TRA. LA. LAquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooral dat tralala-gedeelte weerhoudt mij ervan om naar de kapper te gaan.
Is niks voor mij joh.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Qua privé![]()
Kun je niet alsnog ja zeggen tegen Revu? Zou ik wel kicken vinden.
Ik zou het ook niet doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:55 schreef tong80 het volgende:
Beste Tong80,
Ik heb u al eens gemaild op uw hotmailaccount, maar daar kijkt u waarschijnlijk niet zo vaak op, dus probeer ik het even zo. Als verslaggever voor weekblad Revu schrijf ik een artikel over posten op internet (oa op Fok!), en de mensen die dat doen. Hiervoor wil ik graag met vooraanstaande posters spreken, en u hoort daar wel bij, zag ik. Het gaat om een interview, het liefst face-to-face, maar desnoods telefonisch. Ook komt er een foto in het magazine te staan, die kan desnoods onherkenbaar.
Zou u mee willen werken?
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Hoeveel?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:55 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens is mijn kapper helemaal niet duur
Ik met een hobbyschaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe ik ook, gewoon met een huishoudschaar
Nog net geen veertig euro en dan heeft ze ook nog een pietsie bijgeverfdquote:
Dit is het begin, midden en eind van een reactie op een baggerreactie.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:03 schreef klaasdj het volgende:
dit is het begin van een baggerreactie
dit is het midden van een baggerreactie
dit is het eind van een baggerreactie
Ik heb er alle vertrouwen in dat tong zich niet gek laat maken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Beter van niet. Kijk maar wat de roem met Michael gedaan heeft.
VEERTIG EURO????????????quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nog net geen veertig euro en dan heeft ze ook nog een pietsie bijgeverfdIn mijn eigen kleur, dus niet dat verkeerde neppig rood.
Dit is de alfa en de omega van het grieks alfabetquote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is het begin, midden en eind van een reactie op een baggerreactie.
Veertig euro is f*cking duur!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Nog net geen veertig euro en dan heeft ze ook nog een pietsie bijgeverfdIn mijn eigen kleur, dus niet dat verkeerde neppig rood.
Welkom. Trek de deur achter je dicht en veeg je voeten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:03 schreef klaasdj het volgende:
dit is het begin van een baggerreactie
dit is het midden van een baggerreactie
dit is het eind van een baggerreactie
Houd toch op man, bij andere kappers betaal je makkelijk 60, 70 euro.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |