Probleem is vaak dat ik niet door heb dat er wat stopjes door aan het branden zijn tot het te laat is. Na die ruzie met mijn maatje en dat ik luid scheldend van een verjaardag ben weggegaan wist ik al dat ik aan het doorbranden ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik herken dat wel hoor. Ik ga er dan in zo'n periode maar vanuit dat de meeste mensen best aardig zijn en sluit ik me af voor die mensen die een negatieve invloed op me hebben zodat zij mij niet eens meer kunnen raken.
Ze is de mooiste vrouw van de wereld volgens FHM geloof ik. Ik vind dat een tikkie overdreven maar ze is wel mooi.quote:
Da's wel zoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ze is de mooiste vrouw van de wereld volgens FHM geloof ik. Ik vind dat een tikkie overdreven maar ze is wel mooi.
Toen was FHM er nog niet geloof ik. Pas in 1994 uitgekomen. Angelina Jolie is wel een paar keer FHM babe geweest dacht ik. Vind ik nou ook niet zo spectaculair maar laatst zag ik haar met haar kinderen spelen in de tuin op E! en toen dacht ik ineens wel van zo zij is echt sexy.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:46 schreef qonmann het volgende:
[..]
Da's wel zo
Farah Fawcett is het vast ook wel eens geweest
Leuk jurkje, wyccie!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wene, het was goed te doen. Wel wat benauwd.
[..]
Ik denk dat ik maandag met vakantie gestuurd wordt......quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben je niet gewoon toe aan vakantie?
Hee, je hoeft echt niet van Fok weg te blijven, hoor! Soms kan het ook wel heel lekker zijn om hier je hart te luchten. Ik wed dat het nu een stuk beter gaat, nu je doorhebt dat het wat stroef loopt en er op gaat letten.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Probleem is vaak dat ik niet door heb dat er wat stopjes door aan het branden zijn tot het te laat is. Na die ruzie met mijn maatje en dat ik luid scheldend van een verjaardag ben weggegaan wist ik al dat ik aan het doorbranden ben.
Niet goed... niet goed.. dat is zo zwaar. Ik heb af en toe moeilijke momenten. Maar ik kwam gister dus van die verjaardag terug waar ik luid scheldend vertrokken was. Eerder die dag had ik ook al luid scheldend mijn werk verlaten. Ik had die dag dus 2 keer een aanvaring met dezelfde persoon gehad. Maar ik was echt niet boos om je posts gister ik moest er hard om lachen dat je werkelijk dacht dat ik zo'n schijt aan de wereld man ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hee, je hoeft echt niet van Fok weg te blijven, hoor! Soms kan het ook wel heel lekker zijn om hier je hart te luchten. Ik wed dat het nu een stuk beter gaat, nu je doorhebt dat het wat stroef loopt en er op gaat letten.
En ik ben niet boos op je, ook niet beledigd. Nu ik weet dat het de laatste tijd niet zo goed met je gaat, kan ik me wel voorstellen dat wat ik allemaal zei erg vervelend voor je is.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
maar laatst zag ik haar met haar kinderen spelen in de tuin op E! en toen dacht ik ineens wel van zo zij is echt sexy.
Dank je.quote:
Ik vind een vrouw die lief met kinderen kan spelen heel sexy. Maar ik vind veel sexy aan vrouwen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is apart. De meeste mensen vonden haar vroeger sexy, en nu ze een magere moeder van een elftal kinderen is, juist niet meer zo sexy.
Ik vind haar wel stoer.
Doe het in ieder geval gewoon lekker rustig aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Niet goed... niet goed.. dat is zo zwaar. Ik heb af en toe moeilijke momenten.
Volgens mij tikt jouw biologisch klok.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik vind een vrouw die lief met kinderen kan spelen heel sexy.
Je weet best dat ik dat niet kan zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Had pyl mooie schoenen aan?
De komende week is het ineens een stuk rustiger idd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Doe het in ieder geval gewoon lekker rustig aan.
Hoezo ken je nog een leuke dame die wel interesse heeft in een ex-wedstrijdvechter met moeilijke momenten.quote:Volgens mij tikt jouw biologisch klok.
Bij het lopen niet meer. Alleen als ik hurk en te grote passen maak, merk ik het.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:58 schreef qonmann het volgende:
Wyccie heb je nog last van je spieren etc ?
(of ben je geheel hersteld ?)
Dan staat er al weer een nieuwe klant voor mijn neus. Vandaag was het iets te druk om schoenen te controleren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch wel als hij de zaak verlaat?
Ik heb wel een vriendin die héél graag kinderen wil.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:03 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoezo ken je nog een leuke dame die wel interesse heeft in een ex-wedstrijdvechter met moeilijke momenten.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bij het lopen niet meer. Alleen als ik hurk en te grote passen maak, merk ik het.
Ik wil graag de Vierdaagse lopen, maar alleen als het echt kan. Ik wil mijn lichaam nog niet kapot maken, want ooit wil ik een halve marathon lopen. Denk ik.
Ik wil ooit kinderen maar ik wil op dit moment gewoon weer gezellig samen op de bank met iemand zitten en naar een leuke film kijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel een vriendin die héél graag kinderen wil.
Wat voor boek kocht pyl?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan staat er al weer een nieuwe klant voor mijn neus. Vandaag was het iets te druk om schoenen te controleren.
quote:Ik heb wel een vriendin die héél graag kinderen wil.
Het viel mij nog mee, als je bedenkt dat ik de eerste dag nog niet eens rechtop kon staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
Het totale herstel duurt dan toch langer dan ik had ingericht.
21-24 juli.quote:Wanneer is de 4-daagse ?
Dat is geheim.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat voor boek kocht pyl?
Hebben mensen in de boekverkoop ook een beroepsgeheim? Vandaar dat ik dus niet functioneer.quote:
Je verwacht haast dat ze elkaar "my hardrocking amigo" gaan noemen.quote:
Marianne of Egbert Jan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl had je toch tenminste voor de barbecue kunnen uitnodigen. Hij heeft een Weber
Ah Pyl is dus Frans Bauer en ze gaan samen naar de regenboog!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marianne natuurlijk, dat is een spekkie.
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Is dat die bierkenner Michael Jackson?
Je formuleert het mooi:quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pyl had je toch tenminste voor de barbecue kunnen uitnodigen. Hij heeft een Weber
quote:
Een Weber brengt het beste in mensen naar bovenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je formuleert het mooi:
Slinger
Weber
barbecue
Hoort
Hoort
Pyl heeft een Weberbarbecue gekocht
Wat
Wat
jawel
Pyls Weber barbecue