Ow wat goed van je!! Maar een uurtje later dan ik. Al was ik er dan wel even eerder uit om Lennon fles te geven.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik stond er om half tien al weer fris en fruitig naast
Mazzelpik! Kon er om zeven uur al weer uit. 8:30 stonden mijn nichtjes al op de stoep.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik stond er om half tien al weer fris en fruitig naast
Vreselijk idd. Ga zo toch maar lekker biertjes halen. Heerlijk vanavond.....afkoelen met een koude corona!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook zo broeierig warm?? Pfff niet fijn
Je hebt ze toch wel bier gegeven, mag ik aannemen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Zo de kindertjes zijn weer naar huis.....En ik heb geen preek gekregen.
Waarom denk je dat ik weer moet halen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel bier gegeven, mag ik aannemen?
Voor Wyccie:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik weer moet halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Hopelijk heeft ze wel airco daar.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Wyccie staat vandaag af te zien achter de toonbank
Dan worden haar beentjes te koudquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze wel airco daar.
Ja maar ze blijft wel fris in de kop. Anders is ze zo grumpy vanavond....quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan worden haar beentjes te koud
Wyccie? Welnee joh, wyccie is een zonnestraaltje, iedere dag opnieuw.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar ze blijft wel fris in de kop. Anders is ze zo grumpy vanavond....
Oh heb ik even pech dat ik haar dan meestal s'nachts tref.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie? Welnee joh, wyccie is een zonnestraaltje, iedere dag opnieuw.
Wat is WKD?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net lekker WKD gehaald voor vanavond. Mn ouders komen op "visite". Nu met een kan frambozendrank met ijsklontjes buiten... als je gewoon rustig zit, is het wel goed vol te houden.
Ah dat....soort breezer of smirnoff. Heb nog Smirnoffjes en Jillz in mijn koelkast staan voor eventueel damesbezoek.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
Een heerlijk fris alcoholisch drankje...
De politiek correctere variant van Breezer dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
Een heerlijk fris alcoholisch drankje...
Ik ook niet maar enkele dames waar ik mee omga wel. Prosecco is ook erg in tegenwoordig bij de dames.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Het is veel lekkerder dan Breezeren minder zoet. Mijn schoonszusje heeft Jills gebuzzt maar vond het niet lekker.
Modeverschijnsel. Mensen drinken dat omdat ze denken dat ze er dan helemaal bij horen. Op de eerste warme dag van dit jaar zag je hier in Amsterdam al die suffe types 's avonds fietsen met een fles rosé op weg naar het Vondelparkquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
. Prosecco is ook erg in tegenwoordig bij de dames.
Drink je net zo vaak als Wickedangel?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ik word van (teveel) rose ziek, maar dat is de enige "wijn" die ik lust. Ik drink eigenlijk altijd als ik alcohol drink WKD of safari puur met heel veel ijs of Malibu met 7-up.
Ik heb nog een blikje prosecco op mn bureau staan, relatiegeschenk van een uitzendbureau.
Ik drink alleen prosecco met leuke hockeymeiden. Anders smaakt het gewoon niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Modeverschijnsel. Mensen drinken dat omdat ze denken dat ze er dan helemaal bij horen. Op de eerste warme dag van dit jaar zag je hier in Amsterdam al die suffe types 's avonds fietsen met een fles rosé op weg naar het Vondelpark
Precies, dat soort suffe types.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik drink alleen prosecco met leuke hockeymeiden. Anders smaakt het gewoon niet.
Als Wyccie nou de vierdaagse loopt en wij als RJPvD supportteam gaan komen ze op de vierde dag van pas!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog twee flessen champagne in de koelkast. Van m'n werk gekregen maar ik hou helemaal niet van champagne
Ik weet niet hoe vaak zij drinkt. Maar ik drink denk ik gemiddeld 1 of 2 x per maand alcohol en op verjaardagen ook nog. Niet vaak dus.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Drink je net zo vaak als Wickedangel?
Zij waren gewoon leuke meiden die gezellig met mij wilde kletsen en prosecco drinken. Niet arrogant of wat dan ook.quote:
Dan drink je idd veel minder dan zij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak zij drinkt. Maar ik drink denk ik gemiddeld 1 of 2 x per maand alcohol en op verjaardagen ook nog. Niet vaak dus.
Is aan mij ook niet besteed. Ik vind cola lekkerderquote:Champagne is ook niet echt lekker..
Bijna alle meiden met wie ik de afgelopen jaren heb gewerkt waren hockeymeiden. Ze zijn over het algemeen erg burgerlijk in de zin van carrière, maatschappelijk succes, huisje-boompje-beestje, 2 auto's voor de deur, 2 vakanties per jaar. Erg mainstream en dat heeft niet bepaald mijn voorkeurquote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij waren gewoon leuke meiden die gezellig met mij wilde kletsen en prosecco drinken. Niet arrogant of wat dan ook.
Ik heb al zo'n 6 maanden geen bier meer in huis. Ik heb alleen nog een fles gin en een fles bacardi in huis maar die staan al maanden onaangeroerd. En in mijn koelkast staan wel dan die smirnoffjes en die jillz maar daar kom ik niet aan. Ik drink alleen nog maar buitenshuis en in gezelschap.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
Cola zerosamen met naturel chips of patatjes...
Al drink ik de laatste tijden vooral water of water vermengd met een beetje frambozensiroop, lekker fris.
Hier ongeveer hetzelfde. Ook bij het uitgaan drink ik lang niet altijd. Dat vinden mensen raar, dan denken ze dat ik nog moet rijdenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n 6 maanden geen bier meer in huis. Ik heb alleen nog een fles gin en een fles bacardi in huis maar die staan al maanden onaangeroerd. En in mijn koelkast staan wel dan die smirnoffjes en die jillz maar daar kom ik niet aan. Ik drink alleen nog maar buitenshuis en in gezelschap.
Ik herinner me ineens dat ik een paar topics terug een glaasje Gin met appelsap heb gedronken en daarover vertelde.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier ongeveer hetzelfde. Ook bij het uitgaan drink ik lang niet altijd. Dat vinden mensen raar, dan denken ze dat ik nog moet rijden
Hmmmquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna alle meiden met wie ik de afgelopen jaren heb gewerkt waren hockeymeiden. Ze zijn over het algemeen erg burgerlijk in de zin van carrière, maatschappelijk succes, huisje-boompje-beestje, 2 auto's voor de deur, 2 vakanties per jaar. Erg mainstream en dat heeft niet bepaald mijn voorkeur
Ach wat ik al zei. Ik vond het leuke meiden. Misschien wel gericht op die dingen maar zeker niet oppervlakkig. Ze waren erg gezellig.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bijna alle meiden met wie ik de afgelopen jaren heb gewerkt waren hockeymeiden. Ze zijn over het algemeen erg burgerlijk in de zin van carrière, maatschappelijk succes, huisje-boompje-beestje, 2 auto's voor de deur, 2 vakanties per jaar. Erg mainstream en dat heeft niet bepaald mijn voorkeur
Ik heb zondag bij het Roots-festival voor het laatst gedronken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik herinner me ineens dat ik een paar topics terug een glaasje Gin met appelsap heb gedronken en daarover vertelde.
Wel foto's nemen van Peace die onder gespuugd is hoor Diaan!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow we gaan Lennon even zn eerste groentehapje geven, hij heeft tot net geslapen, een uur later dan normaal, hij was moe van het boodschappen doen, denk ik.
Ik ga het geven, Peace gaat filmpje/foto maken denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel foto's nemen van Peace die onder gespuugd is hoor Diaan!
Ik drink wel wekelijks maar ik het werd een soort hobby toen ik ook thuis bier, wijn en cola had. Zat ik verdimme elke avond wel een stuk of 2 weg te tikken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb zondag bij het Roots-festival voor het laatst gedronken.Soms moet ik ook heel lang nadenken wanneer ik voor het laatst alcohol heb gehad, dat kan dan ook al gauw oplopen tot een week of 6.
Oh Peace : we verwachten mooie foto's van Diaan die onder het groentehapje zit!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga het geven, Peace gaat filmpje/foto maken denk ik.
Niets om je voor te schamen hoor. Toch denk ik dat jij minder in vast omlijnde patronen denkt en minder met wat zo "hoort" denkt als de meiden met wie ik professioneel te maken had de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmmm![]()
je zou het niet zeggen, maar aan een paar van deze dingen voldoe ik ook....
Dat lijkt me logisch met jullie kleintjesquote:Wij komen niet meer zo vaak in een uitgaansgelegenheid en drinken dus meer thuis...
Sowieso de blik van Lennon die denkt "wtf is dit nou weer?"quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wel foto's nemen van Peace die onder gespuugd is hoor Diaan!
Van bier wordt je ook nog eens dik als je dat dagelijks doet.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik drink wel wekelijks maar ik het werd een soort hobby toen ik ook thuis bier, wijn en cola had. Zat ik verdimme elke avond wel een stuk of 2 weg te tikken.
Ja en dan daarna die triomfantelijke blik als Diaan's haar nadruipt van een golf olvarit van Lennnon natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso de blik van Lennon die denkt "wtf is dit nou weer?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |