Onder andere dan hè!?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:06 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Dit is de alfa en de omega van het grieks alfabet
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Houd toch op man, bij andere kappers betaal je makkelijk 60, 70 euro.
Dit is het begin van de voedertijd van de troll,quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik ben niet rood
Btw don't feed the troll.
Damn, wat doen ze dan allemaal aan je haar? Totaal ander model of bijknippen? Hoe lang zijn ze bezig?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:07 schreef Wickedangel het volgende:
Houd toch op man, bij andere kappers betaal je makkelijk 60, 70 euro.
't Is een konijntje.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:06 schreef klaasdj het volgende:
Dit is de alfa en de omega van het grieks alfabet
[ afbeelding ]
In model knippen en klein stukje verven. Vijf kwartier. Hebben jij en Scrutinizer echt geen idee van prijzen? Ik ken mensen die zowat het dubbele betalen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:09 schreef wyccie het volgende:
Damn, wat doen ze dan allemaal aan je haar? Totaal ander model of bijknippen? Hoe lang zijn ze bezig?
Voor dat bedrag zou je haast een happy end verwachten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Damn, wat doen ze dan allemaal aan je haar? Totaal ander model of bijknippen? Hoe lang zijn ze bezig?
De paar keren dat ik mijn haar heb laten knippen was het zo'n 20-25 euro. Knippen en wassen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:11 schreef Wickedangel het volgende:
In model knippen en klein stukje verven. Vijf kwartier. Hebben jij en Scrutinizer echt geen idee van prijzen? Ik ken mensen die zowat het dubbele betalen.
Ik denk dat Gellius nog geen 20 euro betaalt bij Ger.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie moeten beiden echt eens nodig naar de kapper. En dan steil achterover vallen van de prijs. Ik wil wedden dat ik echt goedkoop uit ben.
Dat zal best. Maar ik blijf erbij dat het niet zo duur is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:16 schreef wyccie het volgende:
De paar keren dat ik mijn haar heb laten knippen was het zo'n 20-25 euro. Knippen en wassen.
Jouw stukje verf zal het wel zo duur maken.
Die drie haren die hij nog over heeft?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Gellius nog geen 20 euro betaalt bij Ger.
Het is twee dure cd's of twee gemiddeld dure concerten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zal best. Maar ik blijf erbij dat het niet zo duur is.
Gellius heeft een weelderige bos zwart haar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die drie haren die hij nog over heeft?
Kwestie van prioriteiten. Ik vind mijn haar belangrijker.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is twee dure cd's of twee gemiddeld dure concerten.
Kom je bij hem over de vloer?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius heeft een weelderige bos zwart haar.
Diemen-Zuid, hè?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten. Ik vind mijn haar belangrijker.
Ja, ik word hier gegijzeld door Lange Frans en Baas B, of hoe heten die lui.quote:
En opvoeden van kinderenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
Hebben we het echt al zolang over haar en kappers?
En dan zwaaien jullie? Ik dacht dat je je FOK!-activiteiten niet besprak met vrienden noch bekenden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, hij woonde in de buurt en fietst nog dagelijks hier door de straat.
Lange Baas en Frans B(auer)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik word hier gegijzeld door Lange Frans en Baas B, of hoe heten die lui.
Gellius is vriend noch bekende van mijquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En dan zwaaien jullie? Ik dacht dat je je FOK!-activiteiten niet besprak met vrienden noch bekenden.
Dat was minder triviaal. Hell, dat was leuk. Grappig dat iedereen het er in feite mee eens is dat je een beetje mee-opvoedt. Maar genoeg daaroverquote:
Ik vind het sowieso een luxe-dienst. Ik besteed dat geld liever aan iets anders.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie moeten beiden echt eens nodig naar de kapper. En dan steil achterover vallen van de prijs. Ik wil wedden dat ik goedkoop uit ben.
Maar hoe herken je hem danquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Gellius is vriend noch bekende van mij
Ik koop daar drie gemiddeld-dure cd's en 1 goedkope dvd van.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is twee dure cd's of twee gemiddeld dure concerten.
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het zo warm dat het is alsof ik koorts heb.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan z'n zwarte haar. Dat had ik toch al gezegd?
Nee, ik heb geen opvliegers. Het is dat kutweer.quote:
Ben je onlangs met mensen in contact geweest die in Mexico zijn geweest?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het zo warm dat het is alsof ik koorts heb.
Ok.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:32 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik heb geen opvliegers. Het is dat kutweer.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je onlangs met mensen in contact geweest die in Mexico zijn geweest?
Heb ik geprobeerd, maar op een gegeven moment snak ik naar 'frisse' lucht.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:33 schreef wyccie het volgende:
Ok.![]()
Ik heb op een gegeven moment het raam gewoon dicht gedaan. Dan blijft de warme lucht buiten.
Overdag alles dicht. Als de zon onder is alles open.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik heb op een gegeven moment het raam gewoon dicht gedaan. Dan blijft de warme lucht buiten.
Ik ben van mening dat door mijn eigen ervaring ik die kinderen kan uitleggen of iets pijnlijk is. Soms zie je veel bloed(gescheurde wenkbrauw) maar dan doet het geen pijn. En als ik het zeg en uitleg hoe het komt vinden ze het niet zo erg. Verder weten ze nu ook dat op het moment dat je in gevecht ben je vrijwel niks voelt door adrenaline.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ieh auw. Als je maar wel 'Don't try this at home' tegen de jongste kinderen zegt.
Ik heb soms ook wel het gevoel daar een beetje een buitenbeentje te zijn. Ik denk vaak anders over dingen dan een aantal groot deel mensen die daar posten. En ik ben het helemaal eens met wat Peace zegt. Enne Andy, wat jij met je nichtjes/neefjes doet, dat is gewoon verwennen en dat is leuk en hoort ook zo. Opa's en oma's zijn er ook om te verwennen. Al mogen mijn ouders, als Twan vervelend is, hem gewoon corrigeren, op de gang zetten oid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |