel hoor. Ik ga er dan in zo'n periode maar vanuit dat de meeste mensen best aardig zijn en sluit ik me af voor die mensen die een negatieve invloed op me hebben zodat zij mij niet eens meer kunnen raken.
Ze is de mooiste vrouw van de wereld volgens FHM geloof ik. Ik vind dat een tikkie overdreven maar ze is wel mooi.quote:
Da's wel zoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is de mooiste vrouw van de wereld volgens FHM geloof ik. Ik vind dat een tikkie overdreven maar ze is wel mooi.
Toen was FHM er nog niet geloof ik. Pas in 1994 uitgekomen. Angelina Jolie is wel een paar keer FHM babe geweest dacht ik. Vind ik nou ook niet zo spectaculair maar laatst zag ik haar met haar kinderen spelen in de tuin op E! en toen dacht ik ineens wel van zo zij is echt sexy.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Da's wel zo
Farah Fawcett is het vast ook wel eens geweest
Leuk jurkje, wyccie!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wene, het was goed te doen. Wel wat benauwd.
[..]
Ik denk dat ik maandag met vakantie gestuurd wordt......quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je niet gewoon toe aan vakantie?
Hee, je hoeft echt niet van Fok weg te blijven, hoor! Soms kan het ook wel heel lekker zijn om hier je hart te luchten. Ik wed dat het nu een stuk beter gaat, nu je doorhebt dat het wat stroef loopt en er op gaat letten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Probleem is vaak dat ik niet door heb dat er wat stopjes door aan het branden zijn tot het te laat is. Na die ruzie met mijn maatje en dat ik luid scheldend van een verjaardag ben weggegaan wist ik al dat ik aan het doorbranden ben.
Niet goed... niet goed.. dat is zo zwaar. Ik heb af en toe moeilijke momenten. Maar ik kwam gister dus van die verjaardag terug waar ik luid scheldend vertrokken was. Eerder die dag had ik ook al luid scheldend mijn werk verlaten. Ik had die dag dus 2 keer een aanvaring met dezelfde persoon gehad. Maar ik was echt niet boos om je posts gister ik moest er hard om lachen dat je werkelijk dacht dat ik zo'n schijt aan de wereld man ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, je hoeft echt niet van Fok weg te blijven, hoor! Soms kan het ook wel heel lekker zijn om hier je hart te luchten. Ik wed dat het nu een stuk beter gaat, nu je doorhebt dat het wat stroef loopt en er op gaat letten.
En ik ben niet boos op je, ook niet beledigd. Nu ik weet dat het de laatste tijd niet zo goed met je gaat, kan ik me wel voorstellen dat wat ik allemaal zei erg vervelend voor je is.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
maar laatst zag ik haar met haar kinderen spelen in de tuin op E! en toen dacht ik ineens wel van zo zij is echt sexy.
Dank je.quote:
Ik vind een vrouw die lief met kinderen kan spelen heel sexy. Maar ik vind veel sexy aan vrouwen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is apart. De meeste mensen vonden haar vroeger sexy, en nu ze een magere moeder van een elftal kinderen is, juist niet meer zo sexy.
Ik vind haar wel stoer.
Doe het in ieder geval gewoon lekker rustig aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Niet goed... niet goed.. dat is zo zwaar. Ik heb af en toe moeilijke momenten.
Volgens mij tikt jouw biologisch klok.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind een vrouw die lief met kinderen kan spelen heel sexy.
Je weet best dat ik dat niet kan zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Had pyl mooie schoenen aan?
De komende week is het ineens een stuk rustiger idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe het in ieder geval gewoon lekker rustig aan.
Hoezo ken je nog een leuke dame die wel interesse heeft in een ex-wedstrijdvechter met moeilijke momenten.quote:Volgens mij tikt jouw biologisch klok.
Bij het lopen niet meer. Alleen als ik hurk en te grote passen maak, merk ik het.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef qonmann het volgende:
Wyccie heb je nog last van je spieren etc ?
(of ben je geheel hersteld ?)
Dan staat er al weer een nieuwe klant voor mijn neus. Vandaag was het iets te druk om schoenen te controleren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch wel als hij de zaak verlaat?
Ik heb wel een vriendin die héél graag kinderen wil.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoezo ken je nog een leuke dame die wel interesse heeft in een ex-wedstrijdvechter met moeilijke momenten.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij het lopen niet meer. Alleen als ik hurk en te grote passen maak, merk ik het.
Ik wil graag de Vierdaagse lopen, maar alleen als het echt kan. Ik wil mijn lichaam nog niet kapot maken, want ooit wil ik een halve marathon lopen. Denk ik.
Ik wil ooit kinderen maar ik wil op dit moment gewoon weer gezellig samen op de bank met iemand zitten en naar een leuke film kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel een vriendin die héél graag kinderen wil.
Wat voor boek kocht pyl?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan staat er al weer een nieuwe klant voor mijn neus. Vandaag was het iets te druk om schoenen te controleren.
quote:Ik heb wel een vriendin die héél graag kinderen wil.
Het viel mij nog mee, als je bedenkt dat ik de eerste dag nog niet eens rechtop kon staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
Het totale herstel duurt dan toch langer dan ik had ingericht.
21-24 juli.quote:Wanneer is de 4-daagse ?
Dat is geheim.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat voor boek kocht pyl?
Hebben mensen in de boekverkoop ook een beroepsgeheim? Vandaar dat ik dus niet functioneer.quote:
Je verwacht haast dat ze elkaar "my hardrocking amigo" gaan noemen.quote:
Marianne of Egbert Jan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl had je toch tenminste voor de barbecue kunnen uitnodigen. Hij heeft een Weber
Ah Pyl is dus Frans Bauer en ze gaan samen naar de regenboog!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marianne natuurlijk, dat is een spekkie.
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat die bierkenner Michael Jackson?
Je formuleert het mooi:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl had je toch tenminste voor de barbecue kunnen uitnodigen. Hij heeft een Weber
quote:
Een Weber brengt het beste in mensen naar bovenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je formuleert het mooi:
Slinger
Weber
barbecue
Hoort
Hoort
Pyl heeft een Weberbarbecue gekocht
Wat
Wat
jawel
Pyls Weber barbecue