Ik dacht dat jij deze wel kon waarderen idd.quote:
Ik heb geen digitale tv.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
Op cultura een registratie van een concert van Michael Jackson.
Op BBC3 Glastonbury...
Niet alleen de voornaam is niet goed. De rest eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Zij van Heart? Anne WIlson? Voornaam is volgens mij niet goed.
Wij ook niet eigenlijk, tenminste niet de aanvullende pakketten, maar we hebben nu even 2 maanden alle pakketten gratis om te proberen.quote:
Yasmine?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet alleen de voornaam is niet goed. De rest eigenlijk ook.
Welk plaatje is dat, Diaan? Er staat er ook nog eentje van mij open.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet alleen de voornaam is niet goed. De rest eigenlijk ook.
Heb ik ook gehad. Vond dat trage zappen vervelend en die decoder was echt een waardeloos apparaat. Had een enorm magnetisch veld, was continu enorm heet en mocht je niet uitzetten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij ook niet eigenlijk, tenminste niet de aanvullende pakketten, maar we hebben nu even 2 maanden alle pakketten gratis om te proberen.
I know.quote:Er is straks ook weer Glastonbury op BBC2.
Ik las dat het lekkere jochie je nogal vroeg wektequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
Plaatje doet het helaas niet meer, dus laat maar zitten. Ik ga zo naar bed. Ik ben op 5 uur na al 24 uur wakker.![]()
![]()
Scrut, daar hebben wij geen last van, geloof ik.
Een heldquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef Diaan73 het volgende:
Neil Young vorig jaar op Rock Werchter gezien, Peaceman vond het geweldig, ik vond er niet zo veel aan
Dat klopt... het was rond half 6 en na nog een keer de speen te hebben gegeven, wilde hij toch het liefst naar beneden...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik las dat het lekkere jochie je nogal vroeg wekte
Ik zie 'm nergens.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Er staat er ook nog eentje van mij open.
O, dan kunnen we het 's avondslaat gewoon nog over haar hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ze leest overdag gewoon mee, maar reageert niet omdat ze aan het werk is.
Die zijn heldenrol meer dan waarmaakte, vooral Words en Needle and the damage done... kippevel!quote:
Jij had op een gegeven moment besloten dat ik dat niet deed en ik vond het wel grappig om je in die waan te latenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Wickedangel leest terug![]()
Moeten we op onze woorden gaan letten als ze er niet bij is.
Niet op de eerste pagina? Je zei nog dat je geen idee had. Ik post 'm wel weer als die van Scrutinizer is geraden.quote:
Trusten Diaanquote:
Hmmmm.quote:Ik lees morgen wel verder, ik lees ook altijd terug... dus niet teveel posten he?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Tot hoe lang na het plaatsen kun je eigenlijk een post wijzigen?
En dat kan nooit lang duren met al die fans van Michael Jackson hier.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ik post 'm wel weer als die van Scrutinizer is geraden.
Normaal gesproken leest er hier nooit iemand mee, zeker niet met zo'n rommelige topictitel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kent het begrip 'openbaar forum' toch? Nooit iets posten dat je niet per se kwijt wilt.
Bij een openbaar toilet is het juist andersom.....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je kent het begrip 'openbaar forum' toch? Nooit iets posten dat je niet per se kwijt wilt.
Ach natuurlijk, het is Eddie van Halenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat kan nooit lang duren met al die fans van Michael Jackson hier.
Dat weet je nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Normaal gesproken leest er hier nooit iemand mee
Maar daar kan ook iedereen je horen piesen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Bij een openbaar toilet is het juist andersom.....
Post jij bij een openbaar toilet? Opmerkelijkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bij een openbaar toilet is het juist andersom.....
Ik dacht 48 uur.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Tot hoe lang na het plaatsen kun je eigenlijk een post wijzigen?
Ah ja, ik zie 'm weer. Had je al een hint gegeven?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:39 schreef Wickedangel het volgende:
Niet op de eerste pagina? Je zei nog dat je geen idee had. Ik post 'm wel weer als die van Scrutinizer is geraden.
Oh, is het Dirty Diana? (Zij die in de clip gitaar speelt.)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
En dat kan nooit lang duren met al die fans van Michael Jackson hier.
Ja want ik mag geen poep of pies zeggen als ik met mijn neefjes en nichtjes op stap ben dus zeg ik maar posten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Post jij bij een openbaar toilet? Opmerkelijk
Je zegt faeces en urine?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja want ik mag geen poep of pies zeggen als ik met mijn neefjes en nichtjes op stap ben dus zeg ik maar posten.
Nee, mijn aandacht werd afgeleid gisteravond laat door MJ.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:48 schreef wyccie het volgende:
Ah ja, ik zie 'm weer. Had je al een hint gegeven?
Ken je haar echt niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, het is Eddie van Halen![]()
Uitgerekend jijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:48 schreef wyccie het volgende:
Oh, is het Dirty Diana? (Zij die in de clip gitaar speelt.)
Mag dat niet van hun ouders?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja want ik mag geen poep of pies zeggen als ik met mijn neefjes en nichtjes op stap ben dus zeg ik maar posten.
Lezen is moeilijk zeker....quote:
Ja van hun ouders idd. En ik sta al bekend om mijn oppaskundige dwalingen....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag dat niet van hun ouders?Want kids vinden dat juist geweldig.
Dat is dan weer een pluspunt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft anders wel net Jennifer Batten geraden.
Ik had een collega aangeraden The Big Lebowski te kijken. Wist ik veel dat hij kinderen hadquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja van hun ouders idd. En ik sta al bekend om mijn oppaskundige dwalingen....
Nichtje Tekken laten spelen.... Neefje en nichtjes naar Spirited Away laten kijken.... Neefjes en nichtjes naar K1 wedstrijden laten kijken....
Dat gaat helemaal nérgens over. Ik zou me daar niet aan houden, maar je hebt natuurlijk kans dat die kids het later gewoon vertellen, weet niet hoe oud ze zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja van hun ouders idd.
Tja, dat is allemaal niet pedagogisch. Maar alle kinderen hebben een gekke oom of tante nodig, toch?quote:En ik sta al bekend om mijn oppaskundige dwalingen....
Nichtje Tekken laten spelen.... Neefje en nichtjes naar Spirited Away laten kijken.... Neefjes en nichtjes naar K1 wedstrijden laten kijken....
Het erge is dat ik dus wel bij de kids mateloos populair ben maar ik constant met hun ouders ruzie heb en dat ik van de generatie boven ons ook steeds de zwarte piet krijg toebedeeld. Ik ben zo gezegd niet vormend bezig....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had een collega aangeraden The Big Lebowski te kijken. Wist ik veel dat hij kinderen had
Mijn neefjes en nichtjes gelukkig niet. Ik ben verreweg de normaalste in onze familie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Maar alle kinderen hebben een gekke oom of tante nodig, toch?
Kom zeg, hij snapt toch wel dat jij geen kinder/familiefilm aanraadt. Wat een sukkel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had een collega aangeraden The Big Lebowski te kijken. Wist ik veel dat hij kinderen had
Die vind ik dan weer wel ok.quote:
Dat is toch een Japanse tekenfilm? Met schattige beestjes en zo?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Neefje en nichtjes naar Spirited Away laten kijken
Zij voeden hun kind op, jij maakt lol met ze. Prima rolverdeling toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Het erge is dat ik dus wel bij de kids mateloos populair ben maar ik constant met hun ouders ruzie heb en dat ik van de generatie boven ons ook steeds de zwarte piet krijg toebedeeld. Ik ben zo gezegd niet vormend bezig....Klere onderwijzers.
En hij heeft ook nog altijd zelf de verantwoordelijkheid om de inhoud van een film te checken (verhaaltje achterop, kijkwijzer).quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
Kom zeg, hij snapt toch wel dat jij geen kinder/familiefilm aanraadt. Wat een sukkel.
Hij was echt pissed.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, hij snapt toch wel dat jij geen kinder/familiefilm aanraadt. Wat een sukkel.
Onder de 12 nog. Ik heb 1 neefje van 13 maar die is aangetrouwd. En die zit in een tehuis want die is een soort rainman maar dan een graatje erger.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal nérgens over. Ik zou me daar niet aan houden, maar je hebt natuurlijk kans dat die kids het later gewoon vertellen, weet niet hoe oud ze zijn![]()
Het zijn de kinderen van mijn neven en nichten dus dan ben ik ook een neef geloof ik...quote:Tja, dat is allemaal niet pedagogisch. Maar alle kinderen hebben een gekke oom of tante nodig, toch?
Vind ik ook. Wel de lusten, niet de lasten. Bevalt mij prima iig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
Zij voeden hun kind op, jij maakt lol met ze. Prima rolverdeling toch?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was echt pissed.Hij had 'm gezellig op zondagmiddag opgezet
![]()
Ik heb 'm overigens gewoon uitgelachen, moet ie maar niet downloaden.
Ja maar ook een heks en monsters en een draak. Ze vinden hem hartstikke leuk maar de eerste keer had mijn neefje er slecht van geslapen. (watje) En dus kreeg ik op mijn donder.....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel ok.
[..]
Dat is toch een Japanse tekenfilm? Met schattige beestjes en zo?
Gék word je van zulke ouders. Beschermend om niks. Maar zeg dat maar niet in OUD. Dat is toch een kutsubforum.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:03 schreef mr_anonimous het volgende:
maar elke keer preken krijgen van de gehele volwassen familie is niet leuk.
Maak dat een stelletje onderwijzers maar eens duidelijk. Die zweren bij de leer van Dr Spock enzo.(niet die uit Vulcanië.)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zij voeden hun kind op, jij maakt lol met ze. Prima rolverdeling toch?
Maar heksen, monsters en draken horen gewoon bij de belevingswereld van kinderen!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja maar ook een heks en monsters en een draak. Ze vinden hem hartstikke leuk maar de eerste keer had mijn neefje er slecht van geslapen. (watje) En dus kreeg ik op mijn donder.....
Dat gaat mij echt te ver.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb trouwens ook een nichtje en een neefje die respectievelijk 23 en 20 zijn. Daar rook ik dan weer jointjes mee
Diaan leest ook terugquote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gék word je van zulke ouders. Beschermend om niks. Maar zeg dat maar niet in OUD. Dat is toch een kutsubforum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |