Toen ik nog werkte ging ik om 1 uur naar bed en er om 6 uur uit.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, nee. Vijf uurtjes slaap lukt me wel. En morgen wat koffie.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
Ik stuur de hamsters naar haar door.
Ik leg geen verklaringen af over Fok! aan vrienden, noch aan bekenden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik werd gewongen.
Kunnen jullie trouwens Fok verklaren aan vrienden en bekenden.
'O chatten' zeggen ze dan.
Ik verklaar helemaal niets, wat ik hier uitspook is privé.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:36 schreef tong80 het volgende:
Kunnen jullie trouwens Fok verklaren aan vrienden en bekenden.
'O chatten' zeggen ze dan.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik leg geen verklaringen af over Fok! aan vrienden, noch aan bekenden.
Mijn moeder kocht eens een levende kip en slachtte dat beest in de keuken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Plukken. Dat moesten ze vroegâh ook.
Hoe weet jij of ik niet heel toevallig mijn haar heb laten afknippen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij hebt ook heel veel haar ..... en niet alles hoeft gezegd te worden.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:41 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder kocht eens een levende kip en slachtte dat beest in de keuken.![]()
Duiven. Vliegende ratten. Brrrrrquote:Ik heb een hekel aan dieren. Vooral vogels.
Heb jij lang haar?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:43 schreef wyccie het volgende:
Hoe weet jij of ik niet heel toevallig mijn haar heb laten afknippen?
Volgens de heren van Topgear had je dan dierenarts moeten worden. Een dierenarts is voor een groot gedeelte van de tijd bezig met beesten af te maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:41 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een hekel aan dieren. Vooral vogels.
Niet alle duiven zijn even erg maar diegenen in het centrum supercool tussen de mensenstromen door trippelen die hebben allemaal ziektes.quote:
Ja, want kort haar moet je onderhouden (ik ben lui). En ik vind het niet praktisch.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Heb jij lang haar?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens de heren van Topgear had je dan dierenarts moeten worden. Een dierenarts is voor een groot gedeelte van de tijd bezig met beesten af te maken.
Dat zeg ik. Gadverdámme!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet alle duiven zijn even erg maar diegenen in het centrum supercool tussen de mensenstromen door trippelen die hebben allemaal ziektes.
Je bent ook nog te jong voor een pittig kort kapsel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, want kort haar moet je onderhouden (ik ben lui). En ik vind het niet praktisch.
Welnee, één keer in de 6, 7 weken naar de kapper. Wassen, mousse erin, tralala, klaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:47 schreef wyccie het volgende:
Ja, want kort haar moet je onderhouden (ik ben lui).
En als het je nou het beste staatquote:En ik vind het niet praktisch.
Hier aan de Weesperzijde zie je ook hele andere duiven. Die vertrouwen ook geen mensen, die vliegen al op een afstand van bijna 10 meter een stukje verder.quote:
Vooral dat tralala-gedeelte weerhoudt mij ervan om naar de kapper te gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Welnee, één keer in de 6, 7 weken naar de kapper. Wassen, mousse erin, tralala, klaar.
Het is echt een illusie dat vrouwen alleen hun haar kort laten doen als ze in de dertig (of veertig) zijn, na kinderen, etc. en zo'n verkeerd dertien-in-een-dozijn roodachtig kleurtje erin.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bent ook nog te jong voor een pittig kort kapsel.
Het geld groeit me niet op m'n rug.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Welnee, één keer in de 6, 7 weken naar de kapper. Wassen, mousse erin, tralala, klaar.
Da's dan jammer.quote:En als het je nou het beste staat
Ja sorry, ik vergeet dat je student bentquote:
quote:De laatste drie jaar ben ik drie keer naar de kapper geweest. De tweede keer was om de eerste keer te fixen. De laatste keer was om het uit te dunnen. Daarna heb ik zelf maar een uitdunschaar gekocht.
Ik knip zelf mijn haar wel.![]()
Qua privéquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:
Ik ben door Radio-3 gevraagd om in de uitzening te komen.
qua privé heb ik bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |