Van bier wordt je ook nog eens dik als je dat dagelijks doet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik drink wel wekelijks maar ik het werd een soort hobby toen ik ook thuis bier, wijn en cola had. Zat ik verdimme elke avond wel een stuk of 2 weg te tikken.
Ja en dan daarna die triomfantelijke blik als Diaan's haar nadruipt van een golf olvarit van Lennnon natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso de blik van Lennon die denkt "wtf is dit nou weer?"
Klopt daarom ben ik ook gestopt. Maar vanavond heb ik er zin en trek in.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van bier wordt je ook nog eens dik als je dat dagelijks doet.
En volgend jaar is het filmpje één van de slechts drie ingezonden Nederlandse filmpjes in Lachen om Homevideo's met Hans Kraaij jr. en winnen ze een mooie prijsquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en dan daarna die triomfantelijke blik als Diaan's haar nadruipt van een golf olvarit van Lennnon natuurlijk.
Mag ik dan ook mee komen naar de prijsuitreiking om die kneus van een Hans Kraaij Jr een paar niet misteverstane beuken te verkopen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En volgend jaar is het filmpje één van de slechts drie ingezonden Nederlandse filmpjes in Lachen om Homevideo's met Hans Kraaij jr. en winnen ze een mooie prijs
Dan ontferm ik me over de bedenkers van de naam van het programma. Fucking Hell, hoe lang zullen ze daarover nagedacht hebben?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mag ik dan ook mee komen naar de prijsuitreiking om die kneus van een Hans Kraaij Jr een paar niet misteverstane beuken te verkopen?
Dat zijn volgens mij ambtenaren geweest. Ik geloof dat het een Melkertbaan is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ontferm ik me over de bedenkers van de naam van het programma. Fucking Hell, hoe lang zullen ze daarover nagedacht hebben?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn volgens mij ambtenaren geweest. Ik geloof dat het een Melkertbaan is.
Zou kunnen gelukkig niet die Hockeymeiden met wie ik sprak die waren meer van Duffy enzo.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Hockey-meiden. Van die types die helemaal losgaan bij een concert van Guus Meeuwis.
Die zijn dan vermoedelijk nog net iets jonger dan "mijn" HM.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou kunnen gelukkig niet die Hockeymeiden met wie ik sprak die waren meer van Duffy enzo.
Ja de jongste was 19 (die was helaas wel het leukst) en de oudste 23.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn dan vermoedelijk nog net iets jonger dan "mijn" HM.
Kansloos. Mainstream is commercieel interessant. Zo houdt "de groep" zichzelf in stand.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Kunnen we niet een actiegroep oprichten dat mensen als Kraaij jr, Gordon, Joop van Tellingen en consorten stelselmatig van de beeldbuis verwijdert?
Ik denk idd in minder vast omlijnde patronen en wijk graag af van wat "hoort". Als iets een trend is, doen we er liever niet aan mee en doen liever ons eigen ding. Zowel qua mode, interieur e.d.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niets om je voor te schamen hoor. Toch denk ik dat jij minder in vast omlijnde patronen denkt en minder met wat zo "hoort" denkt als de meiden met wie ik professioneel te maken had de afgelopen jaren.
[..]
Af en toe lukt het wel...quote:Dat lijkt me logisch met jullie kleintjes
Ah net als dat FNV en stichting Brein. Schaamteloze zelfverrijkers die alleen maar hun eigen hachie willen vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kansloos. Mainstream is commercieel interessant. Zo houdt "de groep" zichzelf in stand.
Dat is wel heel jong. 23 is wel het jongste wat ik zo'n beetje als collega heb gehad. Het zijn wel allemaal afgestudeerden met minimaal HBO. HM worden ook oud, de oudste zal zo'n beetje 50 geweest zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja de jongste was 19 (die was helaas wel het leukst) en de oudste 23.
Ik heb altijd sjans met meiden van 16 t/m 24. Op zich helemaal niet verkeerd maar ik moet niet in een onoplettende bui (behoorlijk dronken) met zo'n 16 jarige naar huis gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel heel jong. 23 is wel het jongste wat ik zo'n beetje als collega heb gehad. Het zijn wel allemaal afgestudeerden met minimaal HBO. HM worden ook oud, de oudste zal zo'n beetje 50 geweest zijn
Nee, het is de middelmatigheid die in stand wordt gehouden. Veel mensen, de mainstream, willen dat graag.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah net als dat FNV en stichting Brein. Schaamteloze zelfverrijkers die alleen maar hun eigen hachie willen vertegenwoordigen.
Die zijn er inderdaad heel veel. Je ziet het ook aan welke series gecanceled worden en welke door mogen. Shows die steengoed zijn maar bij de meute niet aanslaan worden na 2 maar vaak na 1 seizoen al gecanceld en van die shows als sterren zakken door het ijs enzo blijven je buis maar vervuilen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het is de middelmatigheid die in stand wordt gehouden. Veel mensen, de mainstream, willen dat graag.
Gewoon doen waar jezelf zin in hebtquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk idd in minder vast omlijnde patronen en wijk graag af van wat "hoort". Als iets een trend is, doen we er liever niet aan mee en doen liever ons eigen ding. Zowel qua mode, interieur e.d.
Had niets anders verwacht.quote:Nou ik ben ongeschonden uit de "strijd" gekomen hoor,
Godzijdank hebben we de publieke omroep nog.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die zijn er inderdaad heel veel. Je ziet het ook aan welke series gecanceled worden en welke door mogen. Shows die steengoed zijn maar bij de meute niet aanslaan worden na 2 maar vaak na 1 seizoen al gecanceld en van die shows als sterren zakken door het ijs enzo blijven je buis maar vervuilen.
Ik zou wel kanalen als HBO en FX willen op de Nederlandse kabel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Godzijdank hebben we de publieke omroep nog.
Als dat zou kunnen moet je er, net als voor de PO, wel voor betalen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou wel kanalen als HBO en FX willen op de Nederlandse kabel.
Daar zou ik met liefde een abonnement op nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen moet je er, net als voor de PO, wel voor betalen.
Ik ga er vandoor
Ook doei Diaanquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
Soms halen de trends ons in, zoals met dat oranje, wij hebben dat al heel lang.. komt oranje ineens in..lijkt het net alsof we meedoen met de trend... maar dat hadden we dan al lang. Nou ja, geen reden om alles te vervangen.... we vonden en vinden het gewoon mooi.
Ook als de trend voorbij is.
Nou, ik ga Twan maar weer eens ophalen en naar de cafetaria. Twan had vanmiddag een feestje. Is het straks gedaan met de "rust".
Wene, het was goed te doen. Wel wat benauwd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie staat vandaag af te zien achter de toonbank
Hee uhh, als ik een keer iets zeg wat je niet bevalt ben ik gelijk grumpy? Ik was niet grumpy, noch blij. Gewoon neutraal. Dat jij daar zulke conclusies bij trekt, is misschien omdat jij je op je teentjes getrapt voelt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Oh heb ik even pech dat ik haar dan meestal s'nachts tref.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo de kindertjes zijn weer naar huis.....En ik heb geen preek gekregen.
Gebuzzt?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn schoonszusje heeft Jills gebuzzt maar vond het niet lekker.
Ach misschien moet ik alleen maar serieuze posts plaatsen.. Ik wordt nu al voor de vierde keer deze week aangesproken omdat iemand een grapje niet begrijpt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef wyccie het volgende:
Hee uhh, als ik een keer iets zeg wat je niet bevalt ben ik gelijk grumpy? Ik was niet grumpy, noch blij. Gewoon neutraal. Dat jij daar zulke conclusies bij trekt, is misschien omdat jij je op je teentjes getrapt voelt.
Ik wilde je heus niet zwartmaken, ik wilde gewoon duidelijk maken dat ik die ouders wel begrijp (wat achteraf dus op een misverstand berustte).
Trouwens, ik probeer niet al te veel smileys te gebruiken. Achter elke zin een,
of
plakken vind ik ook zo vervelend. Misschien dacht je daarom dat ik grumpy was?
Kijk, nu voel jij je dus weer aangevallen, terwijl ik het je gewoon probeer uit te leggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach misschien moet ik alleen maar serieuze posts plaatsen.. Ik wordt nu al voor de vierde keer deze week aangesproken omdat iemand een grapje niet begrijpt.
Ach laat maar. Ik ga even offline (filmpje kijken ofzo) en misschien is alles straks weer gezellig. Alles wat nu gezegd gaat worden valt denk ik toch verkeerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kijk, nu voel jij je dus weer aangevallen, terwijl ik het je gewoon probeer uit te leggen.
Als jij het niet zo voelde had je heus niet zo'n 'grapje' gemaakt, want het zou nergens op slaan als het zo maar uit de lucht komt vallen. Je hebt al eerder zo'n flauwe steek onder water gegeven.![]()
Probeer het allemaal niet zo op jezelf te betrekken. Ik probeer dingen gewoon altijd objectief te bekijken en praat niet altijd met iemand mee. Dat betekent niet dat ik het persoonlijk bedoel. Je denkt dat ik slecht over je denk, maar dat is helemaal niet zo.
Ik neem jou heel serieus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb het idee dat ik hier niet serieus genomen word.
Ben je gek? Wees vooral jezelf, anders heeft het toch geen enkele zin om hier te posten?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik me voortaan maar gedeisd houden.
Op buienradar zie ik dat het net boven Amsterdam langs gaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:09 schreef wyccie het volgende:
Nou, dat voorspelde onweer is ook gauw voorbij. Ik heb er niet eens van kunnen genieten, ik stond nog te werken toen het losbarstte.
Jij ziet ook alles....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op buienradar zie ik dat het net boven Amsterdam langs gaat.
Ik ben dan ook The Central Scrutinizerquote:
Diaan en Peace zijn trouwens ontzettende bofferds met zulke lieve en makkelijke kinderen.quote:
Ik kijk altijd op www.weer.nl. Volgende week 30 graden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Op buienradar zie ik dat het net boven Amsterdam langs gaat.
En dan gaat het van kwaad tot erger omdat de ouders chronisch oververmoeid raken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Diaan en Peace zijn trouwens ontzettende bofferds met zulke lieve en makkelijke kinderen.
Ik lees vaak genoeg dossiers van pasgeboren kindjes, van die huilbaby's. Ik heb dan zo met die ouders te doen.![]()
Ouders die het niet meer aankunnen en radeloos zijn. Hun gezondheid, relatie en werk lijdt er dan onder.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
En dan gaat het van kwaad tot erger omdat de ouders chronisch oververmoeid raken.
En hun baby ook. Baby's zijn heel gevoelig voor verschillen in sfeer.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ouders die het niet meer aankunnen en radeloos zijn. Hun gezondheid, relatie en werk lijdt er dan onder.
Ach ik heb schijnbaar de afgelopen 10 dagen alleen maar conflicten. Op werk, op het sportveld en ook op Fok dus ik zal wel een klootzak zijn op dit moment.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:51 schreef wyccie het volgende:
Sorry Andy, ik bedoelde het helemaal niet zo negatief als jij denkt. Later op de avond zeg ik alleen maar gezellig dingen, ok?
Je blaast de boel wel heel erg op nu, Andy. Wyccies kritiek berustte, zoals ze zelf ook al meerde keren verklaarde, volledig op een misverstand. Er is niemand hier die je wat dan ook verwijt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb schijnbaar de afgelopen 10 dagen alleen maar conflicten. Op werk, op het sportveld en ook op Fok dus ik zal wel een klootzak zijn op dit moment.
Ik ben al gesommeerd om een week niet te komen voetballen. En ik moet maandag ook al op gesprek komen. Dus misschien moet ik ook maar een tijdje niet op Fok komen.
Fok valt wel mee toch ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik heb schijnbaar de afgelopen 10 dagen alleen maar conflicten. Op werk, op het sportveld en ook op Fok dus ik zal wel een klootzak zijn op dit moment.
Ik ben al gesommeerd om een week niet te komen voetballen. En ik moet maandag ook al op gesprek komen. Dus misschien moet ik ook maar een tijdje niet op Fok komen.
Het gaat totaal niet over dat misverstandje daar heb ik gister hard om moeten lachen. Maar ik heb het idee dat ik de laatste tijd vaak onbegrepen ben ivm humor. Ik denk dat het lollig bedoeld is maar het wordt vaak als kwetsend ervaren. Ik denk dat ik gewoon niet zo goed in mijn vel zit. Dat blijkt wel uit het feit dat ik nu knallende ruzie heb met mijn beste vriend over een mislukte voorzet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je blaast de boel wel heel erg op nu, Andy. Wyccies kritiek berustte, zoals ze zelf ook al meerde keren verklaarde, volledig op een misverstand. Er is niemand hier die je wat dan ook verwijt.
Ik merk dat mijn humor op dit moment te scherp is en dat ik daarom soms mensen boos maak of kwets. En dat is niet wat ik bedoel.quote:
Ik ga morgen een hele dag op en rond het water doorbrengen met vrienden. Ik zal dan even goed nadenken over wat ik zal doen. Nogmaals het heeft niks met Wyccie te maken of wie dan ook. Ik lees soms posts terug van mijzelf en denk dan dat het niet gek is dat mensen beledigd zijn. Kennelijk heb ik de touch niet op dit moment.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, je moet doen wat jou het beste lijkt. Van mij hoef je niets te doen of te laten.
Goed insmerenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ga morgen een hele dag op en rond het water doorbrengen met vrienden.
Ik zou gewoon lol gaan maken.quote:Ik zal dan even goed nadenken over wat ik zal doen.
Dat is op dit moment af en toe erg moeilijk. Het loopt gewoon niet allemaal zoals ik had gehoopt op dit moment. En daar hoeven anderen niet onder te lijden vind ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed insmeren![]()
[..]
Ik zou gewoon lol gaan maken.
Ik herken dat wel hoor. Ik ga er dan in zo'n periode maar vanuit dat de meeste mensen best aardig zijn en sluit ik me af voor die mensen die een negatieve invloed op me hebben zodat zij mij niet eens meer kunnen raken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is op dit moment af en toe erg moeilijk. Het loopt gewoon niet allemaal zoals ik had gehoopt op dit moment. En daar hoeven anderen niet onder te lijden vind ik.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Die dame is Megan Fox volgens mij. Uit de Transformers films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |