Die van Tokay halen de twee jaar niet. Zij is een notoire cavia-wurger.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Superhamsters? Cavia's? Capibara's?
Ieh auw. Als je maar wel 'Don't try this at home' tegen de jongste kinderen zegt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Freefightcompetities. Echt knokken en niet zo'n toneelvoorstelling als met Hulk Hogan![]()
Nee, ik kan niet tegen bloed.quote:Niks voor jou dat Freefighten?
What?!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Tokay is een soort Kelly?
Pyl en Tokay zijn niet samen op vakantie geweest. De dochters van pyl raken nogal van slag van het onopgevoedde gedrag van de zoon van Tokay. De jongen heeft zelfs niet eens een naam.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht eens even, was ik niet op vakantie met Tokay? Oh nee, dat was Pyl.
Dan kun je nu beter gewoon wakker blijven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:25 schreef wyccie het volgende:
Scheisse, ik moet morgen werken. Dat was ik haast vergeten.
Als ik zeg dat ik nu ga slapen, ga jij dan ook pitten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:25 schreef wyccie het volgende:
Scheisse, ik moet morgen werken. Dat was ik haast vergeten.
Jij wil gewoon niet dat wyccie en ik het nog even over jou hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik nu ga slapen, ga jij dan ook pitten?
Michael is with youquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
En wat komt er voorbij op mijn iPod... jaja, Off the wall.
Dirty Dianaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:27 schreef Wickedangel het volgende:
En wat komt er voorbij op mijn iPod... jaja, Off the wall.
Weet niet wat dat is.quote:
Boeiend. Doe dat lekker even in pmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij wil gewoon niet dat wyccie en ik het nog even over jou hebben
Dat is ook wel een goed ideequote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boeiend. Doe dat lekker even in pm
Nee, nee. Vijf uurtjes slaap lukt me wel. En morgen wat koffie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kun je nu beter gewoon wakker blijven.
Ik stuur de hamsters naar haar door.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is ook wel een goed ideeStuur jij ze dan door naar wyccie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |