Ik dacht dat jij deze wel kon waarderen idd.quote:
Ik heb geen digitale tv.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
Op cultura een registratie van een concert van Michael Jackson.
Op BBC3 Glastonbury...
Niet alleen de voornaam is niet goed. De rest eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Zij van Heart? Anne WIlson? Voornaam is volgens mij niet goed.
Wij ook niet eigenlijk, tenminste niet de aanvullende pakketten, maar we hebben nu even 2 maanden alle pakketten gratis om te proberen.quote:
Yasmine?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet alleen de voornaam is niet goed. De rest eigenlijk ook.
Welk plaatje is dat, Diaan? Er staat er ook nog eentje van mij open.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet alleen de voornaam is niet goed. De rest eigenlijk ook.
Heb ik ook gehad. Vond dat trage zappen vervelend en die decoder was echt een waardeloos apparaat. Had een enorm magnetisch veld, was continu enorm heet en mocht je niet uitzetten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij ook niet eigenlijk, tenminste niet de aanvullende pakketten, maar we hebben nu even 2 maanden alle pakketten gratis om te proberen.
I know.quote:Er is straks ook weer Glastonbury op BBC2.
Ik las dat het lekkere jochie je nogal vroeg wektequote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:27 schreef Diaan73 het volgende:
Plaatje doet het helaas niet meer, dus laat maar zitten. Ik ga zo naar bed. Ik ben op 5 uur na al 24 uur wakker.![]()
![]()
Scrut, daar hebben wij geen last van, geloof ik.
Een heldquote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef Diaan73 het volgende:
Neil Young vorig jaar op Rock Werchter gezien, Peaceman vond het geweldig, ik vond er niet zo veel aan
Dat klopt... het was rond half 6 en na nog een keer de speen te hebben gegeven, wilde hij toch het liefst naar beneden...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik las dat het lekkere jochie je nogal vroeg wekte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |