Ja, ik heb mijn lesje wel geleerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Goede topictitel. Goed van structuur ook.
Oh, dat was dus niet duidelijk. Ik had namelijk het idee dat je ze expres dingen liet doen die écht niet mogen thuis.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik heb het over laat naar bed, snoep,chips en ijs eten tot ze niet meer kunnen, videospelletjes spelen en naar dingen kijken die thuis niet mogen. (maar wat ik wel door de beugel vind kunnen)
Ja maar WickedAngel is ook verantwoordelijker dan ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Goede topictitel. Goed van structuur ook.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Deze slechte opvoeder gaat zo maar eens slapen denk ik. Moet nog even plannen maken om een xtc-lab op te zetten, een ontvoering inelkaar draaien en een paar liquidaties voorbereiden. Want morgen moet ik weer een paar uurtjes oppassen.
Nee, het was gewoon niet duidelijk wat je bedoelde met 'dingen die ze thuis niet mogen'.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij ben jij iets te serieus in gesteld en weet je niet dat dingen die thuis niet mogen soms ook heel onschuldig kunnen zijn.
Mijn neefjes en nichtjes mogen geen geweld zien van hun ouders maar ze zijn hartstikke trots dat ik ooit wedstrijdvechter ben geweest en willen daar alles over weten. Daarom kijk ik met ze naar de K1, PRIDE en UFC.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat was dus niet duidelijk. Ik had namelijk het idee dat je ze expres dingen liet doen die écht niet mogen thuis.
Zolang ze maar geen buikpijn krijgen, is dit gewoon de kinderen verwennen. dat zouden die ouders ook moeten doen. In het weekend, op hun verjaardag en zo.
Misschien heb ik het er wel zelf naar gemaakt dat jij mij zo wantrouwt. Ik ben ook wel een soort sociopaat hier geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon niet duidelijk wat je bedoelde met 'dingen die ze thuis niet mogen'.
Ik vreesde al voor het leven van de hamsterquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ik zag namelijk al het beeld voor me dat Andy zijn eten tegen de muren smijt en op de banken springt.
Eten gooien is echt verboden bij mij. Maar op de banken springen mag wel van mij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:08 schreef wyccie het volgende:
Ik zag namelijk al het beeld voor me dat Andy zijn eten tegen de muren smijt en op de banken springt.
Welnee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien heb ik het er wel zelf naar gemaakt dat jij mij zo wantrouwt. Ik ben ook wel een soort sociopaat hier geloof ik.
Ik weet niet eens wat dat allemaal is. Ik neem aan zoiets als dat wrestling gedoe met zo'n show erom heen. Bovenop zo'n ring gaan kimmen en dan bovenop iemand springen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Mijn neefjes en nichtjes mogen geen geweld zien van hun ouders maar ze zijn hartstikke trots dat ik ooit wedstrijdvechter ben geweest en willen daar alles over weten. Daarom kijk ik met ze naar de K1, PRIDE en UFC.
Belletje trekken vind ik ook irritant. As jullie bij mij komen pak ik de deegroller die ik niet heb.quote:
Soms doen we ook wel eens stoute dingen als belletje trek of prank calls plegen.Maar eieren op ramen gooien etc gaat mij een stapje te ver. Het moet geen vandalisme worden.
Misschien komt het gewoon door je usericon.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Misschien heb ik het er wel zelf naar gemaakt dat jij mij zo wantrouwt. Ik ben ook wel een soort sociopaat hier geloof ik.
Tokay's hamster? Die hangt al jaren aan een koord.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vreesde al voor het leven van de hamster
Freefightcompetities. Echt knokken en niet zo'n toneelvoorstelling als met Hulk Hoganquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat allemaal is. Ik neem aan zoiets als dat wrestling gedoe met zo'n show erom heen. Bovenop zo'n ring gaan kimmen en dan bovenop iemand springen?Daar keek ik ook wel eens naar, maar toen was ik al wat ouder.
Niks voor jou dat Freefighten?quote:Belletje trekken vind ik ook irritant. As jullie bij mij komen pak ik de deegroller die ik niet heb.
Levend? Want de meeste hamsters worden maar een jaar of twee.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef wyccie het volgende:
Tokay's hamster? Die hangt al jaren aan een koord.
Ja hallo, jij ging slapen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Welnee. Andy is talking 'bout the real deal. Spierbundels die elkaar tot moes slaan en trappenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat allemaal is. Ik neem aan zoiets als dat wrestling gedoe met zo'n show erom heen. Bovenop zo'n ring gaan kimmen en dan bovenop iemand springen?Daar keek ik ook wel eens naar, maar toen was ik al wat ouder.
Die van Tokay nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Levend? Want de meeste hamsters worden maar een jaar of twee.
Die van Tokay halen de twee jaar niet. Zij is een notoire cavia-wurger.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Superhamsters? Cavia's? Capibara's?
Ieh auw. Als je maar wel 'Don't try this at home' tegen de jongste kinderen zegt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Freefightcompetities. Echt knokken en niet zo'n toneelvoorstelling als met Hulk Hogan![]()
Nee, ik kan niet tegen bloed.quote:Niks voor jou dat Freefighten?
What?!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Tokay is een soort Kelly?
Pyl en Tokay zijn niet samen op vakantie geweest. De dochters van pyl raken nogal van slag van het onopgevoedde gedrag van de zoon van Tokay. De jongen heeft zelfs niet eens een naam.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht eens even, was ik niet op vakantie met Tokay? Oh nee, dat was Pyl.
Dan kun je nu beter gewoon wakker blijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:25 schreef wyccie het volgende:
Scheisse, ik moet morgen werken. Dat was ik haast vergeten.
Als ik zeg dat ik nu ga slapen, ga jij dan ook pitten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:25 schreef wyccie het volgende:
Scheisse, ik moet morgen werken. Dat was ik haast vergeten.
Jij wil gewoon niet dat wyccie en ik het nog even over jou hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik nu ga slapen, ga jij dan ook pitten?
Michael is with youquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
En wat komt er voorbij op mijn iPod... jaja, Off the wall.
Dirty Dianaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
En wat komt er voorbij op mijn iPod... jaja, Off the wall.
Weet niet wat dat is.quote:
Boeiend. Doe dat lekker even in pmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij wil gewoon niet dat wyccie en ik het nog even over jou hebben
Dat is ook wel een goed ideequote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boeiend. Doe dat lekker even in pm
Nee, nee. Vijf uurtjes slaap lukt me wel. En morgen wat koffie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kun je nu beter gewoon wakker blijven.
Ik stuur de hamsters naar haar door.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is ook wel een goed ideeStuur jij ze dan door naar wyccie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |