Lezen is moeilijk zeker....quote:
Ja van hun ouders idd. En ik sta al bekend om mijn oppaskundige dwalingen....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag dat niet van hun ouders?Want kids vinden dat juist geweldig.
Dat is dan weer een pluspunt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel net Jennifer Batten geraden.
Ik had een collega aangeraden The Big Lebowski te kijken. Wist ik veel dat hij kinderen hadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja van hun ouders idd. En ik sta al bekend om mijn oppaskundige dwalingen....
Nichtje Tekken laten spelen.... Neefje en nichtjes naar Spirited Away laten kijken.... Neefjes en nichtjes naar K1 wedstrijden laten kijken....
Dat gaat helemaal nérgens over. Ik zou me daar niet aan houden, maar je hebt natuurlijk kans dat die kids het later gewoon vertellen, weet niet hoe oud ze zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja van hun ouders idd.
Tja, dat is allemaal niet pedagogisch. Maar alle kinderen hebben een gekke oom of tante nodig, toch?quote:En ik sta al bekend om mijn oppaskundige dwalingen....
Nichtje Tekken laten spelen.... Neefje en nichtjes naar Spirited Away laten kijken.... Neefjes en nichtjes naar K1 wedstrijden laten kijken....
Het erge is dat ik dus wel bij de kids mateloos populair ben maar ik constant met hun ouders ruzie heb en dat ik van de generatie boven ons ook steeds de zwarte piet krijg toebedeeld. Ik ben zo gezegd niet vormend bezig....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had een collega aangeraden The Big Lebowski te kijken. Wist ik veel dat hij kinderen had
Mijn neefjes en nichtjes gelukkig niet. Ik ben verreweg de normaalste in onze familie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Maar alle kinderen hebben een gekke oom of tante nodig, toch?
Kom zeg, hij snapt toch wel dat jij geen kinder/familiefilm aanraadt. Wat een sukkel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had een collega aangeraden The Big Lebowski te kijken. Wist ik veel dat hij kinderen had
Die vind ik dan weer wel ok.quote:
Dat is toch een Japanse tekenfilm? Met schattige beestjes en zo?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Neefje en nichtjes naar Spirited Away laten kijken
Zij voeden hun kind op, jij maakt lol met ze. Prima rolverdeling toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Het erge is dat ik dus wel bij de kids mateloos populair ben maar ik constant met hun ouders ruzie heb en dat ik van de generatie boven ons ook steeds de zwarte piet krijg toebedeeld. Ik ben zo gezegd niet vormend bezig....Klere onderwijzers.
En hij heeft ook nog altijd zelf de verantwoordelijkheid om de inhoud van een film te checken (verhaaltje achterop, kijkwijzer).quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Kom zeg, hij snapt toch wel dat jij geen kinder/familiefilm aanraadt. Wat een sukkel.
Hij was echt pissed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, hij snapt toch wel dat jij geen kinder/familiefilm aanraadt. Wat een sukkel.
Onder de 12 nog. Ik heb 1 neefje van 13 maar die is aangetrouwd. En die zit in een tehuis want die is een soort rainman maar dan een graatje erger.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal nérgens over. Ik zou me daar niet aan houden, maar je hebt natuurlijk kans dat die kids het later gewoon vertellen, weet niet hoe oud ze zijn![]()
Het zijn de kinderen van mijn neven en nichten dus dan ben ik ook een neef geloof ik...quote:Tja, dat is allemaal niet pedagogisch. Maar alle kinderen hebben een gekke oom of tante nodig, toch?
Vind ik ook. Wel de lusten, niet de lasten. Bevalt mij prima iig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
Zij voeden hun kind op, jij maakt lol met ze. Prima rolverdeling toch?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was echt pissed.Hij had 'm gezellig op zondagmiddag opgezet
![]()
Ik heb 'm overigens gewoon uitgelachen, moet ie maar niet downloaden.
Ja maar ook een heks en monsters en een draak. Ze vinden hem hartstikke leuk maar de eerste keer had mijn neefje er slecht van geslapen. (watje) En dus kreeg ik op mijn donder.....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel ok.
[..]
Dat is toch een Japanse tekenfilm? Met schattige beestjes en zo?
Gék word je van zulke ouders. Beschermend om niks. Maar zeg dat maar niet in OUD. Dat is toch een kutsubforum.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
maar elke keer preken krijgen van de gehele volwassen familie is niet leuk.
Maak dat een stelletje onderwijzers maar eens duidelijk. Die zweren bij de leer van Dr Spock enzo.(niet die uit Vulcanië.)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zij voeden hun kind op, jij maakt lol met ze. Prima rolverdeling toch?
Maar heksen, monsters en draken horen gewoon bij de belevingswereld van kinderen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar ook een heks en monsters en een draak. Ze vinden hem hartstikke leuk maar de eerste keer had mijn neefje er slecht van geslapen. (watje) En dus kreeg ik op mijn donder.....
Dat gaat mij echt te ver.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb trouwens ook een nichtje en een neefje die respectievelijk 23 en 20 zijn. Daar rook ik dan weer jointjes mee
Diaan leest ook terugquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gék word je van zulke ouders. Beschermend om niks. Maar zeg dat maar niet in OUD. Dat is toch een kutsubforum.
Ja wel eens gelurkt daarzo maar daar werden net zulke reacties als de preken die ik krijg gepost. Dus ik zal wel raar zijn dacht ik toen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gék word je van zulke ouders. Beschermend om niks. Maar zeg dat maar niet in OUD. Dat is toch een kutsubforum.
Heb ik uit mijn Index gehaald.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
Maar zeg dat maar niet in OUD. Dat is toch een kutsubforum.
Ik dacht dat die Dr. Spock al enorm achterhaald was.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef mr_anonimous het volgende:
Maak dat een stelletje onderwijzers maar eens duidelijk. Die zweren bij de leer van Dr Spock enzo.(niet die uit Vulcanië.)
Ik ben daar een kindermepperquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja wel eens gelurkt daarzo maar daar werden net zulke reacties als de preken die ik krijg gepost. Dus ik zal wel raar zijn dacht ik toen.
Zij lijkt me oud en wijs genoeg om een en ander op z'n waarde te schatten.quote:
Dat zei ik ook en zusje (mijn favoriet.) had nergens last van. Die zei dat ze het een leuke film vond en dat ze hem nog een keer wou zien. Maar omdat mijn neefje er last van had gehad mocht dat niet meer. De week erop zaten ze weer op de bank met een zakje chips naar Spirited away te kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar heksen, monsters en draken horen gewoon bij de belevingswereld van kinderen!![]()
Net zoals SInterklaas, Klaas Vaak en de Tandenfee.
Diaan is niet zoals die andere ouders.quote:
In huis roken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Je dacht dat ze dat thuis niet deden?
Laatst had een modje een uitspraak die hem/haar niet beviel (in een doodnormale discussie), gewoon weggehaaldquote:
Noem jij Diaan nu oud?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zij lijkt me oud en wijs genoeg om een en ander op z'n waarde te schatten.
Niet bij de raad van hoeders in mijn familie. Maar die stamen ook allemaal uit de waring 40's en boring 50's.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik uit mijn Index gehaald.![]()
[..]
Ik dacht dat die Dr. Spock al enorm achterhaald was.
Zeker wel. Maar als het kleine grut in mijn familie t.z.t. denkt dat ze bij mij ongelimiteerd bier kunnen drinken, zijn ze echt aan het verkeerde adres.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Je dacht dat ze dat thuis niet deden?
Heb jij een deegroller?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
In huis roken?![]()
Ik zou een deegroller naar hun hoofd slingeren.
Nee. Maar ik heb dan ook geen kinderen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij een deegroller?
Ja dat zou ik ook niet toestaan idd. (blijft er minder voor mij over)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar als het kleine grut in mijn familie t.z.t. denkt dat ze bij mij ongelimiteerd bier kunnen drinken, zijn ze echt aan het verkeerde adres.
Dus jij wil een object wat je niet hebt naar kinderen die je niet hebt gooien? Ik ga eens de Groot Batelaar bellen denk ik.....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dan ook geen kinderen.
Ik geloof niet dat m'n broer ze wat dat betreft ook maar iets in de weg legt. Hij verstopt wel z'n eigen wiet anders jat z'n zoon het.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar als het kleine grut in mijn familie t.z.t. denkt dat ze bij mij ongelimiteerd bier kunnen drinken, zijn ze echt aan het verkeerde adres.
Nee, het gaat over ouders die familie regels opleggen om met hun kids om te gaan. Ik zou me beledigd voelen, want ik doe geen gekke dingen, dus ik maak dat zelf wel uit.quote:
Dus een deegroller is wel een leuk cadeautje voor als je ergens op kraambezoek moet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dan ook geen kinderen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof niet dat m'n broer ze wat dat betreft ook maar iets in de weg legt. Hij verstopt wel z'n eigen wiet anders jat z'n zoon het.
Dat zeg ik... betutteling.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, het gaat over ouders die familie regels opleggen om met hun kids om te gaan. Ik zou me beledigd voelen, want ik doe geen gekke dingen, dus ik maak dat zelf wel uit.
Ik doe toch niks fout.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Dus jij wil een object wat je niet hebt naar kinderen die je niet hebt gooien? Ik ga eens de Groot Batelaar bellen denk ik.....
Moet ik nou lachen of huilen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik geloof niet dat m'n broer ze wat dat betreft ook maar iets in de weg legt. Hij verstopt wel z'n eigen wiet anders jat z'n zoon het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |